Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Birdman (2014) - dobar i izvrsno izrežiran film. umjetnički dojam za 5
7.5/10
7.5/10
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Nightcrawler (2014) - vrlo zanimljivo i dosta mračno. Gyllenhaal je totalno bolestan, poremećen i nastran... baš ono što je trebalo za ovakav film.
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MICHELOVE AVANTURE
Fitzcarraldo (1982) kojeg li filma! jako volim Herzogove filmove i posebno njegove dokumentarce. Glumi njegov kućni glumac, Klaus Kinski koji ovdje iako nema šminku kao u Herzogovom Nosferatu, opet je isti s onim zubima film je baziran prema tom liku, Fitzgeraldu koji je želio stvoriti operu u đžungli i tako krene na put s brodom do tog mjesta gdje on želi doći i ne odustaje. Čitao sam da su imali nevjerojatno puno problema na setu jer kako i ne bi kad je snimano u đžungli sa puno statista, a tek ona scena kad moraju brod staviti u vodu nevjerojatna scena. Prekrasni dugi kadrovi od Herzoga, prašuma, Kinski briljantan, muzika. Sjajan film. Još mi od Herzoga u ovom maratonu ostao Aguirre, der Zorn Gottes http://www.imdb.com/title/tt0068182/ i kad to pogledam, onda napokon mogu pogledat njegov dokumentarac o odnosu sa Klausom http://www.imdb.com/title/tt0200849/
8========-..o/8==========o (8.7/10)
8========-..o/8==========o (8.7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: MICHELOVE AVANTURE
Jupiter Ascending - a onako. Išao da vidim specijalne efekte na velikom platnu i to je to. Nisam ni to dobio koliko sam očekivao ali opet OK ajd, da se ne žalim do kraja.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
totalno zaboravia da sam gleda
Jupiter ascending
Od prvog trailera sam zna šta će biti od filma.
Sa ekipom sam iša gledat da se nasmijem, i mogu reć da smo se kidali od smijeha.
Ti dijalozi, te scene, taj overthetop soundtrack...
za umrijet od smijeha.
Realno 4/10
GuiltyPleasureFun 7.7/10
Pokušaji komedije u filmu su tako loši da plačeš i smiješ se od tuge...
"Braćo" u penziju!
Ili Sy-Fy produkcija
Jupiter ascending
Od prvog trailera sam zna šta će biti od filma.
Sa ekipom sam iša gledat da se nasmijem, i mogu reć da smo se kidali od smijeha.
Ti dijalozi, te scene, taj overthetop soundtrack...
za umrijet od smijeha.
Realno 4/10
GuiltyPleasureFun 7.7/10
Pokušaji komedije u filmu su tako loši da plačeš i smiješ se od tuge...
"Braćo" u penziju!
Ili Sy-Fy produkcija
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
American Beauty(1999) - 3 godine su prošle od zadnjeg gledanja...uvijek mi je VŽ bio super inspirativan film . šteta što Thora Birch nije napravila neku veću karijeru
9/10
9/10
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MICHELOVE AVANTURE
Lawrence of Arabia (1962) - David Lean se nasnimao klasika, on je režirao i most na rijeci kwai, ali njegov najpoznatiji i najcjenjeniji film je ovaj. Meni je drago da nakon toliko godina gledanja filmova, da još uvijek mogu naići na film za koji ponosno mogu reći kako je jedan od najboljih kojeg sam pogledao. Lawrence je vjerojatno najveći spektakl od svih filmskih spektakala. Radi se o liku koji je bio stvaran i koji je bio britanac poslan u pakao pustinje da se zajedno bori s arapima protiv turaka. Peter O'Toole je odigrao jednu od najboljih uloga svih vremena, ali mislim da to nij previše potrebno naglašavati. Ostatak glumac isto odradili odličan posao. Film krase prekrasni dugi kadrovi pustinje koja je očaravajuća, odlična glazba i vrhunski je napisan film. Osjeti se to u dijalozima što čine dosta scena pamtljivim.
8==========o/8==========o (10/10)
8==========o/8==========o (10/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Lockout (2012) - odličan akcijski SF triler s Guy Pearceom. Zabavni dijalozi, neprestana doza akcije (makar je često prebrza što zna biti dosta kaotično), Guy Pearce izvrstan kao nabrijani antijunak koji spašava predsjednikovu kćer i dobra SF atmosfera. Zabava zagarantirana, sat i pol je prešlo dok si rekao keks. 4/5
Jet Li's The Enforcer (1995) - još jedan izvrsni akcić od Jet Lija na kojega sam slučajno naletio na televiziji. Izvrsna akcija, borbe i pucnjave, klinac je odličan + dobra radnja makar kod emotivnih scena film dosta usporava. Brutalno s zabavnim negativcem. 4/5
Looper (2012) - odličan akcijski SF triler s par izvrsnih glumaca Joseph Gordon-Levitt i Bruce Willis u filmu o plaćenim ubojicama i putovanju kroz vrijeme u dosta zamršenoj radnji s napetom završnicom. 4/5
Chronicle (2012) - vrlo dobra SF drama o tinejdžerima koji nakon susreta s meteoritom dobivaju posebne moći (telepatija, letenje i slično), samo što će se njihovo prijateljstvo vrlo brzo ugušiti u krvi. Završetak pretjeran, ali brutalna završnica. 4/5
Bam Margera Presents: Where the #$&% Is Santa? (2008) - ajde, volim pogledati Jackass, ali ovo je jednostavno negledljivo smeće od filma. Nema ništa smiješnoga, a ti "prijatelji" i sva okolina, ne znaš da li glume da ga mrze ili ga zbilja mrze. Na kraju mi je samo žao svih tih stvarnih likova koliko je odvratan film, a glavni lik antipatičan uz jako loše fore. 1/5
Penguins of Madagascar (2014) - zabavan animirani s pingvinima, ovaj put bez onih napornih lemura. Ideja je prilično blesava, hobotnice osvajači, specijalna životinjska ekipa s svim tehnološkim novotarijama i pingvini. Ništa urnebesno kao njihove kratke pojave u Madagascaru, ali dovoljno zabavan film za obitelj. 4/5
American Sniper (2014) - ne znam da li sam imao kriva očekivanja jer sam očekivao realnu i tešku dramu, a dobio sam patetičnu ljigu od filma. Proučio sam više o liku Chris Kyleu, u filmu je prikazan kao svetac, patriot, obiteljski čovjek i ne znam što, a u stvarnosti je bio psihopat koji je uživao u ubijanju ljudi, iračane je smatrao životinjama, da je izazivao tučnjave i nerede u vojscima i poslije četiri misije se obogatio na svojoj slavi da bi onako neslavno završio. Osim toga, film je prepun nerealnih i blesavih patetičnih scena kao kada Kyle zove ženu da odustaje od vojske, pa baš oluja, snajperist i ne znam što, isuse... Stvarno to nisam očekivao od Clinta Eastwooda da napravi takav loš blockbuster umjesto da napravi dobru ratnu dramu o pravom liku. Kao da netko napravi film o Hitleru koji je u stvarnosti bio obiteljski čovjek koji je volio životinje i slikarstvo... A tek nominacije za oscara? Kakva glavna uloga? Jer lik poslije rata nema emocije? Pa niti prije rata ih nije imao. A ima toliko puno boljih ratnih filmova takve teme. Ovaj film jednostavno nije im niti do koljena... Živio patriotizam, jebote. 2/5
Jet Li's The Enforcer (1995) - još jedan izvrsni akcić od Jet Lija na kojega sam slučajno naletio na televiziji. Izvrsna akcija, borbe i pucnjave, klinac je odličan + dobra radnja makar kod emotivnih scena film dosta usporava. Brutalno s zabavnim negativcem. 4/5
Looper (2012) - odličan akcijski SF triler s par izvrsnih glumaca Joseph Gordon-Levitt i Bruce Willis u filmu o plaćenim ubojicama i putovanju kroz vrijeme u dosta zamršenoj radnji s napetom završnicom. 4/5
Chronicle (2012) - vrlo dobra SF drama o tinejdžerima koji nakon susreta s meteoritom dobivaju posebne moći (telepatija, letenje i slično), samo što će se njihovo prijateljstvo vrlo brzo ugušiti u krvi. Završetak pretjeran, ali brutalna završnica. 4/5
Bam Margera Presents: Where the #$&% Is Santa? (2008) - ajde, volim pogledati Jackass, ali ovo je jednostavno negledljivo smeće od filma. Nema ništa smiješnoga, a ti "prijatelji" i sva okolina, ne znaš da li glume da ga mrze ili ga zbilja mrze. Na kraju mi je samo žao svih tih stvarnih likova koliko je odvratan film, a glavni lik antipatičan uz jako loše fore. 1/5
Penguins of Madagascar (2014) - zabavan animirani s pingvinima, ovaj put bez onih napornih lemura. Ideja je prilično blesava, hobotnice osvajači, specijalna životinjska ekipa s svim tehnološkim novotarijama i pingvini. Ništa urnebesno kao njihove kratke pojave u Madagascaru, ali dovoljno zabavan film za obitelj. 4/5
American Sniper (2014) - ne znam da li sam imao kriva očekivanja jer sam očekivao realnu i tešku dramu, a dobio sam patetičnu ljigu od filma. Proučio sam više o liku Chris Kyleu, u filmu je prikazan kao svetac, patriot, obiteljski čovjek i ne znam što, a u stvarnosti je bio psihopat koji je uživao u ubijanju ljudi, iračane je smatrao životinjama, da je izazivao tučnjave i nerede u vojscima i poslije četiri misije se obogatio na svojoj slavi da bi onako neslavno završio. Osim toga, film je prepun nerealnih i blesavih patetičnih scena kao kada Kyle zove ženu da odustaje od vojske, pa baš oluja, snajperist i ne znam što, isuse... Stvarno to nisam očekivao od Clinta Eastwooda da napravi takav loš blockbuster umjesto da napravi dobru ratnu dramu o pravom liku. Kao da netko napravi film o Hitleru koji je u stvarnosti bio obiteljski čovjek koji je volio životinje i slikarstvo... A tek nominacije za oscara? Kakva glavna uloga? Jer lik poslije rata nema emocije? Pa niti prije rata ih nije imao. A ima toliko puno boljih ratnih filmova takve teme. Ovaj film jednostavno nije im niti do koljena... Živio patriotizam, jebote. 2/5
Michel puši karu.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Kingsman
Super film, baš čista zabava.
Prema kraju sve bolji i blesaviji.
A sami kraj najbolji
7.8/10
Super film, baš čista zabava.
Prema kraju sve bolji i blesaviji.
A sami kraj najbolji
7.8/10
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MICHELOVE AVANTURE
The Right Stuff (1983) - odličan film o poznatom mercury projektu koji je imao 7 astronauta koji su išli putovat u svemir, zasebno. Gledao sam odličnu mini seriju/dokumentarac na tu temu http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... f=9&t=7583 glume glumci koji nikad nisu bili nešto veliki, ali su dobri glumci. Ovdje su odglumili odlično. Film traje više od tri sata i prva dva saa prati njihove treninge i kako je to sve počelo. Onda kad počnu letovi pa kad se vraćaju, cijela amerika ih dočekuje kao nacionalne heroje. Scene u svemiru su izvrsne.
8========-o/8==========o (8.5/10)
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MICHELOVE AVANTURE
Aguirre, der Zorn Gottes (1972) - briljantan film! Herzog još jednom pokazuje da je vrhunski redatelj, a Klaus Kinski opet pokazuje da je glumčina. Ovo je njihova prva suradnja od pet filmova. Kinski glumi Aguirrea, ludog vođu jedne skupine ratnika koji su u potrazi za El Doradom. Kadrovi koje Herzog isporučuje se ne bi ni Kubrick posramio. Vidim da je Herzogu đžungla i sve što se tamo nalazi omiljeno odredište što se vidi i po ostalim filmovima/dokumentarcima. Soundtrack Bogovski https://www.youtube.com/watch?v=1u7vzaqITMA film je i odlična metafora prepun simbolike, kasnije postane kao nekakav san koji doživljavamo kroz njihove halucinacije.
Sad napokon mogu pogledati Mein liebster Feind - Klaus Kinski (1999) da vidim kakve je Herzog imao probleme na setu s njim. Kinski je inače patio od šizofrenije i Herzog ga je pokupio iz bolnice da glumi i bio je težak kao osoba, maltretirao sve. Ali očito ga je Herzog volio kad ga je uzeo za još četiri filma poslije. Ne zaboravimo i Nosferatu. Upravo mi je taj najbolji Nosferatu, a Kinski izgleda zastrašujuće.
"The director and the actor had differing views as to how the role should be played, and they clashed throughout the film's production, while Kinski's tantrums terrorized both the crew and the local natives who assisted the production."
8=========o/8==========o (9/10)
Sad napokon mogu pogledati Mein liebster Feind - Klaus Kinski (1999) da vidim kakve je Herzog imao probleme na setu s njim. Kinski je inače patio od šizofrenije i Herzog ga je pokupio iz bolnice da glumi i bio je težak kao osoba, maltretirao sve. Ali očito ga je Herzog volio kad ga je uzeo za još četiri filma poslije. Ne zaboravimo i Nosferatu. Upravo mi je taj najbolji Nosferatu, a Kinski izgleda zastrašujuće.
"The director and the actor had differing views as to how the role should be played, and they clashed throughout the film's production, while Kinski's tantrums terrorized both the crew and the local natives who assisted the production."
8=========o/8==========o (9/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MICHELOVE AVANTURE
The Plague Dogs (1982) - od redatelja koji je napravio i Watership Down. Primijetio sam sličnosti. Ovo je dosta težak i snažan film. Pratimo dva psa koja pobjegnu i počnu se skrivati od vojske koja ih želi ubiti, a mediji šire laži kako su opasni i zaraženi. Vrlo lijepa animacija, depresivna atmosfera, psi postali jako dragi i tužan kraj.
8========o/8==========o (8/10)
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: MICHELOVE AVANTURE
The Interview. Realno malo govno od filma ali eto zabavan je.
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
ZLATNI MARATON: FRANCUSKA PETORKA
Le corbeau (1943) - Henri-Georges Clouzot 1 od 3
U prijevodu Gavran, poznata Poeova priča. Film započinje tako da jedan doktor primi pismo, a u potpisu piše Gavran. Ubrzo u malom gradiću zavlada opća ludnica jer se mora otkriti tko je Gavran. Iako me nije oduševio da bi mi bio odličan film, radi se o vrlo dobrom filmu, dobro odglumljen i lijepim twistom na kraju.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Au hasard Balthazar (1966) - Robert Bresson 1 od 3
Ovaj nije dobro odglumljen. Gluma šteka, pogotovo od klinaca, ali je zato filmčina. Emotivno me ubilo što nisam očekivao. Radi se o magarcu gdje sve pratimo iz njegove perspektive u tom malom gradiću i kako se svi odnose prema njemu. Iako je kad je bio mlad, bio voljen, kad je ostario, tu su počeli problemi. Zlostavljanja od one glupe djece, prikazani kao delikventi, tukli ga, radili su mu svašta. Pogodi me to. Jedino ona cura je bila dobra prema njemu iako ga je i ona ostavila, a tek onaj alkoholičar. Nevjerojatan film jer je i magaraca prikazan tako životopisno. Pogotovo me se dojmila scena kad dolazi u cirkus i taj glavni u cirkusu ga iskoristi da mu nosi sjeme za ostale životinje pa dolazi do kaveza gdje je tigar. Pogledaju se, a Bresson to tako lijepo zumira. Majmun. Isto se pogledaju. Slon. Isto se pogledaju. Moćna scena gdje je Bresson očito aludirao na sva ta zlostavljanja i njihovi pogledi govore puno više od riječi.
I onda mi daje onakav fantastičan alegorijski kraj koji me rasplakao. Ma ajde, baš me uništilo ovo da danas više neću pogledat neki film.
8=========o/8==========o (9/10)
U prijevodu Gavran, poznata Poeova priča. Film započinje tako da jedan doktor primi pismo, a u potpisu piše Gavran. Ubrzo u malom gradiću zavlada opća ludnica jer se mora otkriti tko je Gavran. Iako me nije oduševio da bi mi bio odličan film, radi se o vrlo dobrom filmu, dobro odglumljen i lijepim twistom na kraju.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Au hasard Balthazar (1966) - Robert Bresson 1 od 3
Ovaj nije dobro odglumljen. Gluma šteka, pogotovo od klinaca, ali je zato filmčina. Emotivno me ubilo što nisam očekivao. Radi se o magarcu gdje sve pratimo iz njegove perspektive u tom malom gradiću i kako se svi odnose prema njemu. Iako je kad je bio mlad, bio voljen, kad je ostario, tu su počeli problemi. Zlostavljanja od one glupe djece, prikazani kao delikventi, tukli ga, radili su mu svašta. Pogodi me to. Jedino ona cura je bila dobra prema njemu iako ga je i ona ostavila, a tek onaj alkoholičar. Nevjerojatan film jer je i magaraca prikazan tako životopisno. Pogotovo me se dojmila scena kad dolazi u cirkus i taj glavni u cirkusu ga iskoristi da mu nosi sjeme za ostale životinje pa dolazi do kaveza gdje je tigar. Pogledaju se, a Bresson to tako lijepo zumira. Majmun. Isto se pogledaju. Slon. Isto se pogledaju. Moćna scena gdje je Bresson očito aludirao na sva ta zlostavljanja i njihovi pogledi govore puno više od riječi.
I onda mi daje onakav fantastičan alegorijski kraj koji me rasplakao. Ma ajde, baš me uništilo ovo da danas više neću pogledat neki film.
8=========o/8==========o (9/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
ZLATNI MARATON: FRANCUSKA PETORKA
Casque d'or (1952) - Jacques Becker 1 od 3
Odlična romantična drama uz dodatak krimi žanra. Glumi jedna od najpoznatijih/najljepših francuskih glumica, Simone Signoret koja glumi djevojku od jednog lokalnog, ali malog kriminalca. Na jednom plesu upoznaje drugog muškarca u kojeg se zaljubljuje i kako pratimo njih, pratimo i njega kako upada u tu bandu od njezinog bivšeg dečka i počne surađivati sa glavnim lokalnim kriminalcem. Film krasi odlična kinematografija i soundtrack uz prejaku završnicu. Stvarno volim ove criterion verzije. Prekrasna slika.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The 400 Blows (1959) - François Truffaut 1 od 3
Ovo je jedan od najpoznatijih filmova svih vremena. Prvi film Truffauta koji je snimio sa samo 27 godina. Jedino se sjetim Wellesa i Građanina Kanea sa 24 godine. I ovo je moj prvi film od Truffauta i oduševljen sam. Iako se bavi teškim temama, lagan je za gledanje jer odlično dočarava teenegersko doba jednog klinac koji se bori sa problemima u školi i doma sa starcima. Pogotovo njegov odnos sa majkom. Polako postaje kriminalac i bježi od kuće te ga pratimo po čitavom Parizu njegove dogovdoštine. Uglavnom, fantastičan film i stvarno nikad nije kasno za ovakve klasike. Trebao sam prije pogledati, ali nema veze jer mi je uvijek drago kad naiđem na ovako nešto.
8=========-o/8==========o (9.5/10)
Odlična romantična drama uz dodatak krimi žanra. Glumi jedna od najpoznatijih/najljepših francuskih glumica, Simone Signoret koja glumi djevojku od jednog lokalnog, ali malog kriminalca. Na jednom plesu upoznaje drugog muškarca u kojeg se zaljubljuje i kako pratimo njih, pratimo i njega kako upada u tu bandu od njezinog bivšeg dečka i počne surađivati sa glavnim lokalnim kriminalcem. Film krasi odlična kinematografija i soundtrack uz prejaku završnicu. Stvarno volim ove criterion verzije. Prekrasna slika.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The 400 Blows (1959) - François Truffaut 1 od 3
Ovo je jedan od najpoznatijih filmova svih vremena. Prvi film Truffauta koji je snimio sa samo 27 godina. Jedino se sjetim Wellesa i Građanina Kanea sa 24 godine. I ovo je moj prvi film od Truffauta i oduševljen sam. Iako se bavi teškim temama, lagan je za gledanje jer odlično dočarava teenegersko doba jednog klinac koji se bori sa problemima u školi i doma sa starcima. Pogotovo njegov odnos sa majkom. Polako postaje kriminalac i bježi od kuće te ga pratimo po čitavom Parizu njegove dogovdoštine. Uglavnom, fantastičan film i stvarno nikad nije kasno za ovakve klasike. Trebao sam prije pogledati, ali nema veze jer mi je uvijek drago kad naiđem na ovako nešto.
8=========-o/8==========o (9.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"