Dokumentarci o horror filmovima

Razgovori ugodni o horor temama
dr_gonzo

Post by dr_gonzo » 24 Jan 2008, 15:32

Izgleda kao jedan od stvarno odličnih dokumenataraca...

HorrorHR ako naletiš na "The Thing: Terror Takes Shape" (1998) javi mi na pm :wink:
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

HorrorHR
Site Admin

Post by HorrorHR » 24 Jan 2008, 16:17

dr_gonzo wrote:Izgleda kao jedan od stvarno odličnih dokumenataraca...

HorrorHR ako naletiš na "The Thing: Terror Takes Shape" (1998) javi mi na pm :wink:
jel to na nekom DVDu?

HorrorHR
Site Admin

Post by HorrorHR » 26 Apr 2008, 00:29

French filmmaker and lifelong zombie aficionado Nicolas Garreau travels to the locations featured in such George A. Romero classics as Night of the Living Dead (both the original and the remake), Dawn of the Dead, and Day of the Dead to explore the settings that have gone on to become indelibly imprinted into the minds of devoted horror fans from around the world. From the basement featured in Night of the Living Dead to the Monroeville Mall featured in Dawn of the Dead and the military base where soldiers and scientists sat out the zombie apocalypse in Day of the Dead, these locations may have changed over the years, though they still hold the power to fascinate fans of the series decades after the cameras stopped rolling.
Fan.Of.The.Dead.2007.DVDRip.XviD-DOMiNO
Na torrentima i horrorflixu.

dr_gonzo

Post by dr_gonzo » 26 Apr 2008, 22:44

Nabavih napokon onaj dokumentarac - "The Thing: Terror Takes Shape" (1998)

Prejeben je dokumentarac, jer je obuhavtio sve što što želimo znati o filmu THe Thing

Nabavih i "An American Nightmare", ali je zvuk u kurcu (kasni za slikom, pa se gubi...pa ga ima...pa ga nema), ali izgleda da ću čekati HorrorHR-a da mi to pošalje (samo se nadam da mu je zvuk ok) kad bude sla i one ostale dokumentarce... :wink:
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

john_constantine

Post by john_constantine » 26 Apr 2008, 23:02

dr_gonzo wrote:Nabavih napokon onaj dokumentarac - "The Thing: Terror Takes Shape" (1998)

Prejeben je dokumentarac, jer je obuhavtio sve što što želimo znati o filmu THe Thing

Nabavih i "An American Nightmare", ali je zvuk u kurcu (kasni za slikom, pa se gubi...pa ga ima...pa ga nema), ali izgleda da ću čekati HorrorHR-a da mi to pošalje (samo se nadam da mu je zvuk ok) kad bude sla i one ostale dokumentarce... :wink:
opa, da čekam da mi dođe nepoznati paket kao zadnji put? :lol:
Michel puši karu.

dr_gonzo

Post by dr_gonzo » 27 Apr 2008, 23:41

vjerujem da ti je dobro došlo :lol:

- Charles Bukowski -

HorrorHR
Site Admin

Post by HorrorHR » 15 Jun 2008, 02:31

Novost na horrorflixu:

Horror Cafe (1990)
A round table discussion between six of the industrys' finest contributers whose task is to come up with "the ultimate horror movie for the end of the millenium":

Clive Barker
John Carpenter
Roger Corman
Peter Atkins
Ramsey Campbell
Lisa Tuttle

Hec

Post by Hec » 15 Jun 2008, 03:20

jel zanimljivo?
inace se sve ponavlja o svakom redatelju u bilo kojem dokumentarcu 8)
"Six strings to cover fear..."

craven road

Post by craven road » 30 Jun 2008, 18:02

marcato wrote:Toplo preporučujem da se pogleda odličan dokumentarac: Dario Argento's World of Horror iz 1985 i švedski dokumentarac In Search Of Dracula iz 1975.

Nećete požaliti.
potpis. kad vidiš u dokumentarcu kakav je argento freak onda ti je malo i jasnija njegova vizija horora. a ovaj in search of dracula ,ima za skinutna torrentima ? će se provjerit.

HorrorHR
Site Admin

Post by HorrorHR » 09 Aug 2008, 11:23

HorrorHR
Site Admin

Post by HorrorHR » 21 Feb 2009, 12:14

Hammer Horror - A Fan's Guide (2008)

This is the history of Hammer Film Productions, the world's most successful independent studio. Hammer, founded in 1935, achieved its greatest success durign the 1950s and '70s, producing over 70 horror, science fiction and fantasy films and making stars of Peter Cushing, Christopher Lee, Oliver Reed and Raquel Welch, as well as producing films with such legendary figures as Bette Davis. This DVD tells the story of Hammer, from humble beginnings with films such as The Curse of Frankenstein and Dracula to international success with 1 Million Years BC. Includes interviews with Christopher Lee and many of the stars and technicians, as well as numerous clips and previously unseen behind-the-scenes footage. This programme explores the company's rich archive and provides a sneak preview of the new Hammer movie.
Dostupno od danas na Horrorflixu.

jigsaw

Post by jigsaw » 21 Feb 2009, 12:54

Ja bih vas molio, ako bi mi netko mogao reći 5-6 dokumentaraca sa duhovima, bio bih jako zahvalan.

Nancy

Post by Nancy » 21 Feb 2009, 18:43

jigsaw wrote:Ja bih vas molio, ako bi mi netko mogao reći 5-6 dokumentaraca sa duhovima, bio bih jako zahvalan.
Jesu li stvarni? Duhovi -od nationala geo.
Misteriji smrti: Duh pirata -national geo.
opsjednutost-national geo.
za te znam pa si pogledaj :wink:

angelsshadow

Post by angelsshadow » 21 Feb 2009, 18:46

Kupila sam si bas bila ovaj dokumentarac Jesu li stvarni? Duhovi......iiiiii ne znam razocaro me, previse su to sve objasnili da duhovi uopce ne postoje, u biti da za svako to pojavljivanje duhova ima svoje logicno i znastveno objasnjenje, al kad smo kod dokumentaraca, dal je ko gledo ne znam sad kak se zove, al radilo se o najopsjednutijim mjestima u svijetu i onda su tam slali nekakve ljude da se uvjere u to....zatvor, dvorac itd...jel se moze to di nabavit, skinut??
WELCOME TO PRIME TIME, BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nancy

Post by Nancy » 21 Feb 2009, 19:04

ta emisija je bila mislim...na novoj prije cca 5,6mj.znam da je prva epizoda bila u Translivaniji
Whatever You Do, Don't Fall Asleep