Koji ste non-horror zadnji gledali ?
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Need for Speed
pa čak... zabavno na trenutke
Lokacije/krajolik su najbolji dio filma
sigurno bolji od F&F
6/10
pa čak... zabavno na trenutke
Lokacije/krajolik su najbolji dio filma
sigurno bolji od F&F
6/10
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Expendables 3 (2014) - dobra akcija
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Batman: Assault on Arkham (2014)- grupa od šest kriminalaca (nešto poznatijih tipa deadshot te nekih manje poznatih) biva prisiljena pridružiti se "suicide squadu" , svojevrsnoj tajnoj grupi pod vodstvom Amande Waller. Zadatak im je provaliti u Arkham ludnicu , i ukrasti ridlerov štap u koji je pohranio neke osjetljive podatke. Tokom filma se malo radnja zakomplicira , u igru dolaze i neki drugi igrači iz DC univerzuma. Film mi se dopao, posebno dopalo to što je većina likova dizajnirana po odličnim Arkham igrama. Ima krvi, likovi pogibaju i dosta je akcije.
Ako ste ljubitelj DC univerzuma svakako preporučam
Ako ste ljubitelj DC univerzuma svakako preporučam
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Guardians of the Galaxy
fun fun fun
10/10
(kapetan winter soldier je i dalje najbolji marvel film, a guardiansi su bolji od avengersa)
fun fun fun
10/10
(kapetan winter soldier je i dalje najbolji marvel film, a guardiansi su bolji od avengersa)
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Watchmen ultimate cut- ovaj sam film pogledao kada je izašao, i sad mi je došlo da ga opet pogledam, ali ovaj puta u osjetno dužoj i boljoj verziji. Iako mi se , bar koliko se sjećam kod prvoga gledanja film dopao, sada mi je bio osjetno bolji, djelomično i zato što su uvrstili strip "Tales of the Black Freighter" koji se pojavljivao u watchmen stripu. Tri i pol sata koliko traje ova verzija su mi brzo prošla. Ako ste gledali wačmene davne 2009e u kinu ili kad je tek izašao na dvdu; svakako vam preporučam da pogledate i ovu ultimativnu verziju.
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 1547
- Joined: 19 Jan 2009, 04:30
- Location: Wheelchair
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Guardians of the Galaxy - Izvrstan film sve je fino uklopljeno , komedija akcija efekti uzivao sam.... možda najbolji marvelov film dosad
:supz: :supz:
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Batman: Year One (2011) - ne sjeda mi previše Frank Miller kada pokušava od Batmana napraviti sin city. Catwoman kao prostitutka? A i ide mi više na živce stalno ponavljanje Batmanove prošlosti, već svi znaju kako su mu roditelji umrli i sve to. Onako, kao animirani krimić, a uloga Catwoman niti nema pretjerano smisla. Nisam čitao strip, ali sada da li su sve ekranizirali, ne znam, samo djeluje kao da je izrezano. Ništa posebno... 3/5
All-Star Superman (2011) - Superman je osuđen na polako umiranje dok dobiva nove i jače moći. Dobar animirani film u kojem je Lex Luthor prikazan kao psihopata uz pojave nekih likova kao parazit. 4/5
Fantasia (1940) - solidan disneyev crtić, ali meni dosadan. Nisam baš ljubitelj klasične muzike. 3/5
Keoma (1976) - odličan špageti western s Francom Nerom kao mješancem koji dolazi u grad da ga izbavi od tiranina. Kuga, akcija, dosta mrtvih i puno pucnjave s nekoliko slow motion scena. 4/5
La decima vittima (1965) - neobična talijanska akcijska SF komedija s pregršt romantike i bizarnom završnicom. Svijet u kojem da bi se spriječili novi ratovi, izmišljena je igra lova. Ono tipa, možeš biti lovac i moraš ubiti žrtvu, a da žrtva ne zna kako izgleda lovac. Pa se situacija poslije mijenja. I tko uspije preživjeti ili ubiti 10 puta, onda dobiva titulu, bogatstvo i ne plaća više porez. Zabavan makar pomalo dosadan film, ali ima dosta svojih bizarnih trenutaka kao kada amerikanci pokušavaju od ubojstva napraviti reklamu za čaj ili da nije u redu ubiti žensku osobu na televiziji... 4/5
All-Star Superman (2011) - Superman je osuđen na polako umiranje dok dobiva nove i jače moći. Dobar animirani film u kojem je Lex Luthor prikazan kao psihopata uz pojave nekih likova kao parazit. 4/5
Fantasia (1940) - solidan disneyev crtić, ali meni dosadan. Nisam baš ljubitelj klasične muzike. 3/5
Keoma (1976) - odličan špageti western s Francom Nerom kao mješancem koji dolazi u grad da ga izbavi od tiranina. Kuga, akcija, dosta mrtvih i puno pucnjave s nekoliko slow motion scena. 4/5
La decima vittima (1965) - neobična talijanska akcijska SF komedija s pregršt romantike i bizarnom završnicom. Svijet u kojem da bi se spriječili novi ratovi, izmišljena je igra lova. Ono tipa, možeš biti lovac i moraš ubiti žrtvu, a da žrtva ne zna kako izgleda lovac. Pa se situacija poslije mijenja. I tko uspije preživjeti ili ubiti 10 puta, onda dobiva titulu, bogatstvo i ne plaća više porez. Zabavan makar pomalo dosadan film, ali ima dosta svojih bizarnih trenutaka kao kada amerikanci pokušavaju od ubojstva napraviti reklamu za čaj ili da nije u redu ubiti žensku osobu na televiziji... 4/5
Michel puši karu.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
22 Jump Street (2014) - kao očekivano tupavi scenarij, par dobrih fora, bedasto ali gledljivo
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
ZLATNI MARATON: ENGLESKA ŠESTORKA
Land and Freedom (1995) - ratna drama Kena Loacha o borbi Katalonije za njihovu neovisnost i ulogu u Španjolskoj. To je ono za vrijeme generala Franca.
8=======o/8==========o (7/10)
Kes (1969) - još jedan Ken Loach, ali ovaj put čisto remek djelo od coming of age priče o jednom dječaku koji se bori sa maltretiranjem u školi tako da dresira različite ptice, ali najdraži mu je sokol. Stvarno izvrsna socijalna drama i sigurno film koji bi bio među glavnim kandidatima za gledanje u školama.
8========-..o/8==========o (8.7/10)
Prick Up Your Ears (1987) - prilično mlaka drama sa mladim Gary Oldmanom u ulozi pisca za kazalište. Ništa mi se pretjerano nije svidjelo iako je gluma na zavidnoj razini.
8======o/8==========o (6/10)
This Sporting Life (1963) - wow, odlična sportska drama od Lindsaya Andersona (odlični If...). U glavnoj ulozi Richard Harris koji je onak, ne znam kako to da kažem, ali je skinuo Branda u svakom segmentu. Meni je to bilo toliko očito da sam u nekim trenucim mislio da gledam Branda jer je bio doslovno isti. Kasnije malo guglao i stvarno vidio da je Harrsi bio velik obožavatelj Branda. Uglavnom, on glumi lika koji igra ragbi i bori se da uđe u prvi tim i to mu dobro ide, a s druge strane obožava žene, samo što žene baš njega i ne obožavaju pa mu to komplicira život.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Cook the Thief His Wife & Her Lover (1989) - ok ok, ovo je nešto neopisivo. Stvarno ne znam otkud bih počeo osim totalno da pojednostavnim radnju. Helen Mirren glumi ženu jednog odvratnog tipa koji vodi cijeli grad i stalno idu u taj jedan restoran, ali ga i svaki put kad dođu u restoran vara s jednim knjižničarom koji uvijek tamo negdje sjedi za stolom. To je vrlo jednostavno. No, ovaj film je vrsta avangarde, predivne boje, predivne muzike i toliko kasnije postane uvrnut i bizaran, ali ne na Lynchov način već nekako prečudan. Taman kad te uvuče, Peter Greeneway te udari sa tako nečim božanstvenim. I da, Helen Mirren je dosta puta gola i predivna je. P-R-E-D-I-V-N-A! Tu je bila 25 godina mlađa
8========-o/8==========o (8.5/10)
Black Narcissus (1947) - smatran jednim od najvećih engleskih filmova, a i zasigurno je jedan od najljepših filmova u tehnicoloru. Obožavam tehnicolor i smatram da su vizualno to najbolji filmovi. Radnja smještena u jedan samostan na planini i krajolici su toliko predivni s puno boja. Pa onaj zvonik, časne, onaj svjetlucavi arap koji dolazi i glavni glumac koji ima popravlja stvari pa se jedna od sestara malo zapali za njega. No, ono što je najzanimljivije je tih zadnjih pola sata gdje jedna od sestara postane opsjednuta s njim tako da izgleda kao da je opsjednuta sa vragom i neke scene su stvarno u horor štihu.
8========-o/8==========o (8.5/10)
8=======o/8==========o (7/10)
Kes (1969) - još jedan Ken Loach, ali ovaj put čisto remek djelo od coming of age priče o jednom dječaku koji se bori sa maltretiranjem u školi tako da dresira različite ptice, ali najdraži mu je sokol. Stvarno izvrsna socijalna drama i sigurno film koji bi bio među glavnim kandidatima za gledanje u školama.
8========-..o/8==========o (8.7/10)
Prick Up Your Ears (1987) - prilično mlaka drama sa mladim Gary Oldmanom u ulozi pisca za kazalište. Ništa mi se pretjerano nije svidjelo iako je gluma na zavidnoj razini.
8======o/8==========o (6/10)
This Sporting Life (1963) - wow, odlična sportska drama od Lindsaya Andersona (odlični If...). U glavnoj ulozi Richard Harris koji je onak, ne znam kako to da kažem, ali je skinuo Branda u svakom segmentu. Meni je to bilo toliko očito da sam u nekim trenucim mislio da gledam Branda jer je bio doslovno isti. Kasnije malo guglao i stvarno vidio da je Harrsi bio velik obožavatelj Branda. Uglavnom, on glumi lika koji igra ragbi i bori se da uđe u prvi tim i to mu dobro ide, a s druge strane obožava žene, samo što žene baš njega i ne obožavaju pa mu to komplicira život.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Cook the Thief His Wife & Her Lover (1989) - ok ok, ovo je nešto neopisivo. Stvarno ne znam otkud bih počeo osim totalno da pojednostavnim radnju. Helen Mirren glumi ženu jednog odvratnog tipa koji vodi cijeli grad i stalno idu u taj jedan restoran, ali ga i svaki put kad dođu u restoran vara s jednim knjižničarom koji uvijek tamo negdje sjedi za stolom. To je vrlo jednostavno. No, ovaj film je vrsta avangarde, predivne boje, predivne muzike i toliko kasnije postane uvrnut i bizaran, ali ne na Lynchov način već nekako prečudan. Taman kad te uvuče, Peter Greeneway te udari sa tako nečim božanstvenim. I da, Helen Mirren je dosta puta gola i predivna je. P-R-E-D-I-V-N-A! Tu je bila 25 godina mlađa
8========-o/8==========o (8.5/10)
Black Narcissus (1947) - smatran jednim od najvećih engleskih filmova, a i zasigurno je jedan od najljepših filmova u tehnicoloru. Obožavam tehnicolor i smatram da su vizualno to najbolji filmovi. Radnja smještena u jedan samostan na planini i krajolici su toliko predivni s puno boja. Pa onaj zvonik, časne, onaj svjetlucavi arap koji dolazi i glavni glumac koji ima popravlja stvari pa se jedna od sestara malo zapali za njega. No, ono što je najzanimljivije je tih zadnjih pola sata gdje jedna od sestara postane opsjednuta s njim tako da izgleda kao da je opsjednuta sa vragom i neke scene su stvarno u horor štihu.
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: ZLATNI MARATON: ENGLESKA ŠESTORKA
Ajd malo više infoa, nisam uopće nikada razmišljao da je tehnicolor razlika od "u boji".Obožavam tehnicolor i smatram da su vizualno to najbolji filmovi.
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Pa to ti je recimo Bava prije Bave ili Argento. Oni su imali sjajne vizualne filmove s puno izražajnih boja i sad ne znam jel su oni koristili tehnicolor. Uglavnom, boje su preizražajne i meni to jako paše, pogotovo kod krajolika u filmu ili recimo Rear Window je tehnicolor. Ono kad stalno gledamo na zgradu iz perspektive Stewarta, točno se vidi koliko je drugačije. Ti filteri boje su predivni.
Kao što danas postoji Fuji za fotografiju i ostale stvari, tako je Tehnocolor samo za kinematografiju. 50-e su sigurno zlatno doba tehnicolor filmova.
Mikić je to odlično sažeo http://kresimirmikic.com/?page_id=5287
Kao što danas postoji Fuji za fotografiju i ostale stvari, tako je Tehnocolor samo za kinematografiju. 50-e su sigurno zlatno doba tehnicolor filmova.
Mikić je to odlično sažeo http://kresimirmikic.com/?page_id=5287
SpoilerShow
Već desetljećima Technicolor je sinonim za film u boji. Mnogi upotrebljavaju taj termin, a da u stvari i ne znaju što on točno znači. Naime iza tog naziva krije se ni manje ni više nego pet različitih postupaka snimanja i reprodukcije boje.
Ukratko u ovom prvom dijelu „priče“ o technicoloru spominjemo prva tri postupka:
Prvi je aditivni dvobojni postupak (dva negativa pri čemu svaki bilježi jednu od dvije boje, najčešće zelenu i crvenu).
Drugi je suptraktivni postupak (crvena, narančasta i žuta boja snimaju se na jedan negativ, a zelena, plava i ljubičasta na drugi, pri čemu je podloga crnobijela filmska vrpca).
Treća faza je snimanje na dva odvojena crnobijela negativa, s time da jedan pokriva crveno-narančasti, a drugi plavo-zeleni dio spektra. Iz negativa izrađuju se pozitivi u obliku reljefnih matrica, koje su obojene zeleno ili ili crveno, te su spojeni s vrpcom nesnimljenog filma na koju je bila nanešena emulzija koja je upijala tu boju. To je imbibicija, upijanje, odnosno dvobojni Technicolor postupak. Na ovaj način iz negativa se moglo izraditi nekolicina matrica, a time i veći broj kopija, a negativ se mogao čuvati. Glavni nedostatak bilo je nepostojanje plave boje.
Ukratko u ovom prvom dijelu „priče“ o technicoloru spominjemo prva tri postupka:
Prvi je aditivni dvobojni postupak (dva negativa pri čemu svaki bilježi jednu od dvije boje, najčešće zelenu i crvenu).
Drugi je suptraktivni postupak (crvena, narančasta i žuta boja snimaju se na jedan negativ, a zelena, plava i ljubičasta na drugi, pri čemu je podloga crnobijela filmska vrpca).
Treća faza je snimanje na dva odvojena crnobijela negativa, s time da jedan pokriva crveno-narančasti, a drugi plavo-zeleni dio spektra. Iz negativa izrađuju se pozitivi u obliku reljefnih matrica, koje su obojene zeleno ili ili crveno, te su spojeni s vrpcom nesnimljenog filma na koju je bila nanešena emulzija koja je upijala tu boju. To je imbibicija, upijanje, odnosno dvobojni Technicolor postupak. Na ovaj način iz negativa se moglo izraditi nekolicina matrica, a time i veći broj kopija, a negativ se mogao čuvati. Glavni nedostatak bilo je nepostojanje plave boje.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Signal
sviđa mi se, baca na twilight zone/dark city/animatrix-world record/akira mashup
solidno
7.2/10
sviđa mi se, baca na twilight zone/dark city/animatrix-world record/akira mashup
solidno
7.2/10
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Michel wrote:Pa to ti je recimo Bava prije Bave ili Argento. Oni su imali sjajne vizualne filmove s puno izražajnih boja i sad ne znam jel su oni koristili tehnicolor. Uglavnom, boje su preizražajne i meni to jako paše, pogotovo kod krajolika u filmu ili recimo Rear Window je tehnicolor. Ono kad stalno gledamo na zgradu iz perspektive Stewarta, točno se vidi koliko je drugačije. Ti filteri boje su predivni.
thx
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Miss Violence - konacno i to. I da mi nije bio cijeli spojlan, slicno bih ga dozivjela, jer se polako otpetljava klupko tako da dopusta gledatelju da prokuzi. Jako dobra drama, nista vise, nista manje. Vjerojatno za jedno gledanje. Kraj me jedino zacudio (to mi jedino nije bilo detaljno spojlano), jer obicno to nije nesto sto bih ocekivala da dodje nakon onnako postavljenih likova. Mozda mu je to i mana. Ne ocekivati neku grotesku i cudnost tipa Kynodontas (sto ne bi bilo lose), ovo je ipak (samo) normalan film.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Southie (1998) - dobar film. Radnja je očekivana, ali je sve na kraju sasvim dobro ispalo.