Sundance 2007 filmovi

Od zlatnih 80tih do najnovih filmova.
User avatar
Dragonrage
Posts: 8424
Joined: 06 Oct 2006, 09:44
Location: Zagreb
Contact:

Post by Dragonrage » 01 Dec 2006, 19:17

FilmTV wrote:Rekao sam da ću stati ali nisam otišao na kavu 8)
Dragonrage wrote:Evo, sad se ponašaš ko najobičnije dijete koje namjerno podjebava, i ne djeluje mi kao da si prerastao sve to.
Djeca nemaju sposobnost da budu sarkastična, to dolazi tek kasnije. Ti podjebavaš čitavo vrijeme pokušavajući povući paralelu između teškog sranja i dobrih filmova. Ne ide, koliko se god ti trudio u masu situacija. Ja shvaćam da ti uživaš u akcijama, baš kao što mnogi uživaju i najlošijim horrorima ali nitko ih ovdje osim tebe ne pokušava uspoređivati sa nekim vrhunskim filmovima.
Dragonrage wrote:i ne djeluje mi kao da si prerastao sve to.
Dakle ja sam po tebi djetinjast jer mislim da je Double Team :shajse:? :pointlaugh:
E gle, nekome je i "Tigar i Zmaj" glup...mislim ekipa leti naokolo po drveću i mlati se, i još je sve to k tome ozbiljno prikazano. Ovdje isto lete po zraku, ali je to zajebancija, i ja ta dva filma ne uspoređujem po pitanju kvalitete. Double Team nije vrhunski film, ali u žanru akcije je odličan, i nudi isto što i Zmaj po pitanju akcije, samo na malo opušteniji način....

Ne nego zato jer od početka imaš sarkastičan i podcjenjivački pristup cijeloj raspravi. Raspravljajmo ko ozbiljni ljudi, bez obzira o kakvom se filmu radilo.
FilmTV wrote:
Dragonrage wrote:Režija je kineska, akcija je kineska, humor je kineski, montažna...uglavnom sve. To je kineski film i zbog toga daleko bolji od ispraznih američkih akcića...
I zato jer je sve kinesko taj film je dobar? A šta bi bilo da je sve makedonsko? englesko? turkmenistansko? Vjerojatno je marokanska montaža mrak ako se stavi u kombinaciju sa poljskim humorom i norveškom režijom. :snakeman:

:D :D :D
Opet sarkazam...ajd prekini sa sarkazmom. Da, kinezi rade bolju akciju od amerikanaca, a kad je taj film izašao svi su mu se smijali jer nisu bili naviknuti na to, a danas sline za filmovima takve vrste. Sl. stvar je i sa nekim drugim kinematografgijama....o tome ja pričam ovdje.

User avatar
Dragonrage
Posts: 8424
Joined: 06 Oct 2006, 09:44
Location: Zagreb
Contact:

Post by Dragonrage » 01 Dec 2006, 19:24

FilmTV wrote:
Dragonrage wrote:na stranu sad ovo što film TV kaže, debilan i tome sl. to su mi besmislice, mora postojati neki konkretan razlog??
Evo da budem precizan:

- Režija ja jadna iako se vjerojatno sa stvarima na raspolaganju nije moglo previše napraviti.
- Casting je bolno loš, Van Damme i Rodman ne bi trebali biti na ničijem popisu glumaca osim na psihijatriji kada se radi neka predstava za ostale zatvorenike.
- Scenarij je tako ispodprosječan da ga vjerojatno napisao osmogodišnji sin čovjeka koji je potpisan kao scenarist. Priča je smiješna.

-režija je sve samo ne jadna u kontekstu akcijskog filma
-A kog bi ti htio vidjeti u tom filmu, Hopkinsa i Hanksa...to nije takva vrsta filma. Da Rodmanu tu nije mjesto....nije, ali kaj se Van Dammea tiče, "legao" je u tom filmu bolje nego neki kineski glumca
-Pa priča je smiješna...u tom i je fora, zabavna je, puna klišeja, ali "ispričana" na kineski način.


Gle, u ponedjeljak ću ti izvuči neke citate iz nekih kritika i tekstova, pa ćemo onda nastaviti raspravu....

User avatar
Mairosu
Posts: 866
Joined: 03 Oct 2006, 22:00
Location: Ministarstvo za istrazivanje ruda i gubljenje vremena
Contact:

Post by Mairosu » 01 Dec 2006, 19:28

ZOMG GENERALIZACIJA !!!!!!!!!!!!!!11111oneoneonejedankeckec
Da, kinezi rade bolju akciju od amerikanaca
Jackie Chan, Sammo Hung, John Woo, Chang Cheh, aj' donekle i Ringo Lam i Tsui Hark rade bolju akciju od Jima Jarmuscha, Franka Capre i Francisa Forda Coppole. Stoji.

Ali, Wong Kar Wai, Lo Wei i Ang Li ne rade bolju akciju od Johna Frankenheimera, Sama Peckinpaha, Johna McTiernana i Johna Sturgesa.

Sto nas dovodi do tvrdnje da je ono izjava koja je bazirana na tvojim iskustvima gledanja HK (molim vas, nemojte ono "kineski", PR Kina samo ume da pravi drzavno finansirane wuxia spektakle i neke melodrame).

I Knock Off nije bio los. Ali je Hard Target bolji od svih navedenih za tri klase.

FilmTV
Posts: 1807
Joined: 04 Oct 2006, 18:50
Location: Bergen

Post by FilmTV » 01 Dec 2006, 19:32

@Dragonrage - Meni je zabavno kako je tebe lako zapaliti. A nije ni isto oko kojeg filma raspravljamo. Teško je ne biti sarkastičan kada je Double Team u pitanju :D
Dragonrage wrote:Da, kinezi rade bolju akciju od amerikanaca, a kad je taj film izašao svi su mu se smijali jer nisu bili naviknuti na to, a danas sline za filmovima takve vrste. Sl. stvar je i sa nekim drugim kinematografgijama....o tome ja pričam ovdje.
:D

Onda je Double Team hit na DVD-u :D
Mairosu wrote:Jackie Chan, Sammo Hung, John Woo, Chang Cheh, aj' donekle i Ringo Lam i Tsui Hark rade bolju akciju od Jima Jarmuscha, Franka Capre i Francisa Forda Coppole. Stoji.

Ali, Wong Kar Wai, Lo Wei i Ang Li ne rade bolju akciju od Johna Frankenheimera, Sama Peckinpaha, Johna McTiernana i Johna Sturgesa.
:supz:

User avatar
Dragonrage
Posts: 8424
Joined: 06 Oct 2006, 09:44
Location: Zagreb
Contact:

Post by Dragonrage » 04 Dec 2006, 10:22

Mairosu wrote:ZOMG GENERALIZACIJA !!!!!!!!!!!!!!11111oneoneonejedankeckec
Da, kinezi rade bolju akciju od amerikanaca
Jackie Chan, Sammo Hung, John Woo, Chang Cheh, aj' donekle i Ringo Lam i Tsui Hark rade bolju akciju od Jima Jarmuscha, Franka Capre i Francisa Forda Coppole. Stoji.

Ali, Wong Kar Wai, Lo Wei i Ang Li ne rade bolju akciju od Johna Frankenheimera, Sama Peckinpaha, Johna McTiernana i Johna Sturgesa.

Sto nas dovodi do tvrdnje da je ono izjava koja je bazirana na tvojim iskustvima gledanja HK (molim vas, nemojte ono "kineski", PR Kina samo ume da pravi drzavno finansirane wuxia spektakle i neke melodrame).

I Knock Off nije bio los. Ali je Hard Target bolji od svih navedenih za tri klase.
Gledajući iz današnje perspektive, jer danas nema redatelja kakvi su bili Frankenheimer, Peckinpah, McTiernana, Verhoven i ostala ekipa, a i ovi živući su se nekako "istrošili", kinezi, tj. Azijska kinematografija rastura po pitanju akcije i horrora, a Ameri ih na veliko kopiraju. Činjenica JE da su velikani poput Woo-a učili svoj zanat upravo gledajući filmove Peckinpaha i njemu sl. stare garde, no onda je Woo, a i ostali, usavršio to majstorstvo na još jednu višu razinu i pokazao kako se to radi danas, a Ameri više nemaju nikoga u rangu Peckinpaha ili McTiernana pa kopiraju Kineze, Japance i ostale, a primjera imaš koliko god hoćeš. U ostalom, Wong Kar Wai, Lo Wei i Ang Lee nisu "akcijski" redatelji (kao ni Jarmusch, Capra i Coppola), možda ima se "zalomio" tu i tamo koji, ali ako gledaš njihovu cjelokupnu filmografiju, ona se sastoji većinom od romantičnih drama, melodrama i drama (izuzev Lo Wei-a), dakle uspoređivati njih sa Frankenheimerom, Peckinpahom i McTiernananom je kao uspoređivati kruške i jabuke. I jedno i drugo je voće, ali nije isto, kao što su i jedni i drugi redatelji, ali nisu "specijalizirani" za isti žanr. Da si npr. spomenuo Johnny Too-a, Yimou Zhang-a (koji je doduše više poznat po dramama, ali ipak) ili Je-gyu Kang-a , to bi bila druga stvar. No ja sam prvenstveno mislio na "staru gardu", Woo-a, Tsui-a i Lama, koji su "najviše zaslužni" za proboj azijske kinematografije na Zapad, tj. njezin utjecaj na Zapadnu kinematografiju.
Slažem se da je Hard Tagret definitivno bolji od ova dva naslova, ja obožavam taj film, ali i ovi imaju određenu kvalitetu. Na kraju krajeva nije Tsui Hark posao jedno od vodećih redateljskih i producentskih imena u domovini sam tak, ono bez veze. Istina je da je tip producirao i režirao neke zbilja loše filmove, ali ima i mnogo onih odličnih. Duble Team je snimljen 97-e ak se ne varam, i bio je to jedan od prvih upoznavanja svjetske publike sa Tsiuevim stilom, no nitko ga nije prihvatio.
Evo, bio sam rekao da ću izvuči neke tekstove vezane uz taj film da dokažem svoje tvrdnje, ali sam na žalost imao dosta posla ovaj vikend pa nisam uspio pronaći sve što sam htio, ali evo jedan zbilja mali dio....

Image Image

Ostatak ću pokušati pronaći ovih dana ako to uopće nekoga zanima.
I za kraj, da me neki ne bi krivo shvatili, nije meni ovdje bila namjera uspoređivati velikane poput Peckinpaha i ekipe sa Kinezima, već današnji Hollywood, niti dokazivati da je Dream Team vrhunsko remek-djelo u smislu filma kao umjetnosti, jer nije, već samo dokazati da to nije dno dna, i da je taj film jednostavno neprihvaćen od strane publike ali ne i kompletno loš (dno dna su naslovi popu Američkog Ninje i njima sl.). Istina, pričica je smiješna, i gluma je jedna, ali taj film zato nudi izvrsnu akciju, nešto što tada u ostatku svijeta i nije baš bilo pretjerano viđeno a danas možemo vidjeti na "svakom ćošku". Na kraju krajeva, kada je izašla Teška Meta, Ameri a i ostatak svijeta isto nisu baš najbolje prihvatili taj film, iako ga je režirao jedan od najvećih majstora akcije Azijske kinematografije, samo zato jer im je sve to djelovalo glupo, smiješno i pretjerano. Ali zato se danas "cijene" imena poput Michalea Baya, koji doduše ima svojih kvaliteta i ja volim njegove filmove, ali vidi se da je i on mnogo usvojio od Woo-a i ekipe, te se ne može samo tako uspoređivati s njima.
Eto, samo to...

User avatar
Mairosu
Posts: 866
Joined: 03 Oct 2006, 22:00
Location: Ministarstvo za istrazivanje ruda i gubljenje vremena
Contact:

Post by Mairosu » 05 Dec 2006, 20:49

Dragonrage wrote:Gledajući iz današnje perspektive, jer danas nema redatelja kakvi su bili Frankenheimer, Peckinpah, McTiernana, Verhoven i ostala ekipa, a i ovi živući su se nekako "istrošili", kinezi, tj. Azijska kinematografija rastura po pitanju akcije i horrora, a Ameri ih na veliko kopiraju. Činjenica JE da su velikani poput Woo-a učili svoj zanat upravo gledajući filmove Peckinpaha i njemu sl. stare garde, no onda je Woo, a i ostali, usavršio to majstorstvo na još jednu višu razinu i pokazao kako se to radi danas, a Ameri više nemaju nikoga u rangu Peckinpaha ili McTiernana pa kopiraju Kineze, Japance i ostale, a primjera imaš koliko god hoćeš. U ostalom, Wong Kar Wai, Lo Wei i Ang Lee nisu "akcijski" redatelji (kao ni Jarmusch, Capra i Coppola), možda ima se "zalomio" tu i tamo koji, ali ako gledaš njihovu cjelokupnu filmografiju, ona se sastoji većinom od romantičnih drama, melodrama i drama (izuzev Lo Wei-a), dakle uspoređivati njih sa Frankenheimerom, Peckinpahom i McTiernananom je kao uspoređivati kruške i jabuke. I jedno i drugo je voće, ali nije isto, kao što su i jedni i drugi redatelji, ali nisu "specijalizirani" za isti žanr. Da si npr. spomenuo Johnny Too-a, Yimou Zhang-a (koji je doduše više poznat po dramama, ali ipak) ili Je-gyu Kang-a , to bi bila druga stvar. No ja sam prvenstveno mislio na "staru gardu", Woo-a, Tsui-a i Lama, koji su "najviše zaslužni" za proboj azijske kinematografije na Zapad, tj. njezin utjecaj na Zapadnu kinematografiju.
Cekaj sad komshija, ti si rekao "kinezi bolji", ja samo retortirao na tu izjavu. :D Sto se nove skole tice, ne mogu da se pohvalno izrazim ni glede jednih, ni drugih. Starac Woojadin je u ozbiljnoj krizi rezultata, i sada cekam da vidim sta ce biti od njegovog povratka u HK. Harkov stil se meni nikad narocito nije svidjao, Ringo Lam je dosao dotle da snima S2V sa Van Dammeom, Johnny To mi je antipatican, Zhang Yimou pravi lepe filmove sa slabo cime sem eye candya (izuzetak : Hero) i generalno je najuspesniji kao dramski reziser, a Je-Gyu Kang, pobogu, zar mislis da ga dzaba zovu "korejanski Michael Bay" ? Za Shiri mu svaka cast, ali to je takav copy/paste ranog Wooa, a Taegukgi - pa to je veci Bay od Baya, klasican "shit blows up" film koji je pobrao pare u Koreji na patriotsku notu (k'o sto je u Srbiji Boj na Kosovu bio hit).

I opet pravis generalizaciju gore. Najzasluzniji za proboj azijskog filma na zapad je Akira Kurosawa, konkretnije njegov kanski trijumf 1950. sa Rashomonom. Zbog tog filma je Akademija i napravila "najbolji strani film" kategoriju. Kurosawin stil je inspirisao Peckinpaha, ciji se uticaj preneo na modernu generaciju HK stvaralaca. A kako je Kurosawa licno bio veliki zaljubljenik u Johna Forda, mozemo samo dalje da nagadjamo je li "kokoska ili jaje". HK film je prvi put postao zapazen za vreme zlatnih Shaw godina, ali su Woo i Hark verovatno napravili od HK-a meku za ljubitelje akcije...to jeste tacno. Korejanski film je tek u kasnim 90tama dobio medjunarodnu publiku.
Na kraju krajeva nije Tsui Hark posao jedno od vodećih redateljskih i producentskih imena u domovini sam tak, ono bez veze.
Tsui Hark (cita se "choj hok" inace) je poreklom iz Vijetnama, a ja zaista nemam podatak je li i tamo toliko velik. :p [/anal]
Duble Team je snimljen 97-e ak se ne varam, i bio je to jedan od prvih upoznavanja svjetske publike sa Tsiuevim stilom, no nitko ga nije prihvatio.
Rekao bih da se svet upoznao sa Tsuiem preko Once Upon a Time in China.

User avatar
Dragonrage
Posts: 8424
Joined: 06 Oct 2006, 09:44
Location: Zagreb
Contact:

Post by Dragonrage » 06 Dec 2006, 10:25

Mairosu wrote:Cekaj sad komshija, ti si rekao "kinezi bolji", ja samo retortirao na tu izjavu. :D Sto se nove skole tice, ne mogu da se pohvalno izrazim ni glede jednih, ni drugih. Starac Woojadin je u ozbiljnoj krizi rezultata, i sada cekam da vidim sta ce biti od njegovog povratka u HK. Harkov stil se meni nikad narocito nije svidjao, Ringo Lam je dosao dotle da snima S2V sa Van Dammeom, Johnny To mi je antipatican, Zhang Yimou pravi lepe filmove sa slabo cime sem eye candya (izuzetak : Hero) i generalno je najuspesniji kao dramski reziser, a Je-Gyu Kang, pobogu, zar mislis da ga dzaba zovu "korejanski Michael Bay" ? Za Shiri mu svaka cast, ali to je takav copy/paste ranog Wooa, a Taegukgi - pa to je veci Bay od Baya, klasican "shit blows up" film koji je pobrao pare u Koreji na patriotsku notu (k'o sto je u Srbiji Boj na Kosovu bio hit).
Slažem se, Woo je u krizi, i to već par godina, iako je i u tom "stanju" dokazao da može bolje i više od nekih njegovih copcatova, i mene isto zanima kakav će biti njegov novi HK projekt sa Fatom ponovno u gl. ulozi. Kaj se Harka tiče, meni nisu svi njegovi filmovi dobri, no tip ipak zna režirati akciju i njegov stil mi baš leži. Lam je kao što kažeš spao na snimanje S2V filmova sa Van Dammeom, ali ti filmovi koje je snimio s njim, mu nisu uopće loši za te S2V naslove. Ali i on se sad vraća svojoj kinematografiji sa filmom "The Iron Triangle" kojeg režira zajedno sa Johnny Too-om, pa ćemo vidjeti kako će to ispasti. Činjenica je da su sva trojica danas "zapali u krizu", no nekada su bili da se tako izrazim "Bogovi", i svi su ih "štovali", a to je u današnjem Hollywoodu posebno vidljivo.
Kaj se tiče Je-Gyu Kang-a, možda to i je istina što kažeš, ali on je za 12 mil$ napravio film o kakvom amerikanci mogu samo sanjati. Oni bi potrošili milijune i milijune na takav spektakl. Bayu za to ne bi bilo dosta ni 150 mil$. U ostalom, koliko god ja "volim" Baya kao redatelja akcijskog filma (Hrid i Bad Boysi su mi jedni od najdražih), toliko opet smatram da je on ispod Kanga po pitanju kvalitete i ne treba ih uspoređivati, iako im je vizualni izričaj jako blizak. Bay nam u svojim filmovima isporučuje samo pucačinu i eksplozije, a Knag nam uz to servira i emocije, dramu (npr. ljubavna priča u Shiriu ili bratska ljubav u Taegukgi).
Mairosu wrote:I opet pravis generalizaciju gore. Najzasluzniji za proboj azijskog filma na zapad je Akira Kurosawa, konkretnije njegov kanski trijumf 1950. sa Rashomonom. Zbog tog filma je Akademija i napravila "najbolji strani film" kategoriju. Kurosawin stil je inspirisao Peckinpaha, ciji se uticaj preneo na modernu generaciju HK stvaralaca. A kako je Kurosawa licno bio veliki zaljubljenik u Johna Forda, mozemo samo dalje da nagadjamo je li "kokoska ili jaje". HK film je prvi put postao zapazen za vreme zlatnih Shaw godina, ali su Woo i Hark verovatno napravili od HK-a meku za ljubitelje akcije...to jeste tacno. Korejanski film je tek u kasnim 90tama dobio medjunarodnu publiku.
Vidiš Kurosavu i Rashomon sam totalno smetnuo s uma. Dobro, jedni uče od drugih, ali činjenica je da to znanje usavršavaju i "prenose" na druge. A sad, tko na koga...kombinacije su razne...

Mairosu wrote:Tsui Hark (cita se "choj hok" inace) je poreklom iz Vijetnama, a ja zaista nemam podatak je li i tamo toliko velik. :p [/anal]
Znaš na kaj sam mislio. U ostalom zaboravio sam spomenuti i ostatak svijeta, a ne samo domovinu hehe...
Jer kad se spominju "velikani" Azijske kinematografije, bilo da je riječ o glumcima ili redateljima, on se spominje kao jedan od njih, a to nije postao sigurno tako što je "prodavao toplu vodu" kak se ono kaže hehe...
Mairosu wrote:Rekao bih da se svet upoznao sa Tsuiem preko Once Upon a Time in China.
Da, jedan mali dio onih pravih zaljubljenika u Azijsku kinematografiju. Ista je stvar i sa Woo-om. Do pojave Teške mete, neki nisu ni znali za njegova remek-djela kao što su Killer i Hard Boiled. Za to je znao jedan mali dio publike, tek su se svojim zapadnim filmovima "probili" na svjetsko tržište, tj. svjetska publika se je pobliže upoznala s njima, iako i danas ima ljudi kojima je to sve sranje. Sjećam se kada sam pisao tekst posvećen John Woo-u na svom blogu, i usporedio njega u svijetu redatelja sa De Nirom u svijetu glumaca, dakle, oba majstori svog zanata, javila se neka "klinka" da "kako mogu uspoređivati tamo nekog kineza sa De Nirom?!!". Sl. stvar je bila i kad sam pisao recenzije za filmove "Internal Affairs". Dakle, čisti dokaz da neki nemaju pojma još uvijek o nekim stvarima ili ih jednostavno ne žele prihvatiti.

User avatar
Mairosu
Posts: 866
Joined: 03 Oct 2006, 22:00
Location: Ministarstvo za istrazivanje ruda i gubljenje vremena
Contact:

Post by Mairosu » 06 Dec 2006, 20:24

Dragonrage wrote:Kaj se Harka tiče, meni nisu svi njegovi filmovi dobri, no tip ipak zna režirati akciju i njegov stil mi baš leži.
Meni se Hark zamerio na The Blade, od tada ga manje mirisem. Mnogo mi je lose sela ona koreografija sa plus-minus zoomovima.
Lam je kao što kažeš spao na snimanje S2V filmova sa Van Dammeom, ali ti filmovi koje je snimio s njim, mu nisu uopće loši za te S2V naslove. Ali i on se sad vraća svojoj kinematografiji sa filmom "The Iron Triangle" kojeg režira zajedno sa Johnny Too-om, pa ćemo vidjeti kako će to ispasti.
In Hell i Maximum Risk su bili dobri, ali sam Replicanta jedva pogledao. :D
Kaj se tiče Je-Gyu Kang-a, možda to i je istina što kažeš, ali on je za 12 mil$ napravio film o kakvom amerikanci mogu samo sanjati. Oni bi potrošili milijune i milijune na takav spektakl. Bayu za to ne bi bilo dosta ni 150 mil$. U ostalom, koliko god ja "volim" Baya kao redatelja akcijskog filma (Hrid i Bad Boysi su mi jedni od najdražih), toliko opet smatram da je on ispod Kanga po pitanju kvalitete i ne treba ih uspoređivati, iako im je vizualni izričaj jako blizak. Bay nam u svojim filmovima isporučuje samo pucačinu i eksplozije, a Knag nam uz to servira i emocije, dramu (npr. ljubavna priča u Shiriu ili bratska ljubav u Taegukgi).
Polovicno se slazem. Romansa u Shiri je delovala "realno", ali je Taegukgi dosta usiljen po tom pitanju za mene. Pogotovo mi je slab lik starijeg brata, koji je kao karikatura. Op, sad sam heroj juga. Op, sad sam Staljin licno. Op, opet ja na jug. A mladji brat mu je klasican "war is hell" shonja koji kaska naokolo. I jako me je iznerviralo kopiranje Private Ryanovskog shakey-cama u borbenim scenama.

Inace, mislim da moras uzeti u obzir cinjenicu da je Kang verovatno dobio bog zna koliko zelenih svetla od same drzave Koreje i tako ustedeo milione i milione, dok je Bay "privatni preduzetnik". Cesta je pojava da drzava malo "olaksa" finansije za takve patriotske spektakle kada se radi o azijskom filmu.
Mairosu wrote:I opet pravis generalizaciju gore. Najzasluzniji za proboj azijskog filma na zapad je Akira Kurosawa, konkretnije njegov kanski trijumf 1950. sa Rashomonom. Zbog tog filma je Akademija i napravila "najbolji strani film" kategoriju. Kurosawin stil je inspirisao Peckinpaha, ciji se uticaj preneo na modernu generaciju HK stvaralaca. A kako je Kurosawa licno bio veliki zaljubljenik u Johna Forda, mozemo samo dalje da nagadjamo je li "kokoska ili jaje". HK film je prvi put postao zapazen za vreme zlatnih Shaw godina, ali su Woo i Hark verovatno napravili od HK-a meku za ljubitelje akcije...to jeste tacno. Korejanski film je tek u kasnim 90tama dobio medjunarodnu publiku.
Vidiš Kurosavu i Rashomon sam totalno smetnuo s uma. Dobro, jedni uče od drugih, ali činjenica je da to znanje usavršavaju i "prenose" na druge. A sad, tko na koga...kombinacije su razne...
Da, jedan mali dio onih pravih zaljubljenika u Azijsku kinematografiju. Ista je stvar i sa Woo-om. Do pojave Teške mete, neki nisu ni znali za njegova remek-djela kao što su Killer i Hard Boiled. Za to je znao jedan mali dio publike, tek su se svojim zapadnim filmovima "probili" na svjetsko tržište, tj. svjetska publika se je pobliže upoznala s njima, iako i danas ima ljudi kojima je to sve sranje. Sjećam se kada sam pisao tekst posvećen John Woo-u na svom blogu, i usporedio njega u svijetu redatelja sa De Nirom u svijetu glumaca, dakle, oba majstori svog zanata, javila se neka "klinka" da "kako mogu uspoređivati tamo nekog kineza sa De Nirom?!!". Sl. stvar je bila i kad sam pisao recenzije za filmove "Internal Affairs". Dakle, čisti dokaz da neki nemaju pojma još uvijek o nekim stvarima ili ih jednostavno ne žele prihvatiti.
Zanimljivo je to sto je recimo u Srbiju 80tih i 90tih film stizao totalno stihijski, bez nekog preteranog pracenja zapadnih tokova. Secam se jako dobro da je Jackie Chan u nas bio jako popularan daleko pre Rumble in the Bronx - kad se taj pojavio, mi smo svi vec napamet znali Police Story, Project A itd. Isto tako je Woo krajem osamdesetih cirkulisao na izlizanim VHS kasetama, a secam se da su videoteke imale A Better Tomorrow na policama. Naravno, uvek si imao De Nira, Pacina, Nicholsona itd., ali bioskop je de facto bio mrtva industrija u nas otkako se pojavio video, i sa njim su dosli neki drugi heroji...tako da, vecina nas sa "one" strane je kroz neke cudne kosmicke veze ostala upucena u azijski akcioni film...:D

User avatar
Dragonrage
Posts: 8424
Joined: 06 Oct 2006, 09:44
Location: Zagreb
Contact:

Post by Dragonrage » 07 Dec 2006, 13:51

Mairosu wrote:Meni se Hark zamerio na The Blade, od tada ga manje mirisem. Mnogo mi je lose sela ona koreografija sa plus-minus zoomovima.
E taj nisam gledao, pa ne bih znao. No gledao sam Black Mask 2 i bio mi je užasan, dok mi je original kojeg je samo producirao, predobar.

Mairosu wrote:In Hell i Maximum Risk su bili dobri, ali sam Replicanta jedva pogledao. :D
Meni su sva tri jako dobra. Kako to? meni je baš dobro legao, jedan od boljih Van Dammeovih S2V filmova, vizualno i tehnički uopće ne izgleda tako. je da mu je malo falilo akcije, te je bio više koncipiran kao nekakva drama, no svidio mi se film jer je Van Damme bio dosta dobar u dvije zbilja različite uloge, bez osjećajnog negativca i pomalo "hendikepiranog" klona.
Mairosu wrote:Polovicno se slazem. Romansa u Shiri je delovala "realno", ali je Taegukgi dosta usiljen po tom pitanju za mene. Pogotovo mi je slab lik starijeg brata, koji je kao karikatura. Op, sad sam heroj juga. Op, sad sam Staljin licno. Op, opet ja na jug. A mladji brat mu je klasican "war is hell" shonja koji kaska naokolo. I jako me je iznerviralo kopiranje Private Ryanovskog shakey-cama u borbenim scenama.

Inace, mislim da moras uzeti u obzir cinjenicu da je Kang verovatno dobio bog zna koliko zelenih svetla od same drzave Koreje i tako ustedeo milione i milione, dok je Bay "privatni preduzetnik". Cesta je pojava da drzava malo "olaksa" finansije za takve patriotske spektakle kada se radi o azijskom filmu.
Meni se pak svidjela ta konfuznost i masovnost u akcijskim scenama. Zato mi je i Shiri bio odličan kaj se tiče akcije i vizualnog aspekta. No svatko ima svoj ukus hehe :wink:
A dobro, bilo kako bilo, dobio on pare od države ili ne, ali je ipak za manju lovu snimio film koji bi u americi koštao minimalno 100 mil. Evo pogledaj samo "Pearl Harbor", imao budget od 135 mil$, a nije ni upola tako "masovan" kao "Taegukgi". To je ono što sam ja uspoređivao...
Mairosu wrote:Zanimljivo je to sto je recimo u Srbiju 80tih i 90tih film stizao totalno stihijski, bez nekog preteranog pracenja zapadnih tokova. Secam se jako dobro da je Jackie Chan u nas bio jako popularan daleko pre Rumble in the Bronx - kad se taj pojavio, mi smo svi vec napamet znali Police Story, Project A itd. Isto tako je Woo krajem osamdesetih cirkulisao na izlizanim VHS kasetama, a secam se da su videoteke imale A Better Tomorrow na policama. Naravno, uvek si imao De Nira, Pacina, Nicholsona itd., ali bioskop je de facto bio mrtva industrija u nas otkako se pojavio video, i sa njim su dosli neki drugi heroji...tako da, vecina nas sa "one" strane je kroz neke cudne kosmicke veze ostala upucena u azijski akcioni film...:D
Dobro, za Jackie Chana su mislim gotovo svi znali na ovim prostorima, tim više što je i u Zagrebu snimao svoj "Božji Oklop". Kaj se Woo-a tiče, ja osobno sam se "susreo" sa njim prvi puta upravo sa "Teškom metom", jer sam obožavao Van Dammea i gledao svaki njegov film hehe, i tek nakon toga sam se počeo malo više interesirati za tog "tamo nekog" Kineza hehe. Sl. je bilo i sa ostalim "facama" azijskog filma. Sve sam ih po prvi puta gledao tamo od početka 90-ih pa do negdje sredine 90-ih. :D

Post Reply