The Lost Boys (1987)

Zlatna era horor filmova
User avatar
Michel
Posts: 11329
Joined: 30 Jan 2012, 04:14

Re: The Lost Boys (1987)

Post by Michel » 16 Sep 2022, 23:35

Baš tužno pogotovo kad znamo što mu se dogodilo tijekom odrastanja. Gledam malo njegove intervjuje iz 80ih i 90ih i puca me nostalgija. Obožavao sam sve njegove filmove, a i od Feldmana kakve zvijezde su bili :prayer:

"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

User avatar
maddjuro
Posts: 8318
Joined: 05 Oct 2006, 17:55
Location: zagreb

Re: The Lost Boys (1987)

Post by maddjuro » 17 Sep 2022, 19:17



I may be an idiot, but i am no fool.

User avatar
Michel
Posts: 11329
Joined: 30 Jan 2012, 04:14

Re: The Lost Boys (1987)

Post by Michel » 19 Sep 2022, 23:15

Hhahaa genijalno :lol:
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

User avatar
Michel
Posts: 11329
Joined: 30 Jan 2012, 04:14

Re: The Lost Boys (1987)

Post by Michel » 26 Dec 2023, 09:59

Image

The Lost Boys (1987) - ah, slavni 'Izgubljeni dječaci'... Koliko sam volio ovaj film kao klinac, jednostavno film koji odiše sa nostalgijom i 80-ima. Sve je tu. Priča prati jednu obitelj koja se seli u Kaliforniju (Santa Clara) majka i dvoje sinova. Ubrzo dok dođu, izađu navečer i mlađi burazer kojeg glumi Corey Haim upoznaje dvoje drugih klinaca dok stariji buraz upoznaje prvo jednu djevojku pa njezinu ekipu za koju se ispostavi da su vampiri. Tu je i drugi Corey, Feldman naravno i oni čine kao nekakav comic relief pa film pliva između te granice komedije i horora, a kad je horor onda je horor. Ovaj put sam popratio i taj poznati gay undertone u filmu a ima ga na bacanje. Onaj saksofonist je čisti gay kak ga svi gledaju pa Sam kojeg glumi Haim ima u sobi poster od Roba Lowea i to u nekoj čudnoj pozi mislim pogledajte ovo https://i.imgur.com/2d7uXFA.jpg :lol: i pokojni redatelj slavni Joel Schumacher je bio gay. Usprkos tome, lijepo se bilo vratiti ovom kultnom klasiku uz kojeg smo mnogi nas odrastali. 7.6/10

UTJECAJ/ZNAČAJ - film je jako utjecajan, pogotovo na vampirski podžanr. Promijenio je prikaz vampira u popularnoj kulturi i unošenje mladenačkije, seksipilnije privlačnosti u vampirski podžanr. To je inspiriralo kasnije filmove i serije poput Buffy, ubojice vampira. Uz sve to jako dobro je zaradio, dobio je nastavke, stripove i film ima veliku fanbazu. A+, A, B+, B, C+, C

A sad na gay undertone. Pročitajte ovo :D :kokicarenje:
SpoilerShow
Izgubljeni dječaci su postali kultni film, i dok se može gledati kao jednostavan tinejdžerski-vamp film, u cijelom filmu postoji i prizvuk homoseksualnih tema. Od trenutka kada Lucy i njezina dva sina (Michael i Sam) uđu u Santa Carlu, do obrade pjesme "People Are Strange" grupe Echo And The Bunneymen, znamo da ulazimo u kontrakulturni primorski grad. Santa Carla djeluje kao sigurno utočište za pojedince na rubu društva. Savršeno mjesto za otvoreni život homoseksualaca. U skladu s ovim podtekstom, Michael inhibira biseksualnu znatiželju.

Prve noći lutanja rivom odlaze na koncert na plaži. Na pozornici nastupa Tim Cappello – pjeva i svira saksofon na pjesmi “I Still Believe”. On je bez majice, mišićav, nauljen i brusi bokove za publiku. Njegove ljubičaste pripijene hlače uljepšavaju oči većinom muškoj publici. Sam u potpunosti uživa u izvedbi, dok Michealova pozornost skrene na jednu od rijetkih prisutnih žena. Pokazuje zanimanje za nju dok i dalje drži na oku saksofonista. Ovo označava prvi pogled na Michealovu preispitujuću seksualnost.

Kasnije, kada Michael prvi put sretne Star, razmišlja o tome da probuši uho. Oblači i kožnu jaknu. Ove promjene ukazuju na nedostatak identiteta i očajničku želju da ga pronađe. Kad upozna Davida i njegove dečke, njih dvojica se pogledaju i Michael postaje više zaljubljen u Davida nego u Star. Kasnije saznajemo da je Michael odabran za Starinu prvu žrtvu, ali kada on i David podijele svoj trenutak, jasno je da David ima novi plan.

David i njegove kohorte mogu se kodirati kao homoseksualci, a ne jednostavno kao vampiri. Oblače se u kožna odijela što ih povezuje s underground gay klupskom scenom ranih osamdesetih. Glavno društvo to nije znalo, ali modu koja je postala oslonac razvilo je otrcano podzemlje sado-mazo homoseksualaca odjevenih u kožu koji su bili u bolu – vidi Al Pacino u Cruising (1980). Ako odjeća u potpunosti ne označava njihovu homoseksualnost, onda činjenica da izgubljeni dječaci moraju piti Davidove tekućine sigurno daje hint.

Jednom kada David namami Micheala u njihovu jazbinu, koketira s njim navodeći ga da vjeruje da je kineska hrana prepuna kukaca. Nakon nekoliko čežnjivih pogleda naprijed-natrag, David nudi Michealu piće koje će ga učiniti članom grupe. Izgubljeni dečki pjevaju varijaciju "one of us", a čak i nakon što ga Star upozori da je krv, on svejedno pije. Kad noć završi, Micheal osjeća žaljenje zbog svojih postupaka. Sve dok mu se ne pokaže što znači biti ova vrsta vampira/homoseksualca, Micheal se boji svog prijestupa.

Nakon što je Micheal osudio svoje homoseksualne sklonosti, učinio je najheteroseksualniju stvar koju može: odjurio je imati seks sa Star i uzeo nju i Laddieja kako bi ih zaštitio kao svoju 'normalnu' obitelj. Michealov strah od života izvan ormara i njegovo odbacivanje vlastite homoseksualnosti navode ga da uništi izgubljene dječake. Ironično, on mora ubosti Davida falusnim rogovljem kako bi ga ubio u vrlo seksualnoj sekvenci.

Dok Micheal dovodi u pitanje svoju seksualnost, njegov brat Sam se može čitati kao neupitno homoseksualac. U filmu postoji nekoliko referenci koje kodiraju Sama kao homoseksualca. Njegova je odjeća svijetla i kitnjasta, ali budući da se preselio iz Arizone u južnu Kaliforniju, to bi mogao biti pokušaj da se uklopi. Njegovi ukrasi u spavaćoj sobi izgledaju neprikladno da je Sam adolescentni heteroseksualac. Plakat Roba Lowea nije onaj koji prikazuje Lowea kao kul tinejdžerskog idola, to je uzbudljiva poza koja prikazuje njegov status srcolomca (majica i trbušnjaci na dasci za pranje govore sve). Sam je također ukrasio svoju sobu posterom Molly Ringwald. Ringwald je bila vrlo popularna sredinom osamdesetih i s pravom, njezini likovi Johna Hughesa doimali su se vrlo stvarnima i autentičnima. Možda je zbog svog prijateljstva s Duckyjem – koji je također viđen kao homoseksualac – razvila ogromnu bazu homoseksualnih obožavatelja. Iako je briljantna glumica, nikad joj se nisu divili kao pin-up. Daljnja nagađanja o Samovoj seksualnosti mogu se vidjeti u njegovoj raskošnoj pjenušavoj kupki i pjevanju stiha “I ain't got a man,” iz pjesme “Ain't Got No Home” Clarencea 'Frogmana' Henryja, kao najočitije homoseksualne reference u film – za kojeg mislim da je sax man ipak homoerotičniji.

Ako je Sam doista homoseksualac, on bi tada predstavljao najzdraviju sliku homoseksualnosti u filmu. David i izgubljeni dječaci uklapaju se u mainstream paradigmu homoseksualaca iz sredine osamdesetih. Tijekom ove ere, strah od AIDS-a promoviran je kao gay bolest i 'prosječni' Amerikanac je vjerovao da postoji epidemija homoseksualaca koji od svih žele napraviti homoseksualce. Kao homoseksualni redatelj, Schumacher je mogao iskoristiti svoj tinejdžerski vamp film da zapravo ispriča drugačiju priču, onu koja je možda bila kritika načina na koji je mainstream društvo gledalo na homoseksualnost. David i njegova grupa utjelovljuju te iracionalne strahove. Koristi svoju krv kako bi druge učinio poput njega i na taj način širi zarazu. Također se pridržavaju drugih stereotipa kao što je amoralna priroda i crkva ih osuđuje zbog toga što su vampiri/homoseksualci. Još jedan strah u vezi s gay zajednicom je da svi oni imaju potencijal da budu pedofili. Max ispunjava taj strah tako što se udvara Lucy kako bi došao do Micheala i Sama, dok je također otac tinejdžera Davida. Sad, ako sve ove elemente smjestimo u narativ, ustanovit ćemo da je Sam pravi prvak filma.

Sam se sprijatelji s braćom Frog koji se doimaju kao prototipovi akcijskih heroja iz Reaganove ere - čak oponašaju Ramba u odijevanju i govoru. Braća Frog se apsolutno gnušaju vampira, što ih, ako ovo stavimo u naš kontekst, čini homofobičnima. Ako čak i riječ vampir znači homoseksualac, onda kada tjeraju Sama da pročita Uništi sve vampire to je zapravo dio propagande pune mržnje. Dok je Sam zadovoljan sam sa sobom, čitanje literature osmišljene za promicanje mržnje čini ga prestravljenim da postane jedan od "onih" homoseksualaca. Kad Sam shvati da Micheal postaje jedan od "onih", on traži vodstvo od svoje odsutne majke, a kasnije od braće Frog.

Sam okuplja braću i Micheala i oni shvaćaju da trebaju raditi kao grupa kako bi pobijedili užasne stereotipe usmjerene na homoseksualnu zajednicu. Pomažući Michealu, Staru i Laddieju, braća Frog uspjevaju prevladati svoje predrasude i boriti se za "istinu, pravdu i američki način." Iako se braća Frog nisu 'izliječili' od svoje mržnje, barem su naučili da nisu svi homoseksualci kao oni o kojima čitaju u njihovoj propagandi. Frog Brothers će možda jednog dana prevladati svoju homofobiju, ali djed nikada neće: "Jedna stvar u vezi života u Santa Carli mi se nikad nije mogla svidjeti, svi ti prokleti vampiri."
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Post Reply