All Quiet on the Western Front (1930)

Stara škola i provjereni klasici. Od Cecile B. De Millea pa sve do Hitchcocka u punom zanosu.
Michel

All Quiet on the Western Front (1930)

Post by Michel » 17 Mar 2018, 15:59

Imdb
Wiki

Director: Lewis Milestone
Writers: Erich Maria Remarque (by), Maxwell Anderson (adaptation)
Stars: Lew Ayres, Louis Wolheim, John Wray

This is an English language film (made in America) adapted from a novel by German author Erich Maria Remarque. The film follows a group of German schoolboys, talked into enlisting at the beginning of World War 1 by their jingoistic teacher. The story is told entirely through the experiences of the young German recruits and highlights the tragedy of war through the eyes of individuals. As the boys witness death and mutilation all around them, any preconceptions about "the enemy" and the "rights and wrongs" of the conflict disappear, leaving them angry and bewildered. This is highlighted in the scene where Paul mortally wounds a French soldier and then weeps bitterly as he fights to save his life while trapped in a shell crater with the body. The film is not about heroism but about drudgery and futility and the gulf between the concept of war and the actuality.

"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Michel

SVJETSKI HLADNI RAT

Post by Michel » 17 Mar 2018, 15:59

All Quiet on the Western Front (1930) - najstariji film u ovom maratonu i moram reći da sam bome ugodno impresioniran kako je ovo snimljeno. Ovo je ono kada pogledaš neki film i kažeš ok, ovo je ispred svojeg vremena. Gledao sam neke druge filmove iz tog doba i ne izgledaju ni izbliza ovako impresivno. Uglavnom, pratimo jedan razred za vrijem e prvog svjetskog rata u kojem profesor koji nikad nije bio u ratu, ali je veliki patriot i počne im pričati bajke o ratu kako se mora poginuti za državu i svi kako su naivni radosno ti prihvate. Oni odlaze u rat, ali ubrzo shvaćaju kako je sve pogrešno. Kako je rat zlo i polako ih počne uništavati jedno po jedno. Pratimo više likova, jedan od njih je ipak glavni koji sve to svjedoči. Scene rata su vrhunski napravljene, Eto, to me najviše oduševilo kako je moguće da se tako nešto napravi prije 90 godina, a da izgleda vrhunski i dan danas. Svaka im čast. Cijenim to. Na kraju taj lik nako nrata dolazi kod tog profesora koji sad nabrijava drugi razred za rat i profesor mu kaže da kaže njima kako je rat odlično iskustvo, ali naravno da se to ne dogodi već popljuje, ali u isto vrijeme cijeli razred popljuje njega jer govori da se ne isplati poginuti radi drugih ljudi koji su to sve zakuhali. Kako istinitio i dan danas kada pogledamo ovdje kod nas kad te odmah etiketiraju. Film je ispred svojeg vremena, prvi film koji je osvojio Oscara. Važan i utjecajan film. E da, kraj :( velik film :prayer:

8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Truba

Re: All Quiet on the Western Front (1930)

Post by Truba » 17 Mar 2018, 21:43

10/10
www.lasetta.net :axe: