The Dead Zone (1983.)

Zlatna era horor filmova
remike2

The Dead Zone (1983.)

Post by remike2 » 30 May 2010, 12:02

O filmu:
The Dead Zone is a 1983 horror-thriller film based on the Stephen King novel of the same name. Directed by David Cronenberg, the film stars Christopher Walken, Tom Skerritt, Martin Sheen, Herbert Lom, Brooke Adams, Anthony Zerbe, Ken Pogue, and Colleen Dewhurst. The plot revolves around a schoolteacher, Johnny Smith (Walken), who awakens from a coma to find he has psychic powers.

Glumačka postava:
Christopher Walken
Brooke Adams
Tom Skerritt
Martin Sheen

Plot:
After awakening from a 5 year coma - the result of a serious car accident on his way home from an outing with his girlfriend - high school teacher Johnny Smith finds that he has developed the ability to foretell events. When a nurse is bathing him, he realizes that her house is on fire, endangering her daughter. When his doctor and confidant, Dr. Sam Weizak, touches him he has flashbacks to the trauma Weizak suffered when separated from his mother during World War II but also knows that the woman lives in a nearby city. Johnny also finds himself pining for his girlfriend, Sarah Bracknell, who has now married and has a young child. With his powers misunderstood, Johnny relocates and tries to put it all behind him, working out of his home as a tutor. However, when he shakes the hand of a young and upcoming political candidate, he is confronted with evidence that the man will, as President of the United States, launch a cataclysm that may destroy all of mankind.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=K4d1fugaW2o

Poster:
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

remike2

Re: The Dead Zone (1983.)

Post by remike2 » 30 May 2010, 12:06

Dosta dobar film i ekranizacija knjige Stephena Kinga, David Cronenberg je obavio jako dobar posao što se tiče režije, atmosfera je sjajna kao i gluma Christophera Walkena u glavnoj ulozi te Martina Sheena koji je u zadnjih pola sata zasjao u ulozi savršenog kretena, jedan od najboljih Cronenbergovih filmova i zasigurno najtužnijih u njegovoj karijeri. Definitivno vrijedi pogledati!
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

kraykulla

Post by kraykulla » 30 Jul 2010, 14:07

fuckin remek djelo.knjigu nisam čiato ali film mi je genijalan.pustih skoro suzu na kraju hehe.odlična postava,odlična priča,genijalno,možda najbolji cronenbergov film. :supz:

remike2

Post by remike2 » 30 Jul 2010, 17:39

kraykulla wrote:fuckin remek djelo.knjigu nisam čiato ali film mi je genijalan.pustih skoro suzu na kraju hehe.odlična postava,odlična priča,genijalno,možda najbolji cronenbergov film. :supz:
Potpis, meni jedan od najdražih njegovih filmova, fantastična ekranizacija Kinga! 8)

Andrej

Post by Andrej » 04 Aug 2010, 20:53

Gledao davno, a da nisam ni znao u tom trenutku ko ga je radio i po čijoj knjizi.
Bez obzira, jedan od mojih omiljenih glumaca u svom maestralnom izdanju, koje zaokružuje celokupan utisak vrhuskog filma.
We're all mad here...

jeba

Post by jeba » 09 Aug 2010, 10:32

Jako dobro, ugodno me iznenadio

elrania

Post by elrania » 20 Jul 2012, 13:09

kod ovakvih filmova mi se stvori onaj osjećaj ajme pa zašto to nisam prije pogledala i onda ga ubrzo pobije oduševljenje što sam si neplanski priredila da se tako lijepo počastim nekim vrhunskim ostvarenjem i sada "kasnije".
knjigu nisam čitala i zapravo je nebitno prati li je film vjerno, jer je sam za sebe ponudio jako puno. walken je odradio odličan posao...pa i svatko drugi je u svojoj ulozi bio baš ono što treba biti da učini ovo iskustvo gledanja odličnim.
bravo cronenberg :)

Michel

ZIMSKE HOROR NOĆI

Post by Michel » 28 Dec 2014, 20:41

The Dead Zone (1983) - gledao ga prije četiri godine prvi put, i ne sjećam se baš dobro filma. Kniga mi je bila jako dobra iako najslabija Kingova knjiga iz 70-ih, a to dovoljno govori kakve je klasike napisao u tom desetljeću (The Shining, Carrie, The Stand, Salem's Lot i Night Shift). Nisam računao one dvije koje je napisao pod pseudonimom. Dakle, izvrsni Christopher Walken glumi Johnnya Smitha, čovjeka koji nastrada u automobilskoj nesreći te nakon buđenja iz kome počinje doživljavati vizije budućnosti. Tako počinje pomagati građanima, a i loviti serijskog ubojicu. Atmosferičan, odlično odglumljen (još Martin Sheen kao gradonačelnik).

8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Asfodel

Post by Asfodel » 29 Dec 2014, 11:21

Mislim da sam jednom bila odlucila da mi je to najdrazi Croni bas zato sto je film samozatajan i premalo spominjan, a predobar
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

Decadentor

Post by Decadentor » 27 Jun 2015, 06:00

Odlicno unkomponiran mystery thriller, fina atmosfera, prica super (ipak je king) Walekn odlico odradio posao, jedina "zamjerka" je ta sto sam ocekivao horror. 7.5/10

Victor Crowley

Post by Victor Crowley » 21 Jul 2015, 08:40

Kako dobar film, nisam očekivao ovako nešto, ali kad je počinjao i vidio Cronenberg, Walken, pomislio sam da će biti baš super film. Eto na kraju i jest, od mene preporuke tko nije gledao (ili da se ponovi, super je svakako).