Martyrs (2008)
- horkolerbus
- Posts: 978
- Joined: 16 Jan 2007, 12:34
- Location: Silent Hill
- Contact:
- bakero
- Posts: 2096
- Joined: 02 Mar 2007, 22:38
upravo to...ostavlja neki jak dojam na čovika i potiče te na razmišljanje!Carpenter wrote:Odavno nisam ostao zbunjen nekim filmom kao ovim, ne znam jesam li pogledao remek-djelo ili totalno sranje.....
Prvih sat vremena sam uživao, strava, jeza, šok, no zadnjih pola sata mi je totalno poremetilo doživljaj, iako sam skužio šta nam autor želi reči nisam najbolje provario način na koji je sve to skupa izvedeno i zaključeno.
Film je, dakle, i genijalan i debilan ali definitivno ostavlja jak dojam, s njim sam legao i jutros se ustao.
7.5/10
FREDDIE MERCURY GOD OF ROCK!!!
Deeeeeeeeeeeeeeeeeo.......alright.... Gone but not forgotten!
R.I.P.
Deeeeeeeeeeeeeeeeeo.......alright.... Gone but not forgotten!
R.I.P.
- goopa
- Posts: 1
- Joined: 20 Apr 2009, 11:46
- slum goddess
- Posts: 29
- Joined: 28 Feb 2009, 10:49
- A$H
- Posts: 19055
- Joined: 10 Oct 2006, 11:23
- Location: Clubhouse
pa nije napisao original prica..nego odlicna prica..sto i je za razliku od hostela di je samo mucenje glavna i jedina stvar..tak da tu i je odlicna prica..slum goddess wrote:Da.goopa wrote:Fenomenalna atmosfera, režija i gluma...
Ne. Prica je rip off Hostela, s, jelte, nekakvim dubljim znacenjem...goopa wrote:...odlična priča...![]()
I, da, Hostel je odlican film.

i da..hostel je solidan film..
It's A Bird... It's A Plane... It's SUPERA$H!!
- slum goddess
- Posts: 29
- Joined: 28 Feb 2009, 10:49
SPOILERS!!!!!
U Martyrsu je svrha mucenja da gomila (da ne kazem banda) babaca sazna sto ima poslije smrti. Ni oni, a ni mi nismo saznali sto ima poslije smrti, redatelj se nije potrudio prikazati nam svoju viziju onoga beyond, a svatko je ima, kakva god ona bila, pa cak i najdrazi nam Lucio Fulci, nego se posluzio diplomatskim rjesenjem da svatko od nas kraj dozivi u skladu sa svojim vjerovanjem, odgojem, obrazovanjem... Sokantno! Ne bih da budem pogresno shvacena, mislim da je Martyrs dobar film, barem do onoga dijela kad glavna baba objasni svrhu svoje organizacije Anni, e, tada sam pukla u smijeh. Mislim da bi bilo tko pod onolikom dozom soka vidio andjele. Necu ulaziti u to da li je uopce moguce da osoba, nakon sto joj oderu 95% koze, prezivi, i da je u stanju pricati svoja iskustva s onu stranu. Zapravo, koja iskustva, pa nije ni bila mrtva!?!?! Mislim da je ovaj film radio netko tko se izvrsno razumije u horrore, poznaje njihove dobre i lose strane, a jos vaznije, poznaje publiku. Pokusao je napraviti dobar horror, i uspio je, ali nije ga radio zato sto je imao nesto za reci, za ispricati. Kraj sam dozivjela kao svojevrsno opravdanje za koljacinu u ostatku filma, potegli su temu koja je vecini ljudi zanimljiva i, valjda, dubokomuna. Mogli su se i neceg boljeg dosjetiti.
U Hostelu mi se posebno svidja ideja "sadistickog turizma", da svatko tko ima para moze ostvariti svoje najdublje fantazije. Zapravo, sadisticko izivljavanje od strane bogatih individua ili drzava je svakodnevna pojava, a ta ideja uoblicena kako je to ucinjeno u Hostelu cini zanimljivu i originalnu pricu. Zanimljiv je i odabir zrtava, bogati Amerikanci i Japanci muce svoje sugradjane, a ne npr. djevojcice i djecake na Tajlandu, itd. A to se moze shvatiti na vise nacina. Sto se tice kolicine mucenja, Martyrs definitivno predvodi. U tom filmu cijelo, ali cijelo vrijeme netko biva mucen. Dok je to u Hostelu prikazano na samom kraju. A Hostel postize i ono sto je u Martyrsima pokusano i sto bi trebalo ciniti jednu od osnovica filma, ali cini mi se da u tome nisu uspjeli. A to je identifikacija sa zrtvama. Koliko god oni Amerikanci i onaj Islandjanin u Hostelu bili iritantni i glupi (u toj mjeri da pozelis da nestanu sa lica Zemlje), ipak ti je na kraju zao, jer to nitko ne zasluzuje, pa cak ni toliko omrazeni Amerikanci. Mislim da se svatko moze identificirati s njihovom sudbinom (ne u bukvalnom smislu), jer je razlog tim mucenjima shvatiljiv i ta mucenja jesu nesto sto se dogadja, na zalost, svakodnevno. U Martyrsu mi je jedino bilo zao one djece koja bivaju ubijena na samom pocetku filma, djeca ne bi trebala ispastati zbog grijeha svojih roditelja, a to sto je Lucie mucena ne daje joj za pravo da se izivljava na drugima. A i razlog zbog koga se sve to dogadja je meni bio, kako da se blago izrazim, "apstraktan".
Procitaj i onaj dio recenice iza rijeci rip off.A$H wrote:pa nije napisao original prica..nego odlicna prica..
A$H wrote:sto i je za razliku od hostela di je samo mucenje glavna i jedina stvar..tak da tu i je odlicna prica..
U Martyrsu je svrha mucenja da gomila (da ne kazem banda) babaca sazna sto ima poslije smrti. Ni oni, a ni mi nismo saznali sto ima poslije smrti, redatelj se nije potrudio prikazati nam svoju viziju onoga beyond, a svatko je ima, kakva god ona bila, pa cak i najdrazi nam Lucio Fulci, nego se posluzio diplomatskim rjesenjem da svatko od nas kraj dozivi u skladu sa svojim vjerovanjem, odgojem, obrazovanjem... Sokantno! Ne bih da budem pogresno shvacena, mislim da je Martyrs dobar film, barem do onoga dijela kad glavna baba objasni svrhu svoje organizacije Anni, e, tada sam pukla u smijeh. Mislim da bi bilo tko pod onolikom dozom soka vidio andjele. Necu ulaziti u to da li je uopce moguce da osoba, nakon sto joj oderu 95% koze, prezivi, i da je u stanju pricati svoja iskustva s onu stranu. Zapravo, koja iskustva, pa nije ni bila mrtva!?!?! Mislim da je ovaj film radio netko tko se izvrsno razumije u horrore, poznaje njihove dobre i lose strane, a jos vaznije, poznaje publiku. Pokusao je napraviti dobar horror, i uspio je, ali nije ga radio zato sto je imao nesto za reci, za ispricati. Kraj sam dozivjela kao svojevrsno opravdanje za koljacinu u ostatku filma, potegli su temu koja je vecini ljudi zanimljiva i, valjda, dubokomuna. Mogli su se i neceg boljeg dosjetiti.
U Hostelu mi se posebno svidja ideja "sadistickog turizma", da svatko tko ima para moze ostvariti svoje najdublje fantazije. Zapravo, sadisticko izivljavanje od strane bogatih individua ili drzava je svakodnevna pojava, a ta ideja uoblicena kako je to ucinjeno u Hostelu cini zanimljivu i originalnu pricu. Zanimljiv je i odabir zrtava, bogati Amerikanci i Japanci muce svoje sugradjane, a ne npr. djevojcice i djecake na Tajlandu, itd. A to se moze shvatiti na vise nacina. Sto se tice kolicine mucenja, Martyrs definitivno predvodi. U tom filmu cijelo, ali cijelo vrijeme netko biva mucen. Dok je to u Hostelu prikazano na samom kraju. A Hostel postize i ono sto je u Martyrsima pokusano i sto bi trebalo ciniti jednu od osnovica filma, ali cini mi se da u tome nisu uspjeli. A to je identifikacija sa zrtvama. Koliko god oni Amerikanci i onaj Islandjanin u Hostelu bili iritantni i glupi (u toj mjeri da pozelis da nestanu sa lica Zemlje), ipak ti je na kraju zao, jer to nitko ne zasluzuje, pa cak ni toliko omrazeni Amerikanci. Mislim da se svatko moze identificirati s njihovom sudbinom (ne u bukvalnom smislu), jer je razlog tim mucenjima shvatiljiv i ta mucenja jesu nesto sto se dogadja, na zalost, svakodnevno. U Martyrsu mi je jedino bilo zao one djece koja bivaju ubijena na samom pocetku filma, djeca ne bi trebala ispastati zbog grijeha svojih roditelja, a to sto je Lucie mucena ne daje joj za pravo da se izivljava na drugima. A i razlog zbog koga se sve to dogadja je meni bio, kako da se blago izrazim, "apstraktan".
[i]What if I hanged you, my dearest?[/i]
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
je, zanimljivo kako neki ljudi uspijevaju izvući umjetničku vrijednost iz filma hostel.
Iz scenarija koji je Eli Roth smislio tijekom leta u avionu, a Tarantino mu dao novce... Američka nacija išla u kina to gledati zato jer je film krcat nasiljem i seksom, kao nešto specijalno što je ilegalno ili zabranjeno. A svega toga ima u svakom starijem američkom hororu 80 - tih...

Michel puši karu.
- slum goddess
- Posts: 29
- Joined: 28 Feb 2009, 10:49
Meni je ideja filma zanimljiva, pa ako je to umjetnicka vrijednost, onda je Hostel umjetnicki vrijedan film.john_constantine wrote:je, zanimljivo kako neki ljudi uspijevaju izvući umjetničku vrijednost iz filma hostel.![]()

Zar je bitno gdje je smislio scenarij?john_constantine wrote:Iz scenarija koji je Eli Roth smislio tijekom leta u avionu, a Tarantino mu dao novce...
[i]What if I hanged you, my dearest?[/i]
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Pa zapravo nije, ali bitno je na koji je način smišljen scenarij. Ja sam nekoć vjerovao da je Tobe Hopper svoju ideju filma Texas chainsaw massacre dobio prilikom lokalne legende o Ed Gainu, o kojima je slušao kada je bio klinac kod ujaka ili djeda i bake. Ali kasnije je otkrio da je tu ideju jednostavno dobio kada je gledao motorne pile u trgovini i samo razmišljao kako bi time htio probiti se kroz gužvu...slum goddess wrote:Meni je ideja filma zanimljiva, pa ako je to umjetnicka vrijednost, onda je Hostel umjetnicki vrijedan film.john_constantine wrote:je, zanimljivo kako neki ljudi uspijevaju izvući umjetničku vrijednost iz filma hostel.![]()
Zar je bitno gdje je smislio scenarij?john_constantine wrote:Iz scenarija koji je Eli Roth smislio tijekom leta u avionu, a Tarantino mu dao novce...
Ne vjerujem da je Eli Roth dobio ideju za scenarij zato što je htio prikazati bijelo roblje kao nešto loše ili nešto negativno u zemlji, i sada pametovati oko sebe, nego samo postići zaradu na krvi i nasilju, s jeftinim nepoznatim glumcima, s njegovom poznatom crnohumornom režijom.
Michel puši karu.
- slum goddess
- Posts: 29
- Joined: 28 Feb 2009, 10:49
Mogu suditi o filmu na temelju onoga sto je u njemu prikazano. Sto se konkretno Rothu vrzmalo u glavi dok je pisao scenarij, ne znam i ne mogu saznati. Mozda je film ispao bolje nego sto se ovaj i mogao nadati. :slijezeramenima:john_constantine wrote:Ne vjerujem da je Eli Roth dobio ideju za scenarij zato što je htio prikazati bijelo roblje kao nešto loše ili nešto negativno u zemlji, i sada pametovati oko sebe, nego samo postići zaradu na krvi i nasilju, s jeftinim nepoznatim glumcima, s njegovom poznatom crnohumornom režijom.
Zaboravila sam te pitati:
Daj mi, molim te, nabroji horror filmove koji nisu krcati nasiljem i seksom. One nekrcate posebno volim, ali ih, na zalost, mogu nabrojati na prste jedne ruke: Rosemaryina beba, The Cremator...john_constantine wrote:Američka nacija išla u kina to gledati zato jer je film krcat nasiljem i seksom, kao nešto specijalno što je ilegalno ili zabranjeno. A svega toga ima u svakom starijem američkom hororu 80 - tih...

Ako cemo iskreno, zbog cega velika vecina ljudi gleda horror filmove? Zbog nasilja i, malo manje, zbog seksa.
[i]What if I hanged you, my dearest?[/i]
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Je, kužim. A to je ionako stvar ukusa. Neki će pljuvati po filmu, a neki hvaliti. A meni je baš odličan tvoj tekst koji si napisala.slum goddess wrote:Mogu suditi o filmu na temelju onoga sto je u njemu prikazano. Sto se konkretno Rothu vrzmalo u glavi dok je pisao scenarij, ne znam i ne mogu saznati. Mozda je film ispao bolje nego sto se ovaj i mogao nadati. :slijezeramenima:john_constantine wrote:Ne vjerujem da je Eli Roth dobio ideju za scenarij zato što je htio prikazati bijelo roblje kao nešto loše ili nešto negativno u zemlji, i sada pametovati oko sebe, nego samo postići zaradu na krvi i nasilju, s jeftinim nepoznatim glumcima, s njegovom poznatom crnohumornom režijom.
Zaboravila sam te pitati:
Daj mi, molim te, nabroji horror filmove koji nisu krcati nasiljem i seksom. One nekrcate posebno volim, ali ih, na zalost, mogu nabrojati na prste jedne ruke: Rosemaryina beba, The Cremator...john_constantine wrote:Američka nacija išla u kina to gledati zato jer je film krcat nasiljem i seksom, kao nešto specijalno što je ilegalno ili zabranjeno. A svega toga ima u svakom starijem američkom hororu 80 - tih...
Ako cemo iskreno, zbog cega velika vecina ljudi gleda horror filmove? Zbog nasilja i, malo manje, zbog seksa.

A ovo što si navela
Tu se potpuno slažem s tobom. Zato danas sve manje gledam nove horore. Ma jbt, sve sami nekakve azijske djevojčice koje izlaze iz televizora, pa serijski ubojice, što više krvi i nasilja... Danas je zbilja teško nabrojati takve horore kao Angel heart i Rosemary baby, zato se ja stalno zadržavam na 80 - tima i 90 - tima. Nisam niti sam znao da ima toliko dobrih horora čak u 40 - i 50 - tima, mumije, ghoulovi, invisible man, frankestein, vukodlaci...Daj mi, molim te, nabroji horror filmove koji nisu krcati nasiljem i seksom. One nekrcate posebno volim, ali ih, na zalost, mogu nabrojati na prste jedne ruke: Rosemaryina beba, The Cremator...
Ako cemo iskreno, zbog cega velika vecina ljudi gleda horror filmove? Zbog nasilja i, malo manje, zbog seksa.
A 80 - te, ok, ti horori su u njihovo vrijeme bili stvarno krvavi kao Braindead, Bad taste, ali su imali ono što danas nedostaje - crni humor, dobru priču, likove za pamćenje, akciju, čudovišta i slično. Tu je manje bilo forsiranje na nasilju, nego na čudovištima i humoru. Recimo, Dead heat, ja taj film pamtim po nevjerojatnim preokretima za koje nisam očekivao da bi netko bio sposoban napraviti, a tek hrpa humornih dijaloga, odlična originalna tematika, i buddy buddy policajci.
Ili serijal blind tomb, lifeforce, dead and buried... Sve su to bili horori koji su imali priču, a to danas stvarno nedostaje...
Michel puši karu.