Stephen King ekranizacije
- Mairosu
- Posts: 866
- Joined: 03 Oct 2006, 22:00
- Location: Ministarstvo za istrazivanje ruda i gubljenje vremena
- Contact:
Stephen King ekranizacije
A$h je spomenuo da se ne slaze sa constantineovom izjavom da su ekranizacije "kralja horrora" uglavnom lose. Zeleo bih saznati sta ostatak foruma misli o ovome...ja bih se licno slozio sa A$hovom konstatacijom, i evo nekih dobrih adaptacija koje su mi ostale u secanju :
The Shining (Kubrick)
The Night Flier
The Running Man
Green Mile
The Shawshank Redemption
Carrie
Salem's Lot ('78)
Stand By Me
Misery
Apt Pupil
The Dead Zone
It
The Dark Half, Needful Things, Firestarter i Christine su bili "ok", ali svakako ne bas loshi-loshi.
Jedino sto bas nije valjalo od Kinga za moj ukus su Sleepwalkers, Tommyknockers, Langoliers...a ne mogu bas da kazem da sam ljubitelj dece iz kuruza.
The Stand, ako nekog zanima, nisam gledao.
The Shining (Kubrick)
The Night Flier
The Running Man
Green Mile
The Shawshank Redemption
Carrie
Salem's Lot ('78)
Stand By Me
Misery
Apt Pupil
The Dead Zone
It
The Dark Half, Needful Things, Firestarter i Christine su bili "ok", ali svakako ne bas loshi-loshi.
Jedino sto bas nije valjalo od Kinga za moj ukus su Sleepwalkers, Tommyknockers, Langoliers...a ne mogu bas da kazem da sam ljubitelj dece iz kuruza.
The Stand, ako nekog zanima, nisam gledao.
- A$H
- Posts: 19055
- Joined: 10 Oct 2006, 11:23
- Location: Clubhouse
Re: Stephen King ekranizacije
slažem se sa tvojima..a evo još neki..
Za The Stad mogu reć da je među boljim...ali još jedan kojeg sam se sjetio je Rose Red..
loš je Dreamcatcher....odličan Thinner,Ghosts,Graveyard Shift,Pet Cemetery,Cujo
a među tvoju list "ok" bi dodao Sometimes They Come Back 1 i 2,The Lawnmower Man
Za The Stad mogu reć da je među boljim...ali još jedan kojeg sam se sjetio je Rose Red..
loš je Dreamcatcher....odličan Thinner,Ghosts,Graveyard Shift,Pet Cemetery,Cujo
a među tvoju list "ok" bi dodao Sometimes They Come Back 1 i 2,The Lawnmower Man
It's A Bird... It's A Plane... It's SUPERA$H!!
- undying
- Posts: 520
- Joined: 20 Oct 2006, 09:58
ja sam kao klinac obozavao kinga sad,ipak bi ja tu stavio veliki +znam da sam se palio na filmove djeca kukuruza i kod nas preveden kao "odstupnica"traje bas puno iz 2 dijela a bilo je tu jos koje si ti mar.spomenuo+meni je kristina odlican film!
+jos nesto da spomenem da je king isijavanje nazvao smecem
+jos nesto da spomenem da je king isijavanje nazvao smecem
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Pa eto, da se i ja umiješam....
1.Carrie - genijalan horor s odličnom glumicom Sissy Spacek, skoro da niti malo ne žalim one ljude poginuli na proslavu osim učiteljice... Antologijska scena Spacek okupanoj u svinjskoj krvi
2.Salem lots - Tobeovu verziju nisam gledao, a niti mini seriju iako je imam....
3.The shining - gledao dobar film, jezoviti završetak, mini seriju - mlaku, ali dobru verziju kingovog romana, i parodiju u simpsonima
4.Creepshow - zabavna horor komedija, favorit mi je The crate
5.The dead zone - još nisam pogledao, na VHS
6.Children of corn - iskreno, niti jedan nastavak.
7.Firestarter - nije mi se pretjerano dopala... makar oni klinci kada masakriraju mjesto, dobra scena, ali jednostavno mi nije njegov najbolji rad....
8.The silver bullet - dobar horor s vukodlakom, jezoviti pri kraju....
9.The stand - odlična mini serija, genijalna epizoda za nuklearkom.
10.Running man - zabavan film, jedino je trebalo dodati više onakvih lovaca.... Favorit scena: kada motorkom razdvoji Chainsawa na pola...
11.It - najezovitija serija koju sam ikad gledao, a knjiga je još bolesnija i uvrnutija, pa šteta što nema nekih dijelova iz knjige - scena s bakicom i otrovom u čaju se ne zaboravlja tako lako....
12.Čovjek kosilica - solidan SF - više puta sam ga gledao...
13.Sleepwalkers - sto puta sam gledao taj film na originalnom VHS - u koji još uvijek imam. Meni je baš odličan i zabavan horor. Favorit scena: kada ona mjesečarka odgrize prste Ronu Perlmanu. They feast on your fear - and it's dinner time
14.The Tommyknockers - sjajna i jezovita mini serija o izvanzemaljcima
15.Langolijeri - za nagradu zato što sam nacrtao maštovitog langolijera sam dobio nagradu (zapravo sam nacrtao golemi oblak koji proždire avion, oštri zubi, opake oči, putnici u avionu, takvi detalji i to...)
16.Storm of century - dobra i napeta mini serija, uznemirujući završetak
17.Green mile - odličan film, ma kvragu, čak sam i plakao u nekim scenama.... sjajna uloga Michaela u ulozi Coffina...
18.Rose red - ova serija mi se nije previše dopala.... previše sam očekivao
Ok, priznajem da sam bio u krivu. I povlačim svoju izjavu.
1.Carrie - genijalan horor s odličnom glumicom Sissy Spacek, skoro da niti malo ne žalim one ljude poginuli na proslavu osim učiteljice... Antologijska scena Spacek okupanoj u svinjskoj krvi
2.Salem lots - Tobeovu verziju nisam gledao, a niti mini seriju iako je imam....
3.The shining - gledao dobar film, jezoviti završetak, mini seriju - mlaku, ali dobru verziju kingovog romana, i parodiju u simpsonima
4.Creepshow - zabavna horor komedija, favorit mi je The crate
5.The dead zone - još nisam pogledao, na VHS
6.Children of corn - iskreno, niti jedan nastavak.
7.Firestarter - nije mi se pretjerano dopala... makar oni klinci kada masakriraju mjesto, dobra scena, ali jednostavno mi nije njegov najbolji rad....
8.The silver bullet - dobar horor s vukodlakom, jezoviti pri kraju....
9.The stand - odlična mini serija, genijalna epizoda za nuklearkom.
10.Running man - zabavan film, jedino je trebalo dodati više onakvih lovaca.... Favorit scena: kada motorkom razdvoji Chainsawa na pola...
11.It - najezovitija serija koju sam ikad gledao, a knjiga je još bolesnija i uvrnutija, pa šteta što nema nekih dijelova iz knjige - scena s bakicom i otrovom u čaju se ne zaboravlja tako lako....
12.Čovjek kosilica - solidan SF - više puta sam ga gledao...
13.Sleepwalkers - sto puta sam gledao taj film na originalnom VHS - u koji još uvijek imam. Meni je baš odličan i zabavan horor. Favorit scena: kada ona mjesečarka odgrize prste Ronu Perlmanu. They feast on your fear - and it's dinner time
14.The Tommyknockers - sjajna i jezovita mini serija o izvanzemaljcima
15.Langolijeri - za nagradu zato što sam nacrtao maštovitog langolijera sam dobio nagradu (zapravo sam nacrtao golemi oblak koji proždire avion, oštri zubi, opake oči, putnici u avionu, takvi detalji i to...)
16.Storm of century - dobra i napeta mini serija, uznemirujući završetak
17.Green mile - odličan film, ma kvragu, čak sam i plakao u nekim scenama.... sjajna uloga Michaela u ulozi Coffina...
18.Rose red - ova serija mi se nije previše dopala.... previše sam očekivao
Ok, priznajem da sam bio u krivu. I povlačim svoju izjavu.
Michel puši karu.
- Paranoid
- Posts: 82
- Joined: 06 Oct 2006, 02:00
- Location: Zagorje
- Contact:
- Rodman
- Posts: 242
- Joined: 06 Oct 2006, 11:35
hm, Lawnmower man mi je mozda i najlosiji, ali ima stvarno antologijskih filmova, novi Salem's Lot nisam gledao, ali svi koji jesu kazu jedan od najboljih filmova\mini serija kojii su gledali. IT, ne moram ni govoriti, i dalje mi je jedna od najbolji Kingovih adaptacija, kao mali sam se godinu dana bojao klaunova zbog tog filma.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Gledao sam ga tik kada je izašao na TVu preko bare, pa se baš ne sjećam detalja, ali bilo je sasvim uredu djelce. Znam da traje isto par sati, te da mi nije bilo dosadno definitivnoRodman wrote:novi Salem's Lot nisam gledao, ali svi koji jesu kazu jedan od najboljih filmova\mini serija kojii su gledali
- Zombiemachine
- Posts: 917
- Joined: 31 Oct 2006, 17:08
- Location: Leviathan's labyrinth
- Bad taste
- Posts: 83
- Joined: 09 Oct 2006, 23:40
- Location: Zagrebue
IT
IT mi je jedan od najvecih strahova djetinjstva,mada mini serija nije ni blizu knjizevnom predlosku.
King je mrzio kubrickov shining,i snimio je vlastiti koji nije dobar.
IT,Carrie,deadzone,stand by me i green mile su najbolji.
Najbolji nefilmizirani su desperation i bag of bones
King je mrzio kubrickov shining,i snimio je vlastiti koji nije dobar.
IT,Carrie,deadzone,stand by me i green mile su najbolji.
Najbolji nefilmizirani su desperation i bag of bones
- Mairosu
- Posts: 866
- Joined: 03 Oct 2006, 22:00
- Location: Ministarstvo za istrazivanje ruda i gubljenje vremena
- Contact:
Glede Kubrickovog Shininga, mislim da je najveci problem u tom filmu sto radnja treba da oslika lagani put normalnog coveka u totalno ludilo. Sta tu ne valja - sto Nicholson pocne film kao ludak, a posle 15 minuta je vec dobrano popizdeo, pa taj kontrast "normalno-nenormalno" ne pali bas najbolje...
-
- Posts: 1807
- Joined: 04 Oct 2006, 18:50
- Location: Bergen
Kada se već priča o Shiningu, bacite oko na ovaj alternativni trailer i vidite malo kako se sve može prikazati iz nekoliko perspektiva
- Zombiemachine
- Posts: 917
- Joined: 31 Oct 2006, 17:08
- Location: Leviathan's labyrinth