Michel

Green Room (2015)

Post by Michel » 28 Sep 2015, 21:13

Imdb
Wiki

Director: Jeremy Saulnier
Writer: Jeremy Saulnier
Stars: Imogen Poots, Alia Shawkat, Anton Yelchin

A band straying into a secluded part of the Pacific Northwest, stumbles on to a horrific act of violence. Because they are the only witnesses, they become the targets of a terrifying gang of white power skinheads who want to make sure all the evidence is eliminated.

Last edited by Michel on 11 Mar 2016, 23:07, edited 1 time in total.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

Michel

Re: Green Room (2015)

Post by Michel » 28 Sep 2015, 21:14

As with much contemporary horror by a certain cresting generation of directors, there’s a back-to-basics ’80s sensibility to “Green Room” that goes harder on practical gore and slow-building scares than on severe digital spectacle. Saulnier, however, skews away from the cool John Carpenter pastiche of Adam Wingard and Ti West, taking inspiration instead from a messier strain of what the British term “video nasties.” No icy synthesizers are to be found on a soundtrack cluttered instead with head-drilling punk and metal from the likes of Hochstedder and Syphilitic Lust.

Michel

Post by Michel » 11 Mar 2016, 23:08

Postavljen trailer :rock:

John_Ryder

Post by John_Ryder » 13 Mar 2016, 00:29

zanima me ovo :kokicarenje:

Inferno

Post by Inferno » 27 Apr 2016, 14:39

prvi rivjuovi za ovo su i više nego odlični :supz:

John_Ryder

Post by John_Ryder » 28 Apr 2016, 10:34

da da, jedva čekam da dođe za skinut :kokicarenje:

Michel

Post by Michel » 28 Apr 2016, 12:23

Evo recenzija od tipa kojeg pratim na letterboxdu. Inače isto horor fan iz škotske, ide po tim festivalima pa je pogledao. Dao mu je 4.5/5

Dead By Dawn 2016 Film # 1

The festival this year opened with an absolute cracker, a film that mixes two of my favourite things, horror and punk rock, to great effect. Jeremy Saulnier's follow up to Blue Ruin is violent, chaotic and claustrophobic, it also has a terrific energy running through it and surprising amount of blackly comic laughs that come just at the right times and don't distract from the horror.
The film follows a young, idealistic hardcore punk band called the Ain't Rights as they are coming to the end of a north western tour. They've played every dive bar that will have them just to try and make a buck but still have to steal gas for their clapped out old tour van just to make it to the next show. When they get to the last town on the tour only to find out that the gig has been cancelled and they won't be getting paid, the promoter tries to make it up to them by offering them a gig in another town that will pay well. The only problem is the gig is in backwoods club in the middle of nowhere that's used as a hub for a violent group of heroin dealing neo-nazi's, what could possibly go wrong?
This is a tension filled survival horror movie that's full of heart, it's brilliantly scripted and and features a cast who all deliver terrific performances. The likes of Anton Yelchin, Imogen Poots, Alia Shawkat, Joe Cole and Callum Turner are all great as the easy to root for young punks and it's really soul destroying when you realise they all won't make it to the end but for me the standout was Patrick Stewart who plays the owner of the club, a calm but intimidating presence and a truly evil human being who seems to have complete control on those around him. It was also good to see Saulnier's Blue Ruin star Macon Blair appear in another fairly meaty role as the shaven headed manager of the club.
Overall, I've been waiting to see this film for a while now and in no way was I disappointed, it's suspenseful and the sense of dread during the second half of the movie is unbearable at times. There's also plenty of nasty, brutal effects on show that had me diverting my eyes on a few occasions. Another outstanding genre effort from Saulnier and this comes highly recommended.

Michel

Post by Michel » 03 Jul 2016, 21:22

Green Room (2015) - svidio mi se na kraju iako ima dosta blesavih poteza od pojedinih likova i nekako mi se cini na kraju da redatelj nije znao kako iskoristiti sav taj potencijal koji je imao. Nekako mi se cini da je moglo barem za ocjenu, ocjenu i pol bolje. Radi se o punk bandu koji dode svirati u neku underground bazi skinsheadsa, ali dogodi se smrt jedne osobe i tu nastaju problemi. Prvo i osnovno, ovo spada u horor zanr jer vec vidim kako neki na netu govore di je ovdje horor. Pa dajte molim vas ima mnogo ovakvih filmova su slicni po tome da nisu nadnaravni tipa Eden Lake. Eden Lake je danas svugdje priznat kao horor, a Green Room je jos krvaviji, ima vise po meni grafickog nasilja nego Eden Lake. Green Room moze proci i kao krimic, ali kad masakr krene, onda se pretvara u cisti horor. Patrick Stewart je dobar, a scene smrti bas pogadaju i ono sto je dobro je da nije predvidljiv i stvarno nisam znao tk oce umrijeti, a tko ce prezivjeti. Najbolnije scene za gledanje su mi bile
SpoilerShow
kada ona zenska onom debelom skinsu napravi rez na trbuhu pa ruka kada onom bude naceta i prvi put kada pas ubije onog za kojeg se cinilo da ce prezivjeti i vrat mu unakazi.
Dobar movie i stvarno za sad jako jako dobra godina za horor zanr od The Witch, Krampusa do Green Room i jos nekolicina, a di su jos The Conjuring 2 kad pogledam da vidim jel kvalitetan.

8=======..o/8==========o (7.2/10)

Wheel Smith

Post by Wheel Smith » 03 Jul 2016, 22:01

meni je bio super slazem se da ima stvarno neke glupe odluke pojedinih likova ali lik patricka stewarta ne bi voilo srest u mračnoj ulici ili klubu
:supz: :supz:

GreenHornet

Post by GreenHornet » 15 Jul 2016, 17:47

Dosta dobar! Svidila mi se tematika, moram priznati da sam se jako zamislio sto bi napravio u toj situaciji, okruzen takvim psihopatima. Na trenutke jako napet, par brutalnih i krvavih scena, nekoliko bas dobro napravljenih likova(sef nacista npr i bjj borac) i svidio mi se rasplet tj. ishod raspleta. Doduse, oko sudbine nekih likova su prebrzo "rasplet" napravili, te ima nekoliko nelogicnosti i nepotrebnih scena.
6.8/10
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!

Asfodel

Post by Asfodel » 29 Aug 2016, 23:20

Kad ti je zadnji film koji pogledas treci nastavak Purgea onda ti ovo dodje kao remek djelo. :mrgreen:
Iako nije, da se razumijemo. Nije cak, mislim, ni za toliko pamcenje, a i likovi su mi bili ne pretjerano upecatljivi.
No ono sto je bitno jest da mi se svidjela cijela tema i subkulturni setting i uzivala sam opcenito. Proletjelo je. Preporucila bih ga svima.

Jedino se prethodno treba pripremiti da se ne ocekuje horor film. Nema ni h od horora, j od jeze, ni nista u psiholoskom smislu. Malo krvi, ranjavanja i ubijanja. Cak ni te krvi nema na hektolitre bas.
Uglavnom, da, drago mi je da sam ga gledala.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

Michel

Post by Michel » 30 Aug 2016, 02:19

Ja sam ga opet nedavno pogledao, stvarno jedan od boljih horora prošle godine :)

Matango

Post by Matango » 30 Aug 2016, 12:16

Jedan od filmova u kojem nisam osjetio nikakvu empatiju prema likovima jer su plitko iskarakterizirani, bilo mi je sasvim svejedno tko će umrijeti. Možda zato što se radi o pankerima i skinsima, pa se nisam mogao poistovjetiti s takvim profilom lika.

A ako mi je u slasheru potpuno svejedno hoće li preživjeti žrtva ili villain, onda mi je to loš film.

Victor Crowley

Post by Victor Crowley » 20 Sep 2016, 11:40

Ovo je film u kojem sam uživao jer nekako volim te neke manijake koji su jako poslušni hahaha... Fina atmosfera, gluma, makljaža... Jedino mi nije jasno bilo kako Angel of Death svira na punk koncertu ali OK, kasnije bude jasno.

boyko

Post by boyko » 11 Oct 2016, 23:08

jako dobro napravljeno, stvarno mi već duže vrijeme nije tak brzo vrijeme proletjelo uz neki film ko uz ovaj. baš ful zanimljiv od početka do kraja.
ima dosta dobrih scena sakačenja.
SpoilerShow
najbolja ona gdje ženska liku trbušinu zareže
dobra atmosfera, zanimljivi likovi, sasvim oke gluma.. a zamjerki skoro pa i nemam.
7.5/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''