The Dead and the Damned (2010)

Mjesto za horore iz novog milenija.
Dragonrage

The Dead and the Damned (2010)

Post by Dragonrage » 21 Jun 2010, 14:39

Bilo je već nekih pokušaja da se spoje zombiji i kauboji (npr. "Undead or Alive"), ali ti pokušaju su uglavnom bili loši, i to poglavito zato jer im je nedostajalo financija za bolju produkciju. Navjerojatnije ni ovaj puta neče biti ništa bolje s ozirom da je riječ o nezavisnom low budget projektu redatelja i scenarista Rena Pereza koji je koštao tek 200 000$, ali ljubitelji zombie trash horraraca bi mogli doći na svoje jer film nudi pregrš gorea i tamanjenja zombija, te nešto sitno golotinje. Film je bio prikazan na Hole in the Head Festivalu, a ostale premijere nisu poznate....

Image Image

IMDB

Official site

TRAILER

RADNJA
It is 1849 in Jamestown California and the Gold Rush is in effect. The local miners are eager to search everyday hoping to come out on top with the best and most gold from the hills and valleys. During an expedition the miners stumble upon a fallen meteor and they bring it into town and unknowingly release deadly spoors located inside. Soon the town's population begins to turn into deadly blood thirsty Zombies and Mutants. Will the remaining townsfolk survive this unspeakable event?
SLIKE
Image Image Image Image Image Image

john_constantine

Re: The Dead and the Damned (2010)

Post by john_constantine » 11 Oct 2011, 20:11

a, damn... Baš sam mislio otvoriti topic jer imam u planu gledati ovaj film, a već si me odavno pretekao. :butthead:

Kako samo odoljeti ovakvom posteru?

Michel puši karu.

GreenHornet

Post by GreenHornet » 11 Oct 2011, 20:30

ovo vise slici na devu,nego konja... :lol: :mrgreen:
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!

john_constantine

Post by john_constantine » 11 Oct 2011, 20:31

GreenHornet wrote:ovo vise slici na devu,nego konja... :lol: :mrgreen:
:prayer:
Michel puši karu.

kraykulla

Post by kraykulla » 17 Oct 2011, 17:27

pogledao ovo neki dan,majko moja koja glupost od filma,smijeo sam se cijelo vrijeme ali nažalost mislim da te scene tvorcima filma nisu bile zamišljene za smijanje nego kao ozbiljan horror/western.užaaas! :toimonster: