hvala na preporuci
Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley (2019) - dokumentarac s ovakvim materijalom ne može biti loš ni da hoće. Preporuka 8/10
Easy A (2010) - jako simpa za te teen fuzije žanrova i sviđam samu temu 6/10
Dopunska nastava (2019) - dala sam mu 7 samo zato što je zabavan i hrvatski, no inače je realna šestica. Svaka čast na recentnim forama hrv zbilje i još nekim briljantnim sitnicama koje neću sad otkrivati, ali priča bitnih likova nema glavu ni rep, a zaplet se pretvorio u preambiciozni gordijski čvor u želji da koketira s nekim hc trilerom. Opet je Šuma najbolja. Inače, trailer sam vidjela tek poslije i brutalno je dobar bar nešto
Keeping Up with the Joneses (2016) - joj kako slabašno. Čak je i Zach vrhunski neraspoložen, dapače, najlošiji od svih u filmu 5/10
Murder Mystery (2019) - odlična nova zabavica. Inače hejtam takvo što, ali ovo je uspjelo i za preporuku 7/10
Easy A (2010) - jako simpa za te teen fuzije žanrova i sviđam samu temu 6/10
Dopunska nastava (2019) - dala sam mu 7 samo zato što je zabavan i hrvatski, no inače je realna šestica. Svaka čast na recentnim forama hrv zbilje i još nekim briljantnim sitnicama koje neću sad otkrivati, ali priča bitnih likova nema glavu ni rep, a zaplet se pretvorio u preambiciozni gordijski čvor u želji da koketira s nekim hc trilerom. Opet je Šuma najbolja. Inače, trailer sam vidjela tek poslije i brutalno je dobar bar nešto
Keeping Up with the Joneses (2016) - joj kako slabašno. Čak je i Zach vrhunski neraspoložen, dapače, najlošiji od svih u filmu 5/10
Murder Mystery (2019) - odlična nova zabavica. Inače hejtam takvo što, ali ovo je uspjelo i za preporuku 7/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 12273
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Slažem se za Murder Mystery, super zabava, preporuka i od mene.
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Blade Runner 2049 (2017) - kako sam se gadno prevario oko ovog filma.. kao veliki fan originala, tj jedinice, ovo sam izbjegavao misleci da ne moze biti ni sjena prethodniku. Na kraju mi se ispostavilo da je na pragu da bude u nekim segmentima i bolji.. 8/10
Definitivno mi se nekako najvise usjekla veza K & Joi
Definitivno mi se nekako najvise usjekla veza K & Joi
It's in your nature to destroy yourselves...
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
1917 (2019) - WWI tematike. poprilično dobro odrađen. napravljen u jednom kontinuiranom kadru, malo mi je to čudno bilu u početku al kasnije se privikneš. gluma odlična,radnja napeta.2 sata prolete sam tak.
s pravom dobitnik zlatnog globusa. 9/10
s pravom dobitnik zlatnog globusa. 9/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- maddjuro
- Posts: 8329
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
superman red son (2020)- animirana verzija istoimenog "oneshot" stripa koji je baziran na ideji "što da je superman umjesto u metropolis opao u sovjetsku rusiju". Radnja se odvija od kraja 2. svjetskog rata pa nadalje. Necu sada u detalje da ne spoilam, ali sovjetski je batman "badass". Film koji traje cca sat i pol i , koliko me pamćenje služi, koji je dosta dobro pokrio sam strip. Kao i obično, DC animirani filmovi su odlični.
I may be an idiot, but i am no fool.
- maddjuro
- Posts: 8329
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Batman: Gotham by Gaslight (2018)- ukratko, Batman vs. Jack trbosjek; smješten u gothamu u 19. stoljeću. Dobra priča, do kraja se nezna tko je Jack. Preporučam pogledati
I may be an idiot, but i am no fool.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
De ste bando
T-34 (2018) - zanimljiv ruski ratni akcić koji samo predugo traje. Valjda su ga tako htjeli učiniti veličanstvenim. 7/10
Joker (2019) - dobro napravljeno. Film kao da ima raspoloženje koje ima naslovni lik. Jedan je problem u svemu tome: dosadno je. A nije moralo. 6/10
Jojo Rabbit (2019) - odlično. Za preporuku (gotovo istim riječima su ga i meni ljudi preporučili i nisu pogriješili ) 8/10
Parasite (2019) - odlično. Ljudi ga ne hvale bez razloga. Kad se zaredaju ovakve jake filmčine, čovjek se malo razmazi 8/10
Place (2017) - talijanski film napravljen po priči serije The Booth at the End. Ne bih preporučila nekome tko nije gledao seriju, jer je bolja. Ovdje su neke stvarčice izmijenjene, a neke nisu ni toliko autentične (konobarica je loš casting) 6/10
Tag (2018) - odlična feel good komedijica. Inače sam skeptična prema ovakvim sadržajima novijeg datuma proizvodnje. 7/10
Contagion (2011) - na ovo me inspirirala korona. Nije sad to neka filmčina, ali mi je pasala, pokriva više slojeva pa se stignemo vezati samo uz malo likova, but still 7/10
Fyre Fraud (2019) - koliko razumijem, ima više dokumentaraca na dotičnu temu, ali ovaj mi je preporučljiv svima. Taman za maraton s onim ranije spomenutim o Theranosu 7/10
T-34 (2018) - zanimljiv ruski ratni akcić koji samo predugo traje. Valjda su ga tako htjeli učiniti veličanstvenim. 7/10
Joker (2019) - dobro napravljeno. Film kao da ima raspoloženje koje ima naslovni lik. Jedan je problem u svemu tome: dosadno je. A nije moralo. 6/10
Jojo Rabbit (2019) - odlično. Za preporuku (gotovo istim riječima su ga i meni ljudi preporučili i nisu pogriješili ) 8/10
Parasite (2019) - odlično. Ljudi ga ne hvale bez razloga. Kad se zaredaju ovakve jake filmčine, čovjek se malo razmazi 8/10
Place (2017) - talijanski film napravljen po priči serije The Booth at the End. Ne bih preporučila nekome tko nije gledao seriju, jer je bolja. Ovdje su neke stvarčice izmijenjene, a neke nisu ni toliko autentične (konobarica je loš casting) 6/10
Tag (2018) - odlična feel good komedijica. Inače sam skeptična prema ovakvim sadržajima novijeg datuma proizvodnje. 7/10
Contagion (2011) - na ovo me inspirirala korona. Nije sad to neka filmčina, ali mi je pasala, pokriva više slojeva pa se stignemo vezati samo uz malo likova, but still 7/10
Fyre Fraud (2019) - koliko razumijem, ima više dokumentaraca na dotičnu temu, ali ovaj mi je preporučljiv svima. Taman za maraton s onim ranije spomenutim o Theranosu 7/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
oho, nisam čul za ovaj, skida se odmah danas!
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- maddjuro
- Posts: 8329
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dobar, loš, zao - 11/10 - bio i ostao najbolji film svih vremena; Koliko god puta da ga pogledam uvijek mi je super
Kingsman 1 i 2 - ovo već duže vremena imam na listi za pogledati, pa došli konačno na red. Jedinica mi je bila super, čak su imali muda i "obami" raznesti glavu. Dvojka mi je bila bezveze, preduga i "amerikanizirana"
Kingsman 1 i 2 - ovo već duže vremena imam na listi za pogledati, pa došli konačno na red. Jedinica mi je bila super, čak su imali muda i "obami" raznesti glavu. Dvojka mi je bila bezveze, preduga i "amerikanizirana"
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Terminator: Dark Fate (2019) - nakon sto sam procitao par recenzija rekao sam da nema šanse da ga pogledam, ali na kraju pod pritiskom glumacke postave i redateljske palice ipak ga pogledah, i naravno pozalih. Film je dno dna. Kada bih isao pricati sta sve ne valja mogao bi cijeli manifest napisati. Zato cu napisati samo najbolje i najgore.
Najbolje: Mackenzie Davis.
Najgore: Scenarij, Linda Hamilton, novi terminator
Tamo negdje nakon sat vremena imas feeling kao da gledas Sharknado s boljim efektima..2/10
Najbolje: Mackenzie Davis.
Najgore: Scenarij, Linda Hamilton, novi terminator
Tamo negdje nakon sat vremena imas feeling kao da gledas Sharknado s boljim efektima..2/10
It's in your nature to destroy yourselves...
- Annabel_Lee
- Posts: 432
- Joined: 30 Jul 2013, 09:59
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dzień świra (2002)
Krenula malo otkrivati poljske filmove pa sam počela s Danom luđaka. Komedija s određenom dozom gorčine, pratimo jedan dan u životu učitelja poljskog jezika koji ima opsesivno-kompulzivni poremećaj. Zanimljiv film. 8/10
Krenula malo otkrivati poljske filmove pa sam počela s Danom luđaka. Komedija s određenom dozom gorčine, pratimo jedan dan u životu učitelja poljskog jezika koji ima opsesivno-kompulzivni poremećaj. Zanimljiv film. 8/10
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
1984 (1984) - mračan i tjeskoban.. https://www.forum.hr/showthread.php?t=18160 zanimljivo čitati komentare iz 2004.
6/10
6/10
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Invisible Man (2020) - iako vidim da ga se svrstava i u horor, prije bi rekel da je triler, i to dosta dobar triler. jako je dobra atmosfera i napetost/neugornost. možda traje mrvicu više nego bi trebal al to nije tolko za zamjerit. jedino me mucila glavna glumica koja mi uopce nije pasala, nju bi zamijenil recimo scarleticom
7,5/10
7,5/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''