Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Tetsuo: The Bullet Man - savršeno razumljivo, ali nekako bez duše. Premoderno, nenadahnuto i doima se usiljeno. Opet, nije loše kako se čini, samo predstavlja neki odmak od prethodno zacrtanog stila i pravca.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Magnolia (1999) Jako dobro zamislhena drama a zivotnim okolnostima i slucajnostima koje se dogadjaju svakodnevno, prica prati zivote malo veceg broja likova koji su povezani na ovaj ili onaj nacin. Jedina stvar koja mi se nije svidjela je kraj, jer sam ocekivao nesto drugo, no kakockaze jedan od likova: To je nesto sto se dogadja. 8/10
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Lone Survivor (2013) - Ratni film novijeg datuma koji fino pocne, te nakon nekog vremena se svi amerikanci pretvaraju u ramba i prezive nemoguce ozljede, tu mi film pada u ocima sve vise... Razumijem da odaju pocast poginulima i prezivjelima iz iste misije i sve no pliz... 6/10
- Inferno
- Posts: 2385
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
AVP: Alien vs. Predator (2004) - sam ideja povijesti Predatora iznesena u ovom filmu mi je bedasta. Glumci naporni i iritantni izuzev glavne glumice. Ona je dobra jedino što mi je zanimljivo u filmu, i čega srećom ima puno su vrlo dobre akcijske scene fajta Predatora i Aliena, samo zbog toga dajem nategnuto 7/10
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
koliko se sjećam, dvojka je bolja, down to earth više, akcijanje u gradićuInferno wrote:AVP: Alien vs. Predator (2004) - sam ideja povijesti Predatora iznesena u ovom filmu mi je bedasta. Glumci naporni i iritantni izuzev glavne glumice. Ona je dobra jedino što mi je zanimljivo u filmu, i čega srećom ima puno su vrlo dobre akcijske scene fajta Predatora i Aliena, samo zbog toga dajem nategnuto 7/10
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Arlington Road (1999) - Odlican film o obitelji gdje je otac profesor na fakultetu, te se nakon sto spasi susjedovog sina pocne druziti sa susjedom, nakon sto susjed dobije "cudnu" kovertu profesor ga pocinje istrazivati... Jedan od rijetkih filmova koji postaje sve bolji kako se primice kraju. 8/10 Preporuka svima
The Truman Show (1998) - Jedan od Jim Carrey-evih filmova gdje ne forsa los humora i kao svi takvi odlican. Znaci prica o covjeku koji je nesvijesno zvijezda najveceg reality showa ikad i sve oko njega je lazno, svaka sumnja mu je opovrgnuta od aktora a napustanje studija onemoguceno. 8/10
The Truman Show (1998) - Jedan od Jim Carrey-evih filmova gdje ne forsa los humora i kao svi takvi odlican. Znaci prica o covjeku koji je nesvijesno zvijezda najveceg reality showa ikad i sve oko njega je lazno, svaka sumnja mu je opovrgnuta od aktora a napustanje studija onemoguceno. 8/10
- Michel
- Posts: 11439
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
JOHN CASSAVETES
The Killing of a Chinese Bookie (1976) - moje prvo upoznavanje sa Cassavetesom. Njegovi filmovi su opisani kao art, avan garda. Najviše ga vole studenti filma, kritičari. Jedan od značajnijih redatelja 70-ih. Film nije tipični krimić već polako dovodi do nasilja, a glavnu ulogu ima Ben Gazzara koji vodi striptiz klub. Brine se za svoje djevojke, ali i kocka pa tako kad izgubi neke pare, ostane dužan jednim sumnjivim tipovima koji te pare žele jako brzo natrag. Tu kreće priča gde ga oni prisile da ubije tog jednog kineza koji je jedan od većih faca u gradu. Film ima dušu, a Gazzaru je užitak gledati koliko nosi film sa svojom energijom.
8=======-....o/8==========o (7.9/10)
8=======-....o/8==========o (7.9/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Me and Earl and the Dying Girl (2015) - solidan, dosadnjikav i svakako precijenjen
6/10
6/10
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Maze Runner: The Scorch Trials
gledljivo,
zanimljivo mi je kako u ovoj postapokalipsi egzistira više filmova u jednom. Od bjega iz high tech zatvora, zaraženih i infekcije, do mad maxa na kraju
Nisam ni gledao prvi dio xD, ali moga bi sada
6/10
gledljivo,
zanimljivo mi je kako u ovoj postapokalipsi egzistira više filmova u jednom. Od bjega iz high tech zatvora, zaraženih i infekcije, do mad maxa na kraju
Nisam ni gledao prvi dio xD, ali moga bi sada
6/10
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Spoorloos - rimejka se jedva sjećam jer sam bila mala brijem, no zapamtila sam glumce i šokantnost priče. Sad je tek došao na red original i ne mogu ih usporediti zbog rupa u sjećanju. Uglavnom, u pitanju je gledanja vrijedan film upečatljive priče. Ono što me smelo (ali samo na trenutak) jest odluka lika na kraju koja mi nije logična. Svakako preporuka.
White Bird in a Blizzard - novi Araki, i to ozbiljni. Film nije sadržajno za uspoređivati s Mysterious Skin, ali na neki način i jest zbog toga što je jedini uz njega ozbiljan i zbog neke sumorne atmosfere koja teče na sličan način te sličnog tempiranog raspleta. Mala mi se sviđa na neki čudni vještičji način, nekako je posebna. Dobar film.
White Bird in a Blizzard - novi Araki, i to ozbiljni. Film nije sadržajno za uspoređivati s Mysterious Skin, ali na neki način i jest zbog toga što je jedini uz njega ozbiljan i zbog neke sumorne atmosfere koja teče na sličan način te sličnog tempiranog raspleta. Mala mi se sviđa na neki čudni vještičji način, nekako je posebna. Dobar film.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Martian (2015) - pa ono.. sviđa mi se. dosta dobro snimljen.
radnja super sve do samog kraja. osjeti se pred kraj da su ga malo previše razvukli, ajd da je nekih petnaestak minuta kraći izgubil bi se taj osjećaj.
knjigu nisam čital pa ne znam u čemu se sve razlikuje. jedina stvar koja mi smeta je na samom kraju, jer su ga normalno morali "poamerikanizirat"
sve u svemu isplati ga se pogledat. 7,5/10
radnja super sve do samog kraja. osjeti se pred kraj da su ga malo previše razvukli, ajd da je nekih petnaestak minuta kraći izgubil bi se taj osjećaj.
knjigu nisam čital pa ne znam u čemu se sve razlikuje. jedina stvar koja mi smeta je na samom kraju, jer su ga normalno morali "poamerikanizirat"
SpoilerShow
ono s Iron manom
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Godfather: Part II(1974) - odličan, pogotovo druga polovica filma 8/10
Last edited by hitman_4 on 17 Oct 2015, 01:45, edited 1 time in total.
- Michel
- Posts: 11439
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
JOHN CASSAVETES
Gloria (1980) - čudan film u smislu radnje gdje pratimo žensku već u zrelijoj dobi koja počne štititi jednog dječaka od gradskih gangstera koji su mu ubili roditelje i mali je u posjedu jedne knjige koju traže, ali žele i njega. Tu dolazi Gloria, ženska koja poznaje te gangstere jer je i sama nešto slično. Ubija ih sa svojim malim pištoljem. Film ima naivnih scena, radnja se dosta ponavlja. Stalno bježe iz hotela u hotel, iz taxia u taxi. Zadnjih pola sata odlično, sve prije toga me nije oduševilo osim te glavne glumice koja je odradila odličan posao.
8=======o/8==========o (7/10)
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dope (2015) - iznenađujuće dobar film koji se svakako isplati pogledati.