Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Grudge Match(2013) - još jedno sranje od filma de Niro odi više u mirovinu. tolko sranja si snimio zadnjih 10 godina
3/10
3/10
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dom Hemingway
zabavan film
Jude Law vrhunski!
7/10
zabavan film
Jude Law vrhunski!
7/10
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Chinatown (1974) - klasik
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
UnHung Hero - jer nikad dosta dokumentaraca o kurtzu. Tendenciozan strašno, no prođe to vrijeme zabavno..
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART FOUR
An Inconvenient Truth (2006) - poznati i danas smatran utjecajnim dokumentarcem od Al Gorea o globalnom zatopljenju i kako svake godine nam se bliži ta katastrofa. ustvari, već preko 40 godina nam prijeti globalno zatopljenje kako govori Al Gore. Moram mu priznat, vrlo je elokventan pa čak i zabavan, zna zbijati šale usprkos ovoj odvratnoj propagandi. Sad ne znam kako bi ocjenio ovo jer iako je propaganda one najteže vrste, bilo mi je zanimljivo promatrati te šupjikave argumente. Mislim, čim je toliko ljudi popušilo, znači da je dobro napravljen.
8=======o/8==========o (7/10)
The White Diamond (2004) - Herzogom se ne može promašiti. Čovjek uvijek izabere neke fascinantne ljude i priče koje oni dijele pa tako u ovom prekrasnom dokumentarcu imamo čovjeka koji izgradi sam nekakav mali cepelin i odluči letjeti iznad prašume nove gvineje u potrazi za novim ljekovitim biljkama. Prepun prekrasnih kadrova.
8=======-....o/8==========o (7.9/10)
War Photographer (2001) - dobar dokumentarac, ali očekivao sam ipak nešto više. Dakle, radi se o ratnim fotograferima i pratimo njihov put te kako preživljavaju u središtu ratnih zbivanja. Moglo je to ipak biti puno zanimljivije.
8======-..o/8==========o (6.7/10)
Hoop Dreams (1994) - Zato kad mi neko kaže... "Kad odeš u NBA...nemoj da me zaboraviš", ili tako nešto slično, ja mu odgovorim, "Ali, ako ne odem... pazi da ti mene ne zaboraviš".
Ebert ga je stavio ne samo kao najbolji dokumentarac 90-ih već i ispred svih filmova iz 90-ih. Ne mogu se ne složiti jer kad imaš ovakvu veliku priču koja je toliko inspirativna i snažna, duboka, tužna, vesela. Apsolutno sve je sažeto u njoj. Cijelo jedno odrastanje. 5 godina snimanja, 270 sati i na kraju je ispao dokumentarac od skoro tri sata o dvoje mladih teenegera (14 godina) koji odrastaju u crnačkom ghettu i žele igrati u profesionalnoj košarkaškoj ligi, NBA, ali prije toga će morat igrati u srednjoj školi, izboriti državno prvenstvo, dobiti stipendiju za fakultet i onda ako im se posreći. Svi koji su radili na dokumentarcu izabrali su dva najtalentiranija teengera i opet je bilo riskantno hoće li na kraju uspjeti jer što bi se dogodilo da ne uspiju, jel bi i dokumentarac uspio? Neću spoilati jel su uspjeli ili nisu, ali stavljam u spoiler
8=========-o/8==========o (9.5/10)
8=======o/8==========o (7/10)
The White Diamond (2004) - Herzogom se ne može promašiti. Čovjek uvijek izabere neke fascinantne ljude i priče koje oni dijele pa tako u ovom prekrasnom dokumentarcu imamo čovjeka koji izgradi sam nekakav mali cepelin i odluči letjeti iznad prašume nove gvineje u potrazi za novim ljekovitim biljkama. Prepun prekrasnih kadrova.
8=======-....o/8==========o (7.9/10)
War Photographer (2001) - dobar dokumentarac, ali očekivao sam ipak nešto više. Dakle, radi se o ratnim fotograferima i pratimo njihov put te kako preživljavaju u središtu ratnih zbivanja. Moglo je to ipak biti puno zanimljivije.
8======-..o/8==========o (6.7/10)
Hoop Dreams (1994) - Zato kad mi neko kaže... "Kad odeš u NBA...nemoj da me zaboraviš", ili tako nešto slično, ja mu odgovorim, "Ali, ako ne odem... pazi da ti mene ne zaboraviš".
Ebert ga je stavio ne samo kao najbolji dokumentarac 90-ih već i ispred svih filmova iz 90-ih. Ne mogu se ne složiti jer kad imaš ovakvu veliku priču koja je toliko inspirativna i snažna, duboka, tužna, vesela. Apsolutno sve je sažeto u njoj. Cijelo jedno odrastanje. 5 godina snimanja, 270 sati i na kraju je ispao dokumentarac od skoro tri sata o dvoje mladih teenegera (14 godina) koji odrastaju u crnačkom ghettu i žele igrati u profesionalnoj košarkaškoj ligi, NBA, ali prije toga će morat igrati u srednjoj školi, izboriti državno prvenstvo, dobiti stipendiju za fakultet i onda ako im se posreći. Svi koji su radili na dokumentarcu izabrali su dva najtalentiranija teengera i opet je bilo riskantno hoće li na kraju uspjeti jer što bi se dogodilo da ne uspiju, jel bi i dokumentarac uspio? Neću spoilati jel su uspjeli ili nisu, ali stavljam u spoiler
SpoilerShow
niti jedan nije uspio. Uspjeli jesu velike stvari, ali takav splet okolnosti + ozljede su ih zaustavile prema NBA košarci iako su bili glavni u svojem timu u srednjoj školi.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Snowpiercer (2013) - dobar, iznenadio me u pozitivnom smislu... plus za ideju
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
the legend of hercules
ok nije toliko loš, borbe su ok.
4.9/10
ok nije toliko loš, borbe su ok.
4.9/10
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART FOUR
Hearts and Minds (1974) - jedan od najsnažnijih dokumentaraca koje sam pogledao. Znate onu poznatu ratnu sliku kada američki vojnik drži pištolj nad vijetnamskim civilom? E pa ta cijela scena ubijanja je u ovom dokumentarcu kao i mnoge druge poznate kao napalm i sve te posljedice,s va ona gola vijetnamska djeca, spaljena od napalma. Grozne stvari. Dakle, u isto vrijeme pratimo i taj rat i cijelu propagandu koja je amerika pokušala prodati i prosvjede na ulicama od strane američkog naroda koji se tad digao na noge da prekinu rad. Cijela hipi kultura je tad nastala, Lennon im bio božanstvo kao i ostali mnogi drugi glazbenici. Kompletan dokumentarac koji bi svako trebao pogledati.
8=========o/8==========o (9/10)
In the Year of the Pig (1968) - još jedan doks o vijetnamu, ali snimljen 1968. godine i bavi se intervjujima političara, javnih osoba i dosta arhivskih snimaka. Puno više politički nego Hearts and Minds i fokus nije na samim užasima rata. Nije me iznenadilo kad sam vidio Roberta McNamarau, jednog od glavnih vladara iz sjene. On ima ovaj doks http://www.imdb.com/title/tt0317910/?ref_=nm_knf_i1
8========o/8==========o (8/10)
8=========o/8==========o (9/10)
In the Year of the Pig (1968) - još jedan doks o vijetnamu, ali snimljen 1968. godine i bavi se intervjujima političara, javnih osoba i dosta arhivskih snimaka. Puno više politički nego Hearts and Minds i fokus nije na samim užasima rata. Nije me iznenadilo kad sam vidio Roberta McNamarau, jednog od glavnih vladara iz sjene. On ima ovaj doks http://www.imdb.com/title/tt0317910/?ref_=nm_knf_i1
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Captain America Winter Soldier
ohoho, ovo nisam očekiva!
Super film, nabrijani triler u marvel svijetu!
Odlična akcija, a naročito što se suzdržavaju sa CGI efektima (u završnici je ipak bilo potrebno).
Kapetan, Black widow i falcon su super kao trio.
Sigurno najbolji marvelov (iron man je tu na vrhu, al on je više...zabavniji tip filma)
8.7/10
ohoho, ovo nisam očekiva!
Super film, nabrijani triler u marvel svijetu!
Odlična akcija, a naročito što se suzdržavaju sa CGI efektima (u završnici je ipak bilo potrebno).
Kapetan, Black widow i falcon su super kao trio.
Sigurno najbolji marvelov (iron man je tu na vrhu, al on je više...zabavniji tip filma)
8.7/10
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
HAYAO MIYAZAKI
Porco Rosso (1992) - simpatičan crtani o jednom vojnom pilotu koji je svinja i ratuje s gusarima te se sprijateljuje s jednom djevojkom. Radnja smještena u Italiji na Jadranu. Spominje se i Istra. Kako crtani ide dalje, sve je bolji i bolji. Svidjea mi se ideja i borba na kraju. Inače, nisam isključivo tražio da bude govor na japanskom jer mi je svejedno tak da sam samo skinuo koji su bili najbolje ocjenjeni. Mislim da su svi na engleskom, ali dobar je tak da ne vidim tu problem.
8=======-..o/8==========o (7.7/10)
8=======-..o/8==========o (7.7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Condemned (2007) - dobar, zabavan i napeti akcijski triler s dobrom idejom i glumačkom ekipom: Steve Austin i Vinnie Jones. Jedini je problem krupna i brza kamera koja kvari akciju, naročito pri kraj filma. U svakom slučaju, dobra zabava. 3/5
Nausicaä of the Valley of the Wind (1984) - prekrasan animirani SF o vjetrovitoj dolini, zagađenom moru, divovskim kukcima i ekologiji. Volim te filmove od Hayao Miyazakia. Dođe baš da se čovjek zamisli, naročito danas kada se sve više osjećaju posljedice globalnog zatopljenja i ljudske pohlepe. Jedino ne kužim te blesave amerikance da idu skratiti za čak 20 minuta. 4/5
The Butcher Boy (1917) - jedan od filmova u suradnji s Roscoe 'Fatty' Arbuckle i Buster Keatonom. Prvi put čujem za njihove filmove, a zapravo ništa kvalitetno. Onako, zabavni gegovi, ali lošije u usporedbi s Charlie Chaplinom ili Stanlio i Oliom. Ima dobrih štoseva, ali onako, nekako bezveze. 3/5
Ponyo on the Cliff by the Sea (2008) - prekrasan animirani obiteljski film o ekologiji i ljubavi. 4/5
Nausicaä of the Valley of the Wind (1984) - prekrasan animirani SF o vjetrovitoj dolini, zagađenom moru, divovskim kukcima i ekologiji. Volim te filmove od Hayao Miyazakia. Dođe baš da se čovjek zamisli, naročito danas kada se sve više osjećaju posljedice globalnog zatopljenja i ljudske pohlepe. Jedino ne kužim te blesave amerikance da idu skratiti za čak 20 minuta. 4/5
The Butcher Boy (1917) - jedan od filmova u suradnji s Roscoe 'Fatty' Arbuckle i Buster Keatonom. Prvi put čujem za njihove filmove, a zapravo ništa kvalitetno. Onako, zabavni gegovi, ali lošije u usporedbi s Charlie Chaplinom ili Stanlio i Oliom. Ima dobrih štoseva, ali onako, nekako bezveze. 3/5
Ponyo on the Cliff by the Sea (2008) - prekrasan animirani obiteljski film o ekologiji i ljubavi. 4/5
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11416
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
HAYAO MIYAZAKI
Nausicaä of the Valley of the Wind (1984) - odličan postapokaliptički crtani o jednoj djevojčici koja može "kontrolirati" ogromne kukce. Uskoro se bliži rat i njezina je sudbina da spasi svoje selo. Ima stvarno prekrasnih scena ili recimo kraj kad se budi onaj div koji je spavao jako dugo. Mogu si zamisliti koliko je moćan kad je samo taj jedan koji je još k tome bio slab uništio onoliko kukaca.
8========-o/8==========o (8.5/10)
Kiki's Delivery Service (1989) - jedan od komercijalno najuspješnijih Miyazakiovih filmova i crtani koji se uvijek visoko stavlja na listu najboljih njegovih crtanih. Meni osobno nasjlabiji dosad od njega. Obična priča o malo djeovjčici koja ide u školu za vještice, ali po meni se po ničem ne izdvaja da bi mogao reći kako se radi o nekom kvalitetnom naslovu.
8=======o/8==========o (7/10)
The Castle of Cagliostro (1979) - prvi crtani od njega. Spielberg je rekao "...One of the greatest adventure movies of all time". Radi se o jednim lopovima koji pokušavaju spasiti jednu djevojku koja je zarobljena od jednog grofa koji živi u velikom dvorcu. Ima dosta akcijskih scena, svako malo je neka luda akcijska scena. Dosta lovljenja, zabavnih gegova, prava avantura.
8========o/8==========o (8/10)
8========-o/8==========o (8.5/10)
Kiki's Delivery Service (1989) - jedan od komercijalno najuspješnijih Miyazakiovih filmova i crtani koji se uvijek visoko stavlja na listu najboljih njegovih crtanih. Meni osobno nasjlabiji dosad od njega. Obična priča o malo djeovjčici koja ide u školu za vještice, ali po meni se po ničem ne izdvaja da bi mogao reći kako se radi o nekom kvalitetnom naslovu.
8=======o/8==========o (7/10)
The Castle of Cagliostro (1979) - prvi crtani od njega. Spielberg je rekao "...One of the greatest adventure movies of all time". Radi se o jednim lopovima koji pokušavaju spasiti jednu djevojku koja je zarobljena od jednog grofa koji živi u velikom dvorcu. Ima dosta akcijskih scena, svako malo je neka luda akcijska scena. Dosta lovljenja, zabavnih gegova, prava avantura.
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Time Traveler's Wife (2009) - čitao sam knjigu koja je bila prilično dobra s originalnom idejom o čovjeku koji ima Chronosov sindrom (putuje kroz vrijeme) i zaljubljuje se u Clare, njegovu buduću ljubav koju će upoznati u raznim vremenskim razdobljima još kao djevojčicu. Dosta dobro slijedi knjigu makar u usporedbi s knjigom, film je dosta zbrzan tako da nema niti nekih dijelova iz knjige što nije prevelika šteta. Ali i dalje je knjiga puno bolja jer neke dramatične dijelove ipak mi nisu najbolje obradili. Ovako ispada kao jedan lijep film B kategorije s dobrim glumcima, a vrijeme brzo prođe. Vrijedno gledanja. 4/5
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
A Scanner Darkly (2006) - nisam čitao knjigu, ali morati ću s obzirom da sam teško skužio film. Dobra tematika o ovisnosti i drogama, vlastitoj psihi i gubitku iste. Animacija je izvrsna, poput stripovskog stila. Depresivni završetak, čudna radnja, odlična glumačka ekipa. 3/5
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
King Arthur (2004) - kao baziran na pravim povijesnim činjenicama, obični bullshit. Ništa više od popcorn zabave s klišejiziranom i predvidljivom radnjom koju spašavaju scene na bojištu (naročito završna) i izvrsne scene na ledu. Ostalo ništa posebno, te dijelove sam ionako prespavao. 3/5
Michel puši karu.