Michel

Eye of the Needle (1981)

Post by Michel » 24 Mar 2018, 08:43

Imdb
Wiki

Director: Richard Marquand
Writers: Ken Follett (based on the novel by), Stanley Mann
Stars: Donald Sutherland, Kate Nelligan, Stephen MacKenna

A German spy carrying information that will reveal the target of Operation Overlord becomes involved with the wife of a crippled man on an isolated island off the Scottish coast while he waits to be picked up.

"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Michel

SVJETSKI HLADNI RAT

Post by Michel » 24 Mar 2018, 08:43

Eye of the Needle (1981) - kako volim ovakve špijunske filmove potpuno neiskvarene. Radi se o tipu koji je njemački špijun i u engleskoj potajno izvještava švabe kad će ameri/englezi napasti i što sve pripremaju. Na svm putu je spream ubiti svakog. Prva polovica filma je lovljenje njega i čista špijunaža, a druga polovica filma je radnja na jednom otoku gdje ga primi jedan bračni par ne znajući da je on špijun i tu počne čisti triler. Zbilja dobar film, lijepo režiran i atmosferičan. Donald Sutherland je zastrašujuć u ulozi špijuna, baš mu je uloga legla.

8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

dr_gonzo

Post by dr_gonzo » 12 Nov 2018, 14:49

Da i ja obožavam ovakve špijunske filmove...i mnogo su mi kvalitetniji od recimo Jamesa Bonda i Nemguće Misije.
Ovo mi je jedan od najdražih...
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -