Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Pushing Daisies nema veze sa Andersonovim filmovima osim po tim nekim bojama ali to je kao da netko traži slično Bavi/Argentu i netko preporuči Pushing Daisies jer su boje u filmu
Slično Andersonovim filmovima: Submarine (2010), The Squid and the Whale (2005) i recimo zadnji što sam gledao sličan je Hunt for the Wilderpeople viewtopic.php?f=8&t=8825&p=359028&hilit ... le#p359028
Slično Andersonovim filmovima: Submarine (2010), The Squid and the Whale (2005) i recimo zadnji što sam gledao sličan je Hunt for the Wilderpeople viewtopic.php?f=8&t=8825&p=359028&hilit ... le#p359028
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Pushing D. mene podsjeća na Grand Budapest Hotel, oba imaju čudne likove i slični su vizualno.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
thx, skinutoMichel wrote: ↑08 Jan 2018, 02:03Pushing Daisies nema veze sa Andersonovim filmovima osim po tim nekim bojama ali to je kao da netko traži slično Bavi/Argentu i netko preporuči Pushing Daisies jer su boje u filmu
Slično Andersonovim filmovima: Submarine (2010), The Squid and the Whale (2005) i recimo zadnji što sam gledao sličan je Hunt for the Wilderpeople viewtopic.php?f=8&t=8825&p=359028&hilit ... le#p359028
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
2017. SPECIJAL
Detroit (2017) - radi se o dobrom filmu koji negdje do polovice nema glavnog glumca. Film snimljen prema istinitom događaju o neredima u Detroitu 1967. godine. Rasizam u to doba i kako se se policajci odnosili prema crncima. Pojedinačni policajci. Lijepo je snimljen, dobije se taj realni štih, a i glumci su dobro odradili svoj posao. Volim kad reagiram na film pa tako sam ovdje reagirao na nepravdu jer su dobro prikazali rasiste i kako su se ponašali prema njima. Ima filmova koji ne uspiju to prikazati i ništa mi ne prizovu. Što se tiče zamjerki malo mi je smetalo tog nabijanja rasizma na nos i objašnjavanja, ali baš ono objašnjavanja kako se bijelci ponašaju prema crncima. Najbolja scena sigurno ona u kući. Baš vrhunski napravljeno i napeto. Malo je predugačak a najviše me iznenadilo suđenje
8=======o/8==========o (7/10)
SpoilerShow
i što ti policajci nikada nisu optuženi. Onda mi je zbilja zanimljivo kako si je scenarist dopustio takvu slobodu da u filmu te policajce prikaže kao ubojice i da su sto posto krivi.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
2017. SPECIJAL
Lady Bird (2017) - debi nove redateljice koji je pokupio najviše pozitivnih kritika prošle godine. Ima najbolji score u povijesti rotten tomatesa pa sam ušao sa nekakvim očekivanjima plus film spada u jedan od mojih omiljenih podžanrova, coming of age. I nisam oduševljen, ali daleko od toga da se ne radi o dobrom filmu. Ovo će se više svidjeti ženskom dijelu publike, ali film nije dosadan i odlično je odglumljen pogotovo klinka i njezina majka. I o tome se radi. Odnos majke kćeri i kćeri koja ide u katoličku školu, ali je malo previše buntova, i naivna. I zbog toga je mala jako simpatična. Ima nekih dosta dobrih scena, lijepih emotivnih scena. Dobar film u svakom slučaju.
8=======o/8==========o (7/10)
Super Dark Times (2017) - evo još jedan debi ali muškog redatelja. I isto coming of age film. Ovaj je nekako očekivano mračniji i to baš mračan. Ovaj film sam shvatio kao nekakvu posvetu sličnim filmovima 80-ih pogotovo River's Edge http://www.imdb.com/title/tt0091860/ dakle radi se o prijateljima koji dožive strašnu traumu zbog koje se počinju mijenjati. I film ima lijepio suspense do samoga kraja i mračnu atmosferu. Ženski dio je najbolje odlgumio dok muški i baš nešto nisu pokazali glumačke vještine i to mi je možda najveći minus. To i što film nekako prelazi granicu realnosti iako ajde mogu vidjeti da se tako nešto dogodi, ali je uglavnom nategnuto. Ali spašava ga atmosfera i taj suspense.
8======-/8==========o (6.5/10)
8=======o/8==========o (7/10)
Super Dark Times (2017) - evo još jedan debi ali muškog redatelja. I isto coming of age film. Ovaj je nekako očekivano mračniji i to baš mračan. Ovaj film sam shvatio kao nekakvu posvetu sličnim filmovima 80-ih pogotovo River's Edge http://www.imdb.com/title/tt0091860/ dakle radi se o prijateljima koji dožive strašnu traumu zbog koje se počinju mijenjati. I film ima lijepio suspense do samoga kraja i mračnu atmosferu. Ženski dio je najbolje odlgumio dok muški i baš nešto nisu pokazali glumačke vještine i to mi je možda najveći minus. To i što film nekako prelazi granicu realnosti iako ajde mogu vidjeti da se tako nešto dogodi, ali je uglavnom nategnuto. Ali spašava ga atmosfera i taj suspense.
8======-/8==========o (6.5/10)
Last edited by Michel on 24 Jan 2018, 04:37, edited 1 time in total.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Jumanji: Welcome to the Jungle
meni je ovo bilo prazno...bez duha.
Dosta humora je slabo.
Jack black mi je bio ok.
5/10
meni je ovo bilo prazno...bez duha.
Dosta humora je slabo.
Jack black mi je bio ok.
5/10
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Lady Bird (2017) - film o odrastanju, sazrijevanju dost podsjeća na "I to mi je neki život". Solidna zamjena za Boyhood
5.5/10
5.5/10
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
2017. SPECIJAL
Good Time (2017) - ne znam što da mislim o ovom filmu. S jedne strane sviđaju mi se ovakvi eksperimentalni filmovi sa puno boja, stvarno odličnim soundtrackom i iznenađujuće dobrom glumom Roberta Pattinsona. A s druge strane me boli kurac za te likove i što će biti s njima. Svaki lik je iritantan i na trenutke film prelazi tu neku granicu realnosti. Mislim, može se dogoditi, ali previše je nategnutih situcija baš kao u filmu super dark times. Pohvala za atmosferu, dobru glumu i soundtrack. O čemu se radi? Dvoje burazera, jedan retardiran, drugi kao pametniji i ovaj pametniji bježi od policije i pokušava doći do burazera koji je u bolnici. Solidno ali je moglo to bolje.
8======...o/8==========o (6.3/10)
8======...o/8==========o (6.3/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Bitter Harvest (2017) - radnja o Holodomoru ilti ga ukrainskom genocidu. kroz nekolicinu likova dosta dobro prikazano izgladnjivanje od strane samog vrha ussr-a.
7/10
7/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
2017. SPECIJAL
Thelma (2017) - norveški film o jednoj curi koja je odrasla u kršćanskoj obitelji i sad pokušava živjeti sama. Ali film je puno više od toga. Vidim da ga neke stranice i svrstavaju pod horore to jest praktički svi, ali mislim da ovo nema baš žanra. Ovo je nekakav triler sa fantazijom i nadrealnim scenama. Svakako ima uznemirujućih scena kao ona scena sa malim bebačem i ledom. Pratimo tu curu koju polako počne privlačiti jedna druga cura. Polako otkrivamo da ona ima nekakve moći. Prvo nisam shvatio jel to metafora, mislim svakako je metafora ali te moći su itekako stvarne. Prejaka scena dobar i atmosferičan film. Mala zgodna.
8=======....o/8==========o (7.4/10)
Last Flag Flying (2017) - novi film meni dragog Richarda Linlatera. Film je ustvari kao sequel filmu The Last Detail gdje je Nicholson odglumio jednu od svojih boljih uloga. Ovdje pratimo jednog tipa koji je viet veteran i dolazi do svoja stara dva suborca kako bi nešto obavili. Ovo je kao road film a takve volim. No, film je i malo razočaranje. Steve Carrell, Lawrence Fishburne i Bryan Cranston. Cranston je najbolje odglumio, ali to je do scenarija koji mu dopušta ovakvu slobodu. Carrella mi je već pun kurac što pokušava sad odjednom glumiti neke ozbiljne uloge. Ne leže mu. Nisi Jim Carrey, Carrelle, nisi. Je film zanimljiv, ali postane smiješno kako samo pričaju o vojsci i bogu. Jedan od njih je svećenik pa se sve svodi na rasprave o bogu i onda rasprava o ratu. Potpuno neoriginalno.
8======-o/8==========o (6.5/10)
SpoilerShow
kada zapali oca. Ne bih ovlio imati takve moći da kad zaspim nešto sanjam i to se dogodi nekome ako je loše.
Ona se može shvatiti i kao antikrist.
Ona se može shvatiti i kao antikrist.
8=======....o/8==========o (7.4/10)
Last Flag Flying (2017) - novi film meni dragog Richarda Linlatera. Film je ustvari kao sequel filmu The Last Detail gdje je Nicholson odglumio jednu od svojih boljih uloga. Ovdje pratimo jednog tipa koji je viet veteran i dolazi do svoja stara dva suborca kako bi nešto obavili. Ovo je kao road film a takve volim. No, film je i malo razočaranje. Steve Carrell, Lawrence Fishburne i Bryan Cranston. Cranston je najbolje odglumio, ali to je do scenarija koji mu dopušta ovakvu slobodu. Carrella mi je već pun kurac što pokušava sad odjednom glumiti neke ozbiljne uloge. Ne leže mu. Nisi Jim Carrey, Carrelle, nisi. Je film zanimljiv, ali postane smiješno kako samo pričaju o vojsci i bogu. Jedan od njih je svećenik pa se sve svodi na rasprave o bogu i onda rasprava o ratu. Potpuno neoriginalno.
8======-o/8==========o (6.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
2017. SPECIJAL
Salyut-7 (2017) - ruski film o poznatom događaju koji se dogodio 80-ih gdje je jedan satelit prestao raditi pa su rusi morali poslati dvoje astronauta gore kako bi ga pokušali spasiti i to sve prije nego što stignu ameri. Film je koštao oko 7 milijuna dolara i ne znam kako im je to uspjelo, ali film vizualno izgleda tip top. Stavio bih ga čak među top 5 vizualnih filmova ovog desetljeća. Priča je stvarno zanimljiva, rad kamere isto dobar. Glumci odradili jeben posao i stvarno imaš osjećaj napetosti. Akcija, triler, ima nekoliko vrhunskih scena, malo patetike ali ne smeta. Vrlo dobar film. Baš sam se iznenadio.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
The Florida Project (2017) - slovi kao jedan od najboljih filmova prošle godine i vidim zašto. Redatelj Sean Baker s kojim nisam upoznat, ali vidim da je vrlo cijenjen u indie krugovima je napravio stilski jako dobar do odličan film. Ovo je još jedan u nizu coming of age filmova prošle godine o jednoj majci koja ima težak karakter i odgaja malu kćerku koja se cijelo vrijeme igra vani sna ulici s ostalim vršnjacima. Oni su cijelo vrijeme u tom jednom motelu kojeg vodi odlični William Dafoe i pokušava se pobrinuti da bude sve ok. Klinci odlično odglumili, ali pravo otkrivenje je Bria Vinaite. Ta majka i to joj je prva uloga. Vidi se da je i u stvarnosti otkačena. Kraj film jako simboličanmakar mi se gadi taj Disney, ali lijepa simbolika bježanja od stvarnosti kad si klinac.
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
Wind River (2017) - film koji je idealan za zimu makar još nema snijega kao u filmu. Pratimo jednog čovu koji živi u jednom indijanskom rezervatu i tamo se dogodi ubojstvo. Dolazi FBI, točnije samo jedna ženska koju glumi jebozovna Elizabeth Olsen iako me nije nešto impresionirala sa glumom, ali zato meni uvijek antipatični Jeremy Renner jest. Možda i njegova najbolja uloga. Oni dvoje se udružuju u potrazi za ubojicom. Neke odlične scene kao obračun na snijegu je stvarno jebački napravljen. Lijepa atmosferica i zanimljiv obrat. Baš mi se svidio.
8=======-.o/8==========o (7.6/10)
Za sva tri filma preporuka jer sam baš uživao.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
The Florida Project (2017) - slovi kao jedan od najboljih filmova prošle godine i vidim zašto. Redatelj Sean Baker s kojim nisam upoznat, ali vidim da je vrlo cijenjen u indie krugovima je napravio stilski jako dobar do odličan film. Ovo je još jedan u nizu coming of age filmova prošle godine o jednoj majci koja ima težak karakter i odgaja malu kćerku koja se cijelo vrijeme igra vani sna ulici s ostalim vršnjacima. Oni su cijelo vrijeme u tom jednom motelu kojeg vodi odlični William Dafoe i pokušava se pobrinuti da bude sve ok. Klinci odlično odglumili, ali pravo otkrivenje je Bria Vinaite. Ta majka i to joj je prva uloga. Vidi se da je i u stvarnosti otkačena. Kraj film jako simboličanmakar mi se gadi taj Disney, ali lijepa simbolika bježanja od stvarnosti kad si klinac.
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
Wind River (2017) - film koji je idealan za zimu makar još nema snijega kao u filmu. Pratimo jednog čovu koji živi u jednom indijanskom rezervatu i tamo se dogodi ubojstvo. Dolazi FBI, točnije samo jedna ženska koju glumi jebozovna Elizabeth Olsen iako me nije nešto impresionirala sa glumom, ali zato meni uvijek antipatični Jeremy Renner jest. Možda i njegova najbolja uloga. Oni dvoje se udružuju u potrazi za ubojicom. Neke odlične scene kao obračun na snijegu je stvarno jebački napravljen. Lijepa atmosferica i zanimljiv obrat. Baš mi se svidio.
8=======-.o/8==========o (7.6/10)
Za sva tri filma preporuka jer sam baš uživao.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Layover (2017) - komedija s gospođom cicom Kate Upton i Alexandrom Daddario u glavnim ulogama.
ima nekoliko dobrih smiješnih trenutaka, u globalu ništa spektakularnog.
6/10
ima nekoliko dobrih smiješnih trenutaka, u globalu ništa spektakularnog.
6/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
2017. SPECIJAL
Mudbound (2017) - potpuno neloš film o rasizmu poslije drugog svjetskog rata. Radnja smještena u Mississipi gdje pratimo dvije obitelji. Jednu crnačku i jednu bjelačku. Svaka obitelj ima sina koji je u ratu i kada se oni vrate, sprijateljuju se ali to počne smetati lokalnim rasistima i tu započinje sranje. Slab sam na ovakve filmove jer volim ovu tematiku gdje je radnja smještena na američki jug u doba najvećeg rasizma. Glumci doradili dobar posao, prva polovica malo dosadna, ali zato je druga puno bolja i isplati se pogledati.
8=======o/8==========o (7/10)
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Who Am I - aka Kein System ist sicher (2014) - nagrađivano njemačko djelce s radnjom o hakerima.
moram priznat da me ovo jako ugodno iznenadilo. po traileru mi i nije baš nešt posebno dobro djelovalo ali radnja je vrh. stvarno napeta do jaja i baš se dobro povežeš s likovima. sam twist na kraj je odlično napravljen.
8/10
moram priznat da me ovo jako ugodno iznenadilo. po traileru mi i nije baš nešt posebno dobro djelovalo ali radnja je vrh. stvarno napeta do jaja i baš se dobro povežeš s likovima. sam twist na kraj je odlično napravljen.
8/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''