Maratoni filmova
-
- Posts: 12278
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Maratoni filmova
Božićni blagdani
24.12.
The Ref (1994)
It's a Wonderful Life (1946)
How the Grinch Stole Christmas (2000)
Santa's Slay (2005)
25.12.
A Christmas Story (1983)
Miracle on 34th Street (1947)
The Santa Clause 2 (2002)
A Christmas Horror Story (2015)
26.12.
A Very Harold and Kumar Christmas (2011)
Noel (2004)
Christmas with the kranks (2004)
24.12.
The Ref (1994)
It's a Wonderful Life (1946)
How the Grinch Stole Christmas (2000)
Santa's Slay (2005)
25.12.
A Christmas Story (1983)
Miracle on 34th Street (1947)
The Santa Clause 2 (2002)
A Christmas Horror Story (2015)
26.12.
A Very Harold and Kumar Christmas (2011)
Noel (2004)
Christmas with the kranks (2004)
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Kakve dobre vijesti za dobro jutro. Izašla tri filma koja sam odmah dodao. Creed (2015), Sicario (2015) i The Hateful Eight (2015)
Ovaj maraton dosta narastao 22 filma, 5 pogledana. Idemo
Ovaj maraton dosta narastao 22 filma, 5 pogledana. Idemo
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Maratoni filmova
Završen maraton nepogledanih ekranizacija
Preporučljivo ili bar relativno preporučljivo:
To Kill a Mockinbird (1962)
For Whom the Bell Tolls (1943)
Lolita (1962)
The Trial (1962)
I Am Legend (2007)
The Sound and the Fury (1959)
On the Road (2012)
Ghost Story (1981.)
Arsène Lupin (2004)
The Great Gatsby (1974)
Neupečatljivo:
Noruwei no mori (2010)
In Cold Blood (1967)
Lo straniero (1967)
Elementarteilchen (2006)
Der Zauberberg (1982)
Malice in Wonderland (2009)
Der Fälscher von London (1961)
Brave New World (1998)
Der amerikanische Freund (1977)
Neke stvari sam zaboravila, neke nisam pronašla (Kunderina Šala, Highsmitini Stranci u vlaku, Ljermontovljev junak i još ponešto).. i pogledani E.Onjegin kojeg ću sigurno ponoviti, jer je predivno ekraniziran
Preporučljivo ili bar relativno preporučljivo:
To Kill a Mockinbird (1962)
For Whom the Bell Tolls (1943)
Lolita (1962)
The Trial (1962)
I Am Legend (2007)
The Sound and the Fury (1959)
On the Road (2012)
Ghost Story (1981.)
Arsène Lupin (2004)
The Great Gatsby (1974)
Neupečatljivo:
Noruwei no mori (2010)
In Cold Blood (1967)
Lo straniero (1967)
Elementarteilchen (2006)
Der Zauberberg (1982)
Malice in Wonderland (2009)
Der Fälscher von London (1961)
Brave New World (1998)
Der amerikanische Freund (1977)
Neke stvari sam zaboravila, neke nisam pronašla (Kunderina Šala, Highsmitini Stranci u vlaku, Ljermontovljev junak i još ponešto).. i pogledani E.Onjegin kojeg ću sigurno ponoviti, jer je predivno ekraniziran
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Dosta je bilo zajebancije. Vraćam se maratonima. Ušao sam u četvrtu godinu, počeo 2013. godine. Sad sam ovih mjesec i pol gledao filmove, ali ne maratonski, ali sad se vraćam. Zadnjih tjedan dana si pripremio maratone za iduće mjesece pa krećemo.
ISPOD POVRŠINE AMERIČKOG FILMA 70-IH: PART THREE
Filmovi su:
Love Story (1970)
Joe (1970)
Fat City (1972)
The Hot Rock (1972)
Scorpio (1973)
The Seven-Ups (1973)
Dirty Mary Crazy Larry (1974)
Cockfighter (1974)
Lenny (1974)
Killer of Sheep (1978)
ISPOD POVRŠINE AMERIČKOG FILMA 70-IH: PART THREE
Filmovi su:
Love Story (1970)
Joe (1970)
Fat City (1972)
The Hot Rock (1972)
Scorpio (1973)
The Seven-Ups (1973)
Dirty Mary Crazy Larry (1974)
Cockfighter (1974)
Lenny (1974)
Killer of Sheep (1978)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Annabel_Lee
- Posts: 432
- Joined: 30 Jul 2013, 09:59
Re: Maratoni filmova
Već nekoliko godina u ovo doba imam Predoscarovski maraton. Najviše me zanimaju kategorije stranog, animiranog i dokumentarnog filma, no ove godine mi se malo otelo kontroli pa sam pogledala i dosta filmova iz ostalih kategorija.
Do sada pogledano:
Bridge of Spies
Inside Out
The Hateful Eight
Brooklyn
Room
The Big Short
Mustang
Spotlight
The Revenant
Amy
Čekaju me:
When Marnie Was There
Trumbo
Anomalisa
Boy & the World
Theeb
Cartel Land
Winter on Fire
Vjerojatno do dodjele ni neću stići pogledati sve što sam planirala...
Do sada pogledano:
Bridge of Spies
Inside Out
The Hateful Eight
Brooklyn
Room
The Big Short
Mustang
Spotlight
The Revenant
Amy
Čekaju me:
When Marnie Was There
Trumbo
Anomalisa
Boy & the World
Theeb
Cartel Land
Winter on Fire
Vjerojatno do dodjele ni neću stići pogledati sve što sam planirala...
-
- Posts: 12278
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Vrijeme je za novi maraton.
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
Dokumentarni filmovi su:
Nostalgia for the Light (2010)
The Atomic Cafe (1982)
Buena Vista Social Club (1999)
Gates of Heaven (1978)
Powaqqatsi (1988)
The Look of Silence (2014)
Sans soleil (1983)
Presunto culpable (2008)
Nuit et brouillard (1955)
Grey Gardens (1975)
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
Dokumentarni filmovi su:
Nostalgia for the Light (2010)
The Atomic Cafe (1982)
Buena Vista Social Club (1999)
Gates of Heaven (1978)
Powaqqatsi (1988)
The Look of Silence (2014)
Sans soleil (1983)
Presunto culpable (2008)
Nuit et brouillard (1955)
Grey Gardens (1975)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Annabel_Lee
- Posts: 432
- Joined: 30 Jul 2013, 09:59
Re: Maratoni filmova
Od Predoscarovskog ostala mi još 2 filma (Boy & the World i Theeb), ali to ću nekom drugom prilikom pogledati.
Trenutno mi je u planu jedan mini maraton filmova s Humphreyjem Bogartom jer sam shvatila da sam premalo njegovih filmova pogledala.
Jučer sam pogledala Angels with Dirty Faces (1938), a doći će na red i The Roaring Twenties (1939), The Maltese Falcon (1941), Dark Passage (1947) i Key Largo (1948).
Trenutno mi je u planu jedan mini maraton filmova s Humphreyjem Bogartom jer sam shvatila da sam premalo njegovih filmova pogledala.
Jučer sam pogledala Angels with Dirty Faces (1938), a doći će na red i The Roaring Twenties (1939), The Maltese Falcon (1941), Dark Passage (1947) i Key Largo (1948).
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Još imam dva dokumentarca za pogledat pa da najavim novi maraton koji će mi trajat do kraja mjeseca. Otkad sam počeo sa maratonima, dosta sam imao horor maratona tako da ovi zadnji su bili horor mixovi jer više nisam znao kako da ih nazovem jer mi je bilo teško tražiti horore u određenom polju koje nisam gledao tako da na kraju vrlo jednostavno horor mix. Sad opet jedan horor maraton, ovaj put mislim do sad najveći iako sam imao nekoliko njih 20+ pa evo ih.
HORORI ZAUVIJEK
Filmovi su:
Häxan (1922) - ŠVEDSKA
The Phantom of the Opera (1925) - USA
The Wolf Man (1941) - USA
House of Usher (1960) - USA
Matka Joanna od aniolów (1961) - POLJSKA
Danza macabra (1964) - ITALIJA, FRANCUSKA
Empire of Passion (1978) - JAPAN
You Better Watch Out (1980) - USA
Without Warning (1980) - USA
The Hearse (1980) - USA
The Unseen (1980) - USA
Gatto nero (1981) - ITALIJA
The Monster Club (1981) - UK
Death Valley (1982) - USA
Strange Invaders (1983) - USA
The Keep (1983) - USA, UK
Chopping Mall (1986) - USA
Slaughter High (1986) - UK, USA
From a Whisper to a Scream (1987) - USA
A Chinese Ghost Story (1987) - KINA
The Outing (1987) - USA
The Hidden (1987) - USA
The Curse (1987) - USA
Bad Dreams (1988) - USA
The Unnamable (1988) - USA
I, Madman (1989) - USA
Flatliners (1990) - USA
The Resurrected (1991) - USA
Extinction (2015) - ŠPANJOLSKA, FRANCUSKA, USA, MAĐARSKA
Southbound (2015) - USA
Nadam se da bi se mogao netko priključiti i izabrati nešto od ovih horora pa da pogleda do kraja mjeseca. Malo da oživimo forum sa starim horor filmovima.
HORORI ZAUVIJEK
Filmovi su:
Häxan (1922) - ŠVEDSKA
The Phantom of the Opera (1925) - USA
The Wolf Man (1941) - USA
House of Usher (1960) - USA
Matka Joanna od aniolów (1961) - POLJSKA
Danza macabra (1964) - ITALIJA, FRANCUSKA
Empire of Passion (1978) - JAPAN
You Better Watch Out (1980) - USA
Without Warning (1980) - USA
The Hearse (1980) - USA
The Unseen (1980) - USA
Gatto nero (1981) - ITALIJA
The Monster Club (1981) - UK
Death Valley (1982) - USA
Strange Invaders (1983) - USA
The Keep (1983) - USA, UK
Chopping Mall (1986) - USA
Slaughter High (1986) - UK, USA
From a Whisper to a Scream (1987) - USA
A Chinese Ghost Story (1987) - KINA
The Outing (1987) - USA
The Hidden (1987) - USA
The Curse (1987) - USA
Bad Dreams (1988) - USA
The Unnamable (1988) - USA
I, Madman (1989) - USA
Flatliners (1990) - USA
The Resurrected (1991) - USA
Extinction (2015) - ŠPANJOLSKA, FRANCUSKA, USA, MAĐARSKA
Southbound (2015) - USA
Nadam se da bi se mogao netko priključiti i izabrati nešto od ovih horora pa da pogleda do kraja mjeseca. Malo da oživimo forum sa starim horor filmovima.
Last edited by Michel on 19 Mar 2016, 14:52, edited 1 time in total.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Annabel_Lee
- Posts: 432
- Joined: 30 Jul 2013, 09:59
Re: Maratoni filmova
Pridružit ću ti se ja u komentiranju kad god budem imala vremena za gledanje nekog filma s popisa. Skidam sad Häxan, zvuči zanimljivo.
Sa svojim sam maratonom Bogartovih filmova završila. Velika preporuka za The Roaring Twenties (1939) i Dark Passage (1947).
Sa svojim sam maratonom Bogartovih filmova završila. Velika preporuka za The Roaring Twenties (1939) i Dark Passage (1947).
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Može
The Roaring Twenties nisam gledao pa će pasti neko gledanje kad se opet vratim klasičnom hollywoodu.
The Roaring Twenties nisam gledao pa će pasti neko gledanje kad se opet vratim klasičnom hollywoodu.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12278
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Maratoni filmova
jedan subotnji blockbuster maraton danas
G.I. Joe The Rise of Cobra
Hellboy 2
The Witch
G.I. Joe The Rise of Cobra
Hellboy 2
The Witch
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Vrijeme za novi
MIX MIX MARATON: PART EIGHT
Filmovi su:
Kaidan (1964)
Voskhozhdenie (1977)
Days of Heaven (1978)
Cutter's Way (1981)
To Live and Die in L.A. (1985)
U Turn (1997)
The Apostle (1997)
The Boxer (1997)
The Man Who Wasn't There (2001)
3:10 to Yuma (2007)
Saul fia (2015)
MIX MIX MARATON: PART EIGHT
Filmovi su:
Kaidan (1964)
Voskhozhdenie (1977)
Days of Heaven (1978)
Cutter's Way (1981)
To Live and Die in L.A. (1985)
U Turn (1997)
The Apostle (1997)
The Boxer (1997)
The Man Who Wasn't There (2001)
3:10 to Yuma (2007)
Saul fia (2015)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12278
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Maratoni filmova
Vikend maraton
Petak
Lethal Weapon 2
Louder than bombs
Subota
Knowing
10 Cloverfield lane
Hellraiser II
Petak
Lethal Weapon 2
Louder than bombs
Subota
Knowing
10 Cloverfield lane
Hellraiser II
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Zanimljiv i neobičan izbor baš sam jučer vidio da je izašao 10 Cloverfield Lane pa ga možda i ja ubacim za vikend.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"