Post
by Michel » 23 May 2014, 19:01
All About My Mother (1999) - španjolska drama od Pedra Almodovara. Film je posvećen Bette Davis kao i ostalim ženskim glumicama. Tako piše na kraju filmu, ali i vidi se po radnji. Iako nije glavna priča, glavni ženski lik koju glumi prekrasna i jebozovna Cecilia Roth glumi Manuelu i dolazi u Barcelonu nakon što je šokantno izgubila nešto do čega joj je stalo i tamo se pokušava u glumi. Ona je nekakav sinonim za Eve iz All About Eve. No, glavna priča je njezina prošlost i kako je prije bila prostitutka pa susreće svoje bivše prijateljice. Glumi i mlada, prekrasna Penelope Cruz koja je ovdje pokazala da zna glumiti kad se nalazi u svojoj zemlji. Jako dobar Almodovar kojeg i nisam previše gledao dosad.
8========o/8==========o (8/10)
Dreams (1990) - japanska drama od Kurosawe. Radi se o različitim segmentima koji opsiju snove. Svidio mi se film, nema lošeg segmenta, a ima ih stvarno dosta. Izdvojio bih prvi sa malim klincem koji dolazi u šumu i vidi nekakav čudan ples od ljudi sa maskama. Ili onaj segment kad vulkan razori sve i dolazi čovjek na to opustošeno mjesto gdje su divovski cvjetovi i gdje su se ljudi pretvorili u kanibale. I onaj segment sa vojnicima. Kao i zadnji o prirodi i duhovnosti te pljuvanje po znanstvenicima. To je odmah plus.
8========o/8==========o (8/10)
To Live (1994) - kineska drama od Yimoua Zhanga. U fokusu je jedna prosječna obitelj gdje otac odlazi u rat i vraća se nakon dosta godina sav umoran te pokušava srediti svoje odnose sa ženom i sinovima, kćeri. Kako ide prema kraju, film je sve teži i teži zbog tema kojima se bavi, ali na kraju ipak ostaje dobar okus u ustima.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Raise the Red Lantern (1991) - kineska drama od Yimoua Zhanga. Priča o jednoj ženi koja dolazi i jednu moćnu obitelj i ženi se za jednog tipa koji živi u poligamiji. Ona mu sada postaje četvrta žena/ljubavnica i tako polako upoznaje prve tri žene/ljubavnice uz njihovu tradiciju. Film stvarno ima lijepe kadrove i zanimljivu priču. Ne mogu reći da sam ovako nešto vidio dosad.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Double Life of Veronique (1991) - poljska drama od Krzysztofa Kieslowskia. Ovo je moj prvi susret sa Kieslowskiom koji ima raputaciju kao jedan od onih velikih redatelja. Definitivno me zaintergrirao. Dosta sličan po Bergmanu što se tiče stila i tema. Volim redatelje koji se bave nekakavim zanimljivim osobnim temama. Ovdje pratimo mladu ženu Veroniku koja ne zna što želi sa svojim životom. Mijenja muškarce, a i zavoli jednog od njih. Borba sa svojim identitetom. Imonda imamo drugu Veroniku koja živi u francuskoj i ima sasvim druge potrebe od ove prve Veronike. Kao nekakav paralelni svijet. Lijepa kinematografija, neka čudna zelena boja i to daje dodir toj fantaziji koju film ima kao.
8========.o/8==========o (8.1/10)
Taste of Cherry (1997) - iranska drama od Abbasa Kiarostamia. Ovakva radnja me zanima od samog početka. Pratimo jednog srednjovjekovnog muškarca koji se vozi u svojem autu i kupi autostopere i počinje priču sa njima, ali uskoro vidimo da nešto nije uredu. On traži od njih da izdvoje malo vremena da nešto naprave za njega i da će biti plaćeno s dobrim parama. Odmah me zanimao što taj čovjek traži od njih. Da sad ne spoilam. Vrijedi pogledati radi zanimljive tematike i tih važnih pitanja s kojim se film bavi.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
The Remains of the Day (1993) - britanska drama od Jamesa Ivorya. Anthony Hopkins glumi batlera za vrijeme drugog svjetskog rata dok Emma Thompson je njegova čista suprotnost i uskoro se stvara kemija između njih. Film ima odličnu radnju, odličnu glumu i prekrasne kadrove, ali nekako se nisam mogao uvući u sve to da bi me na kraju oduševilo.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"