Koji ste non-horror zadnji gledali ?
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Lawless (2012) - volim Hardya, volim moderni western, volim prohibiciju i mafiju, i još jednom, volim Hardya.. 8/10
jedino što mi se nije svidilo je Gary Oldman u svega 3 minute filma.
jedino što mi se nije svidilo je Gary Oldman u svega 3 minute filma.
It's in your nature to destroy yourselves...
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Bullet to the Head (2012) - odličan akcijski triler s izvrsnom glumačkom ekipom Slyester Stallone, Christian Slater i Jason Momoa. Priča je čisto solidna, standardni scenarij za akcijske revenge filmove s puno mrtvih. Ali ništa drugo niti ne treba, puno krvavih scena, visoki bodycount, odlični fajtovi, završna borba i meci koji redovito završe u glavi. 4/5
P.S.
Još samo da izađe i Rambo 5.
P.S.
Još samo da izađe i Rambo 5.
Michel puši karu.
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Chronicles of Riddick - 6.5/10
Seven Years in Tibet - 6/10
Winter's Bone - 4/10
Risky Business - 7.5/10
Oz the Great and Powerful - 7/10
Identity Thief - 6/10
Ben X - 7/10
Bang Bang You're Dead - 7.5/10
Lolita (1962) - 8/10
Malizia - 7/10
James Bond:Moonraker - 8/10
Rane - 8/10
Seven Years in Tibet - 6/10
Winter's Bone - 4/10
Risky Business - 7.5/10
Oz the Great and Powerful - 7/10
Identity Thief - 6/10
Ben X - 7/10
Bang Bang You're Dead - 7.5/10
Lolita (1962) - 8/10
Malizia - 7/10
James Bond:Moonraker - 8/10
Rane - 8/10
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Side Effects (2013) - kako naporan film. Držalo me ta neka misterija da vidim što će biti. Ima nekoliko lijepih preokreta ali u suštini prazan film.
8======o/8==========o (6/10)
Dans la maison (2012) - iznenađujuće dobar francuski film. Režirao ga je François Ozon koji uvijek ima prilično dobre filmove. Ovdje se radi i "prijateljstvu" između učenika i učitelja. Učenik počinje pisati svoje doživljaje kod jedne obitelji jer tamo pomaže svom prijatelju oko matematike dok učitelj to sve čita. Kako mu prolaze dani kod njih, kemija između njega i prijateljove mame. Ne zna se što je točno fantazija, a što ne tokom filmu sve do samog kraja. Pogotovo
8=======-o/8==========o (7.5/10)
SpoilerShow
kad ubije muža i kad se sazna da je to sve planirala
8======o/8==========o (6/10)
Dans la maison (2012) - iznenađujuće dobar francuski film. Režirao ga je François Ozon koji uvijek ima prilično dobre filmove. Ovdje se radi i "prijateljstvu" između učenika i učitelja. Učenik počinje pisati svoje doživljaje kod jedne obitelji jer tamo pomaže svom prijatelju oko matematike dok učitelj to sve čita. Kako mu prolaze dani kod njih, kemija između njega i prijateljove mame. Ne zna se što je točno fantazija, a što ne tokom filmu sve do samog kraja. Pogotovo
SpoilerShow
kad učenik spava s učiteljovom ženom
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hangover 3 (2013) - ok za pogledat i u skladu s onim što se može očekivati za treći nastavak, ali ipak jako daleko od originala
- alecto
- Posts: 1080
- Joined: 25 Oct 2010, 13:05
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
star trek into darkness - cumberbatch mi je jako dobar kao negativac! a definitivno bi izdvojila scenu
nije mi film nešto spektakularno ali zadovoljio je očekivanja. 8/10
SpoilerShow
kad spock priča sa starijom verzijom sebe
we are such stuff as dreams are made on
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Tommy - da nisam alergična na mjuzikle ovo bi mi bilo vjerojatno dobro u nekom ludom smislu
@Michel - ta oba imam predbilježena za neka sljedeća gledanja ili kombiniranja u maratone
@Alecto - vratija se šime
@Michel - ta oba imam predbilježena za neka sljedeća gledanja ili kombiniranja u maratone
@Alecto - vratija se šime
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Side Effect slobodno preskoči. I zapiši si ovaj http://www.imdb.com/title/tt1924396/?ref_=fn_al_tt_1 same pohvale dobiva. Skinuo pa čeka na red
Six Shooter (2004) - od redatelj koji je režirao odličan In Bruges i prilično mlaki sedam psihopata. Ovdje je pogodio. Radi se o srednjovjekovnom tipu koji ulazi u vlak i sjedne kod jednog teenegera koji baš i nije čist u glavi. I tako počnu pričati. Sve je super, zanimljivo i onda vrhunski preokret
8========-o/8==========o (8.5/10)
Day & Night (2010) - još jedan Pixar i stvarno su ljudi koji tamo rade genijalci. Radi se... pa animirani filmić o dva kao neka lika, a ne znam točno što su. Dan i noć. Jedan je tamne boje i pokazje kako se može uživti po noći onom svjetlijem koji je dan, a dan pokazuje noći kako se uživa danju. Jako simpa.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Punisher: Dirty Laundry (2012) - Thomas Jane se vraća kao Punisher u ovom sjajnom kratkom i brutalnom filmu. Normalan dan za njega sve dok ne dođe banda koja fizički zlostavlja jedne prostitutke, ali Punishera to baš i ne zanima. Sve dok ne nađu malog klinca i njega počinju zlostavljati. Baš brutalno, pogotovo ta finalna borba.
8=========o/8==========o (9/10)
Black Button (2007) - zanimljiv sf o čovjeku koji se nađe u nekom prostoru, a ispred njega je jedan čovjek koji mu nudi dva izbora. Da uzme pare ako stsne crni gumb ili da ne uzme, a u pitanju su milijuni.
8=======o/8==========o (7/10)
Diez minutos (2004) - španjoslki kratki film o čovjeku koji nazove centralu i treba dobiti jedan broj, a ženska koja tamo radi ne može mu samo tako dati pa počinje nadmudrivanje, a ima samo 10 minuta da je nagovori. Na kraju lijep mali twist.
8=======o/8==========o (7/10)
Six Shooter (2004) - od redatelj koji je režirao odličan In Bruges i prilično mlaki sedam psihopata. Ovdje je pogodio. Radi se o srednjovjekovnom tipu koji ulazi u vlak i sjedne kod jednog teenegera koji baš i nije čist u glavi. I tako počnu pričati. Sve je super, zanimljivo i onda vrhunski preokret
SpoilerShow
gdje se ispostavi da je taj teeneger moderni billy the kid pa kad se obračunava s policajcima
Day & Night (2010) - još jedan Pixar i stvarno su ljudi koji tamo rade genijalci. Radi se... pa animirani filmić o dva kao neka lika, a ne znam točno što su. Dan i noć. Jedan je tamne boje i pokazje kako se može uživti po noći onom svjetlijem koji je dan, a dan pokazuje noći kako se uživa danju. Jako simpa.
8========-o/8==========o (8.5/10)
The Punisher: Dirty Laundry (2012) - Thomas Jane se vraća kao Punisher u ovom sjajnom kratkom i brutalnom filmu. Normalan dan za njega sve dok ne dođe banda koja fizički zlostavlja jedne prostitutke, ali Punishera to baš i ne zanima. Sve dok ne nađu malog klinca i njega počinju zlostavljati. Baš brutalno, pogotovo ta finalna borba.
8=========o/8==========o (9/10)
Black Button (2007) - zanimljiv sf o čovjeku koji se nađe u nekom prostoru, a ispred njega je jedan čovjek koji mu nudi dva izbora. Da uzme pare ako stsne crni gumb ili da ne uzme, a u pitanju su milijuni.
SpoilerShow
Naravno, stisnuo je i onda se ispostavi da je on mrtav i da ide u pakao jer je stisnuo crni gumb, a ovaj ga lako nagovorio
Diez minutos (2004) - španjoslki kratki film o čovjeku koji nazove centralu i treba dobiti jedan broj, a ženska koja tamo radi ne može mu samo tako dati pa počinje nadmudrivanje, a ima samo 10 minuta da je nagovori. Na kraju lijep mali twist.
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Bunraku (2010) - dobar akcijski triler koji se događa u futurističkom svijetu gdje je vatreno oružje zabranjeno, a dopušteni su samo mačevi, noževi i šake. Priča nije pretjerano originalna, ali dobra priča o strancima koji dolaze u mjesto kojima vladaju bande i ubojice. Neobični i zabavni kadrovi kombinacije kazališta, art filma i stripovske atmosfere. Dosta krvave akcije s puno borilačkih scena. Ne pretjerano impresivan i predugačak film, ali zabavan akcijski triler s dobrom atmosferom. 3/5
Michel puši karu.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
I taj mi je već među zapisanima. TornatoreMichel wrote:Side Effect slobodno preskoči. I zapiši si ovaj http://www.imdb.com/title/tt1924396/?ref_=fn_al_tt_1 same pohvale dobiva. Skinuo pa čeka na red
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Black Rain
KOJA FILMČINA
priznajem, već mi se svidia prije gledanja kad sam pročita: yakuze, ridley, douglas, 80-te
Vizualni stil, gluma, akcijski stil 80-tih. Ovo mi je sigurno jedan od najboljih filmova 80.tih.
Kao da je film napravljen samo za mene.
Scena...
je genijalna
Ovo se odsada gleda svake godine
9/10
KOJA FILMČINA
priznajem, već mi se svidia prije gledanja kad sam pročita: yakuze, ridley, douglas, 80-te
Vizualni stil, gluma, akcijski stil 80-tih. Ovo mi je sigurno jedan od najboljih filmova 80.tih.
Kao da je film napravljen samo za mene.
Scena...
SpoilerShow
kada Garcia ostane bez glave
Ovo se odsada gleda svake godine
9/10
- Dragonrage
- Posts: 8424
- Joined: 06 Oct 2006, 09:44
- Location: Zagreb
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Meni Black Rain dođe ko neki mlađi brat Blade Runnera po stilu i vizualnom identitetu...izvrstan film!! Podcijenjen IMO...
- popayy
- Posts: 651
- Joined: 27 Aug 2011, 13:52
- Location: Rijeka
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Da, Blade Runner styling je prisutan.Dragonrage wrote:Meni Black Rain dođe ko neki mlađi brat Blade Runnera po stilu i vizualnom identitetu...izvrstan film!! Podcijenjen IMO...
Dobar film.
- Sammy
- Posts: 8524
- Joined: 04 Apr 2009, 22:49
- Location: Našice
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
X-Men (2000) – jako mi je pao u očima, zapravo sad tek vidim koliko je sve prejednostavno napravljeno i ne ispada ništa više od solidnog filma koji ima svoj šarm. – 6/10
X-Men 2 (2003) - Bolji od prvog dijela, puno zanimljiviji likovi kao i akcija i misteriozna radnja. – 8/10
X-Men: The Last Stand (2006) - Većina filma je odlična, novi mutanti i dobre moći su u igri, nabijen akcijom, napet i na kraju se sve tako jednostavno razrješi i ostavlja osjećaj nezadovoljstva. – 7/10
X-Men: First Class (2011) - Odličan, to je ono što sam tražio od X-Men filma. Svi likovi su prejaki, prezabavan akcijski i humoristički. – 10/10
X-Men 2 (2003) - Bolji od prvog dijela, puno zanimljiviji likovi kao i akcija i misteriozna radnja. – 8/10
X-Men: The Last Stand (2006) - Većina filma je odlična, novi mutanti i dobre moći su u igri, nabijen akcijom, napet i na kraju se sve tako jednostavno razrješi i ostavlja osjećaj nezadovoljstva. – 7/10
X-Men: First Class (2011) - Odličan, to je ono što sam tražio od X-Men filma. Svi likovi su prejaki, prezabavan akcijski i humoristički. – 10/10
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Jerry Maguire - kako predivan film 9/10
Event horizon - solidan,volim tu tematiku,6.5/10
No country for old men - vrhunski,sve do kraja,jbg nisam skužio govor šerifa,8/10
Event horizon - solidan,volim tu tematiku,6.5/10
No country for old men - vrhunski,sve do kraja,jbg nisam skužio govor šerifa,8/10