Michel

Heathers (1988)

Post by Michel » 17 Sep 2015, 22:55

Imdb
Wiki

Director: Michael Lehmann
Writer: Daniel Waters
Stars: Winona Ryder, Christian Slater, Shannen Doherty

A regular girl, Veronica, tries to survive the social jungle of high school by sticking with the three most popular girls at school who are all called Heather. As she meets a sociopath named JD, her life spirals into a continuous cycle of hate, unintentional murder and indifference, as she exacts revenge on her enemies, also known as her best friends.

"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Michel

CRNA KOMEDIJA

Post by Michel » 17 Sep 2015, 22:55

Heathers (1988) - kultan film s kraja 80-ih sa propalim glumcima Winonom "glumim darkericu" Ryder, Christianom "kopiram Nicholsona" Slaterom i Shannen "luđakinja" Doherty. Film slovi kao jedan od najboljih high school filmova, a dosta je morbidan. Pratimo Heatherice + njihovu prijateljicu Veronicu koju glumi Winona. Ona ubrzo upoznaje Slatera koji stalno mijenja škole i počne loše djelovati na nju. Toliko loše da počnu ubijati neke učenike. Film je drugačiji od drugih takvih coming of age filmova. Čisti buling, brdo crnog humora, nekad i nadrealan. Ustvari, kako se film bliži prema kraju, postaje sve luđi i nevjerojatniji. No, ovdje to djeluje. Volim ovakve filmove u školama, pogotovo 80-e.

8=======-...o/8==========o (7.8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Wheel Smith

Re: Heathers (1988)

Post by Wheel Smith » 18 Sep 2015, 23:27

ovo je osobni klasik meni - gledao sam ga puno puta
:supz: :supz: