Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- popayy
- Posts: 651
- Joined: 27 Aug 2011, 13:52
- Location: Rijeka
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Snowpiercer (2013) - http://www.imdb.com/title/tt1706620/
Najnovije djelo Joon ho Bonga ( Mother, Host i Memories of Murder ), ovoga puta na svima nam dragom/razumljivom Inglišu.
Neloš film, cool ideje, definitivno ga preporučujem pogledati. Samo, kao da nešto fali, i koliko god sam na kraju ostao zadovoljan ipak mislim kako je to sve moglo dosta bolje ispasti.
Solidan film Bonga no nikako ne dostiže prijašnja mu djela.
Najnovije djelo Joon ho Bonga ( Mother, Host i Memories of Murder ), ovoga puta na svima nam dragom/razumljivom Inglišu.
Neloš film, cool ideje, definitivno ga preporučujem pogledati. Samo, kao da nešto fali, i koliko god sam na kraju ostao zadovoljan ipak mislim kako je to sve moglo dosta bolje ispasti.
Solidan film Bonga no nikako ne dostiže prijašnja mu djela.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
HAYAO MIYAZAKI
Howl's Moving Castle (2004) - vizualno sjajno. Priča je isto velika o jednoj djevojci na koju vještica baci kletvu i ona ostari pa se pridružuje pokretnom dvorcu u kojem živi vatra koja priča, jeda mali kinac i Howl, lik koji ima specijalne moći i kreću kod vještice sa zapada da se obračunaju. Jako lijepo.
8========o/8==========o (8/10)
Princess Mononoke (1997) - joj, kako je ovo divno. Zaljubio sam se u Princezu Mononoke (kako se zove taj poremećaj kad se netko zaljubi u anime lik)? epska priča sa epskim likovima, divovskim vukovima, veprovima, bogom šume, demonima, borbama. Puno nasilja, krvi, ljubavi i tako mi je žao soundtrack odličan kao i cijela priča. Ekologija. Avatar, srami se.
8=========-o/8==========o (9.5/10)
8========o/8==========o (8/10)
Princess Mononoke (1997) - joj, kako je ovo divno. Zaljubio sam se u Princezu Mononoke (kako se zove taj poremećaj kad se netko zaljubi u anime lik)? epska priča sa epskim likovima, divovskim vukovima, veprovima, bogom šume, demonima, borbama. Puno nasilja, krvi, ljubavi i tako mi je žao
SpoilerShow
što Ashitaka nije završio sa Princezom Mononoke. Ok, rekao joj je da će je viđati jer će biti blizu, ali sam baš želio da završe zajedno.
8=========-o/8==========o (9.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
HAYAO MIYAZAKI
Castle in the Sky (1986) - kakvog li čuda prekrasan anime o jednoj djevojčici koja kreće na putovanje s jednim dječakom u potragu sa dvorcem na nebu. Imaju zadatak odnijeti kristal na taj dvorac da bi spriječili jedne pirate da zauzmu taj dvorac i iskoriste ga za rat. Ima pregrš impresivnih scena. Jedna od njih je kad uđu u nevrijeme da bi došli do dvorca
8========-...o/8==========o (8.8/10)
Spirited Away (2001) - Miyazaki je već bio naveliko poznat i priznat, ali mislim da je ovaj anime bio taj koji ga je stavio čvrsto na sami vrh. Gledao ga prije par godina i oduševio se, sad opet i još uvijek oduševljen viđenim. Njegov najinteligentiji anime o čarobnom svijetu duhova gdje se nađe mala Chihiro i pokuša vratitsvoje roditelje koji su pretvoreni u svinje. Susreće različita stvorenja, Hakua, vješticu i bezličnog prelijepo.
8==========o/8==========o (10/10)
8========-...o/8==========o (8.8/10)
Spirited Away (2001) - Miyazaki je već bio naveliko poznat i priznat, ali mislim da je ovaj anime bio taj koji ga je stavio čvrsto na sami vrh. Gledao ga prije par godina i oduševio se, sad opet i još uvijek oduševljen viđenim. Njegov najinteligentiji anime o čarobnom svijetu duhova gdje se nađe mala Chihiro i pokuša vratitsvoje roditelje koji su pretvoreni u svinje. Susreće različita stvorenja, Hakua, vješticu i bezličnog prelijepo.
8==========o/8==========o (10/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Air America (1990) - solidna zabavna akcijska komedija s pregršt akcije i humora, s poznatim dvojcem Mel Gibsonom i Robert Downey Jr. dok je bio puno mlađi, ali za svojim prepoznatljivim glumačkim stilom koji ga je upečatio. Scene s senatorom su prilično zabavne. Ovako ništa posebno, čak i predugo traje, jedanput pogledati i zaboraviti. 3/5
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DISTOPIJA
Twelve Monkeys (1995) - puno sam više očekivao od ovog filma. Uvijek rado viđen Willis i Brad Pitt je za divno čudo dobro odglumio. Puno sam puta čuo za ovaj film i stvarno je dosta puta bio na televiziji, ali nikad ga pogledao. Kažu jedan od najboljih time travel filmova. Ne slažem se. Sama priča oko time travela je dobra, ali priča oko tih 12 majmuna i na kraju ćorak. Imali su neku epic priču i nisu je iskoristili. Kao da nisu znali, a volim Terry Gilliama i njegove filmove.
8=======o/8==========o (7/10)
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: DISTOPIJA
što fali završetku?Michel wrote:Twelve Monkeys (1995) - puno sam više očekivao od ovog filma. Uvijek rado viđen Willis i Brad Pitt je za divno čudo dobro odglumio. Puno sam puta čuo za ovaj film i stvarno je dosta puta bio na televiziji, ali nikad ga pogledao. Kažu jedan od najboljih time travel filmova. Ne slažem se. Sama priča oko time travela je dobra, ali priča oko tih 12 majmuna i na kraju ćorak. Imali su neku epic priču i nisu je iskoristili. Kao da nisu znali, a volim Terry Gilliama i njegove filmove.
8=======o/8==========o (7/10)
SpoilerShow
Ono kada se na kraju shvati da se budućnost ne može promijeniti jer će on cijelu vječnost promatrati sebe kako umire, a neće moći to nikako spriječiti.
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Završetak mi je dobar i neočakivan
SpoilerShow
pogotovo njegovi snovi i ta psihijatrica koju je sanjao, a ona je cijelo vrijeme s njim. To i je dosta originalno, ali očekivao sam nešto veće prije tog završetka. Praktički jedino baš dobro je taj neočekivan završetak, a sve ostalo mi je nekako mlako. Dolazi na psihijatriju pa bježi pa opet dolazi i otme nju pa putuju i ok, ali daje mi nešto više. Ne znam, očekivah puno više.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Son of Batman (2014)- solidan animirani film. U ovome filmu jednu od glavnih uloga ima Damian; sin batmana i Talie al Ghul. A glavni negativac je Deathstroke. Akcija je solidna, krv necenzurirana. Priča je zadovoljavajuća, no kako nisam previše upoznat s Batman stripovima nemogu reci kakve je u usporedbi s pisanim materjalom. O priči necu pisati da ne spoilam; ali ok film za ubit kojih sat vremena
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 4849
- Joined: 30 Oct 2007, 01:03
- Location: Dubrovnik
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
http://www.imdb.com/title/tt1253863/
Vrlo dobar.
Koliko sam primjetio gotovo jednako brutalan i krvav kao i prethodnik, borbe takoder odlicne, cak bi rekao i jezivije radi ambijenta (nemirno, uzburkano more).Doduse, vise mi je legla borba na kopnu, jer se kako je radnja na moru, te se brodovii sudaraju, na trenutke ne zna tko koga. Glavni lik vrlo dobar, ali osobno ni blizu Leonidi po karizmi. Ali zato je "villianka" odlicna! Takoder veliki plus za njihov odnos, koji je zapravo svojevrsna tragicna ljubavna prica. Sporedni likovi solidni. "Motivacijski" govori ratnika jako dobri, ali opet su puno bolji i legendarniji u "300".
U principu zaista nemam vecu zamjerku, osim sto su malo pretjerali sa pricom o Kserku i onoj spilji, zapravo i pretjerali i dosta nejasnoca ima.
Eto, ja sam zadovoljan, jer nisam previse ocekivao, niti sam citao recenzije, lijepo sam se zabavio tih 100ak minuta.
7,8/10
Vrlo dobar.
Koliko sam primjetio gotovo jednako brutalan i krvav kao i prethodnik, borbe takoder odlicne, cak bi rekao i jezivije radi ambijenta (nemirno, uzburkano more).Doduse, vise mi je legla borba na kopnu, jer se kako je radnja na moru, te se brodovii sudaraju, na trenutke ne zna tko koga. Glavni lik vrlo dobar, ali osobno ni blizu Leonidi po karizmi. Ali zato je "villianka" odlicna! Takoder veliki plus za njihov odnos, koji je zapravo svojevrsna tragicna ljubavna prica. Sporedni likovi solidni. "Motivacijski" govori ratnika jako dobri, ali opet su puno bolji i legendarniji u "300".
U principu zaista nemam vecu zamjerku, osim sto su malo pretjerali sa pricom o Kserku i onoj spilji, zapravo i pretjerali i dosta nejasnoca ima.
Eto, ja sam zadovoljan, jer nisam previse ocekivao, niti sam citao recenzije, lijepo sam se zabavio tih 100ak minuta.
7,8/10
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Number 23 - film je obećavao, ali graniči s nekakvom lošom komedijom i trilera o opsjednutosti brojem 23. Jim Carrey je prilično iritatan i neozbiljan, pa mi nikako nije sjeo. Tek pri kraj djeluje ozbiljan horor triler, ali inače, kada se događaju dijelovi u knjigama, počelo je dobro, a kasnije ono WTF? Meni loš film, naročito ne kužim previše te opsesije s brojevima i slično. 2/5
Unstoppable (2010) - izvrstan i vrlo napet akcijski triler po istinitom događaju o jurećem vlaku. Tony Scott je napravio izvrstan posao, i još to s kaskaderima, bez kompjutora. Napet do samoga kraja, s izvrsnim scenama potjere i jurnjave vlakom. 4/5
Unstoppable (2010) - izvrstan i vrlo napet akcijski triler po istinitom događaju o jurećem vlaku. Tony Scott je napravio izvrstan posao, i još to s kaskaderima, bez kompjutora. Napet do samoga kraja, s izvrsnim scenama potjere i jurnjave vlakom. 4/5
Michel puši karu.
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
2014 Melbourne Comedy Festival Gala
Gala večer u dobrotvorne svrhe za Afriku. Australija očito ima puno talentiranih stand-up komičara. Bilo ih je dosta vrhunskih, na koje sam se upišao od smijeha, a bilo je i onih koji su tek solidni. Iako su svi bili dobri, nije bilo lošeg nastupa.
Treba istaknuti ove kao najzabavnije
Eddie Perfect
On je voditelj, ali je i nastupao. Dobar je u parodijama pjesama.
Doc Brown
Jason Byrne http://www.youtube.com/watch?v=N3hcEZpTReU
Imao je najluđi nastup.
Jeff Green http://www.youtube.com/watch?v=wW4pVLqr-gU
Joel Creasey http://www.youtube.com/watch?v=AH2n3qVIdFA
Max i Ivan http://www.youtube.com/watch?v=pM5HNuvHeoU
Perfect Tripod http://www.youtube.com/watch?v=RAIG4Dy-3Ww
Ronny Chieng http://www.youtube.com/watch?v=M_azYJCx4vI
Definitivno najluđi večeras.
Sammy J i Randy http://www.youtube.com/watch?v=xylZ37SORww
Ovaj duo je prvi nastupio. Žestoki su.
The Boy With Tape On His Face
Gala večer u dobrotvorne svrhe za Afriku. Australija očito ima puno talentiranih stand-up komičara. Bilo ih je dosta vrhunskih, na koje sam se upišao od smijeha, a bilo je i onih koji su tek solidni. Iako su svi bili dobri, nije bilo lošeg nastupa.
Treba istaknuti ove kao najzabavnije
Eddie Perfect
On je voditelj, ali je i nastupao. Dobar je u parodijama pjesama.
Doc Brown
Jason Byrne http://www.youtube.com/watch?v=N3hcEZpTReU
Imao je najluđi nastup.
Jeff Green http://www.youtube.com/watch?v=wW4pVLqr-gU
Joel Creasey http://www.youtube.com/watch?v=AH2n3qVIdFA
Max i Ivan http://www.youtube.com/watch?v=pM5HNuvHeoU
Perfect Tripod http://www.youtube.com/watch?v=RAIG4Dy-3Ww
Ronny Chieng http://www.youtube.com/watch?v=M_azYJCx4vI
Definitivno najluđi večeras.
Sammy J i Randy http://www.youtube.com/watch?v=xylZ37SORww
Ovaj duo je prvi nastupio. Žestoki su.
The Boy With Tape On His Face
SpoilerShow
Hosted by Australia's Eddie Perfect, the 2014 Melbourne International Comedy Festival Gala will welcome a massive line-up of some of the best comedic acts from here in Australia and around the world.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Kin-dza-dza! (1986) - bizarna ruska SF komedija o dvojici koji završe na nepoznatom planetu u svemiru s humanoidnim alienima. Zabavne fore s rasizmom (Ku), bizarnosti, jeftina scenografija koja se događa u pustinji, neobični likovi i dobar humor. Samo dosta dugo traje, a film je prilično usporen, pa zna biti povremeno dosadno. 3/5
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hardware (1990) - dobra ideja, loša izvedba. Sf triler o vojnom robotu kojega u postapokalipstičnom svijetu opet sastave, pa robot kreće ubijati ljude. Dosta krvavih brutalnih scena, ali previše razvučena akcija, scena i sve ostalo s bizarnim likovima kao voajerski susjed. Do 40 minute se praktički ništa ne događa, a kada i krene akcija, onda je toliko razvučeno da je negledljivo + besmisleno razbacani soundtrack. Jeftini sf triler koji je imao dobru ideju, ali lošu izvedbu... 2/5
Michel puši karu.
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ja sam tek poslije filma saznao da je Iggy Pop voditelj radijske emisije.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DISTOPIJA
Akira (1988) - meni ovo bilo odlično i uživao sam od počtka do kraja. Animacija je jedna od najboljih koje sam vidio. Sama priča je velika i zanimljiva. Borbe, pucnjave, eksplozije, sve stvarno odlično. Likovi isto jako pamtljivi. A tek glazba. Sjajno.
8=========o/8==========o (9/10)
Nineteen Eighty-Four (1984) - dobar i depresivan film o totalitarizmu gdje su ljudi zarobljeni i moraju raditi, derati se što im govore. Big Brother je svuda, daju im vijesti kojima ih manipuliraju sve dok se jedan ne pobuni i započne zabranjenu ljubavnu vezu s jednom ženskom. 90% toga imamo danas. Bravo, Orwell!
8=======o/8==========o (7/10)
Brazil (1985) - o da, ovo je fantastičan film sklon različitim interpretacijama. Gilliam je napravio odličan posao i njegov poznati rad kamere gdje sve totalno iskrivi pa se dobije stvarni dojam tog apsurda i ludila. Pratimo jednog lika koji radi za tu elitu, ali ubrzo shvaća koliko je to što oni žele apsurdno, a u isto vrijeme pomaže jednom zbilja smiješnom liku kojeg glumi De Niro u svega par scena. Ima puno nadrealnosti i bizarnih scena. Sve mi je jasno u filmu, ali na prvi pogled. Kad se malo zagrebe, vidi se tu dosta simbolike. Malo potražih a netu i ovo mi se jako sviđa http://thisruthlessworld.wordpress.com/ ... azil-1985/ posebno dio koji nisam primijetio
Velika preporuka ko nije gledao.
8========-...o/8==========o (8.8/10)
8=========o/8==========o (9/10)
Nineteen Eighty-Four (1984) - dobar i depresivan film o totalitarizmu gdje su ljudi zarobljeni i moraju raditi, derati se što im govore. Big Brother je svuda, daju im vijesti kojima ih manipuliraju sve dok se jedan ne pobuni i započne zabranjenu ljubavnu vezu s jednom ženskom. 90% toga imamo danas. Bravo, Orwell!
8=======o/8==========o (7/10)
Brazil (1985) - o da, ovo je fantastičan film sklon različitim interpretacijama. Gilliam je napravio odličan posao i njegov poznati rad kamere gdje sve totalno iskrivi pa se dobije stvarni dojam tog apsurda i ludila. Pratimo jednog lika koji radi za tu elitu, ali ubrzo shvaća koliko je to što oni žele apsurdno, a u isto vrijeme pomaže jednom zbilja smiješnom liku kojeg glumi De Niro u svega par scena. Ima puno nadrealnosti i bizarnih scena. Sve mi je jasno u filmu, ali na prvi pogled. Kad se malo zagrebe, vidi se tu dosta simbolike. Malo potražih a netu i ovo mi se jako sviđa http://thisruthlessworld.wordpress.com/ ... azil-1985/ posebno dio koji nisam primijetio
SpoilerShow
o tome da je Sam ustvari Jill. Pogotovo scene između zrcala što se i vidi u tekstu. Alter ego, ona je hrabra, on je kukavica i stvorio si je tu maštu kako mora pobijediti tog nekog divovskog samuraja da nju spasi, a ustvari da spasi sebe.
8========-...o/8==========o (8.8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"