The Scout (2009)

Mrtva djevojčica sa crnom dugom kosom živi na ovom mjestu.
Dragonrage

The Scout (2009)

Post by Dragonrage » 09 Oct 2009, 20:19

Thailanđani očito vole zmije. Naime, ove godine su snimili čak dva filma koji se bave zmijama. Jedan od njih je "The Scout", dječji avanturistički horror koji govori o skupini izviđaća koji istažujući jedan stari hram upadnu u paralelni svijet gdje su primorani boriti se protiv ogromne zmije i još nekakvih manjih stvorova, ne bi li se vratili u svoj svijet. Da, zvuči LOL. A ako i bude LOL, bit će izvrsno. Budžet filma iznosi 2 mil. $, a Thailandska premjera je previđena za 15. Listopad 2009. godine.

Image Image

IMDB

TRAILER

RADNJA
While boy and girl scouts camp outside an ancient temple for the lunar eclipse, Dr. Yamamura has disguised himself as an archaeologist to find the temple's lost treasure. The scouts, hearing campfire stories of the legendary god who protects the temple, decide to go on their own treasure hunt. Inside, they find the entrance to a winding tunnel that has magically appeared above an altar. On the other side of the tunnel, they encounter another dimension in which the archaeologist has been seemingly trapped for weeks. The scouts must find their way out of the parallel universe and back to the real world, but first they have a once in a lifetime chance to discover the legendary treasure!

elrania

Post by elrania » 09 Oct 2009, 23:08

a ako ih jedu i rade koktele od njih, onda je red i da snimaju filmove s njima :lol:

bude se pogledao ovaj i onaj drugi; tajlandani znaju ponuditi ok stvari.

Decadentor

Post by Decadentor » 10 Oct 2009, 00:14

Napokon da ubijaju djecu :muahaha: