Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Kick-Ass 2 - zabavna akcijska komedija, ali po meni slabije od prvog dijela. Puno brutalnije, krvavije i zabavnije s naglaskom na crni humor, puno više akcije i Mindy koja je dobila veći dio filma nego glavni junak. Jim Carrey je posve solidan kao Colonel Stars and Stripes, zapravo niti iritatan, a niti ništa pretjerano karizmatično. Nastavak je ovaj put puno ozbiljniji i mračniji, ali s puno više stripovskih likova i negativaca od kojih se odvaja Mother Russia. Odlična završnica, naročito završni fajt ili scena kada Mother Russia rastura policajce. Ali sve ostalo je već pomalo viđeno, a nastavak prvog stripa nisam čitao, pa ne znam koliko uopće prati nastavak. U svakom slučaju, odlična zabava. 3/5
Michel puši karu.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Rules of Attraction - jako lijep izbor za započinjanje mladenačkog maratona Znala sam da nešto propuštam svojom lijenošću i to mi se sad potvrdilo
L'auberge espagnole - želim jošš filmičaca o erasmusu! Iako nije baš u pitanju filmičac, nego mrcina po trajanju. Ne bi se reklo, jer je tako light i prođe brzo. Feelgood i idealistički, a opet vjerno.
L'auberge espagnole - želim jošš filmičaca o erasmusu! Iako nije baš u pitanju filmičac, nego mrcina po trajanju. Ne bi se reklo, jer je tako light i prođe brzo. Feelgood i idealistički, a opet vjerno.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Kentucky Fried Movie (1977) - blesavi omnibus od Johna Landisa. Nabacani skečevi, ima ih stvarno dosta. Ima i tipičnih glupih dječjih fora koje više nisu smiješne, ali ima i dobrih poput parodije na Bruce Leea i Enter the Dragon.
8======o/8==========o (6/10)
21 Grams (2003) - omnibus koji mi je izgledao kao precijenjen zbog same teme, ali sam se prevario. Dosta dobar je, glumačka postava sjajna iako ne volim Penna. Ono što mi se najviše svidjelo što je izvrsno spojio sve te priču to jest dvije priče, ali to je toliko isprepleteno da se baš mora pratiti da bi se skužilo. Ipak, malo predugačko, mogli su komotno izbaciti neke scene. Vjerujem da ima takvih povezanih stvari/slučajnosti.
8========o/8==========o (8/10)
8======o/8==========o (6/10)
21 Grams (2003) - omnibus koji mi je izgledao kao precijenjen zbog same teme, ali sam se prevario. Dosta dobar je, glumačka postava sjajna iako ne volim Penna. Ono što mi se najviše svidjelo što je izvrsno spojio sve te priču to jest dvije priče, ali to je toliko isprepleteno da se baš mora pratiti da bi se skužilo. Ipak, malo predugačko, mogli su komotno izbaciti neke scene. Vjerujem da ima takvih povezanih stvari/slučajnosti.
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Riddick (2013) - veliki sam fan prvog dijela, drugi dio mi je bio loš pokušaj zabave, iako se da pogledat,dok su u trećem dijelu napokon shvatili da ne mogu ponoviti Pitch Black pa su serijal okrenuli na totalni cheesy cliche akcić s elementima oba prethodnika kako dobrim tako i lošim.
sve navedeno pali kod mene i ako želite bacit mozak na pašu, ovo je film za vas.. 6/10
sve navedeno pali kod mene i ako želite bacit mozak na pašu, ovo je film za vas.. 6/10
It's in your nature to destroy yourselves...
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Adios Sabata (1970) - odličan akcijom nabijem špageti western s Yul Brynnerom kao crnim revolverašem i njegovom specifičnom puškom. Ostalo je sve standardno, borba za zlato, glavni negativac, revolucija, puno akcije, mrtvih i eksplozije, s odličnim završetkom. 4/5
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Carefree (1938) - sjajna urnebesna romantična komedija s Fred Aistaireom i Ginger Rogers, s par odličnih scena kada Ginger Rogers bude pod anestetikom, pa divlja po gradu ili se hipnotizirana dohvati puške. Nema toliko koreografije, ali su upečatljive kao ples po divovskim lopočima ili zadnja kada Fred pokušava hipnotizirati Ginger. Jedino je scenarij možda prenaivan za današnje standarde, da se zaručnica zaljubi u psihijatra kojega poznaje tek nekoliko minuta i radi toga odluči raskinuti brak... 4/5
Michel puši karu.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Happy Campers - ovo bih preporučila (tinejdžerima) za nedjeljno poslijepodne i čil. Laganini film bez pretjerane dubine, obilat hormonima, namjerno pretjeranim humor-simpa situacijama i tako.. Mozak na pašu. Ne nešto što nužno ja tražim, no bilo je B.Renfra
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- maddjuro
- Posts: 8321
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hot fuzz- odlična britanska komedia koju bi vam svakako preporučio pogledati. Dosta poznatih britanskih glumaca iz raznih komedija se ovdje pojavljuje; s onima is Shaun of deada u glavnim ulogama. Dvosatni film koji se svakako isplati pogledati
I may be an idiot, but i am no fool.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
scene ubojstava su odličnemaddjuro wrote:Hot fuzz- odlična britanska komedia koju bi vam svakako preporučio pogledati. Dosta poznatih britanskih glumaca iz raznih komedija se ovdje pojavljuje; s onima is Shaun of deada u glavnim ulogama. Dvosatni film koji se svakako isplati pogledati
SpoilerShow
ili kada se spotakne, pa se nabije na onaj šiljak kroz usta
Michel puši karu.
- maddjuro
- Posts: 8321
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
ili kad dođe onome liku na farmi koji je u ruci imao sačmaricu i pita "imate li dozvolu za to oružje"; da imam za ovo; a onaj policajac odgovori "u redu; samo malo kako to mislite za ovu"
I may be an idiot, but i am no fool.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Hunt for Eagle One (2006) - još jedna filmska suradnja s Mark Dacascosom i Rutger Hauerom u solidnom i priličnom jeftinom akcijskom ratnom filmu. Razumijem zašto su toliko popljuvali film, ali film zapravo nije loš. Je da je akcija vidljivo jeftina, naročito pucnjave i eksplozije + loša gluma, ali predstavlja solidnu zabavu. 3/5
Machete (2010) - nakon drugog gledanja, film nije tako loš kao kada sam prvi put gledao i doživio razočaranje. Ne nedostaje nasilja, krvi i ispucanih metaka. Priča je prilično zabavna i ne treba ju shvaćati preozbiljno (makar je pomalo naporno to s ilegalnim emigrantima i njihova politika). Akcija solidna, ali zadnjih 20 minuta je ono teška sprdačina. Lindsay Lohan totalno nepotrebna u filmu, tek toliko da bude kao posveta nun killer filmovima. A Steven Seagal i dalje zabavan, dovoljno ga je samo pogledati. Nadam se da će bar sljedeći nastavak biti puno bolji i s više nasilja i mrtvih.
Machete (2010) - nakon drugog gledanja, film nije tako loš kao kada sam prvi put gledao i doživio razočaranje. Ne nedostaje nasilja, krvi i ispucanih metaka. Priča je prilično zabavna i ne treba ju shvaćati preozbiljno (makar je pomalo naporno to s ilegalnim emigrantima i njihova politika). Akcija solidna, ali zadnjih 20 minuta je ono teška sprdačina. Lindsay Lohan totalno nepotrebna u filmu, tek toliko da bude kao posveta nun killer filmovima. A Steven Seagal i dalje zabavan, dovoljno ga je samo pogledati. Nadam se da će bar sljedeći nastavak biti puno bolji i s više nasilja i mrtvih.
Michel puši karu.
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Riddick (2013) - nisam nikakva očekivanja imal niti trailer pogledal prije neg sam u kino otišel, pa mi ovo jako dobro ispalo (unatoć povelikom broju predvidljivih i loših scena/situacija).
jako vuće na prvi dio pa mi se zbog tog i najviše dopal.
i više neg odobar za opustit se i uživat.. 7,5/10
jako vuće na prvi dio pa mi se zbog tog i najviše dopal.
i više neg odobar za opustit se i uživat.. 7,5/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Mud(2012) - dosta spora radnja,al baš sam uživao u filmu
mjesto radnje i likovi za 10
reese witherspoon ista ko ona likuša iz orange is new....čak sam cijelo vrijeme mislio da je to ona
8.5/10
mjesto radnje i likovi za 10
reese witherspoon ista ko ona likuša iz orange is new....čak sam cijelo vrijeme mislio da je to ona
8.5/10
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Riddick
totalno zabavan, super humor
A riddick je veća pojava nego ikad.
Dobro složen film, cijelo postavljanje filma od početka do kraja kada se sve odvrti.
sviđa mi se r-rating, krvi dovoljno, sisa nikad dosta, al zadovoljavajuće
Katee
7/10
totalno zabavan, super humor
A riddick je veća pojava nego ikad.
Dobro složen film, cijelo postavljanje filma od početka do kraja kada se sve odvrti.
sviđa mi se r-rating, krvi dovoljno, sisa nikad dosta, al zadovoljavajuće
Katee
7/10
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Amores perros (2000) - isti redatelj koji je napravio 21 Grams. Ovaj mi je još bolji. Radi se o tri priče koje se kasnije povežu. Prva priča je o momku koji će se polako uvući u borbe s psima, a u isto vrijeme voditi borbu sa svojim bratom za njegovu ženu. Borbe psa su jako teške za gledat iako nema toliko ekstremnog nasilja. No, druga priča mi je najslabija, vjerojatno zato što su se naglo prebacili pa mi je malo pokvarilo, ali moralo je tako biti. Treća s onim profi ubojicom mi je najbolja. Kraj izvrstan
8========-o/8==========o (8.5/10)
Coffee and Cigarettes (2003) - omnibus od 10-ak različith priča u trajanju od 5, 6 minuta. Hrpa poznatih pjevača, glumaca koji glume sami sebe. Kao Tom Waits ili Bill Murray. Ovo je dosad najgori Jarmuschov film koji nije loš, ali je najslabiji od kojih sam pogledao. Razgovori o cigaretama kavi. Naporno postane nakon nekog vremena.
8======o/8==========o (6/10)
Paris, je t'aime (2006) - isto omnibus od 10ak, a i više priča. Ovaj mi je bio baš dobar. Radi se o ljubavi, sudbini, a radnja smještena u Pariz. Isto hrpa poznatih glumaca, ali ovdje ne glume sami sebe. Čak mi je i Wes Craven imao jednu od boljih priča, ona na groblju zadnja priča je baš onakva kakva treba biti. I Buscemi se našao ovdje. Priča u metrou kad se nađe u sukobu jedne cure koja jako voli francusku poljubac i njezinog ljubomornog dečka. Za svakog ponešto.
8=======o/8==========o (7/10)
SpoilerShow
zato ima kasnije kad vidimo kako leže u krvi. Baš i ne volim tako nešto vidjeti. A zanimljivo je to. Više se zgrozim tako nad psima nego kad vidim na filmu ljudsko biće da leži mrtav u krvi.
SpoilerShow
kad je napokon psa nazvao imenom kakav pas zaslužuje jer su mu svi psi dotad imali imena ljudi dok je ovaj dobio CRNI.
Coffee and Cigarettes (2003) - omnibus od 10-ak različith priča u trajanju od 5, 6 minuta. Hrpa poznatih pjevača, glumaca koji glume sami sebe. Kao Tom Waits ili Bill Murray. Ovo je dosad najgori Jarmuschov film koji nije loš, ali je najslabiji od kojih sam pogledao. Razgovori o cigaretama kavi. Naporno postane nakon nekog vremena.
8======o/8==========o (6/10)
Paris, je t'aime (2006) - isto omnibus od 10ak, a i više priča. Ovaj mi je bio baš dobar. Radi se o ljubavi, sudbini, a radnja smještena u Pariz. Isto hrpa poznatih glumaca, ali ovdje ne glume sami sebe. Čak mi je i Wes Craven imao jednu od boljih priča, ona na groblju zadnja priča je baš onakva kakva treba biti. I Buscemi se našao ovdje. Priča u metrou kad se nađe u sukobu jedne cure koja jako voli francusku poljubac i njezinog ljubomornog dečka. Za svakog ponešto.
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"