Koji ste non-horror zadnji gledali ?
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Last Vegas (2013) - zabavno
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Conan Destroyer
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Alan Partridge: Alpha Papa
dobar
7/10
dobar
7/10
- Michel
- Posts: 11406
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Sound City (2013) - poznati studio za bendove i pratimo njihov početk od 70-ih pa sve do raspada. Tamo su snimali dosta poznati pjevači, bendovi. Očekivao više.
8=======o/8==========o (7/10)
Samsara (2011) - iako nije nastavak Barake, ali ovo ustvari jest nastavak Barake. Isti redatelj i radnja ista. Znači, prikaz različitih građevina, plemena, malih sitnica po cijelome svijetu. Odličan i vizualno prekrasan. Ipak, Baraka mi je bolji jer mi je prizvao neki nostalgičan osjećaj, a snimljen je 1992. pa vjerojatno zbog toga. U blurayu gledati.
8========-o/8==========o (8.5/10)
Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter, Jr. (1999) - dokumentarac o Fredu Leuchteru, "ubojici" koji je stiskao gumbe ili spuštao poluge i tako zadao zadnji udarac pravim ubojicama/silovateljima... Zanimljivo, ali nište posebno na kraju.
8=======o/8==========o (7/10)
8=======o/8==========o (7/10)
Samsara (2011) - iako nije nastavak Barake, ali ovo ustvari jest nastavak Barake. Isti redatelj i radnja ista. Znači, prikaz različitih građevina, plemena, malih sitnica po cijelome svijetu. Odličan i vizualno prekrasan. Ipak, Baraka mi je bolji jer mi je prizvao neki nostalgičan osjećaj, a snimljen je 1992. pa vjerojatno zbog toga. U blurayu gledati.
8========-o/8==========o (8.5/10)
Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter, Jr. (1999) - dokumentarac o Fredu Leuchteru, "ubojici" koji je stiskao gumbe ili spuštao poluge i tako zadao zadnji udarac pravim ubojicama/silovateljima... Zanimljivo, ali nište posebno na kraju.
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- maddjuro
- Posts: 8321
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Escape Plan 2013- ok filmić sa Stallone-om i Schwarzenegger-om u glavnim ulogama. Radnja bjeg iz zatvora, film počne interesantno, s donekle predvidivom radnjom, i standardnim klišejima (tipa da profesionalni stražari naoružani poluautomatskim oružjem nemogu pogoditi stacionarnu metu). Radnja je ok, ali su kraj zbrženjali. Naravno nema smisla govoriti o kojekakvim minusima u fizici. Film se da pogledati, po mogućnosti za gledanje s ekipom. Nemojte očekivati neko remek djelo, ali prosječan film za tematiku bjega iz zatvora
I may be an idiot, but i am no fool.
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Red Sonja! Sword & Sorcery filmovi su zakon!
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Beastmastera ne zaboravi ^_^Victor Crowley wrote:Red Sonja! Sword & Sorcery filmovi su zakon!
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
A gledao sam ih lani, sve dijelove, tako da mislim da ću ih sad preskočiti, no hvala na preporuci svakako.
- Djuro
- Posts: 163
- Joined: 24 Nov 2013, 15:21
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Madafakin' Kalidor !
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Na pamet mi jos pada skull conquer, barbarians, animirani ice and fire i hawk slayer.
Michel puši karu.
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ti si kriv svakako s Deathstalkerom
Inače vidi ovo: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sw ... cery_films
Ne možeš pogriješiti
A inače sad skidam i Carnstein Castle trilogiju (The Twins of Evil, The Vampire Lovers, Lust for a Vampire) i dio koji službeno ne pripada toj trilogiji, (logično, onda bi bila tetralogija ) Captain Cronos Vampire Hunter.
A onda ide svakako Hawk the Slayer i ostala ekipa.
Inače vidi ovo: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sw ... cery_films
Ne možeš pogriješiti
A inače sad skidam i Carnstein Castle trilogiju (The Twins of Evil, The Vampire Lovers, Lust for a Vampire) i dio koji službeno ne pripada toj trilogiji, (logično, onda bi bila tetralogija ) Captain Cronos Vampire Hunter.
A onda ide svakako Hawk the Slayer i ostala ekipa.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Captain Cronos je odličan film iz hammer produkcije. Ako ti se dopadne hammer filmovi, onda ćeš imati što gledati.
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Top Gun (1986) - inače sam nakon 30 godina prvi put pogledao taj film. Oduvijek mi je bilo mrsko započeti gledati i na kraju mi je nekako bilo žao gubitka vremena. Tipično američko preseravanje, Val Kilmer s iritatnom žvakaćom u ustima, bezvezna romantika i akcija s avionima. 3/5
Flesh+Blood (1985) - vrlo dobar film makar me iznenadio nedostatak krvi i nasilja s obzirom na režisera. Mračna povijesna drama s brutalnom završnicom. Naročito dijelovi s kugom. Rutger Hauer odličan. 4/5
The Matador (2005) - odlična humorna drama s nenadmašivim Pierce Brosnanom kao plaćeni ubojica koji se pokušava sprijateljiti s običnim zaposlenim čovjekom. Dobar humor, nešto akcije, odlična glumačka ekipa, zanimljiva radnja i izvrsna završnica s originalnom idejom. 4/5
Bird on a Wire (1990) - urnebesna akcijska komedija s odličnim spojem glumaca Mel Gibson i Goldie Hawn. Predobro nešto... Urnebesni gegovi, odlična akcija, 80 - te, zabavno od početka do kraja. 4/5
Flesh+Blood (1985) - vrlo dobar film makar me iznenadio nedostatak krvi i nasilja s obzirom na režisera. Mračna povijesna drama s brutalnom završnicom. Naročito dijelovi s kugom. Rutger Hauer odličan. 4/5
The Matador (2005) - odlična humorna drama s nenadmašivim Pierce Brosnanom kao plaćeni ubojica koji se pokušava sprijateljiti s običnim zaposlenim čovjekom. Dobar humor, nešto akcije, odlična glumačka ekipa, zanimljiva radnja i izvrsna završnica s originalnom idejom. 4/5
Bird on a Wire (1990) - urnebesna akcijska komedija s odličnim spojem glumaca Mel Gibson i Goldie Hawn. Predobro nešto... Urnebesni gegovi, odlična akcija, 80 - te, zabavno od početka do kraja. 4/5
Michel puši karu.
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Gledao sam i prije par hammer filmova, volim ih.john_constantine wrote:Captain Cronos je odličan film iz hammer produkcije. Ako ti se dopadne hammer filmovi, onda ćeš imati što gledati.
- Michel
- Posts: 11406
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Kad skoči u bazen i tamo morski pas, umro samjohn_constantine wrote:
The Matador (2005) - odlična humorna drama s nenadmašivim Pierce Brosnanom kao plaćeni ubojica koji se pokušava sprijateljiti s običnim zaposlenim čovjekom. Dobar humor, nešto akcije, odlična glumačka ekipa, zanimljiva radnja i izvrsna završnica s originalnom idejom. 4/5
Red 2 (2013) - drugi nastavak zabavnog prvog dijela sa Willisom, Malkovichom i Helen Mirren. Opet puno preokreta, špijunaže, pucnjavi, tučnjavi, ali ovaj put niti blizu prvog dijela. Ovdje su se previše trudili, kemije za razliku od prvog dijela nema i humor nije na razini.
8=====o/8==========o (5/10)
Prince Avalanche (2013) - drama sa iritantnim Pauoml Ruddom i Emileom Hirschom, ali ovdje su podnošljivi. Hirsch je još više nego podnošljiv u remek djelu Into the Wild. Ovdje pratimo njih dvoje koji rade daleko od grada i ljudi. Žive u šumi, pričaju o životu, ženama, poslu i tako. Ima lijepih kadrova/scena, ali ništa više od toga. Simpa indie film.
8======-o/8==========o (6.5/10)
Prisoners (2013) - o ovom se govorilo kao jedan od najboljih filmova godine. Film koji će se pamtiti. Dugo sam ga čekao i ostao prezadovoljan. Ovo zaista jest trenutno najbolji film godine za mene. Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Maria Bello, Melissa Leo... Stvarno dobra glumačka postava iako su Jackman i Gyllenhaal prosjek od glumaca, ali ovdje su više nego dobri. Po običaju svaki film koji sam gledao sa Melissom Leo, ženska ubija. Tako je i ovdje. Stvarno je fantastična. O čemu se radi? Triler u maniri onih iz 90-ih. Netko otme dvije djevojčice od dvije obitelji i počinje potraga za njima, ali ne bilo kakva. Potraga se sastoji od niza hintova/puzli koju glavni istražitelj mora istražiti. Stvarno dobar ritam kroz dva i pol sata. Napet, atmosferičan i šokantan. Ko nije gledao, neka pogleda. Film godine zasad.
8========-../8==========o (8.7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"