Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Alvin and the Chipmunks (2007) - simpatična obiteljska zabava. Vjeverice su urnebesne. A ostalo prosjek. A i nije mi baš nešto glazba i pjevanje... 3/5
Battle for Haditha (2007) - težak, provokativan i uznemirujući ratni film po istinitom događaju o masakru civila u Iraku. Prikaz obadvije strane od vojnika do civila. Pravi prikaz licemjerstva od strane Iračkih vođa koji iskorištavaju smrt civila da bi stvorili vlastitu vojsku i bivšeg predsjednika Busha koji je započeo cijeli taj kaos i terorizam. Izvrsno napravljen film koji šokira i ostavlja bez daha s uznemirujućim scenama ubijanja civila. I taj američki pokušaj zataškivanja istine. Da se baš gledatelj zamisli, na kraju više nikome nije svejedno... 5/5
Battle for Haditha (2007) - težak, provokativan i uznemirujući ratni film po istinitom događaju o masakru civila u Iraku. Prikaz obadvije strane od vojnika do civila. Pravi prikaz licemjerstva od strane Iračkih vođa koji iskorištavaju smrt civila da bi stvorili vlastitu vojsku i bivšeg predsjednika Busha koji je započeo cijeli taj kaos i terorizam. Izvrsno napravljen film koji šokira i ostavlja bez daha s uznemirujućim scenama ubijanja civila. I taj američki pokušaj zataškivanja istine. Da se baš gledatelj zamisli, na kraju više nikome nije svejedno... 5/5
Michel puši karu.
- Djuro
- Posts: 163
- Joined: 24 Nov 2013, 15:21
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Arena (1989) - jedan od milijun filmova koje je Charles Band štancao u 80ima. SF šora...bloodsport u svemiru,mali,simpatičan ali i generičan,jeftin filmić koji pruža zabavu sat i pol vremena i ništa više.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Sbatti il mostro in prima pagina (1972) - odličan talijanski politički triler o novinarima koji iskorištavaju žrtvu silovanja i ubojstva za vlastitu promidžbu, politiku i hvatanju ubojice. Napet do samoga kraja s šokatnim preokretom i gorkim završetkom. 4/5
SpoilerShow
Okrive nevinog čovjeka da bi na kraju isti lik koji je organizirao hajku protiv nevinog čovjeka i smjestio dokaze pronašao pravog ubojicu, ali odlučuje to sve zataškati...
Michel puši karu.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
meni je to najviše smetalo, očekiva sam da je naučia od prošlih filmova da je 2+ sata previše za ovakav film. Tako da me toliko film umoria čim je proša 2 sata, i nije me više bilo briga ni za finale ni ništa.filmofil wrote:također transformers: aoe
kasnije se film dosta razvuče (malo predugo traje, skoro 3 sata) pa mi sredina filma djeluje kao spori uvod u finalnu borbu. na kraju sam ostao malo razočaran tim finalem koje je trebalo biti epsko
A čak mi je bila zanimljiva završna borba protiv lockdowna. Zanimljivo mi je bilo kako su ga svi zajedno napadali u kombinacijama.
Ali tu je falia sa muzikom, ona pisma mi se nije nimalo uklopila.
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
SpoilerShow
mene je ona patetična pjesma ubila, još se za vrijeme te pjesme poljube njegova kćer i irac. al čini mi se da bay namjerno isfurava taj treš pa ispada zabavno.
This is the Zodiac speaking.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Gente di rispetto (1975) - talijanski politički krimi triler o drskoj i provokativnoj učiteljici koja dolazi u malo mjesto podijeljeno na bogate i siromašne. Već prvi čovjek koji ju uvrijedi završi mrtav na trgu s cvijetom u ustima. Pa se poslije provlače ubojstva radi nje dok ona pokušava promijeniti mjesto i napraviti nešto. Vrlo dobar završetak i zanimljiva radnja, ali predugo trajanje, pa sam se pri kraj već počeo polako gubiti i pala mi je koncetracija. 3/5
Down Periscope (1996) - prezabavna komedija s Kelsey Grammerom kao kapetanom hrđave podmornice i otkačenom posadom. Odličan film za jedno poslijepodne. 4/5
Down Periscope (1996) - prezabavna komedija s Kelsey Grammerom kao kapetanom hrđave podmornice i otkačenom posadom. Odličan film za jedno poslijepodne. 4/5
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11415
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MIX MIX MARATON: PART FIVE
Zapisao. Odmah sam si skinuo i drugi dio Lady Snowblood.john_constantine wrote:Michel, vidim da ti se dopao Lady Snowblood. Pogledaj još i Sex and fury (Sex and Fury). Isto ženski samuraji s pregršt krvavih scena.
Stagecoach (1939) - izvrstan western sa mladim Johnom Wayneom. Nisam ga navikao gledati tako mladog. Radi se o kočiji koja prevozi različite slojeve ljudi, a uskoro im se prokuljuči i bivši robijaš Kid kojeg glumi John Wayne. Sami film nije klasičan western gdje imamo uglavnom obračune već se kao i Tragači koji su mi btw. precijenjeni bavi socijalnim temama. Kasnije ima akcije i borbi s indijancima.
8========-o/8==========o (8.5/10)
Dirty Pretty Things (2002) - film od meni dragog Stephena Frearsa koji zna snimiti dobar film. Chiwetel Ejiofor i Audrey Tautou u glavnim ulogama. Imigranti, noćni život u Londonu, krivo društvo, blabla... zanimljivo, ali na kraju ništ posebno.
8======o/8==========o (6/10)
The Raid 2 (2014) - prvi dio mi je bio vrlo dobar, ali ovaj je stvarno izvan svih mojih očekivanja. Izvrsna akcija, izvrsna priča i likovi. Borbe odlično napravljene. Pogotovo zadnja je vrh, a i svaki ubijeni lik je dobio svoju upečatljivu scenu. Nadam se trećem dijelu.
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Detective Story (1951) - odličan
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Vratne lahve - ....ne znam jel bih taj fejspalm dala a) filmu, b) sebi što nisam ustala i otišla, c) frendici koja nas je zvala na besplatni festival ili d) sve ponuđeno. Da, d
The Grand Budapest Hotel - divno divno divno čarobno divnooo. Ok, malo poslije dopizdi, jer mrvicu predugo traje, no svejedno je divno
The Grand Budapest Hotel - divno divno divno čarobno divnooo. Ok, malo poslije dopizdi, jer mrvicu predugo traje, no svejedno je divno
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Emperor of the North Pole (1973) - legendarno
- Michel
- Posts: 11415
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
MIX MIX MARATON: PART FIVE
The Shootist (1976) - manje poznati Wayneov western gdje glumi čovjeka na samrti i koji je poznat kao zadnji veliki gunfighter. Radnja smještena početkom 20. stoljeća gdje on dolazi u mali gradić umrijeti u miru, ali nalazi po običaju na probleme. Odličan je ovdje Wayne. Jako neobična uloga i totalno mu paše stariji izgled s brkovima. Nije samo on tu. Kao da su se glumci borili da glume s njim jer je ovo zadnji Dukeov film pa tu možemo vidjeti Boogievu ženu, Lauren Bacall, Stewarta, Johna Carradinea...
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Darbareye Elly (2009) - snažna drama o prijateljima koji idu na odmor, a jedna ženska povede i svoju prijateljicu koju tek nedugo zna. Ime joj je Elly i vidi se da će se nešto dogoditi što će im promijeniti čitavi vikend. Prvih 45 minuta je upoznavanje s likovima, a drugi dio filma je nagla prekretnica i utjecaj tog događaja na njih. Odlično odglumljen, drugi dio jako napet i cijelo vrijeme me zanimalo što će se na kraju otkriti. Neka pitanja nisu odgovorena pa sami možemo zaključivati o svemu tome.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Beat That My Heart Skipped (2005) - vrlo dobra francuska psihološka drama sa malo akcije/krimi žanra o čovjeku u srednjim godinama koji se bori sam sa sobom dal da dalje bude istjerivač dugova ili pijanist. Rastrgan između ta dva svijeta, između svojih "prijatelja", djevojaka, oca i sve što ga okružuje. S francuzima se ne griješi.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Darbareye Elly (2009) - snažna drama o prijateljima koji idu na odmor, a jedna ženska povede i svoju prijateljicu koju tek nedugo zna. Ime joj je Elly i vidi se da će se nešto dogoditi što će im promijeniti čitavi vikend. Prvih 45 minuta je upoznavanje s likovima, a drugi dio filma je nagla prekretnica i utjecaj tog događaja na njih. Odlično odglumljen, drugi dio jako napet i cijelo vrijeme me zanimalo što će se na kraju otkriti. Neka pitanja nisu odgovorena pa sami možemo zaključivati o svemu tome.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Beat That My Heart Skipped (2005) - vrlo dobra francuska psihološka drama sa malo akcije/krimi žanra o čovjeku u srednjim godinama koji se bori sam sa sobom dal da dalje bude istjerivač dugova ili pijanist. Rastrgan između ta dva svijeta, između svojih "prijatelja", djevojaka, oca i sve što ga okružuje. S francuzima se ne griješi.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- copycat
- Posts: 2033
- Joined: 18 Nov 2010, 14:12
- Location: Never go back to work at the carpet store. - R&M
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Zero Theorem https://www.youtube.com/watch?v=HWgPnQi-XG4
7/10
7/10
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Silent Partner (1978) - malo pomaknut, ali dobar film
- Boby
- Posts: 3748
- Joined: 31 May 2007, 17:59
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Before Midnight (2013)
I nakon drugog gledanja najomiljeniji film iz prošle godine. Za razliku od prethodnih nastavaka, Jesse i Celine ovaj puta ne koriste jedno drugo kako bi pobjegli od svakodnevnice već ju jednostavno žive pa tako njihova priča malo pomalo postaje svačija. I dalje u maniri svojih prethodnika, film ne nudi odgovore a samim likovima postaje sve teže postaviti i konkretno pitanje ali ton koji je postavljen već s prvim filmom, ovdje se nastavlja sve do odjavne špice što je postignuće kakvim se mogu pohvaliti samo oni koji, poput Linklatera, Hawke i Delpy, unesu sebe u ono što rade. 4/5
Navajo Joe (1966)
Premda slabiji od Djanga i The Great Silence, jedan od pitkijih spaghetti westerna s obzirom na dobar balans između akcije i dijaloga te junakom dovoljno karizmatičnim da se ne utopi u moru odmetničkih arhetipova, a sam je soundtrack česti gost u Tarantinovim filmova. 3/5
I nakon drugog gledanja najomiljeniji film iz prošle godine. Za razliku od prethodnih nastavaka, Jesse i Celine ovaj puta ne koriste jedno drugo kako bi pobjegli od svakodnevnice već ju jednostavno žive pa tako njihova priča malo pomalo postaje svačija. I dalje u maniri svojih prethodnika, film ne nudi odgovore a samim likovima postaje sve teže postaviti i konkretno pitanje ali ton koji je postavljen već s prvim filmom, ovdje se nastavlja sve do odjavne špice što je postignuće kakvim se mogu pohvaliti samo oni koji, poput Linklatera, Hawke i Delpy, unesu sebe u ono što rade. 4/5
Navajo Joe (1966)
Premda slabiji od Djanga i The Great Silence, jedan od pitkijih spaghetti westerna s obzirom na dobar balans između akcije i dijaloga te junakom dovoljno karizmatičnim da se ne utopi u moru odmetničkih arhetipova, a sam je soundtrack česti gost u Tarantinovim filmova. 3/5