Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Master and Commander: The Far Side of the World (2003) - iznenađujuće dobar film o morskim avanturama kapetana Jacka Aubreya kojeg glumi Russell Crowe. Pratimo engleski brod u doba Napoleona kojeg lovi najmoćniji francuski brod. Cijeli film je lovac - lovina. Sporedni likovi više nego dobri, pogotovo doktor koji pokušava otkriti nove vrste životinja/kukaca. Scene borbe su odlične.
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
Moby Dick (1956) - Gregory Peck glumi kapetana Ahaba, čovjek kojemu je veliki bijeli kit Moby Dick (o gle rima) pojeo nogu i nanio teške ozljede. Sad se on vraća i želi ga uloviti pod svaki cijenu. Kit Moby Dick sa današnjeg gledišta i ne izgleda nešto strašno, ali je svakako zanimljiv za vidjeti. Film je dobar, ali nekako su mi nepotrebni oni fantasy dijelovi. I Gregory Peck ubio ulogu. Inače uvijek glumi neke simpatične likove, ali ovdje je pokazao da može biti zao.
8=======..o/8==========o (7.2/10)
Captain Horatio Hornblower R.N. (1951) - opet Gregory Peck, ali ovaj put se vratio svojim starim sipma ulogama gdje glumi isto kapetana, ali puno simpatičnijeg. Radnja je smještena u doba Napoleona, ali borbe se dešavaju između engleza i španjoloca. Drago mi je da je tehnocolor pa je vizualna poslastica. Napet i skroz zabavan film.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
8=======-...o/8==========o (7.8/10)
Moby Dick (1956) - Gregory Peck glumi kapetana Ahaba, čovjek kojemu je veliki bijeli kit Moby Dick (o gle rima) pojeo nogu i nanio teške ozljede. Sad se on vraća i želi ga uloviti pod svaki cijenu. Kit Moby Dick sa današnjeg gledišta i ne izgleda nešto strašno, ali je svakako zanimljiv za vidjeti. Film je dobar, ali nekako su mi nepotrebni oni fantasy dijelovi. I Gregory Peck ubio ulogu. Inače uvijek glumi neke simpatične likove, ali ovdje je pokazao da može biti zao.
8=======..o/8==========o (7.2/10)
Captain Horatio Hornblower R.N. (1951) - opet Gregory Peck, ali ovaj put se vratio svojim starim sipma ulogama gdje glumi isto kapetana, ali puno simpatičnijeg. Radnja je smještena u doba Napoleona, ali borbe se dešavaju između engleza i španjoloca. Drago mi je da je tehnocolor pa je vizualna poslastica. Napet i skroz zabavan film.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- popayy
- Posts: 651
- Joined: 27 Aug 2011, 13:52
- Location: Rijeka
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Whiteout (2009)
Ma ne isplati se.
"U.S. Marshal Carrie Stetko tracks a killer in Antarctica, as the sun is about to set for six months" - zvuči zabavno ali nije.
Ma ne isplati se.
"U.S. Marshal Carrie Stetko tracks a killer in Antarctica, as the sun is about to set for six months" - zvuči zabavno ali nije.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
A Single Man - obožavam osjećaj kad mi se sve i jedno osjetilo zaljubi u nešto u filmuc pogotovo u ovakvim malim stilističkim remek djelima. No bitno je to da stilizacija nije sama sebi svrha, nego sredstvo uspješnog prenošenja stanja u kojem se glavni lik nalazi. C.Firth, po n-ti put i onako kako samo on to zna, ubija svojom suzdržano-predivnom izvedbom. Inače, kad se "otrijeznim" od zvukova i slike, film će u globalu biti vjerojatno za osmicu.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Demolition Man (1993) - good old pucačina 90-ih. Poslije Final Fighta Novatv zna šta treba stavit u program 7/10
btw. najbolja uloga Snipesa poslije Bladea
btw. najbolja uloga Snipesa poslije Bladea
It's in your nature to destroy yourselves...
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Outlander (2008) - onako, solidna razbibriga 6/10
The Watch (2012) - jednostavno volim ove glupave komedije s priprostim humorom 7/10
The Watch (2012) - jednostavno volim ove glupave komedije s priprostim humorom 7/10
It's in your nature to destroy yourselves...
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Rebound (2005) - bezvezna i predvidljiva američka komedija s Martinom Lawrenceom. Ono, tipični američki stil, nesposobni i ružni glumci koji glume nesposobne košarkaše... 2/5
Little Fockers (2010) - nisam čak niti znao da postoji treći film o Fockerima. Solidna komedija s par urnebesnih fora, ali inače ništa posebno. Moglo se i bez trećeg dijela. 3/5
Brave (2012) - prekrasan i simpatičan crtić od kojega nisam imao neka očekivanja, ali me ugodno iznenadio s simpatičnim humorom i dobrom dozom akcije. 5/5
Bee Movie (2007) - nešto ako ants, samo slabije. Dobra satira, ali opet nešto nedostaje filmu. A i glavni lik mi baš ne sjeda previše...3/5
How to Train Your Dragon - preizvrstan animirani film, s jako dobrom radnjom, odličnim humorom, atmosferom i akcijom. Tek zmajevi, naročito taj glavni koji me podsjeća na moju mačku. Izvrsna završnica, a niti serija nije toliko loša. 5/5
Wreck-It Ralph - još jedan izvrsni animirani film s pregenijalnom idejom, zabavnim obratom, simpatičnim likovima i vrlo odličnom originalnom radnjom s puno akcije. 5/5
Little Fockers (2010) - nisam čak niti znao da postoji treći film o Fockerima. Solidna komedija s par urnebesnih fora, ali inače ništa posebno. Moglo se i bez trećeg dijela. 3/5
Brave (2012) - prekrasan i simpatičan crtić od kojega nisam imao neka očekivanja, ali me ugodno iznenadio s simpatičnim humorom i dobrom dozom akcije. 5/5
Bee Movie (2007) - nešto ako ants, samo slabije. Dobra satira, ali opet nešto nedostaje filmu. A i glavni lik mi baš ne sjeda previše...3/5
How to Train Your Dragon - preizvrstan animirani film, s jako dobrom radnjom, odličnim humorom, atmosferom i akcijom. Tek zmajevi, naročito taj glavni koji me podsjeća na moju mačku. Izvrsna završnica, a niti serija nije toliko loša. 5/5
Wreck-It Ralph - još jedan izvrsni animirani film s pregenijalnom idejom, zabavnim obratom, simpatičnim likovima i vrlo odličnom originalnom radnjom s puno akcije. 5/5
Michel puši karu.
- Sammy
- Posts: 8524
- Joined: 04 Apr 2009, 22:49
- Location: Našice
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Silver Linings Playbook (2012) - Jako simpatičan film, baš sam se uvuko u priču i povezo s likovima i bilo mi je nekak drago kak je sve završilo. Gluma odlična, Jennifer i De Niro rasturili. - 8/10
Last edited by Sammy on 29 Oct 2013, 23:18, edited 1 time in total.
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Cyclops (2008) - koji WTF od filma... Ono, preloša gluma, Eric Roberts koji glumi bez volje kao da radi za minimalac, vrlo loš CGI kiklopa, prejeftini kostimi + krvavi efekti... Meni je film bio čak i gledljiv bez obzira na sve loše u filmu, bar je priča nešto. A najjače mi ono pri kraj s Kiklopom, ono kao sprijateljavanje s njim i kako ga srede. 3/5
Michel puši karu.
- Sammy
- Posts: 8524
- Joined: 04 Apr 2009, 22:49
- Location: Našice
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Diana (2013) - Poprilično loše. Naomi Watts je loša Diana, Sayid iz Losta loš Pakistanac, a njihov odnos je naporan i isforsan preko nekih granica. Osim toga, film ne nudi baš ništa. - 4/10
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Kings of Summer (2013) - dosta kvalitetan film, ima ono nešto
8.5/10
8.5/10
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
RED 2 (2013) - veselo, zanimljivo i simpatično... Malkovich odličan
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
A Streetcar Named Desire (1951) - da, definitivno precijenjen film kako kaže filmofil. Precijenjen jer po američkom filmskom institutu ovo je jedan od najvećih filmova svih vremena. A meni je dobar, ni blizu najvećem. Dakle, po tom je precijenjen i to debelo. Brando je genijanal i svi su osvojili Oscara osim njega i to zbog velikog Bogarta koji je dobio Oscara za Afričku Kraljicu. Vidim da se hvali i Vivien Leigh koja je dobila tog kipića, ali previše mi je over the top. Stellaaaaa, aaaaghrrr!
8=======o/8==========o (7/10)
A Tree Grows in Brooklyn (1945) - neloš film o odrastanju jedne djece u Brooklynu. O djevojčici koja misli da joj je tata super, i o jednom klincu koji misli da nije, a nije jer je pijandura. Očekivao više.
8======-o/8==========o (6.5/10)
Viva Zapata! (1952) - povijesni film o revolcunioaru Zapati kojeg glumi opet odlični Brando koji se u potpunosti promijenio i to je jedino dobro u filmu. Prebrz, likovi su mi slabaši, a borbe jakoo loše.
8======o/8========== (6/10)
Wild River (1960) - jako dobar film sa Cliftom i Lee Remick o jednom imanju u južnoj americi koje će uzeti vlast, a Cliftov lik je poslan da to kaže ljudima koji žive no ubrzo će se sve pormijeniti kada upozna južnjačku tradiciju i onda kreće borba za imanje.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Jebemu, Elia Kazan veliko razočaranje. Još tri filma, ali sad na Halloween maraton pa to s kombiniram nekako. Ipak. u njegov East of Eden polažem velike nade. Dean je dovoljno karzimatičan da izvuče cijeli film, valjda.
8=======o/8==========o (7/10)
A Tree Grows in Brooklyn (1945) - neloš film o odrastanju jedne djece u Brooklynu. O djevojčici koja misli da joj je tata super, i o jednom klincu koji misli da nije, a nije jer je pijandura. Očekivao više.
8======-o/8==========o (6.5/10)
Viva Zapata! (1952) - povijesni film o revolcunioaru Zapati kojeg glumi opet odlični Brando koji se u potpunosti promijenio i to je jedino dobro u filmu. Prebrz, likovi su mi slabaši, a borbe jakoo loše.
8======o/8========== (6/10)
Wild River (1960) - jako dobar film sa Cliftom i Lee Remick o jednom imanju u južnoj americi koje će uzeti vlast, a Cliftov lik je poslan da to kaže ljudima koji žive no ubrzo će se sve pormijeniti kada upozna južnjačku tradiciju i onda kreće borba za imanje.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Jebemu, Elia Kazan veliko razočaranje. Još tri filma, ali sad na Halloween maraton pa to s kombiniram nekako. Ipak. u njegov East of Eden polažem velike nade. Dean je dovoljno karzimatičan da izvuče cijeli film, valjda.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Captain Phillips (2013) - super film koji svakako treba pogledati
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Woman in Red (1984) - zabavna komedija o bračnim prijevarama i pokušajima istih. Gene Wilder zabavan kao i uvijek, scena s slijepcem i prekrasna glumica u koju se glavni lik zaljubljuje. Dobra komedija za jedno poslijepodne s nekoliko seksi scena. 3/5
Michel puši karu.
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
We're the Millers - slabo,jako slabo,2-3 smiješnih scena,5/10