Last Flag Flying (2017)

Od zlatnih 80tih do najnovih filmova.
Michel

Last Flag Flying (2017)

Post by Michel » 19 Jan 2018, 05:13

Imdb
Wiki

Director: Richard Linklater
Writers: Richard Linklater (screenplay), Darryl Ponicsan (screenplay)
Stars: Bryan Cranston, Laurence Fishburne, Steve Carell

In 2003, 30 years after they served together in the Vietnam War, former Navy Hospital Corpsman Richard "Doc" Shepherd re-unites with ex-Marines Sal and Mueller on a different type of mission: to bury Doc's son, a young Marine killed in the Iraq War. Doc decides to forgo burial at Arlington Cemetery and, with the help of his old buddies, takes the casket on a bittersweet trip up the East Coast to his home in suburban New Hampshire.

"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Michel

2017. SPECIJAL

Post by Michel » 19 Jan 2018, 05:14

Last Flag Flying (2017) - novi film meni dragog Richarda Linlatera. Film je ustvari kao sequel filmu The Last Detail gdje je Nicholson odglumio jednu od svojih boljih uloga. Ovdje pratimo jednog tipa koji je viet veteran i dolazi do svoja stara dva suborca kako bi nešto obavili. Ovo je kao road film a takve volim. No, film je i malo razočaranje. Steve Carrell, Lawrence Fishburne i Bryan Cranston. Cranston je najbolje odglumio, ali to je do scenarija koji mu dopušta ovakvu slobodu. Carrella mi je već pun kurac što pokušava sad odjednom glumiti neke ozbiljne uloge. Ne leže mu. Nisi Jim Carrey, Carrelle, nisi. Je film zanimljiv, ali postane smiješno kako samo pričaju o vojsci i bogu. Jedan od njih je svećenik pa se sve svodi na rasprave o bogu i onda rasprava o ratu. Potpuno neoriginalno.

8======-o/8==========o (6.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"