Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Death Race: Inferno - najslabiji u trilogiji. Utrke vozila su kao da gledaš puževe kako se utrkuju po pustinji... Mislim, u usporedbi s brutalnom i napetom jedinicom, utrke su jedan od najlošijih dijelova filma. Kamera je totalno katastrofa, prebrza, prekratki kadrovi, tako da ti se jednostavno zavrti u glavi, a da nisi uspio niti pohvatati što se događa. Likovi solidni s dosta loših glumaca. Solidan akcić B kategorije, ali ništa po čemu bi se pamtilo. Nema spektakularnih scena, samo loši dijalozi, dobar (ali užasno predvidljiv finale i obrat), mlake utrke i solidne borbe. Gledljivo, ali jedinica i dalje ostaje najbolji nastavak u trilogiji. 3/5
P.S.
Ostavili su prostora za kraj, ali sumnjam u nastavak s obzirom na jeftini budžet...
P.S.
Ostavili su prostora za kraj, ali sumnjam u nastavak s obzirom na jeftini budžet...
Michel puši karu.
-
- Posts: 12158
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Inglourious Basterds - gluma Waltza ,odličan film,scena kada glume talijane je smiješna skroz,9/10
Silver Linings Playbook - 8 oskara? seriously? neznam kako se ponašaju osobe sa bipolarnim poremećajom,ali očito kao bradley cooper u filmu,mislim film je solidan,simpatičan,ima dobrih scena,posebno scena kada se ,imao sam ogromna čekivanja i prije tih nominacija zbog radnje,gl.postave,a tek nakon nominacija 7/10
Hotel Transylvania - ok crtić,6/10
The Mexican - zabavan film,dobra gl.postava,7/10
Silver Linings Playbook - 8 oskara? seriously? neznam kako se ponašaju osobe sa bipolarnim poremećajom,ali očito kao bradley cooper u filmu,mislim film je solidan,simpatičan,ima dobrih scena,posebno scena kada se
SpoilerShow
upozna sa tifani pa joj pogleda,sise,nokte i lančić,to mi je epic bilo
Hotel Transylvania - ok crtić,6/10
The Mexican - zabavan film,dobra gl.postava,7/10
- Dragonrage
- Posts: 8424
- Joined: 06 Oct 2006, 09:44
- Location: Zagreb
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Iskreno...meni je ovo iznenađujuće bilo baš nekako jebeno...skoro pa u rangu sa prvim filmom. Dvojka mi je recimo bila baš bezveze, i loša...john_constantine wrote:Death Race: Inferno - najslabiji u trilogiji. Utrke vozila su kao da gledaš puževe kako se utrkuju po pustinji... Mislim, u usporedbi s brutalnom i napetom jedinicom, utrke su jedan od najlošijih dijelova filma. Kamera je totalno katastrofa, prebrza, prekratki kadrovi, tako da ti se jednostavno zavrti u glavi, a da nisi uspio niti pohvatati što se događa. Likovi solidni s dosta loših glumaca. Solidan akcić B kategorije, ali ništa po čemu bi se pamtilo. Nema spektakularnih scena, samo loši dijalozi, dobar (ali užasno predvidljiv finale i obrat), mlake utrke i solidne borbe. Gledljivo, ali jedinica i dalje ostaje najbolji nastavak u trilogiji. 3/5
P.S.
Ostavili su prostora za kraj, ali sumnjam u nastavak s obzirom na jeftini budžet...
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Sonja i bik
ok, jeftini humor, pretjerana golotinja, malo predug
premalo bika
6/10
ok, jeftini humor, pretjerana golotinja, malo predug
premalo bika
6/10
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Witness for the Prosecution (1957) - što bi bilo da sam gledao ovaj film poslije "neki to vole vruće" ostaje misterija jer ovaj film ima jedan od najvećih preokreta ikad viđenih na filmu, barem kod mene će biti zapisano da witness for the prosecution uz Chinatown ima najveći preokret koji sam ikad vidio. Ono je bilo toliko nepredvidljivo da i sad kad pišem sam u šoku. kako čitam, ovo je Powerova zadnja uloga, odličan je. Dietrich je još bolja, kako glumi. No, sve uzima Charles Laughton glupo je sad da kažem kako je odličan. Tražim pravu riječ za njega, ali trenutno mi ne pada ništa na pamet. Jednostavno najbolji. I svi oni sporedni likovi su mi odlično sjeli. Filmu jedino mogu zamjeriti kraj, mislim baš na zadnju minutu
8==========o/8==========o (10/10)
Pogledana četiri filma od Wildera. Zasad bi redoslijed bio ovakav: Neki to vole vruće, Witness, the lost weekend i double indemnity. Sutra se gleda The Apartment, a gdje je još ostatak
SpoilerShow
ko bi očekivao da je sve to bila igra nje i njega. Ko bi očekivao da će oni zeznuti fantastičnog advokata koji je uvijek korak ispred svakoga. Možda u nekom današnjem filmu, ali u ono vrijeme, jako teško. Al stvarno, ko bi očekivao da je ona toliko dobro isplanirala sve, prerušila se u onu ženu, dala lažna pisma, namjerno rekla kakva su njezina pisma, samo da spasi muža i da žrtvje sebe
SpoilerShow
kad ova ubije njega, a oni odlaze sretno prikažu njih kako odlaze, a Power leži na podu. Kao, normalno je. Ma cjepidlaka sam. Preokrt je savršen.
Pogledana četiri filma od Wildera. Zasad bi redoslijed bio ovakav: Neki to vole vruće, Witness, the lost weekend i double indemnity. Sutra se gleda The Apartment, a gdje je još ostatak
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- maddjuro
- Posts: 8321
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Death race:inferno- 3/10; bezveze film; sa dosadnim utrkama; bez ikakve priče vrjedne spomena; i previše slow motiona; ako ste pogledali prva dva filma serijala, ovaj pogledajte čisto reda radi; ali ako ga i preskočite niste nista propustili
I may be an idiot, but i am no fool.
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dirty Dancing (1987) - zbilja sam sucker za ovim filmom i divno mi je kako svaki put pokrene još jači val cmoljavosti i razdraganosti...i što mogu reći da postoji jedan 'ženski' film u kojem uživam.
- maddjuro
- Posts: 8321
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Total recall- solidan remake odličnoga orginala; koji je mogao biti i bolji. Šteta da nisu imali mutante ; a imali su sasvim dobru priliku da ih uvrste u film, s obzirom na ideju ovoga postapokalipticnoga univerzuma. Ideja transporta je isto mogla biti bolje rješena, jer da su "teroristi" koji su htjeli samostalnost uništili tu jedinu prjevoznu opciju dobili bi samostalnost.Jos jedna mana, bar za mene, je previše CGI-a. Kao plus bi naveo reference na orginal; posebno mi se dopala ona na kontroli carine; al da ne spoilam previše reći ću samo "two weeks". Sve u svemu ok filmić za koji sumnjam da ce mi se dati ponovno gledati.
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Sweeney (2012) - britanci stvarno znaju napraviti dobar krimić... napeto, dinamićno i zabavno
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
john_constantine wrote:Death Race: Inferno - najslabiji u trilogiji. Utrke vozila su kao da gledaš puževe kako se utrkuju po pustinji... Mislim, u usporedbi s brutalnom i napetom jedinicom, utrke su jedan od najlošijih dijelova filma. Kamera je totalno katastrofa, prebrza, prekratki kadrovi, tako da ti se jednostavno zavrti u glavi, a da nisi uspio niti pohvatati što se događa. Likovi solidni s dosta loših glumaca. Solidan akcić B kategorije, ali ništa po čemu bi se pamtilo. Nema spektakularnih scena, samo loši dijalozi, dobar (ali užasno predvidljiv finale i obrat), mlake utrke i solidne borbe. Gledljivo, ali jedinica i dalje ostaje najbolji nastavak u trilogiji. 3/5
P.S.
Ostavili su prostora za kraj, ali sumnjam u nastavak s obzirom na jeftini budžet...
Ne mogu se složit s ovim da me ubiješ... Utrke vozila su kao da gledaš puževe ??? WTF ?? Jebote,pa jasno je je ko dan da je u pustinjskoj utrci upitna taktika vozača,a ne brzina... Kamera je odlična,kadrovi odabrani savršeno... Nema spektakularnih scena ?? Meni je cijeli film spektakularan... jeftin budžet ?? Jebote,pa cijeli film je sniman u AFRICI,ne u Bugarskoj To nije koštalo jeftino da ga jebeš... LOŠI DIJALOZI ??? Fala Bogu pa su u prvom bili dostojni Šekspira O kakvim dijalozima pričaš, šta bi ti od DTV Filma ??? Joss Whedon style screenplay E,ne ide meni iskreno nakon ovakve dvojke i trojke ostaje jedina franšiza uz Undisputed čiji su DTV nastavci zasjenili prvi Kino nastavak...
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
- callac
- Posts: 7008
- Joined: 05 Feb 2009, 23:07
- Location: Rosewood
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
ja sam ga gledala na staru godinu, bio na tv-u i... naravno da sam se sva raspekmezila na onaj zadnji ples tako da te skroz razumijemelrania wrote:Dirty Dancing (1987) - zbilja sam sucker za ovim filmom i divno mi je kako svaki put pokrene još jači val cmoljavosti i razdraganosti...i što mogu reći da postoji jedan 'ženski' film u kojem uživam.
'Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
If one of them is dead.
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Seven Psychopaths (2012) - pomalo čudan, ali ok filmić sa vrlo solidnom glumačkom postavom
- popayy
- Posts: 651
- Joined: 27 Aug 2011, 13:52
- Location: Rijeka
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Tebi su Undisputed nastavci bolji???dragonheart wrote: E,ne ide meni iskreno nakon ovakve dvojke i trojke ostaje jedina franšiza uz Undisputed čiji su DTV nastavci zasjenili prvi Kino nastavak...
Ali Snipes + Columbo + Ving, uff.
- popayy
- Posts: 651
- Joined: 27 Aug 2011, 13:52
- Location: Rijeka
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
This Is 40 ( 2012 )
Pa Ok, iako malo razvučena ( spin off Knocked Up-a ) komedijica. Jedan od slabijih filmova na kojem je sudjelovao ( ovdje scenarij i redatelj ) Apatow ali sve u svemu solidno, pa tko voli ovako nešto...može.
Pa Ok, iako malo razvučena ( spin off Knocked Up-a ) komedijica. Jedan od slabijih filmova na kojem je sudjelovao ( ovdje scenarij i redatelj ) Apatow ali sve u svemu solidno, pa tko voli ovako nešto...može.
- Michel
- Posts: 11413
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Compliance (2012) - kako me boli glava od ovog filma da toliko neki film može biti glup, ne znam. Piše da je po isitinitom. Ako je, onda svi ti likovi su nevjerojatno glupi. Ako nije, onda je redatelj jednostavno glup.
8===o/8==========o (3/10)
Argo (2012) - pomalo razočaravjući film. Da gledam samo drugi dio, onda bi bio odličan, ali ne gleda se tako film. Gleda se kao cjelina i kao cjelina radi se o dobrom filmu. Prvih sat vremena prosječno, slabašno, nepovezano. Al zato drugih sat vremena sam dobio ono što sam očekivao. Odličan rasplet cijele situacije, odličnu prikazanu pripremu i odličnu napetost glumačka ekipa nije podbacila.
8=======o/8==========o (7/10)
Sabrina (1954) - simpatičan film i samo to. Ovakav film vidimo danas u svakom drugom romantičnom filmu. Jedini plus ovdje je što je vjerojatno prvi takav film i najbolji. Dakle, siromašni/bogati. Siromašna cura se zaljubi u bogataša. A. Hepburn je stvarno pravi mali slatkiš. Trebala se zvati MODA kao da je izmislila cijelu modu, toliko dobro joj sve one stvari stoje. Bogart je bio i ostao faca. Može se pohvaliti da je ljubio i jednu i drugu Hepburn. Holden je onak... ok. Simpa film.
8=======o/8==========o (7/10)
SpoilerShow
da toliko mogu biti naivne, da im ništa nije bilo čudno pa onda čekanje, skidanje i da dalje ne nabrajam. Jednostavno odbijam vjerovati da se ovako nešto dogodilo.
Argo (2012) - pomalo razočaravjući film. Da gledam samo drugi dio, onda bi bio odličan, ali ne gleda se tako film. Gleda se kao cjelina i kao cjelina radi se o dobrom filmu. Prvih sat vremena prosječno, slabašno, nepovezano. Al zato drugih sat vremena sam dobio ono što sam očekivao. Odličan rasplet cijele situacije, odličnu prikazanu pripremu i odličnu napetost glumačka ekipa nije podbacila.
8=======o/8==========o (7/10)
Sabrina (1954) - simpatičan film i samo to. Ovakav film vidimo danas u svakom drugom romantičnom filmu. Jedini plus ovdje je što je vjerojatno prvi takav film i najbolji. Dakle, siromašni/bogati. Siromašna cura se zaljubi u bogataša. A. Hepburn je stvarno pravi mali slatkiš. Trebala se zvati MODA kao da je izmislila cijelu modu, toliko dobro joj sve one stvari stoje. Bogart je bio i ostao faca. Može se pohvaliti da je ljubio i jednu i drugu Hepburn. Holden je onak... ok. Simpa film.
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"