Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
STOP ANIMACIJA
Fantastic Mr. Fox (2009) - što i očekivati od Andersona nego izvrstan film, u ovom slučaju crtani o životinjama (lisice, štakori, jazavci, zečevi) gdje pratimo gospodina Foxa, lisicu koji krade hranu i piće troje farmera koji će ga zbog toga pokušati ubiti, ali ne samo njega već i njegove prijatelje, ženu i sina. Odlična animacija, ljudski film sa životinjama, sa dušom. Ona scena sa vukom opisuje ovaj film. Naježio se na tu scenu.
8========-../8==========o (8.7/10)
8========-../8==========o (8.7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
STOP ANIMACIJA
The Curse of the Were-Rabbit (2005) - uvijek sam volio kao klinac gledatti Wallacea i Gromita, ali to su bili kratki crtići koji su se puštali, a ovo je dugometražni. Ima dobru horor atmosferu, a ovaj put naši junaci spašvaju građane od zečeva, ali sve prođe krivo kad Wallace eksperimentira s jednim zecom i ubrzo grad počinje terorizirati ogromni zec i jede im sva povrća. Ima i zgodan twist kasnije iako je bilo očito kad Gromit ulazi u kuću nakon što je cijelu noć lovio divovskog zeca. Uvijek zabavni Wallace i Gromit.
8========o/8==========o (8/10)
The Fool of the World and the Flying Ship (1990) - hvala Lemonzoou na ovoj preporuci. Gledao sam ga preko youtubea, kratak od 60-ak minuta. Crtani koji se bazira na ruskoj bajci, a crtić mi je ostavio jako čudni (u pozitivnom smislu) i nostalgični osjećaj jer me po tom pitanju jako podsjetio na one naše crtiće kad sam gledao kao klinac šua striborova ili onaj strani kronike iz narnije. Radi se o dječaku koji želi osvojiti srce jedne princeze, ali mora sagraditi leteći brod i na kraju mu pomogne jedan čarobnjak. U tom brodu s kojim sad putuje, nailazi na različite ajmo reći ljude iako svako od njih ima neke sposobnosti.
8========o/8==========o (8/10)
8========o/8==========o (8/10)
The Fool of the World and the Flying Ship (1990) - hvala Lemonzoou na ovoj preporuci. Gledao sam ga preko youtubea, kratak od 60-ak minuta. Crtani koji se bazira na ruskoj bajci, a crtić mi je ostavio jako čudni (u pozitivnom smislu) i nostalgični osjećaj jer me po tom pitanju jako podsjetio na one naše crtiće kad sam gledao kao klinac šua striborova ili onaj strani kronike iz narnije. Radi se o dječaku koji želi osvojiti srce jedne princeze, ali mora sagraditi leteći brod i na kraju mu pomogne jedan čarobnjak. U tom brodu s kojim sad putuje, nailazi na različite ajmo reći ljude iako svako od njih ima neke sposobnosti.
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
real steel- ovo je jedan standardni film s šemom viđenom već puno puta; samo što su ovaj puta borbe robota u pitanju a ne ,recimo, auto utrke. Ukratko hugh jackman je bivši boxač koji se navaža po americi i bori s svojim robotom (naravno u ovome univerzumu borbe robota su nešto standardno, kao i box u nas). Jave mu da mu je bivša žena umrla i da ima sina. I ostatak filma je kako se njih dvojca nose i povezuju. Nađu robota koji ih "poveže" , dođu do visoke lige borbi.... Kao što rekoh, ako zamjenite robota s autima, motorima ili nečim trećim nema razlike. Vizualno mi je film bio doba,dizajn i animacije su bile solidne. Podjstio me film na neke klasike iz 80-ih B filmova s borbama robota. Samo dok su ovi roboti visoki 2 do 3 metra, oni iz 80ih su bili giganti. Jeina stvar koja mi je bila pomalo morbidna su način na koji se upravlja robotima.
When the Wind Blows (1986)- britanski animirani film u kojemu se radnja vrti oko/iz perspektive jednoga starijega britanskoga bračnoga para prije i nakon nuklearnoga napada na UK od strane rusa. FIlm mi je bio odličan, a nekima bi mogao biti i potresan. Prvih 20ak minuta govore o ratu, muž pripremi "sklonište" po napucima vlade (da se postave vrata zazid i ispod njih skloni, pripremi nešto zaliha isl), te kada padne bomba njihovim diskusijama tipa pitam se što ima na radiju , kada ce doži novine , da treba kuću počistiti...sve u blaženom neznanju o razmjerima što se točno desilo. Animacija ej dijelom stop-motion a dijelom klasična ručno crtana. Film je sniman po istoimenom romanu . Svakako vam ga preporučam; traje oko 80min i može se na youtubeu pogledat.
When the Wind Blows (1986)- britanski animirani film u kojemu se radnja vrti oko/iz perspektive jednoga starijega britanskoga bračnoga para prije i nakon nuklearnoga napada na UK od strane rusa. FIlm mi je bio odličan, a nekima bi mogao biti i potresan. Prvih 20ak minuta govore o ratu, muž pripremi "sklonište" po napucima vlade (da se postave vrata zazid i ispod njih skloni, pripremi nešto zaliha isl), te kada padne bomba njihovim diskusijama tipa pitam se što ima na radiju , kada ce doži novine , da treba kuću počistiti...sve u blaženom neznanju o razmjerima što se točno desilo. Animacija ej dijelom stop-motion a dijelom klasična ručno crtana. Film je sniman po istoimenom romanu . Svakako vam ga preporučam; traje oko 80min i može se na youtubeu pogledat.
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: STOP ANIMACIJA
[quote="Michel"]The Curse of the Were-Rabbit (2005) - uvijek sam volio kao klinac gledatti Wallacea i Gromita, ali to su bili kratki crtići koji su se puštali, a ovo je dugometražni. Ima dobru horor atmosferu, a ovaj put naši junaci spašvaju građane od zečeva, ali sve prođe krivo kad Wallace eksperimentira s jednim zecom i ubrzo grad počinje terorizirati ogromni zec i jede im sva povrća. Ima i zgodan twist kasnije iako je bilo očito kad Gromit ulazi u kuću nakon što je cijelu noć lovio divovskog zeca. Uvijek zabavni Wallace i Gromit.
8========o/8==========o (8/10)
Odličan crtić!
8========o/8==========o (8/10)
Odličan crtić!
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
STOP ANIMACIJA
The Adventures of Mark Twain (1985) - ovo je kao neki meta crtani. Pisac Mark Twain upoznaje tri lika koja je on napisao, Toma Sawyera, Huckleberry Finna i Becky, ali njih troje ne znaju da dolaze iz Twainovog pera. Oni se penju na njegov leteći brod koji sadrži balon i kreću u pustolovinu u kojoj Twain želi otići na halleyov komet. Ima tu dosta i pod priča koje su mi se svidjele kao Adam i Eva na humoristična način ili onaj vrag malo na hororičniji način. Ta scena sa sotonom je izbrisana pa su kasnije dodali na dvd izdanje.
8========o/8==========o (8/10)
Fantastic Planet (1973) - fantastični planet iliti ga fantastični film. Inovativan i dan danas, radnja smještena na jednom planetu gdje vladaju nekakvi plavi divovi, a robovi su im Omi koji izgledaju kao mi ljudi i to jesu, samo što se tamo zovu Omi. Ima pritomih, to su ti kao ljubimci tim plavim divovima i ima divljih koji žive i preživljavaju od različitih stvorenja. Sve se okreće kad te dvije vrste zarate i kad plavi divovi shvate da su Omi ustvari dosta inteligentni. Zanimljiva socijalna kritika, totalno otvori oči u nekim stvarima o kojima uopće ne razmišljamo.
8========-..o/8==========o (8.7/10)
8========o/8==========o (8/10)
Fantastic Planet (1973) - fantastični planet iliti ga fantastični film. Inovativan i dan danas, radnja smještena na jednom planetu gdje vladaju nekakvi plavi divovi, a robovi su im Omi koji izgledaju kao mi ljudi i to jesu, samo što se tamo zovu Omi. Ima pritomih, to su ti kao ljubimci tim plavim divovima i ima divljih koji žive i preživljavaju od različitih stvorenja. Sve se okreće kad te dvije vrste zarate i kad plavi divovi shvate da su Omi ustvari dosta inteligentni. Zanimljiva socijalna kritika, totalno otvori oči u nekim stvarima o kojima uopće ne razmišljamo.
8========-..o/8==========o (8.7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Instinct (1999) - meni jako dobro. Da je Hopkins glumac do jaja, o tome ne treba trošiti riječi - ako imaš njega, imaš i dobar film. A što se tiče Cuba Gooding jr. - ovo mu je skoro pa posljednja dobra uloga, nakon ove redovito se nalazi s pištoljem na naslovnici filmova b produkcije.
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
STOP ANIMACIJA
Coraline (2009) - čuo sam svakakve hvalospjeve za ovaj crtani pa sam ušao sa viskomi očekivanjima. Prvih 45 minuta mlako i nisam bio zadovoljan. Ono, uđe u tu drugu kuću, druga mama i tata, mačka isto, ali nisam vidio ništa posebno. No, drugih 45 minuta je odlično, mračno i neobično. Sve je došlo na svoje. Odlična mašta i na trenutke prelazi u horor. Podsjetio me na nešto što bi Burton napravio.
8========o/8==========o (8/10)
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
CRNA KOMEDIJA
Cheap Thrills (2013) - opićen film o tipu koji dobije otkaz na poslu, a još mora platiti 4500 dolara ili će njega i njegovu obitelj izbaciti iz kuće. Otiđe u birc i sretne starog "prijatelja" koji je opušteniji, luđi i tako. Njih dvoje naiđu na jednog bogatog tipa i žensku te odlaze s njima u barove dok im taj bogati tip ne počne zadavati zadatke i tko izvrši, bude plaćen. Nedugo zatim otiđu kod njih u vilu i tu se igra zakotrlja. Planira dati 250000 dolara, ali pomalo pa ima svakakvih ludosti i glavno pitanje se postavlja do kuda su spremni ići. Ima krvi, puno crnog humora, zabavan i zanimljiv dilmić.
8=======o/8==========o (7/10)
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Mogao bi pogledati, volim filmove s takvom tematikom.
Michel puši karu.
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
+1 zaintegriran sam
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
CRNA KOMEDIJA
Meni je puno bolji od 13 sins koji je na tu foru. Samo je ovdje potpuno ograničeno u jednoj vili i dvoje su i nema bezvezez izazova. Svaki je dobar i naravno svaki je teži i bolesniji.
Intermission (2003) - evo još jednog jebeno zabavnog filma. Irci ludi. Colm Meany, Cillian Murphy i Colin Farrell koji i ovdje glumi luđaka, ali dobro mu leži. Pa o čemu se radi? Film ima ona touch kao Ritchieovi filmovi, radnja ide brzo sa lika na lik. Veze, krađe, provale i dosta crnog humora. Sviđa mi se što se osjeti u filmu da nije veliki budget pa je više onako underground i dobro su uhvatili taj period Dublina. S ircima nikad greške. Isto preporuka.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Intermission (2003) - evo još jednog jebeno zabavnog filma. Irci ludi. Colm Meany, Cillian Murphy i Colin Farrell koji i ovdje glumi luđaka, ali dobro mu leži. Pa o čemu se radi? Film ima ona touch kao Ritchieovi filmovi, radnja ide brzo sa lika na lik. Veze, krađe, provale i dosta crnog humora. Sviđa mi se što se osjeti u filmu da nije veliki budget pa je više onako underground i dobro su uhvatili taj period Dublina. S ircima nikad greške. Isto preporuka.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
znaci zapamtit cheap thrills, 13sins i intermission
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
CRNA KOMEDIJA
Kind Hearts and Coronets (1949) - klasik sa uvijek odličnim Alecom Guinnessom. On glumi jednog nećaka od bogataša. I planira ubiti osmero ljudi koji mu stoje na putu za bogatstvo. Iako se film stavlja kao jedan od najboljih britanskih filmova svih vremena, moram reći da nisam baš oduševljen. Vrlo dobar je, Guinness je sjajan, pogotovo kad glumi tako simpatično jezivog tipa koji ubija te ljude na svakakve načine. Film je ispred svojeg vremena ako pogledamo godinu i o čemu se radi.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Welcome to the Dollhouse (1995) - ovo je od redatelja koji je napravio Happinnes, a pošto je poznat da snima slične filmove, i ovo imaj bolesni crni humor. Radi se o djevojci koja pohađa sedmi razred, ali je neatraktivna pa ju svi zajebavaju na morbidan način. I to je to. Nema happy enda, baš te baci u depresiju, pogotovo u prvom dijelu filma kad vidiš da ju i majka psihički uništava (iako toga nije svjesna) pa joj se svi u školi smiju, sprdaju na svakakve načine, a ona se zaljubljuje u jednog starijeg tipa koji dolazi pjevati kod njezinog brata. Ipak, nema onu mračnu atmosferu kakvu znaju imati takvi filmovi tako da se lako prati.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Welcome to the Dollhouse (1995) - ovo je od redatelja koji je napravio Happinnes, a pošto je poznat da snima slične filmove, i ovo imaj bolesni crni humor. Radi se o djevojci koja pohađa sedmi razred, ali je neatraktivna pa ju svi zajebavaju na morbidan način. I to je to. Nema happy enda, baš te baci u depresiju, pogotovo u prvom dijelu filma kad vidiš da ju i majka psihički uništava (iako toga nije svjesna) pa joj se svi u školi smiju, sprdaju na svakakve načine, a ona se zaljubljuje u jednog starijeg tipa koji dolazi pjevati kod njezinog brata. Ipak, nema onu mračnu atmosferu kakvu znaju imati takvi filmovi tako da se lako prati.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
CRNA KOMEDIJA
The Ladykillers (1955) - opet Alec Guinness, ali ovaj put je tu kraj njega i legendarni Peter Sellers. Braća Coen su napravili i remake, ali ne valja. Original je origina, pogotovo ako se ima ovakva premisa gdje pratimo petoricu pljačkaša kako dolaze kod jedne starije godpođe planirati pljačku. Odlični gegovi, pogotovo zadnjih 45 minuta kad shvate da ta starija godpođa zna da su opljačkali pa ju planiraju ubiti, ali ne znaju kako.
8========...o/8==========o (8.3/10)
8========...o/8==========o (8.3/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
CRNA KOMEDIJA
Heathers (1988) - kultan film s kraja 80-ih sa propalim glumcima Winonom "glumim darkericu" Ryder, Christianom "kopiram Nicholsona" Slaterom i Shannen "luđakinja" Doherty. Film slovi kao jedan od najboljih high school filmova, a dosta je morbidan. Pratimo Heatherice + njihovu prijateljicu Veronicu koju glumi Winona. Ona ubrzo upoznaje Slatera koji stalno mijenja škole i počne loše djelovati na nju. Toliko loše da počnu ubijati neke učenike. Film je drugačiji od drugih takvih coming of age filmova. Čisti buling, brdo crnog humora, nekad i nadrealan. Ustvari, kako se film bliži prema kraju, postaje sve luđi i nevjerojatniji. No, ovdje to djeluje. Volim ovakve filmove u školama, pogotovo 80-e.
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
Danas četiri filma. Baš mi je dobro došlo. Sutra samo dva
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
Danas četiri filma. Baš mi je dobro došlo. Sutra samo dva
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"