Post
by john_constantine » 16 Jun 2011, 22:22
čim sam prvi put vidio tu sliku britve blizu oka, bio sam uznemiren... Baš sam mislio zašto bi to netko išao gledati?
Već odmah na početku, i to tako brzo, efektno da se baš postavlja pitanje, kako si rekla "i što je to na kraju bilo?". Na na kraju filmića, stalno sam se vraćao na tu scenu... Svakim gledanjem osjećam tu nelagodu, naročito ako znaš da je riječ o pravom (kravljem) oku. Ali više mi je jezovit taj kadar s punim mjesecom, i kako oblak prolazi kroz njega.
Cijeli kratki film djeluje baš kao nečiji san radi svih tih nadrealnih uznemirujućih scena. Mravi koji izlaze iz njegove rane, smrt koja se provlači kroz cijeli filmić, seksualne frustracije, strah od odrastanja, gubitak nade, životni teret...
žena koja stoji na cesti, to sam shvatio kao ono kada u snovima bespomoćno gledamo osobu kako umire ili pati. Par puta sam to znao sanjati. Možda je ovo samo krivo mišljenje, ali mislim da je ta žena na cesti predstavljala njegovu majku. A čovjek kojega je upucao predstavlja njegova oca koji ga je pokušavao napraviti odraslijim grubim metodama... Nešto u stilu majke žele da sin ostane zauvijek njihov što predstavlja odrezanu ruku na cesti, kao da je izgubila svog sina. A otac ga tjera da odraste...
Fascinatno kako je već u 29 godini otvoreno prikazao golo žensko tijelo, što je vjerujem, u to doba bilo nezamislivo, ali baš se osjeti ta jaka seksualnost kroz tu minutnu scenu kada joj prisilno dira grudi protiv njezine volje. Tu scenu sam gledao kao njegovu seksualnu frustraciju...
A životni teret kada vuče klavire s mrtvim konjem... Premoćna mi je scena s leptirom. Opsesija kukcima?
Cijeli film djeluje kao san, naročito završetak.
Michel puši karu.