Pogledani i poredani od najboljeg do najgoreg
Još mi ostao Zombieland drugi dio, ali zasad ovo je najbolja horor godina prošlog desetljeća. Moram još provjerit ali po svemu sudeći je. Moćno!The Lighthouse (2019) - (8/10) viewtopic.php?f=21&t=9677&p=372093#p372093
Doctor Sleep (2019) - 7.7/10 viewtopic.php?f=21&t=9727#p372246
Impetigore (2019) - (7.5/10) viewtopic.php?f=3&t=9704
The Mortuary Collection (2019) - (7.3/10) viewtopic.php?f=21&t=9719#p372151
Midsommar (2019) - 7/10 viewtopic.php?f=21&t=9727#p372246
I See You (2019) - (7/10) viewtopic.php?f=21&t=9707#p372032
Ready or Not (2019) - (7/10) viewtopic.php?f=21&t=9708&p=372043#p372043
Color Out of Space (2019) - (6.5/10) viewtopic.php?f=21&t=9722
Harpoon (2019) - (6.5/10) viewtopic.php?f=21&t=9717&p=372125#p372125
The Platform (2019) - (6.3/10) viewtopic.php?f=4&t=9712#p372082
Haunt (2019) - (6/10) viewtopic.php?f=21&t=9709&p=372044#p372044
Little Monsters (2019) - (6/10) viewtopic.php?f=21&t=9725#p372227
Brightburn (2019) - (6/10) viewtopic.php?f=21&t=9726#p372228
The Lodge (2019) - (6/10) viewtopic.php?f=21&t=9718&p=372126#p372126
La Llorona (6/10) - viewtopic.php?f=21&t=9713#p372083
Us (2019) - (5.8/10) viewtopic.php?f=21&t=9705
Scary Stories to Tell in the Dark (2019) - (5.7/10) viewtopic.php?f=21&t=9416#p372153
Blood Quantum (2019) - (5.5/10) viewtopic.php?f=21&t=9715#p372092
Child's Play (2019) - (5.5/10) viewtopic.php?f=21&t=9716&p=372124#p372124
Saint Maud (2019) - (5.5/10) viewtopic.php?f=4&t=9711&p=372064#p372064
Sea Fever (2019) - (5.5/10) viewtopic.php?f=4&t=9724#p372226
Sweetheart (2019) - (5/10) viewtopic.php?f=21&t=9706#p372033
Extra Ordinary (2019) - (5/10) viewtopic.php?f=4&t=9710&p=372063#p372063
Satanic Panic (2019) - (4/10) viewtopic.php?f=21&t=9723