Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godini...
- dr_gonzo
- Posts: 6279
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godini...
Pošto upravo dovršavam te dvije liste (imam pogledati 2-3 filma još) zanima me koji su vama najbolji najgori filmovi koje ste gledali u prošloj godini...evo recimo Mr. Disgusting's sa horor sajta Bloody-Disgusting ima ovu listu:
NAJBOLJI
10. TrollHunter
9. Livid
8. Wake Wood
7. Final Destination 5 3D
6. Paranormal Activity 3
5. The Skin I Live In
4. Rise of the Planet of the Apes
3. Attack the Block
2. You're Next
1A. Kill List
1B. "American Horror Story"
NAJGORI
10. Season of the Witch
9. Intruders
8. Red State
7. Fright Night 3D
6. Chillerama
5. Apollo 18
4. Cowboys & Aliens
3. Twixt
2. The Possession of Emma Evans (Exorcismus)
1A. The Thing
1B. Creature
NAJBOLJI
10. TrollHunter
9. Livid
8. Wake Wood
7. Final Destination 5 3D
6. Paranormal Activity 3
5. The Skin I Live In
4. Rise of the Planet of the Apes
3. Attack the Block
2. You're Next
1A. Kill List
1B. "American Horror Story"
NAJGORI
10. Season of the Witch
9. Intruders
8. Red State
7. Fright Night 3D
6. Chillerama
5. Apollo 18
4. Cowboys & Aliens
3. Twixt
2. The Possession of Emma Evans (Exorcismus)
1A. The Thing
1B. Creature
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "
- Charles Bukowski -
- Charles Bukowski -
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Koja blesava lista najgorih filmova... Za season of the witch mogu razumjeti. Ali Chillerama? Cowboys & alien? I The thing... A Wake wood, paranormal acitivity 3 i troll hunter među najbolje... bezveze.
Najbolji
1) Chillerama
2) The thing (2011)
3) Attack the block
4) Sherlock Holmes: A Game of Shadows
5) The priest
6) Captain America: The First Avenger
7) X-Men: First Class
Fast Five
9) Sucker Punch
10) Drive Angry
Najlošiji
1) Don't Be Afraid of the Dark
2) Dylan Dog: Dead of Night
3) Green Lantern
4) Super 8
Praktički skoro sve što sam gledao od filmova prošle godine...
Najbolji
1) Chillerama
2) The thing (2011)
3) Attack the block
4) Sherlock Holmes: A Game of Shadows
5) The priest
6) Captain America: The First Avenger
7) X-Men: First Class
Fast Five
9) Sucker Punch
10) Drive Angry
Najlošiji
1) Don't Be Afraid of the Dark
2) Dylan Dog: Dead of Night
3) Green Lantern
4) Super 8
Praktički skoro sve što sam gledao od filmova prošle godine...
Michel puši karu.
- jigsaw
- Posts: 5458
- Joined: 30 Dec 2006, 00:08
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Pa na prvu loptu bih ovako rekao:
Najbolji:
1. Drive
2. The Woman
3. Paranormal Activity 3
4. The Walking Dead S2
5. The Mechanic
6. Final Destination 5
7. Parada
8. Attack the Block
9. Limitless
10. Source Code
Najgori:
1. Scream 4
2. The Resident
3. Creature
4. 51
5. The Ward
6. Dylan Dog: Dead of Night
7. Hangover 2
8. Never Back Down 2
9. Bad Teacher
10. Twilight: Breaking Dawn part 1
Najbolji:
1. Drive
2. The Woman
3. Paranormal Activity 3
4. The Walking Dead S2
5. The Mechanic
6. Final Destination 5
7. Parada
8. Attack the Block
9. Limitless
10. Source Code
Najgori:
1. Scream 4
2. The Resident
3. Creature
4. 51
5. The Ward
6. Dylan Dog: Dead of Night
7. Hangover 2
8. Never Back Down 2
9. Bad Teacher
10. Twilight: Breaking Dawn part 1
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
za ovaj film 51 prvi put čujem.
Michel puši karu.
- jigsaw
- Posts: 5458
- Joined: 30 Dec 2006, 00:08
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
After Dark filmjohn_constantine wrote:za ovaj film 51 prvi put čujem.
http://www.imdb.com/title/tt1629439/
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
čak i da ne ubrajam samo horore, pogledao sam premalo filmova iz 2011. da bi radio nekakve liste
This is the Zodiac speaking.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
ah da, after dark... Od tih filmova sam odustao nakon što sam ogledao prvu sezonu. Ima koji dobar film, ali sve su to tako naporni, loši i dosadni filmovi, da je već pitanje kako su se našli na listi...jigsaw wrote:After Dark filmjohn_constantine wrote:za ovaj film 51 prvi put čujem.
http://www.imdb.com/title/tt1629439/
Michel puši karu.
- jigsaw
- Posts: 5458
- Joined: 30 Dec 2006, 00:08
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Ja ipak pratim, ne znam ni dalje zbog čega, ali svaku sezonu bude jedan film koji me dobro zabavi, a ostatak je za bacit. Nisam puno filmova pogledao iz 2011., pa sam zato ovog stavio.john_constantine wrote:ah da, after dark... Od tih filmova sam odustao nakon što sam ogledao prvu sezonu. Ima koji dobar film, ali sve su to tako naporni, loši i dosadni filmovi, da je već pitanje kako su se našli na listi...jigsaw wrote:After Dark filmjohn_constantine wrote:za ovaj film 51 prvi put čujem.
http://www.imdb.com/title/tt1629439/
- Josef K
- Posts: 4829
- Joined: 26 Mar 2008, 19:39
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Čujemo se za mjesec i pol, kad će svi filmovi bit dostupni.
- Dragonrage
- Posts: 8424
- Joined: 06 Oct 2006, 09:44
- Location: Zagreb
- Contact:
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Ovih dana ću posložiti listu....imam još naslov il dva koji bih htio pogledati prije...
- dr_gonzo
- Posts: 6279
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
Ja još da uspijem pogledati Apollo 18 i lista je kompletirana...
Zanima me i Dragonrageova lista također...
Zanima me i Dragonrageova lista također...
Last edited by dr_gonzo on 16 Jan 2012, 10:09, edited 1 time in total.
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "
- Charles Bukowski -
- Charles Bukowski -
- dr_gonzo
- Posts: 6279
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
Evo i moje liste i najgorih u 2011 godini:
17) Paul (2011)
16) Your Highness (2011)
15) Shark Night 3D (2011)
14) Sint (2010)
13) The Ward (2010)
12) Scream 4 (2011)
11) Night of the Demons (2010)
10) Cowboys & Aliens (2011)
9) Sector 7 (2011)
Cabin Fever 2: Spring Fever (2009)
7) Real Steel (2011)
6) Skyline (2010)
5) Prince of Persia: The Sands of Time (2010)
4) The Human Centipede II (Full Sequence) (2011)
3) Dylan Dog: Dead of Night (2011)
2) Atrocious (2010)
1) Resident Evil: Afterlife (2010)
17) Paul (2011)
16) Your Highness (2011)
15) Shark Night 3D (2011)
14) Sint (2010)
13) The Ward (2010)
12) Scream 4 (2011)
11) Night of the Demons (2010)
10) Cowboys & Aliens (2011)
9) Sector 7 (2011)
Cabin Fever 2: Spring Fever (2009)
7) Real Steel (2011)
6) Skyline (2010)
5) Prince of Persia: The Sands of Time (2010)
4) The Human Centipede II (Full Sequence) (2011)
3) Dylan Dog: Dead of Night (2011)
2) Atrocious (2010)
1) Resident Evil: Afterlife (2010)
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "
- Charles Bukowski -
- Charles Bukowski -
- Vermillion
- Posts: 206
- Joined: 15 Oct 2009, 02:18
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
NAJBOLJI: (redosljed je nebitan , napisat cu jos dok se sjetim....)
12.Grave Encounters
11.The Thing 2011
10.Monster Man 2003
9.The house of the Devil 2009
8.Shutter 2004
7.Sunshine 2008
6.Insidious 2011
5.I spit on your grave 2010
4.Vanishing on 7th Street
3.Nine Miles Down
2.Stake Land 2010
1.The Shrine
12.Grave Encounters
11.The Thing 2011
10.Monster Man 2003
9.The house of the Devil 2009
8.Shutter 2004
7.Sunshine 2008
6.Insidious 2011
5.I spit on your grave 2010
4.Vanishing on 7th Street
3.Nine Miles Down
2.Stake Land 2010
1.The Shrine
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Zar je Your Highness na kraju tako loš?
Michel puši karu.
- Vermillion
- Posts: 206
- Joined: 15 Oct 2009, 02:18
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Meni je bio dobar ako volis filmove koji su debilana u stilu pink panther ili kung powjohn_constantine wrote:Zar je Your Highness na kraju tako loš?