Someone's Watching Me! (1978.)

Swinging sixties, hard boiled seventies. Inspektor Callahan, Steve McQueen, i ostali.
remike2

Someone's Watching Me! (1978.)

Post by remike2 » 30 May 2010, 19:30

O filmu:
Someone's Watching Me! (also known as High Rise) is an early made-for-tv movie, written and directed by John Carpenter and starring Lauren Hutton and Adrienne Barbeau. The film was made in 1978, and pre-production began on Halloween of that same year. The film was produced by Warner Brothers and aired on NBC on November 29, 1978.

Glumačka postava:
Lauren Hutton
David Birney
Adrienne Barbeau

Plot:
A woman is slowly stalked to the brink of madness by a man watching her from the opposite tower block. Her attempts to get the police to take her seriously leaves her with no option but to track him down herself.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=dxQJng9ojKk

Poster:
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

remike2

Re: Someone's Watching Me! (1978.)

Post by remike2 » 30 May 2010, 19:37

Dosta dobar i napet film koji je izašao iste godine kad i čuveni Halloween, cijeli film se može shvatiti kao jedna velika posveta legendi Alfredu Hitchooku te je film jedan od manje poznatijih filmova Johna Carpentera, poprilično zadovoljavajuć triler kojeg vrijedi pogledati!
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

DrugsBunny

Post by DrugsBunny » 09 Jul 2010, 18:28

Remike, jel mi moš pls poslati pm gdje i kako nabaviti ovaj film? Unaprijed hvala :)

Edit: evo upravo sam našao cijeli na youtubeu nakon duge potražnje :oops:
...I wrapped our love in all this foil,
Silver-tight like spider legs
I never wanted it to ever spoil,
But flies will lay their eggs...

DrugsBunny

Post by DrugsBunny » 09 Jul 2010, 19:20

Remike, pošto si ugasio opciju primanja privathin poruka, zahvalit ću ti se ovdje:
"Ej, puno ti hvala, baš mi je trebalo tako šta :)"
...I wrapped our love in all this foil,
Silver-tight like spider legs
I never wanted it to ever spoil,
But flies will lay their eggs...

remike2

Post by remike2 » 09 Jul 2010, 19:24

DrugsBunny wrote:Remike, pošto si ugasio opciju primanja privathin poruka, zahvalit ću ti se ovdje:
"Ej, puno ti hvala, baš mi je trebalo tako šta :)"
Nema na čemu, ja tek sad skužio da sam imao opciju za ne primanja privatnih poruka (to valjda tako bilo još otkad sam ovdje) no sad sam promijenio to. :wink:

pierre

Post by pierre » 15 Sep 2010, 16:54

ja pogledao jucer, zagrijavam se za 'the ward'. od dobrog starog johna nisam jos pogledao 'body bags' i 'willage of the damned' (ovaj zadnji me je uvijek nekako odbijao, no pogledat cu ovih dana).
film je bas odlican, fina atmosfera, dijalozi, gluma. volim tu staru skolu, a ne samo kasapljenje i litre krvi....8/10.

remike2

Post by remike2 » 15 Sep 2010, 17:55

pierre wrote:ja pogledao jucer, zagrijavam se za 'the ward'. od dobrog starog johna nisam jos pogledao 'body bags' i 'willage of the damned' (ovaj zadnji me je uvijek nekako odbijao, no pogledat cu ovih dana).
film je bas odlican, fina atmosfera, dijalozi, gluma. volim tu staru skolu, a ne samo kasapljenje i litre krvi....8/10.
I ja ga stalno odbijam, možda ga jednom i pogledam (ipak je veliki meni dragi Carpenter u pitanju), slažem se da je ovaj film super, atmosferičan, napet sa sjajnom glumom (Lauren Hutton je sjajna kao i meni uvijek sjajna prelijepa Adrienne Barbeau), glazba je baš jeziva, film je pun misterije te je režija odlična.