Vaši najdraži horor filmovi iz zlatne ere tj. 80-tih
- dr_gonzo
- Posts: 6280
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
Vaši najdraži horor filmovi iz zlatne ere tj. 80-tih
Pošto sam već neko vrijeme u điru horora iz 80-tih zanima me koji su vaši najdraži filmovi iz tog vremena? Možete evo recimo nabrojati top 10...
Evo mojih:
1) The Thing (1982)
2) Evil Dead II (1987)
3) Predator (1987)
4) Aliens (1987)
5) Fright Night (1985)
6) Lost Boys (1987)
7) Terminator (1984)
Return of the Living Dead (1985)
9) Re-Animator (1985)
10) My Bloody Valentine (1981)
A bogme se sjećam i - Night of the Demons (1988), Scanners (1981), Creepshow (1982), Lifeforce (1985), Night of the Creeps (1986)...
Kad se sjetiš tog vremena (Night of the Demons je mnogima bio najomiljeniji hororac, no ja sam kad su u pitanju bili demoni uvijek birao Evil Dead) tek onda shvatiš koliko je odličnih hororaca izašlo....
p.s. - ako je već bila slična tema (tražio sam ali ju nisam našao) onda lokajte ovaj topic, a tekst prebacite u već postojeći
Evo mojih:
1) The Thing (1982)
2) Evil Dead II (1987)
3) Predator (1987)
4) Aliens (1987)
5) Fright Night (1985)
6) Lost Boys (1987)
7) Terminator (1984)
Return of the Living Dead (1985)
9) Re-Animator (1985)
10) My Bloody Valentine (1981)
A bogme se sjećam i - Night of the Demons (1988), Scanners (1981), Creepshow (1982), Lifeforce (1985), Night of the Creeps (1986)...
Kad se sjetiš tog vremena (Night of the Demons je mnogima bio najomiljeniji hororac, no ja sam kad su u pitanju bili demoni uvijek birao Evil Dead) tek onda shvatiš koliko je odličnih hororaca izašlo....
p.s. - ako je već bila slična tema (tražio sam ali ju nisam našao) onda lokajte ovaj topic, a tekst prebacite u već postojeći
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "
- Charles Bukowski -
- Charles Bukowski -
- Scarface
- Posts: 8071
- Joined: 30 Jun 2007, 20:24
Izuzev poznatih blockbustera tipa Aliens, Terminator itd najdraži su mi Night of demons i My bloody valentine, a ne zaboravimo i American werewolf in London.
I think human consciousness, is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware, nature created an aspect of nature separate from itself, we are creatures that should not exist by natural law.
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
terminator za mene nije horor, ali dobro, kako kome...
inače, nebi mogao složit listu nekakvu, ali otprilike evo najboljih...
cannibal holocaust, friday the 13th part 3, halloween 2, the burning, the thing, sleepaway camp, aliens, predator...
s tim da se predator i aliens izdvajaju daleko iznad ostalih jer su to filmovi koji su mi obilježili djetinjstvo i dobrim dijelom su zaslužni što sam tako zavolio filmove...
cannibal holocaust je na listi zbog dojma koji je na mene ostavio, baš mi je nekako neugodan osjećaj ostao
zbog friday the 13th part 3 sam nekoliko noći spavao s upaljenim svjetlom
halloween 2 je bio u nekakvom maratonu skupa s jedinicom na HRTu davno i tada sam prvi put upoznao michaela myersa
the burning možda nebi trebao biti na listi, ali ipak je upao
the thing ne moram ni komentirati
sleepaway camp, vjerojatno najjači kraj ikada u filmovima za mene, zasro pošteno, a gledao sam film prije 2god (znači, ne tako davno) rijetko kad me nešto tako scimalo
inače, nebi mogao složit listu nekakvu, ali otprilike evo najboljih...
cannibal holocaust, friday the 13th part 3, halloween 2, the burning, the thing, sleepaway camp, aliens, predator...
s tim da se predator i aliens izdvajaju daleko iznad ostalih jer su to filmovi koji su mi obilježili djetinjstvo i dobrim dijelom su zaslužni što sam tako zavolio filmove...
cannibal holocaust je na listi zbog dojma koji je na mene ostavio, baš mi je nekako neugodan osjećaj ostao
zbog friday the 13th part 3 sam nekoliko noći spavao s upaljenim svjetlom
halloween 2 je bio u nekakvom maratonu skupa s jedinicom na HRTu davno i tada sam prvi put upoznao michaela myersa
the burning možda nebi trebao biti na listi, ali ipak je upao
the thing ne moram ni komentirati
sleepaway camp, vjerojatno najjači kraj ikada u filmovima za mene, zasro pošteno, a gledao sam film prije 2god (znači, ne tako davno) rijetko kad me nešto tako scimalo
This is the Zodiac speaking.
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
recimo ovak nekak:
1.The Shining
2.The Thing
3.Evil Dead II
4.Predator
5.Alien
6.Terminator (nije horor al dok sam ga prvi put ko klinac gledal sam ga doživjel ko horor)
7.A Nightmare on Elm Street (ovaj serijal je posebno utjecal na moju ljubav prema hororima)
8.The Woman in Black
ima toga još sam se nemrem trenutno sjetit
1.The Shining
2.The Thing
3.Evil Dead II
4.Predator
5.Alien
6.Terminator (nije horor al dok sam ga prvi put ko klinac gledal sam ga doživjel ko horor)
7.A Nightmare on Elm Street (ovaj serijal je posebno utjecal na moju ljubav prema hororima)
8.The Woman in Black
ima toga još sam se nemrem trenutno sjetit
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
meni je skoro sve nabrojano odlicno i ne usudim se raditi neke liste.
the shining mi je nesto posebniji jer ga opcenito smatram mozda i najboljim horrorom, no tu su jos return of the living dead, my bloody valentine, evil dead 2, the thing, re-animator, demoni, the burning itd. ...koji ga odmah slijede po zanimljivosti i kvaliteti.
night of the demons jedino bas i ne bih tu uvrstila, no da je 2. dio snimljen u osamdesetima, svakako bi se pronasao medu nabrojanima.
the shining mi je nesto posebniji jer ga opcenito smatram mozda i najboljim horrorom, no tu su jos return of the living dead, my bloody valentine, evil dead 2, the thing, re-animator, demoni, the burning itd. ...koji ga odmah slijede po zanimljivosti i kvaliteti.
night of the demons jedino bas i ne bih tu uvrstila, no da je 2. dio snimljen u osamdesetima, svakako bi se pronasao medu nabrojanima.
- Wendigo
- Posts: 14771
- Joined: 08 Nov 2006, 17:10
- Location: Dublin, Ireland
potpis.elrania wrote:meni je skoro sve nabrojano odlicno i ne usudim se raditi neke liste.
the shining mi je nesto posebniji jer ga opcenito smatram mozda i najboljim horrorom, no tu su jos return of the living dead, my bloody valentine, evil dead 2, the thing, re-animator, demoni, the burning itd. ...koji ga odmah slijede po zanimljivosti i kvaliteti.
night of the demons jedino bas i ne bih tu uvrstila, no da je 2. dio snimljen u osamdesetima, svakako bi se pronasao medu nabrojanima.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
-
- Posts: 1548
- Joined: 29 Oct 2006, 10:12
- Location: Zabok
- Contact:
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
- horkolerbus
- Posts: 978
- Joined: 16 Jan 2007, 12:34
- Location: Silent Hill
- Contact: