Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
- dr_gonzo
- Posts: 6280
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
Evo dok ja polako sređujem za blog svoju listu, zanima me možete li izabrati barem 10 (ajde barem 5 ako ne može 10) najboljih hororaca koje ste gledali prošle godine...(mislim na filmove koji su izašli 2009 godine)
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "
- Charles Bukowski -
- Charles Bukowski -
- DEXTER
- Posts: 1877
- Joined: 18 Dec 2008, 18:25
- Location: Miami Metro Police Department
- Contact:
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. My Bloody Valentine 3D
2. Drag Me to Hell
3. Orphan
4. Zombieland
5. Sorority Row
2. Drag Me to Hell
3. Orphan
4. Zombieland
5. Sorority Row
[img]http://i34.tinypic.com/szd35x.png[/img]
[i][b]America's favorite serial killer.[/b][/i]
[i][b]America's favorite serial killer.[/b][/i]
- Josef K
- Posts: 4829
- Joined: 26 Mar 2008, 19:39
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. Drag Me To Hell
2. Orphan
3. My Bloody Valentine
4. Saw VI
5. Zombieland
A popis sa 10 filmova bi nakon prvih 5 imao sranja jer nije tak puno dobrih bilo ove godine
S tim da nisam još pogledo Rec 2 i Paranormal Activity
2. Orphan
3. My Bloody Valentine
4. Saw VI
5. Zombieland
A popis sa 10 filmova bi nakon prvih 5 imao sranja jer nije tak puno dobrih bilo ove godine
S tim da nisam još pogledo Rec 2 i Paranormal Activity
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. Paranormal Activity
2. Friday the 13th
3. Drag me to Hell
4. The Fourth Kind
5. My Bloody Valentine
to je i jedino kaj sam pogledao od horora iz 2009.
2. Friday the 13th
3. Drag me to Hell
4. The Fourth Kind
5. My Bloody Valentine
to je i jedino kaj sam pogledao od horora iz 2009.
This is the Zodiac speaking.
- Scarface
- Posts: 8071
- Joined: 30 Jun 2007, 20:24
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. My Bloody Valentine
2. Last House on Left
3. Laid To Rest
4. Pandorum
5. Red Velvet
6. Saw 6
7. Sorority Row
8. Triangle
9. Trick 'r threat
10. Underworld: Rise of the Lycans
2. Last House on Left
3. Laid To Rest
4. Pandorum
5. Red Velvet
6. Saw 6
7. Sorority Row
8. Triangle
9. Trick 'r threat
10. Underworld: Rise of the Lycans
I think human consciousness, is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware, nature created an aspect of nature separate from itself, we are creatures that should not exist by natural law.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
Nije ih baš bilo toliko dobrih , evo usiljena lista:
1. Orphan
2. Paranormal Activity
..sad bih najradije stala, al ajd
3. My Bloody Valentine
4. Jeniffer's Body
5. Trick 'r Treat
6. Sorority Row
7. Drag me to Hell
8. Pandorum
..vjerojatno sam to i jedino pogledala iz 2009.
1. Orphan
2. Paranormal Activity
..sad bih najradije stala, al ajd
3. My Bloody Valentine
4. Jeniffer's Body
5. Trick 'r Treat
6. Sorority Row
7. Drag me to Hell
8. Pandorum
..vjerojatno sam to i jedino pogledala iz 2009.
Last edited by Asfodel on 10 Jan 2010, 01:33, edited 1 time in total.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 4849
- Joined: 30 Oct 2007, 01:03
- Location: Dubrovnik
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
Takoder ih nisam puno pogledao...
1.Orphan
2.Drag me to Hell
3.My bloody Valentine
4.Trick´r Treat
5.Friday the 13th ("ponovljenom snimkom" prestigao Sorority row)
1.Orphan
2.Drag me to Hell
3.My bloody Valentine
4.Trick´r Treat
5.Friday the 13th ("ponovljenom snimkom" prestigao Sorority row)
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!
-
- Posts: 1547
- Joined: 19 Jan 2009, 04:30
- Location: Wheelchair
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. trick n treat
2. my bloody valentine 3d
3. drag me to hell
4. friday the 13th
5. Sorority row
2. my bloody valentine 3d
3. drag me to hell
4. friday the 13th
5. Sorority row
:supz: :supz:
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1.Paranormal Activity 9.2/10
2.Drag me to Hell 8.5/10
3.Carriers 8.4/10
4.Zombieland 8/10
5.The Haunting in Connecticut 6.5/10
6.A Perfect Getaway 7/10
7.The Uninvited 6.1/10
8.Infestation 6.5/10
9.My Bloody Valentine 6/10
10.Vacancy 2: The First Cut 6.2/10
....uglavno loša godina za horore,jedva sam napravio listu heh
top 3 razoćaranja:
1.Amusement 4.5/10
2.Wrong Turn 3: Left for Dead 2/10
3.Albino Farm 3/10
2.Drag me to Hell 8.5/10
3.Carriers 8.4/10
4.Zombieland 8/10
5.The Haunting in Connecticut 6.5/10
6.A Perfect Getaway 7/10
7.The Uninvited 6.1/10
8.Infestation 6.5/10
9.My Bloody Valentine 6/10
10.Vacancy 2: The First Cut 6.2/10
....uglavno loša godina za horore,jedva sam napravio listu heh
top 3 razoćaranja:
1.Amusement 4.5/10
2.Wrong Turn 3: Left for Dead 2/10
3.Albino Farm 3/10
- Damned_Thing
- Posts: 145
- Joined: 17 Oct 2009, 12:44
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1.Orphan
2.Last house on the left
3.Zombieland
4.My Bloody Valentine
5.Trick´r Treat
6.Sorority row
7.Drag me to Hell
8.The Uninvited
9.Paranormal Activity
2.Last house on the left
3.Zombieland
4.My Bloody Valentine
5.Trick´r Treat
6.Sorority row
7.Drag me to Hell
8.The Uninvited
9.Paranormal Activity
Last edited by Damned_Thing on 12 Jan 2010, 14:38, edited 1 time in total.
- Carpenter
- Posts: 207
- Joined: 08 Nov 2008, 00:43
- Location: Rodni dom
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. Død snø
2. The last house on the left
3. My bloody valentine
4.Underworld:Rise of the lycans
5. Drag me to hell
6. The house of the devil
7. Antichrist
8. Carriers
9. Kill theory
2. The last house on the left
3. My bloody valentine
4.Underworld:Rise of the lycans
5. Drag me to hell
6. The house of the devil
7. Antichrist
8. Carriers
9. Kill theory
Are you talking to me?
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
- DrugsBunny
- Posts: 4640
- Joined: 02 Nov 2009, 23:39
- Location: Osijek
- Contact:
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
svakako jedan od boljihjohn_constantine wrote:1)dead snow
to je to
...I wrapped our love in all this foil,
Silver-tight like spider legs
I never wanted it to ever spoil,
But flies will lay their eggs...
Silver-tight like spider legs
I never wanted it to ever spoil,
But flies will lay their eggs...
- chatterer
- Posts: 565
- Joined: 13 Jun 2009, 20:33
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
1. Trick 'r Treat
2. Zombieland
3. Drag Me To Hell
nisam ih puno gledao
2. Zombieland
3. Drag Me To Hell
nisam ih puno gledao
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Vaših 10 najboljih filmova u 2009 godini...
ajme kako sam ovo zaboravio...definitivno uz feast najbolja zabava koju sam imao prilike doživjeti uz neki hororjohn_constantine wrote:1)dead snow
to je to
This is the Zodiac speaking.