Koji ste non-horror zadnji gledali ?
-
- Posts: 4849
- Joined: 30 Oct 2007, 01:03
- Location: Dubrovnik
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
"Seven Psychopats" (2012)
Jako dobar.
Doduse,sve vec videno kao u ostalim filmovima na tu shemu,ali vrlo zabavan sa pregrst zanimljivih likova i twistova.
6,5/10
Jako dobar.
Doduse,sve vec videno kao u ostalim filmovima na tu shemu,ali vrlo zabavan sa pregrst zanimljivih likova i twistova.
6,5/10
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
TECHNO WARRIORS 1 - Apsolutno nevjerojatan film. Borilački trash sa sada poznatim Darren Shahlavijem (Twister iz Ip Man 2) sniman na Filipinima krajem 90-ih,no izgleda ko da su u pitanju 70-e iz neke druge dimenzije... Ugl. radi se o liku koji igra igricu i on u biti igra njih troje ratnika,koje naravno predvodi Darren... Ugl. Film je s tehničke strane izveden savršeno,kamera je apsolutno predivna. Vidi se da je film snimao neka totalna stara iskusnjara iz HONg KONGA... Dok je scenarij... neobjašnjivo nešto... Rekao bih da je filmska ekipa u komunikaciji s glumcima ili obrnuto jednostavno ostala IZGUBLJENA U PRIJEVODU... isto sve vrijedi i za drugi dio... Koreografije BORBI -predivne,savršene,natprosječne u svakom pogledu.... I sam "filing slike" je ono.BOMBA
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Here comes the boom
dobar,
za razliku od kolege sandlera, kevin james još može napraviti ok film
Bas Rutten je ukra show!
6.5/10
dobar,
za razliku od kolege sandlera, kevin james još može napraviti ok film
Bas Rutten je ukra show!
6.5/10
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Stir Crazy (1980) - Pryor i Gene u kombinaciji kao krivo optuženi zatvorenici pa smišljaju kako da pobjegnu. Tipični njihovi gegovi kroz cijeli film sa par dobrih fora. Imaju boljih filmova.
8======-o/8==========o (6.5/10)
Stalag 17 (1953) - kakvo remek djelo Wildera Preminger i Holden. Sad sam tek vidio da sam već četiri filma pogledao od Holdena. Wilder je stvarno majstor različitih žanrova jer ovdje je spojio komediju, dramu i rat. Radi se o američkim zatvorenicima koji su zatvoreni od strane nacista u barakama pa pojedini pokušavaju pobjeći, ali saznaju da među svojim redovima imaju izdajnika. Jednostavno odličan film sa odličnim šalama, idejama, krajem. Holden zasluženo osvojio Oscara. Bliži se kraj maratona sa Wilderom. Još su mi ostali Apartmant, Sunset i Ace in the Hole pa ću vidjeti koju ću mu dati ocjenu. Idući tjedan mi je neki novi redatelj na repertoaru. Dvoumim se između dva redatelja. Orson Welles i Michael Curtiz? Welles je nesumnjivo veće ime, ali Curtiz ima bome zanimljive naslove od Casablance do filmova sa Flinom koji je glumio kod njega različite likove (robin hood i gusare). Još ima jedan dobro poznati krimić sa Cagneyom i Bogartom dok Welles ima građanina i ostale poznate naslove. Vidjet ću.
8=========o/8==========o (9/10)
8======-o/8==========o (6.5/10)
Stalag 17 (1953) - kakvo remek djelo Wildera Preminger i Holden. Sad sam tek vidio da sam već četiri filma pogledao od Holdena. Wilder je stvarno majstor različitih žanrova jer ovdje je spojio komediju, dramu i rat. Radi se o američkim zatvorenicima koji su zatvoreni od strane nacista u barakama pa pojedini pokušavaju pobjeći, ali saznaju da među svojim redovima imaju izdajnika. Jednostavno odličan film sa odličnim šalama, idejama, krajem. Holden zasluženo osvojio Oscara. Bliži se kraj maratona sa Wilderom. Još su mi ostali Apartmant, Sunset i Ace in the Hole pa ću vidjeti koju ću mu dati ocjenu. Idući tjedan mi je neki novi redatelj na repertoaru. Dvoumim se između dva redatelja. Orson Welles i Michael Curtiz? Welles je nesumnjivo veće ime, ali Curtiz ima bome zanimljive naslove od Casablance do filmova sa Flinom koji je glumio kod njega različite likove (robin hood i gusare). Još ima jedan dobro poznati krimić sa Cagneyom i Bogartom dok Welles ima građanina i ostale poznate naslove. Vidjet ću.
8=========o/8==========o (9/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
44 Inch Chest (2009) - vrlo zanimljiv britanski film s hrpom odličnih glumaca koji su odlično odradili svoje uloge, a pogotovo John Hurt koji je bio opak
- yakkazu
- Posts: 372
- Joined: 07 Jul 2010, 11:56
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Step up 4 -
- Sammy
- Posts: 8524
- Joined: 04 Apr 2009, 22:49
- Location: Našice
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Scarface (1983) - Odličan mafijaški, Al Pacino rastura, ali osim njega, ostali likovi me se nisu baš dojmili, no u svakom slučaju ima nezaboravnih scena i kraj je za pamćenje. - 9/10
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hitchcock
ok film
6.5/10
ok film
6.5/10
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Les Misérables - hah,nisam nikad mislio da ću vidjeti Hugh Jackman-a i Russell Crowe-a kako pjevaju ,nego,film je divan,ima i srce i dušu a inače sam hejter mjuzikla.
- Josef K
- Posts: 4829
- Joined: 26 Mar 2008, 19:39
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
John_Ryder wrote:Les Misérables - hah,nisam nikad mislio da ću vidjeti Hugh Jackman-a i Russell Crowe-a kako pjevaju ,nego,film je divan,ima i srce i dušu a inače sam hejter mjuzikla.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hotel Transylvania
nekoliko dobrih baza, lijepo djeluje, ali nabacano nekako...neznam
Ali za djecu odlično!
(pjesme su grozne, ali kužim da se to današnjoj djeci sviđa...valjda?)
6/10
nekoliko dobrih baza, lijepo djeluje, ali nabacano nekako...neznam
Ali za djecu odlično!
(pjesme su grozne, ali kužim da se to današnjoj djeci sviđa...valjda?)
6/10
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Apartment (1960) - Lemmon opet briljira, ali pokraj sebe ima preslatku Shirley MacLaine stvarno lijep i nekako tužan na divan način o tipu koji počne iznajlmjivati stan sa "prijatelje" koji dolaze sa ženskama, jel. Pa tako i njegov šef zatraži to od njega i tako krene priča o prijateljstvu, ljubavi i još mnogim drugim temama. Odličan uradak Wildera, odličan.
8========-...o/8==========o (8.8/10)
Sunset Blvd. (1950) - e ovo je prava stvar po mnogima najbolji i najkompletniji Wilder. I slažem se. Impresivan noir film gdje je svaka scena upečatljiva. Opet glumi Holden, a uz njega glumi Gloria Swanson koja glumi opsesivnu zaboravljenu glumicu nijemih filmova. Ona njezina rečenica "I am big. It's the pictures that got small." se stvarno ureže u pamćenje, a takvih scena ima dosta. Početak je kraj film što inače ne volim kod filmova, ali ovdje je savršeno. Trenutno mi je uz neki to vole vruće najbolji Wilder. I sad mi je još samo ostao ace in the hole
8==========o/8==========o (10/10)
Angels with Dirty Faces (1938) - odmah sam krenu novi maraton. Izbacio Wellesa (on je vjerojatno idući tjedan) i ubacio Curtiza. Odmah remek djelo gangsterskog žanra sa Cagneyom i Bogartom, a Bogart u sporednoj ulozi kao neka kukavica al zato Cagney uzima svaku scenu. Svaki njegov pokret je epic ono kad napravi s ramenima svako malo ili šamari prejak je lik. Kraj je jako upečatljiv. Klinci u filmu su isto carevi, svi žele biti kao Cagneyov lik. Odlično prikazano dizanje Cagneya.
Casablancu si ostavljam zadnju, a skidam si Robina Hooda, Mildred Pierce, Captain Blood, The Sea Hawk...
8========-o/8==========o (8.5/10)
8========-...o/8==========o (8.8/10)
Sunset Blvd. (1950) - e ovo je prava stvar po mnogima najbolji i najkompletniji Wilder. I slažem se. Impresivan noir film gdje je svaka scena upečatljiva. Opet glumi Holden, a uz njega glumi Gloria Swanson koja glumi opsesivnu zaboravljenu glumicu nijemih filmova. Ona njezina rečenica "I am big. It's the pictures that got small." se stvarno ureže u pamćenje, a takvih scena ima dosta. Početak je kraj film što inače ne volim kod filmova, ali ovdje je savršeno. Trenutno mi je uz neki to vole vruće najbolji Wilder. I sad mi je još samo ostao ace in the hole
8==========o/8==========o (10/10)
Angels with Dirty Faces (1938) - odmah sam krenu novi maraton. Izbacio Wellesa (on je vjerojatno idući tjedan) i ubacio Curtiza. Odmah remek djelo gangsterskog žanra sa Cagneyom i Bogartom, a Bogart u sporednoj ulozi kao neka kukavica al zato Cagney uzima svaku scenu. Svaki njegov pokret je epic ono kad napravi s ramenima svako malo ili šamari prejak je lik. Kraj je jako upečatljiv. Klinci u filmu su isto carevi, svi žele biti kao Cagneyov lik. Odlično prikazano dizanje Cagneya.
Casablancu si ostavljam zadnju, a skidam si Robina Hooda, Mildred Pierce, Captain Blood, The Sea Hawk...
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Here comes the boom - Kevin James kao MMA borac ,neloše. 6.5/10