Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
12 Angry Men (1957) - hajlajt dana. nisam ga imala u planu opet pogledati ovako skoro i onda sam došla na vježbe ujutro i pustili su nam ovaj meni jedan od najomiljenijih filmova
nažalost, malo ga je naporno bilo gledati uz cinestar generaciju oko mene koja se čudila svakom dijalogu, glazbenoj sekvenci, tempu filma...
nažalost, malo ga je naporno bilo gledati uz cinestar generaciju oko mene koja se čudila svakom dijalogu, glazbenoj sekvenci, tempu filma...
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Adventures of Robin Hood (1938) - drugi Curtizov film i najbolji film o Hoodu. Ne mogu vjerovati da sam dosad mislio kako je najbolji film o Hoodu onaj sa Costnerom koji je neloš, ali opet. Ovo je bio pravi užitak. Nevjerojatno simpatičan film, zabavan s odličnim Flynnom koji je kao rođen za Robina Hooda. Priču svi znamo pa je malo čudno gledati jedno te istu priču koju sam vidio mnogo puta, ali čudno ne znači loše. Stvarno užitak od filma, a neke scene izgledaju nevjerojatno za to vrijeme. Slažem se s ocjenom na imdb-u.
8========o/8==========o (8/10)
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
to mi je jedan od najdražih filmova, od djetinjstva je osta uz mene.
A gleda sam ga bezbroj puta. Meni jedini pravi Robin Hood
A gleda sam ga bezbroj puta. Meni jedini pravi Robin Hood
- mary
- Posts: 51
- Joined: 28 Feb 2012, 18:18
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hide and Seek (2005)
Gluma vrhunska, lokacija predivna, atmosfera odlicna, prica zanimljiva, - do zadnjih 15 minuta. Kraj, zapravo otkrivanje tko je na kraju bio Charlie, mi je tako nelogicno i naivno, nije me iznenadio zapravo vise me je nazivcirao kraj.
Film osim originalnog Kino-kraja ima i 3 alternativna kraja, koji su jos gori od kraja Kino verzije, mislim da su mogli postedjeti i sebe i nas tim glupostima i umjesto cetiri glupa kraja, snimiti jedan dobar.
Ali ipak film mi je bio zanimljiv do odredjenog trenutka i dat cu mu ocjenu 7/10.
Gluma vrhunska, lokacija predivna, atmosfera odlicna, prica zanimljiva, - do zadnjih 15 minuta. Kraj, zapravo otkrivanje tko je na kraju bio Charlie, mi je tako nelogicno i naivno, nije me iznenadio zapravo vise me je nazivcirao kraj.
Film osim originalnog Kino-kraja ima i 3 alternativna kraja, koji su jos gori od kraja Kino verzije, mislim da su mogli postedjeti i sebe i nas tim glupostima i umjesto cetiri glupa kraja, snimiti jedan dobar.
Ali ipak film mi je bio zanimljiv do odredjenog trenutka i dat cu mu ocjenu 7/10.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Le mari de la coiffeuse - uz ovakvu nazovi radnju i mjesto odvijanja - mislim da bih se bila više uživjela da je protagonist bio mrvicu mlađi i/ili karizmatičniji. Drugim riječima.. kad je već nešto statično, učini veću čaroliju na drugim poljima. Moram pohvaliti smisao za detalje, glavnu glumicu i vjerno prenošenje mirisa gledatelju. Kao i korištenje Wadane kao nečeg naoko nespojivog, to je bilo divno. 6/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Jack Reacher
predivan film!
Svaka čast redatelju.
Umjerenost, ali stil u akciji. Nikakvo pretjerivanje i tempo.
Ovako trebaju izgledat akcijski (triler) filmovi!
1-2 scene su cop-out, ali ništa važno
Možda mi se sviđa zato što film ne vrišti HOLLYWOOD?!
7.7/10
+Tom Cruise, ne trči
predivan film!
Svaka čast redatelju.
Umjerenost, ali stil u akciji. Nikakvo pretjerivanje i tempo.
Ovako trebaju izgledat akcijski (triler) filmovi!
1-2 scene su cop-out, ali ništa važno
Možda mi se sviđa zato što film ne vrišti HOLLYWOOD?!
7.7/10
+Tom Cruise, ne trči
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Django Unchained, stvarno dobar film. Preporuka.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
La sconosciuta/The Unknown Woman - uf, trilerasti užitak koji tu i tamo koketira s dramom. Najviše mi se svidio način na koji su utkali crtice iz ranijeg života u sasvim drukčiju sadašnjost. Dva sata prošlo bez pol beda. 8/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
I Wake Up Screaming (1941) - ultimativni treš noir. podvojena sam između izdizanja u nebesa količine i kreativnosti doskočica i prepucavanja, besmislenih dijaloga, "opasnih" kadrova i pokušaja da se neke scene učine još dramatičnijim (igra sjenama, pletenje vješala itd.) te kritiziranjem ljigave postave, očitog raspleta i naprosto dosadne priče.
no bez obzira na ovaj negativni dio, ovo bih svakako poreporučila!
The Sea Inside (2004) - zasrašujuće težak i nevjerojatno dirljiv, nježan film. nije mi lako suočavati se s ovakvim temama te sam isplakala dušu gledajući ga. bardem je bio odličan; ono što je licem i glasom izvodio me malo po malo slamalo iznutra.
no bez obzira na ovaj negativni dio, ovo bih svakako poreporučila!
The Sea Inside (2004) - zasrašujuće težak i nevjerojatno dirljiv, nježan film. nije mi lako suočavati se s ovakvim temama te sam isplakala dušu gledajući ga. bardem je bio odličan; ono što je licem i glasom izvodio me malo po malo slamalo iznutra.
- callac
- Posts: 7008
- Joined: 05 Feb 2009, 23:07
- Location: Rosewood
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
elrania wrote:I Wake Up Screaming (1941) - ultimativni treš noir. podvojena sam između izdizanja u nebesa količine i kreativnosti doskočica i prepucavanja, besmislenih dijaloga, "opasnih" kadrova i pokušaja da se neke scene učine još dramatičnijim (igra sjenama, pletenje vješala itd.) te kritiziranjem ljigave postave, očitog raspleta i naprosto dosadne priče.
no bez obzira na ovaj negativni dio, ovo bih svakako poreporučila!
The Sea Inside (2004) - zasrašujuće težak i nevjerojatno dirljiv, nježan film. nije mi lako suočavati se s ovakvim temama te sam isplakala dušu gledajući ga. bardem je bio odličan; ono što je licem i glasom izvodio me malo po malo slamalo iznutra.
uf, Javier u ulozi života, također sam plakala ko malo dijete gledajući ga. Težak, ali izvrstan i svakako ga treba pogledati!
'Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
If one of them is dead.
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Captain Blood (1935) - opet Flynn koji se proslavio s takvim filmovima. On glumi doktora koji postaje rob radi gluposti da bi na kraju digao pobunu i postao krvoločni kapetan/gusar. Jako dobar film prepun dobre zabave, brzog ritma i mačevanja.
8=======-..o/8==========o (7.7/10)
The Sea Hawk (1940) - još jednom Fynn Curtiz ga je očito volio. Ovdje je od samoga početka kapetan broda koji služi engleskoj kraljici i ide u rat sa jednim zloglasnim španjolskim brodom. Opet, film prepun zabave, odličnih scena i karizme Flynna. Ta dva filma i originalni Robin Hood spadaju među najbolje swashbuckling filmove, ali morat ću još takvih pogledati no sva tri su filmovi sa dušom.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Mildred Pierce (1945) - jedan noir film Curtiza sa Joan Crawford koja je osvojila oscara za ovu ulogu i slovi kao odlična glumica. No, po meni je u par scena bila totalno neuvjerljiva
početak je kraj, i po običaju se ubojica saznaje na kraju. Moram i pohvaliti njezinu stariju kćer koja je odigrala fantastično. Neloš noir, ali očekivao više. Ima i nova verzija, mini serija sa Winslet.
8=======o/8==========o (7/10)
Zasad pogledao 5 filmova od Curtiza i ostao mi je još samo jedan. Casablanca
8=======-..o/8==========o (7.7/10)
The Sea Hawk (1940) - još jednom Fynn Curtiz ga je očito volio. Ovdje je od samoga početka kapetan broda koji služi engleskoj kraljici i ide u rat sa jednim zloglasnim španjolskim brodom. Opet, film prepun zabave, odličnih scena i karizme Flynna. Ta dva filma i originalni Robin Hood spadaju među najbolje swashbuckling filmove, ali morat ću još takvih pogledati no sva tri su filmovi sa dušom.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
Mildred Pierce (1945) - jedan noir film Curtiza sa Joan Crawford koja je osvojila oscara za ovu ulogu i slovi kao odlična glumica. No, po meni je u par scena bila totalno neuvjerljiva
SpoilerShow
umre joj mala kćer, a njezina reakcija nikakva. Kao da se ništa nije dogodilo
8=======o/8==========o (7/10)
Zasad pogledao 5 filmova od Curtiza i ostao mi je još samo jedan. Casablanca
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
i onda imamoelrania wrote:I Wake Up Screaming (1941)
Vicki (1953) - film koji žvače istu priču, vrti skoro iste dijaloge, ali se ograđuje od specifičnog žargona prvog navedenog filma i bavi se ozbiljnijim pristupom priči. veliki plus je uvjerljivija gluma, razrada reakcija i naravno, nenakaradna postava (tu prvenstveno mislim na kontrast dobrih pojava u Vicki i onih u ranijem filmu - v. matura i e. cook jra. kojeg baš nisu trebali staviti u ulogu mladića ).
malo me čudi kolko niži rejting ima od I wake up screaming; daleko je od odličnog, al bome nije toliko loš.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Batman: The Dark Knight Returns part 1 i 2 - ne podnosim previše strip album od Frank Millera, ali ekranizirana verzija je bila gledljiva. Samo što se sada vidi zašto fanovi taj strip album ne priznaju u batman univerzumu, kao da se nije dogodio. Više kao nekakav kriminalistički strip, a premalo pravi superherojski strip iako ima dobar fajt na kraju. Ono, umjetnička sloboda, ali na loš način. No, usprkos tome, dobar i gledljiv animirani film s zanimljivom radnjom. 3/5
Michel puši karu.
-
- Posts: 4849
- Joined: 30 Oct 2007, 01:03
- Location: Dubrovnik
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
"Citulja za Eskobara"
7/10
7/10
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!