Neki su se na temelju toga ponadali da će još nešto valjatijohn_constantine wrote: "Faster, Pussycat! Kill! Kill!".
Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Stalingrad (1993) - bilo mi razočaranje da nema odličnih i teških zadnjih pola sata. Radi se o njemačkim vojnicima koji pričaju engleski zato što sam skinuo sinkronizirano al dobro, naviknuo se. Ti vojnici odlaze u rusiju na najkrvaviju bitku u drugom svjetskom ratu. Iako mi je falilo dosta toga, ponajviše fokus na manje likova, a ne 10 likova od kojih sam zapamtio samo dvoje, troje. Radnja je spora, nekad nezanimljiva, ali tih zadnjih pola sata spašavaju donekle stvar. Baš brutalno i teško pa njihovo psihičko propadanje.
8======-o/8==========o (6.5/10)
The Long Goodbye (1973) - Elliott Gould glumi privatnog detektiva koji se nađe u opasnosti kad ga privedu pravi detektivi i kažu mu da je njegov prijatelj ubio svoju ženu. Sva pitanja su postavljena, odgovori se mogu početi tražiti. Iako nije onaj tipičan noir film, Altman je dosta toga uzeo. Najveći plus je što zbilja do samoga kraja ne znamo ko je ubio, ali kad se na kraju sazna i Arnie se pojavljuje u jednoj sceni. Čak se i skine cool film.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
8======-o/8==========o (6.5/10)
The Long Goodbye (1973) - Elliott Gould glumi privatnog detektiva koji se nađe u opasnosti kad ga privedu pravi detektivi i kažu mu da je njegov prijatelj ubio svoju ženu. Sva pitanja su postavljena, odgovori se mogu početi tražiti. Iako nije onaj tipičan noir film, Altman je dosta toga uzeo. Najveći plus je što zbilja do samoga kraja ne znamo ko je ubio, ali kad se na kraju sazna
SpoilerShow
da je ustvari njegov prijatelj od samoga početka ubojica i da se skrivao
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Salvador wrote:dragonheart wrote:Balada Triste De Trompeta 10/10, ja sam opčaran ovim filmom... Prvi put ga pogledo preksinoć. Ma savršeno. Ne znam kad sam zadnji put bio tak impresioniran...
Ja sam mislio da si ga ti već gledao. Pa pričali smo na fejsu o tom filmu i onoj ženskici što će se pojaviti u Las brujas de Zugarramurdi hehe
P.S.
Nisam još počeo skidati onu seriju.
Zbog "ženskice" sam ga se konačno i nakanio pogledati... Ma znam ja sve o većini filmova,ko koga, gdje i zašto? No nisam ih baš sve gledao... No ovaj me tolko ostavio paf da večeras gledam, habitacion del nino
Kad počneš skidat, sjeti me se
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Tracker (2002) - Australija je moja zemlja iz snova. Nisam bzvz izabrao ovakav maraton. Ovo je jedan od onih duhovnih filmova nakon što ih pogledaš, ispunjen si. Filmovi poput Smoke Signals, Never Cry Wolf. Pa i serija Život na Sjeveru je takva. Puna filozofije, duhovnih poruka. Iako su svi ti filmovi i serija različiti, glavna usporedba je ta duhovnost. Ne znam zašto je film toliko zapostavljen, ali ovo je sjajno ostvarenje o tri "kauboja" koji vode jednog aboridžinina kroz australiju da potraže drugog aboridžinina za kojeg misle da je ubio jednu ženu. Kroz cijelim putem nailaze na probleme dok se sva ta misterija ko je ubio tu žensku polako otkriva. A glazba tek sjajno nešto. Originale njihove pjesme o duhovnosti, o rasizmu, o tome kako im je zemlja oduzeta. Ovaj glavni aboridžinin. Njega glumi David Gulpilil, a vidim da je čak u 4 filma koje sam izabrao. Najbolja mi je scena
Archie Roach http://www.youtube.com/watch?v=EATZpASejvQ - http://www.youtube.com/watch?v=Dq5QDrveqXg - http://www.youtube.com/watch?v=z8SBIkmwafc
Bilo je još negdje 5, 6 pjesama. Stvarno je odlično sjelo u film.
8========-o/8==========o (8.5/10)
SpoilerShow
kad se osveti onom rasistu te ga objesi, a njegov frend ne zna da je on to napravio. Na kraju se ispostavi da je on možda ubojica. Genijalno.
Bilo je još negdje 5, 6 pjesama. Stvarno je odlično sjelo u film.
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Habitacion Del Nino 8/10, mnogo dobar... Nastavljam s De La Iglesiom...
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ghosts... of the Civil Dead - ovim uratkom započinjem mrcinu od maratona kojem je poanta da sadržava glazbenike u glumačkim ulogama. (ovdje je Nick Cave u pitanju ). Vidim da je postavljen istoimeni topic u hororski podforum pa ću umjesto čuđenja i protestiranja na licu mjesta to jednostavno ignorirati. Riječ je o dobrom australskom zatvorskom filmu, no opet ne toliko impresivnom i upečatljivom da ga idem sugerirati za gledanje aussie maratoncima. Preprazan je malo.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Zatoichi: The Blind Swordsman's Pilgrimage (1966) - Zatoichi ubije u samoobrani čovjeka koji ga je napao, pa zauzvrat štiti selo u kojem živi njegova sestra protiv bande koja želi preuzeti selo i uništiti seljake. Dobra radnja koja nije niti u jednom trenutku dosadan, romantična atmosfera makar više na razini brata/sestre, solidna završna akcija s prizorima kukavičkih seljaka. 4/5
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Zatoichi's Vengeance (1966) - najslabiji u serijalu, a i dosta dosadan s ne previše zanimljivom i tipičnom radnjom, o tome kako Zatoichi pomaže čovjeku na samrti i sukobljava se s bandom koja terorizira selo. Samo ovaj put dosadnije s ne previše interesatnim likovima. A akcija je čisto solidna, samo prebrzi kadrovi i krupna kamera. Bar je zgodno vidjeti čestog glumca u Zatoichijevim filmovima kao česti negativac, ali ovdje je prilično slab lik, bez ono da ti bude stalo do njega kao inače. 3/5
Michel puši karu.
- Salvador
- Posts: 1157
- Joined: 22 Nov 2011, 07:53
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Skoro svi filmovi su mu odlični. Naime, nisam gledao Muertos de risa i Acción mutante pa za ta dva ne znam.Jedino mu je slabiji Oxford Murders.dragonheart wrote:Habitacion Del Nino 8/10, mnogo dobar... Nastavljam s De La Iglesiom...
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Abyss - podvodni sci-fi ,remek djelo,cameron care,kakvi vizualni efekti za 1989.godinu,alieni naprosto savršeno izgledaju,2 sata i 43 minute pih....9.5/10
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Rabbit-Proof Fence (2002) - dirljiva istina priča o tri aboridžinske djevojčice koje nakon što završe u nekakvom domu, odluče pobjeći i vratiti se kući. Prekrasna fotografija, okoliš, nekoliko jako emotivnih scena tek sam na kraju filma vidio da je po istinitom kad su prikazali arhivske snimke.
8========o/8==========o (8/10)
Red Dog (2011) - pomislim da je ovo nekakva čisti family film poput Hachia i je, ali je fokus više na nekakvoj vrsti apsurda i to dosta emotivnog. Isto po istinitom o psu koji je postao legenda jedne zajednice. Pas koji na početku nije imao vlasnika već se cijela zajednica brinula za njega. Najbolji dijelovi su mi kad se bori sa crvenom mačkom, lol. Kasnije postane family film ima nekih scena za koje teško mogu povjerovat da je po istinitom, ali kad vidim kako danas tog psa štuju. I kip su mu napravili, očito je da je dosta toga istinito.
8=======o/8==========o (7/10)
Shine (1996) - e ovo je već fimčina. Teška filmčina o poznatom genijalnom pijanistu koji je uz to što je bio izniman talent, kasnije je postao i teško bolestan. Pratimo ga u mlađim danima gdje je fokus više na odnosu između njega i oca. Oca koji ga je tukao, manipulirao s njim... A starijeg glumi odlični Geoffrey Rush (osvojen Oscar). Zanimljivo mi je bilo vidjeti kako je banalno postao retardiran. Cijelo vrijeme pokušao odsvirati ono najteže, barem tako kažu u filmu. Piano Concerto No. 3 (Rachmaninoff).
8========-.o/8==========o (8.6/10)
Sutra jedva čekam pogledati The Last Wave (1977) sa Richardom Chamberlainom. Glumi i David Gulpilil. Čuo sam da je film pun misterije, čudnih scena, nekakvih proročanstva. dosta uspoređivan sa Picnic at Hanging Rock koji isto moram još pogledat.
Kad pročitam ovako nešto "This supernatural Peter Weir thriller is truly one of the most haunting and fascinating movies ever seen. Richard Chamberlain does his best performance here as the Australian lawyer who defends a group of young Aborigins accused of murder. As he gets closer on the case, he discovers more about the main defendant, Chris, and not least about himself. Chris tells him that he is a Mulkurul, which appear to be a race of supernatural beings that lived in Australia thousands of years ago. At the same time, extraordinary high rainfall seems to confirm the Aboriginal prophecy of the coming of the LAST WAVE, the one that will drown the world. Perhaps I associate this film with the strangeness of the 1970's, when Pyramid Power, UFO cults, and interest in occult phenomena occupied much of popular culture. Weir plays on the apocalyptic feelings of many in that decade with his shots of mud falling from the skies and other phenomena."
SpoilerShow
pogotovo kada su uspjeli Gracie uhvatiti pa ostale dve ostaju same.
8========o/8==========o (8/10)
Red Dog (2011) - pomislim da je ovo nekakva čisti family film poput Hachia i je, ali je fokus više na nekakvoj vrsti apsurda i to dosta emotivnog. Isto po istinitom o psu koji je postao legenda jedne zajednice. Pas koji na početku nije imao vlasnika već se cijela zajednica brinula za njega. Najbolji dijelovi su mi kad se bori sa crvenom mačkom, lol. Kasnije postane family film
SpoilerShow
kad mu umre vlasnik pa proputuje cijeli svijet i vrati se.
8=======o/8==========o (7/10)
Shine (1996) - e ovo je već fimčina. Teška filmčina o poznatom genijalnom pijanistu koji je uz to što je bio izniman talent, kasnije je postao i teško bolestan. Pratimo ga u mlađim danima gdje je fokus više na odnosu između njega i oca. Oca koji ga je tukao, manipulirao s njim... A starijeg glumi odlični Geoffrey Rush (osvojen Oscar). Zanimljivo mi je bilo vidjeti kako je banalno postao retardiran. Cijelo vrijeme pokušao odsvirati ono najteže, barem tako kažu u filmu. Piano Concerto No. 3 (Rachmaninoff).
SpoilerShow
i kad napokon uspije, stvarno odlično napravljeno, padne na pod i karijera mu je gotova. Kasnije se uspije vratiti.
Sutra jedva čekam pogledati The Last Wave (1977) sa Richardom Chamberlainom. Glumi i David Gulpilil. Čuo sam da je film pun misterije, čudnih scena, nekakvih proročanstva. dosta uspoređivan sa Picnic at Hanging Rock koji isto moram još pogledat.
Kad pročitam ovako nešto "This supernatural Peter Weir thriller is truly one of the most haunting and fascinating movies ever seen. Richard Chamberlain does his best performance here as the Australian lawyer who defends a group of young Aborigins accused of murder. As he gets closer on the case, he discovers more about the main defendant, Chris, and not least about himself. Chris tells him that he is a Mulkurul, which appear to be a race of supernatural beings that lived in Australia thousands of years ago. At the same time, extraordinary high rainfall seems to confirm the Aboriginal prophecy of the coming of the LAST WAVE, the one that will drown the world. Perhaps I associate this film with the strangeness of the 1970's, when Pyramid Power, UFO cults, and interest in occult phenomena occupied much of popular culture. Weir plays on the apocalyptic feelings of many in that decade with his shots of mud falling from the skies and other phenomena."
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Suddenly - (F.Sinatra) Filmić ima nekog svog šarma i drži pozornost tijekom cijelog trajanja (unatoč ne tooliko napetoj radnji) pa je zbog toga potpuno preporučljiv i drago mi je da sam ga gledala.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Si gledao 800 Balas jegov i ak da kakav ti je ?Salvador wrote:Skoro svi filmovi su mu odlični. Naime, nisam gledao Muertos de risa i Acción mutante pa za ta dva ne znam.Jedino mu je slabiji Oxford Murders.dragonheart wrote:Habitacion Del Nino 8/10, mnogo dobar... Nastavljam s De La Iglesiom...
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
- Salvador
- Posts: 1157
- Joined: 22 Nov 2011, 07:53
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ako voliš spaghetti westerne, onda će ti se i ovaj sviđati, a i smiješan je.dragonheart wrote:Si gledao 800 Balas jegov i ak da kakav ti je ?Salvador wrote:Skoro svi filmovi su mu odlični. Naime, nisam gledao Muertos de risa i Acción mutante pa za ta dva ne znam.Jedino mu je slabiji Oxford Murders.dragonheart wrote:Habitacion Del Nino 8/10, mnogo dobar... Nastavljam s De La Iglesiom...
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Zatoichi's Cane-sword (1967) - odlican nastavak s zamrsenom radnjom. Zatoichi odustaje od ubijanja i poklanja svoj mac koji je pri kraju, ali situacija ce ga uskoro prisiliti da se,vrati ubijanju. Odlicne scene borbi, narocito fora s kisobranom i bacvom. 4/5
Michel puši karu.