Koji ste non-horror zadnji gledali ?
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Police story 2013
hm...hm...
Nisam baš oduševljen.
Jackie mi je jedan od glavnih idola, a police story serijal sigurno jedan od najdražih.
New Police story mi je bia odličan (tek mi je lega na 2. gledanje) i svakako mi se sviđaju promjene tempa iz filma u film, ali ovaj je jednostavno loše snimljen.
Montaža je užasna!!, boli glava koliko je loša. Scenarij je kupus, ili je više do same izvedbe istog...
Jackie je dobar, ali nemože izvući sam film uz toliko loših elemenata.
Gledljivo, ali ne ugodno iskustvo.
5/10
hm...hm...
Nisam baš oduševljen.
Jackie mi je jedan od glavnih idola, a police story serijal sigurno jedan od najdražih.
New Police story mi je bia odličan (tek mi je lega na 2. gledanje) i svakako mi se sviđaju promjene tempa iz filma u film, ali ovaj je jednostavno loše snimljen.
Montaža je užasna!!, boli glava koliko je loša. Scenarij je kupus, ili je više do same izvedbe istog...
Jackie je dobar, ali nemože izvući sam film uz toliko loših elemenata.
Gledljivo, ali ne ugodno iskustvo.
5/10
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Frozen (2013) - nakon hrpu meme-ova sam odlucio ovo pogledat, nisam ništa specialno očekivao i nisam bio razočaran. Više manje standardan disney film, predvidljiv kraj, predvidljivi likovi, po običaju (u ovome slučaju samo jedan) lik koji bi trebao biti comic relief ali vjerojatno svima ide na živce. Dosta pjesama, samo jedna koju okarakterizirao kao dobra. Što se tiče priče, kao što sam naveo, standarnda disney priča. Vizualno je film odličan, animacija je visokoga standarda. No bar nema u filmu nikakvih, ili bar se nesječam da sam ih čuo, referenci na pop kulturu. Nemogu reći da nebi ovaj film preporučio, jer jednostavno mi ovakvi filmovi bas i nepašu, recimo how to train your dragon mi je bio odličan, no to ipak nije disney, ali moguce da nekima je ova vrst filma još uvjek draga. Tako da sami pogledajte i prosudite, nebi ga bilo možda ni loše pogledati u kinu kada su karte jaftine.
Ugl, iako predvidljiv film, s već viđenim likovima da se pogledati.
Ugl, iako predvidljiv film, s već viđenim likovima da se pogledati.
I may be an idiot, but i am no fool.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dragonball Evolution (2009) - kakva totalna glupost od filma. Nisam pretjerano pratio anime niti čitao mangu, ali opet i sam vidim da nema pretjerane veze s animeom. A i sam film je totalna tinejdžerska debilana s lošom akcijom, glumom, specijalnim efektima i sve ostalo. Sranje, ali fakat sranje koje nije niti pretjerano zabavno. 1/5
Michel puši karu.
- yakkazu
- Posts: 372
- Joined: 07 Jul 2010, 11:56
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Grown Ups (2010) - koji je ovo qrac od filma od onakve glumačke postave, očekivao sam bar solidan humor ako ništa, a dobio sam klasičnu američko-patetičnu šit debilanu. Totalna šitara od filma, komedija koja me ni u jednom trenu nije nasmijala. 1/10
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Speed Racer (2008) - prvih 15 minuta, ono WTF? Ali na kraju zabavan akcijski film s dobrim scenama vožnje makar baš izaziva napad epilepsije, a scenografija dijabetes. Ali baš zabavan film u stilu crtića makar su mogli odabrati bolje negativce, a i taj mali debeli klinac je naporan. Akcija odlična, makar je scenarij pomalo konfuzan. Nisam gledao pretjerano animiranu seriju osim jedne verzije koja je bila na televiziji, pa ne znam koliko je vjerno. No, svejedno cool film, bar dok su utrke. Ostalo solidno. 4/5
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
NOVI ZELAND
An Angel at My Table (1990) - vrlo dobri film po istinitom događaju o jednoj spisateljici i njezinom odrastanju. Prva polovica filma kad je u školi mi je puno bolja kada pratimo njezini odrastanje i probleme koje je imala.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
The World's Fastest Indian (2005) - još jedan film po istinitom događaju s odličnim Hopkinskom koji glumi Burta Monroa, legendarnog rušitelja rekorda u utrkama na onim brzim motorima. Kreće iz Novog Zelanda u Ameriku na tu jednotjednu utrku samo da bi doživio taj osjećaj barem jednom u svojoj karijeri, a ono što napravi je ravno čudu zbog kojeg je ovaj film čista inspiracija.
8========o/8==========o (8/10)
The Piano - Holly Hunter, Sam Neill, Harvey Keitel i Anna Paquin koja je dobila Oscara za tu ulogu, a bila je samo klinka iako danas nema pojma o glumi kinematgorafski odličan, radnja u nekoj zabiti, romantika između jedne žene i dvoje muškaraca. Dosta simboličan film iako nije moja vrsta filmova, jako dobar.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
8=======-o/8==========o (7.5/10)
The World's Fastest Indian (2005) - još jedan film po istinitom događaju s odličnim Hopkinskom koji glumi Burta Monroa, legendarnog rušitelja rekorda u utrkama na onim brzim motorima. Kreće iz Novog Zelanda u Ameriku na tu jednotjednu utrku samo da bi doživio taj osjećaj barem jednom u svojoj karijeri, a ono što napravi je ravno čudu zbog kojeg je ovaj film čista inspiracija.
8========o/8==========o (8/10)
The Piano - Holly Hunter, Sam Neill, Harvey Keitel i Anna Paquin koja je dobila Oscara za tu ulogu, a bila je samo klinka iako danas nema pojma o glumi kinematgorafski odličan, radnja u nekoj zabiti, romantika između jedne žene i dvoje muškaraca. Dosta simboličan film iako nije moja vrsta filmova, jako dobar.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Martian Child (2007) - dobar, lijep i zanimljiv film. Malo drugačiji K-pax.
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
potpisujemyakkazu wrote:Grown Ups (2010) - koji je ovo qrac od filma od onakve glumačke postave, očekivao sam bar solidan humor ako ništa, a dobio sam klasičnu američko-patetičnu šit debilanu. Totalna šitara od filma, komedija koja me ni u jednom trenu nije nasmijala. 1/10
mislim da ima i nastavak
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Wolf of Wall Street - nakon što sam dvaput nehotično naletjela na trailer i posljedično preživjela epilepsiju - odlučila sam s ovim otegnuti što je jače moguće. Prijatelji su me, pak, uvjerili da ooobvezno pogledam. Kako su me sjebali U ta 3 sata sf-a, preseravanja (pokušaja humora) i pokušavanja isfuravanja svega na što šokantiniji način - jedine dvije dobre stvari su Joanna Lumely i prejebena scena stepenica pod drogom. Trailer je dobar sažetak cijelog filma. Čak mi je i Leo loš. Drugi likovi svi ispali nebitni, treba to znat sjebat u 3 (tri) sata.
Da je ovo ostao nezamijećen film, ne bih ovako srala.. al bokte, on je razvikan.
Da je ovo ostao nezamijećen film, ne bih ovako srala.. al bokte, on je razvikan.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
How I Met Your Mother season 1,2,3,4,5 - onako, prvih nekoliko sezone dobra serija s urnebesnim forama i pravo osvježenje. Poslije treće sezone serija je otišla u krajnost i bizarnosti kao što se događa s humorističnim serijama. Kasnije za petu sam se sjetio da sam već gledao na RTL - u i ne, nikako nije zabavno gledati iznova epizode. A smijeha sve manje. I stvarno ide na živce to nadrkavanje tko je njegova majka.
P.S.
Najavljen i spinoff How I met your father.... može li biti gore?
P.S.
Najavljen i spinoff How I met your father.... može li biti gore?
Michel puši karu.
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Baš sam mislio tu seriju skidati..
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
JEAN RENOIR
French Cancan (1954) - vrlo dobra komedija sa legendarnim francuskim glumcem Jeanom Gabinom. Očito ga Renoir volio zbog imena pošto ga je uzimao za dosta filmova. Radi se o predstavi Moulin Rouge i pratimo plesače, zabavljače koji će nastupiti i njihove smiješne pripreme.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Boudu sauvé des eaux (1932) - još jedna komedija i to vrhunska o jednom beskućniku kojeg spasi jedan bogataš i pruži mu dom, a taj beskućnik nije zahvalan već prljav, bahat, arogantan s velikom smiješnom bradom, a tek izrazi lica koje radi su vrh. Film je i stvarno lijepo snimljen, fokus je na bitnim stvarima, a poruka je više nego jasna.
8========...o/8==========o (8.3/10)
Les bas-fonds (1936) - opet Jean Gabin koji glumi jednog lopova koji se sprijateljuje s jednim kolekcionarom i započinju suradnju te kradu na poket igrama.
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
La grande illusion (1937) - često spominjan kao jedan od najvećih filmova svih vremena, pogotovo među redateljima je obožavan. Radi se o vrhunskom remek djelu gdje opet glumi Jean Gabin. Radnja je smještena u vrijeme prvog svjetskog rata gdje su francuzi zarobljeni od strane njemaca i planiraju bijeg. Odličnu ulogu je odigrao i Erich von Stroheim kao njemački vođa. Prelijepo snimljeni kadrovi, rat je iluzija, sve te rasprave oko strategije/napada su jedna velika iluzija. I to je jedino što je bitno.
8=========o/8==========o (9/10)
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Boudu sauvé des eaux (1932) - još jedna komedija i to vrhunska o jednom beskućniku kojeg spasi jedan bogataš i pruži mu dom, a taj beskućnik nije zahvalan već prljav, bahat, arogantan s velikom smiješnom bradom, a tek izrazi lica koje radi su vrh. Film je i stvarno lijepo snimljen, fokus je na bitnim stvarima, a poruka je više nego jasna.
8========...o/8==========o (8.3/10)
Les bas-fonds (1936) - opet Jean Gabin koji glumi jednog lopova koji se sprijateljuje s jednim kolekcionarom i započinju suradnju te kradu na poket igrama.
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
La grande illusion (1937) - često spominjan kao jedan od najvećih filmova svih vremena, pogotovo među redateljima je obožavan. Radi se o vrhunskom remek djelu gdje opet glumi Jean Gabin. Radnja je smještena u vrijeme prvog svjetskog rata gdje su francuzi zarobljeni od strane njemaca i planiraju bijeg. Odličnu ulogu je odigrao i Erich von Stroheim kao njemački vođa. Prelijepo snimljeni kadrovi, rat je iluzija, sve te rasprave oko strategije/napada su jedna velika iluzija. I to je jedino što je bitno.
8=========o/8==========o (9/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Shepherd: Border Patrol - dobar i zabavan akcijski film s dosta mrtvih, pucnjave i fajtova. Još kada su u filmu JCVD i Scott Adkins. Samo šteta što završni fajt ipak na kraju nije nešto. Puno je bolja izvedba u Universal soldier 4. 3/5
Michel puši karu.
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Monuments Men (2014) - zanimljiv i zabavan film... ima onu dozu humora koju ili voliš ili ti je bezveze.
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
HIMYM serija mi je bezveze, pogledam tu i tamo kada naletim na našoj televiziji, tu i tamo ima nešto smješnoga, ali sama premisa mi je već dojadila. Serija ima neke memorabilne likove, ali cesto previše razvlače neke ideje, nije nesto sto planiram "planirano" pogledati. Eventualno budem pogledao finale.
I may be an idiot, but i am no fool.