Maratoni filmova
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Nastavljam
Iduća dva maratona će mi biti jako draga, a prvi od ta dva je DOKUMENTARCI: PART SIX
Dokumentarci su:
Mein liebster Feind - Klaus Kinski (1999)
TT3D: Closer to the Edge (2011)
4 Little Girls (1997)
Crumb (1994)
Pina (2011)
Océans (2009)
American: The Bill Hicks Story (2009)
Dogtown and Z-Boys (2001)
F for Fake (1973)
The War Game (1965)
Iduća dva maratona će mi biti jako draga, a prvi od ta dva je DOKUMENTARCI: PART SIX
Dokumentarci su:
Mein liebster Feind - Klaus Kinski (1999)
TT3D: Closer to the Edge (2011)
4 Little Girls (1997)
Crumb (1994)
Pina (2011)
Océans (2009)
American: The Bill Hicks Story (2009)
Dogtown and Z-Boys (2001)
F for Fake (1973)
The War Game (1965)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Novi maraton. Prošle godine sam imao dosta tematski vezanih horor maratona. Sad sam pokušao isto, ali ne mogu naći. Horor je žanr kojeg sam najviše gledao i postalo je vrlo teško, gotovo nemoguće naći 10-ak horora koji su vezani sa jednom temom pa sam tako odustao od toga i jednostavno ću morati mixati.
HOROR MIX: PART ONE
Filmovi su:
Candyman (1992)
Amer (2009)
Bride of Re-Animator (1989)
Don't Go in the House (1979)
Monkey Shines (1988)
Psycho II (1983)
Thirst (2009)
Tourist Trap (1979)
Spring (2014)
Backcountry (2014)
Wyrmwood (2014)
Clown (2014)
Lemora: A Child's Tale of the Supernatural (1973)
DODATAK:
Subspecies prva dva, tri filma ako se skine na vrijeme.
HOROR MIX: PART ONE
Filmovi su:
Candyman (1992)
Amer (2009)
Bride of Re-Animator (1989)
Don't Go in the House (1979)
Monkey Shines (1988)
Psycho II (1983)
Thirst (2009)
Tourist Trap (1979)
Spring (2014)
Backcountry (2014)
Wyrmwood (2014)
Clown (2014)
Lemora: A Child's Tale of the Supernatural (1973)
DODATAK:
Subspecies prva dva, tri filma ako se skine na vrijeme.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Gotov sa horor maratonom, a sad na novi. Idem odradit jedan kratki, ali slatki do kraja tjedna.
NEW YORK, NEW YORK
Filmovi su:
The Taking of Pelham One Two Three (1974)
Six Degrees of Separation (1993)
Metropolitan (1990)
Bad Lieutenant (1992)
Broadway Danny Rose (1984)
Escape from New York (1981)
Carpenterov kultni klasik sam gledao prije dosta godina pa da se ponovi. Otmicu 1 2 3 sam gledao remake i jako je loš pa je vrijeme za original. Ovo ostalo not.
NEW YORK, NEW YORK
Filmovi su:
The Taking of Pelham One Two Three (1974)
Six Degrees of Separation (1993)
Metropolitan (1990)
Bad Lieutenant (1992)
Broadway Danny Rose (1984)
Escape from New York (1981)
Carpenterov kultni klasik sam gledao prije dosta godina pa da se ponovi. Otmicu 1 2 3 sam gledao remake i jako je loš pa je vrijeme za original. Ovo ostalo not.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
19. STOLJEĆE
Filmovi smješteni u to razdoblje.
Filmovi su:
Tess (1979)
The Age of Innocence (1993)
The Illusionist (2006)
The Man From Snowy River (1982)
Gaslight (1944)
Hobson's Choice (1954)
Les Misérables (1998)
Mountains of the Moon (1990)
Filmovi smješteni u to razdoblje.
Filmovi su:
Tess (1979)
The Age of Innocence (1993)
The Illusionist (2006)
The Man From Snowy River (1982)
Gaslight (1944)
Hobson's Choice (1954)
Les Misérables (1998)
Mountains of the Moon (1990)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Nakon malog zastoja i "odmora" od filmova baterije su napunjene pa krećemo dalje.
ISPOD 90
Filmovi ispod 90 minuta.
Filmovi su:
The Producers (1967)
Airplane! (1980)
Tokyo Fist (1995)
Dead End (2003)
When the Wind Blows (1986)
Pafekuto buru (1997)
Shogun Assassin (1980)
Pi (1998)
Best in Show (2000)
11:14 (2003)
ISPOD 90
Filmovi ispod 90 minuta.
Filmovi su:
The Producers (1967)
Airplane! (1980)
Tokyo Fist (1995)
Dead End (2003)
When the Wind Blows (1986)
Pafekuto buru (1997)
Shogun Assassin (1980)
Pi (1998)
Best in Show (2000)
11:14 (2003)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
ZABORALJENA 2015: PART ONE
I opet je došlo doba u godini kad se okrećem ovom maratonu gdje gledam filmove iz 2015. godine. Krenuo rano kao i svake godine pošto ću imati 4, 5 dijelova. Izašlo je već dosta naslova pa da krenem polagano. Tijekom tjedna ću i napisati one filmove koje najviše očekujem kao za prošlu godinu.
Filmovi su:
Ex Machina (2015)
Slow West (2015)
Chappie (2015)
Parallels (2015)
Demonic (2015)
Relatos salvajes (2015)
Kingsman: The Secret Service (2015)
Run All Night (2015)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Wild Tales i Kingsman piše na imdb-u da su iz 2014., ali izašli su iz ove godine i vidio sam na više kritičarskih sajtova da govore film iz 2015. godine,.
I opet je došlo doba u godini kad se okrećem ovom maratonu gdje gledam filmove iz 2015. godine. Krenuo rano kao i svake godine pošto ću imati 4, 5 dijelova. Izašlo je već dosta naslova pa da krenem polagano. Tijekom tjedna ću i napisati one filmove koje najviše očekujem kao za prošlu godinu.
Filmovi su:
Ex Machina (2015)
Slow West (2015)
Chappie (2015)
Parallels (2015)
Demonic (2015)
Relatos salvajes (2015)
Kingsman: The Secret Service (2015)
Run All Night (2015)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Wild Tales i Kingsman piše na imdb-u da su iz 2014., ali izašli su iz ove godine i vidio sam na više kritičarskih sajtova da govore film iz 2015. godine,.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Ove godine nisam imao mix maraton.
MIX MIX MARATON: PART SEVEN
Filmovi su:
Sibir. Monamur (2011)
Werckmeister harmóniák (2000)
Die Welle (2008)
Le souffle au coeur (1971)
Vengeance is Mine (1979)
L'appartement (1996)
Vampire Hunter D: Bloodlust (2000)
Spaceballs (1987)
Beauty and the Beast (1991)
La cité des enfants perdus (1995)
MIX MIX MARATON: PART SEVEN
Filmovi su:
Sibir. Monamur (2011)
Werckmeister harmóniák (2000)
Die Welle (2008)
Le souffle au coeur (1971)
Vengeance is Mine (1979)
L'appartement (1996)
Vampire Hunter D: Bloodlust (2000)
Spaceballs (1987)
Beauty and the Beast (1991)
La cité des enfants perdus (1995)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Spaceballs (1987) si ostavljam za jedan drugi maraton. Bit će puno korisniji tamo.
Sad na novi. OTOCI I ĐŽUNGLE
Filmovi su:
Swiss Family Robinson (1960)
L'Avventura (1960)
And Then There Were None (1945)
Open Water (2003)
I Walked with a Zombie (1943)
Island of Terror (1966)
King Kong (1933)
Tarzan and His Mate (1934)
The Emerald Forest (1985)
Sud pralad (2004)
Monsters (2010)
The Most Dangerous Game (1932)
Ne mogu vjerovat da ovakav maraton prije nisam imao. Dakle, filmovi smješteni na otok ili u đžunglu. Kad sam tražio filmove smještene na otok, našao sam si ovih prvi šest, a za đžunglu ovih drugih šest iako ima tu filmova koji su i na otoku, i u đžungli kao ovaj zadnji kojemu se radnja dešava na istom otoku gdje je King Kong.
Sad na novi. OTOCI I ĐŽUNGLE
Filmovi su:
Swiss Family Robinson (1960)
L'Avventura (1960)
And Then There Were None (1945)
Open Water (2003)
I Walked with a Zombie (1943)
Island of Terror (1966)
King Kong (1933)
Tarzan and His Mate (1934)
The Emerald Forest (1985)
Sud pralad (2004)
Monsters (2010)
The Most Dangerous Game (1932)
Ne mogu vjerovat da ovakav maraton prije nisam imao. Dakle, filmovi smješteni na otok ili u đžunglu. Kad sam tražio filmove smještene na otok, našao sam si ovih prvi šest, a za đžunglu ovih drugih šest iako ima tu filmova koji su i na otoku, i u đžungli kao ovaj zadnji kojemu se radnja dešava na istom otoku gdje je King Kong.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Maratoni filmova
kolko se sjećam, open water nema veze sa otokom ili džunglom, a u l'avventuri bi se mogao razočarati koliko je malo korišten otok.
This is the Zodiac speaking.
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Open Water sam uzeo u nedostatku otočnih filmova. Neke sam već gledao, a neki mi se nisu činili dovoljno zanimljivima da ih uzmem. A znam da Opet Water je uglavnom radnja usred oceana koliko sam vidio, ali oko njih otoci i uvijek gledm na imdb-u Plot Keywords pa je pisalo island.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12168
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Maratoni filmova
složio sam si ajmogatakonazvati "ljetni maraton", ali čekam 30+ stupnjeva vani da bude veći gušt
48 hours (1982)
Almost Heroes (1998)
Betty Blue (1986)
Beverly hills (sva 3)
Black Water (2007)
Breaking Away (1979)
Caddyshack (1980)
Dark Tide (2012)
Hector and the Search for Happiness (2014)
Hell in the Pacific (1968)
I Know What You Did Last Summer (1997)
Independence Day (1996)
Interstate 60: Episodes of the Road (2002)
Jaws 2 (1978)
Meatballs (1979)
Men of Honor (2000)
Open Water (2003)
Piranha (1978)
Terminator (sva 4)
The Texas Chain Saw Massacre (prvih 6)
The arrival (1996)
The Border (1982)
The Great Outdoors (1988)
The Hot Spot (1990)
The Last Detail (1973)
The Missouri Breaks (1976)
Virus (1999)
48 hours (1982)
Almost Heroes (1998)
Betty Blue (1986)
Beverly hills (sva 3)
Black Water (2007)
Breaking Away (1979)
Caddyshack (1980)
Dark Tide (2012)
Hector and the Search for Happiness (2014)
Hell in the Pacific (1968)
I Know What You Did Last Summer (1997)
Independence Day (1996)
Interstate 60: Episodes of the Road (2002)
Jaws 2 (1978)
Meatballs (1979)
Men of Honor (2000)
Open Water (2003)
Piranha (1978)
Terminator (sva 4)
The Texas Chain Saw Massacre (prvih 6)
The arrival (1996)
The Border (1982)
The Great Outdoors (1988)
The Hot Spot (1990)
The Last Detail (1973)
The Missouri Breaks (1976)
Virus (1999)
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Maratoni filmova
uuu sviđa mi se ovaj ljetni maraton. ja sam cijelu godinu planirao napraviti jedan ljetni sa špagetijima, slasherima i pokojim kung fu filmom, ali nikako da nađem vremena i posvetim se tome jer ionako imam hrpu zaostataka sa filmovima pa stalno nešto nadoknađujem.
This is the Zodiac speaking.
- Michel
- Posts: 11425
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
I došao je dan da opet imam neki specijalan maraton po ljeti. Kako je ovo treća godina maratona, prijašnjih godina sam imao LJETNI SPECIJAL i LJETNE HOROR NOĆI (isto važi za zimu), ove godine ATMOSFERIČNO LJETO
Filmovi su:
Dark Waters (1993)
Diabel (1972)
Madhouse (2004)
Malefique (2002)
Necronomicon (1993)
Panna a Netvor (1978)
Bloodstone: Subspecies II (1993)
The Nightmare (2015)
The Premature Burial (1962)
Henjel gwa Geuretel (2007)
Los sin nombre (1999)
Spalovac mrtvol (1969)
Messiah of Evil (1973)
Witchhammer (1970)
La casa del fin de los tiempos (2013)
Creep (2014)
Wilczyca (1983)
Goodnight Mommy (2015)
Filmovi su:
Dark Waters (1993)
Diabel (1972)
Madhouse (2004)
Malefique (2002)
Necronomicon (1993)
Panna a Netvor (1978)
Bloodstone: Subspecies II (1993)
The Nightmare (2015)
The Premature Burial (1962)
Henjel gwa Geuretel (2007)
Los sin nombre (1999)
Spalovac mrtvol (1969)
Messiah of Evil (1973)
Witchhammer (1970)
La casa del fin de los tiempos (2013)
Creep (2014)
Wilczyca (1983)
Goodnight Mommy (2015)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Maratoni filmova
Moj lista za za pogledat ovaj srpanj: 31 dan - 31 film
1. Inception (2010) – 7/10
2. Raiders of the Lost Ark (1981) – 7/10
3. Solayris (1968) – 6/10
4. Charlie's Farm (2014) – 6/10
5. Interstellar (2014) – 4/10
6. Necronomicon (1993) – 7/10
7. Aliens (1986) – 8/10
8. Death Valley (1982) – 4/10
9. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999) – 8/10
10. Kiss Kiss Bang Bang (2005) - 7/10
11. Mad Max: Fury Road (2015) – 8/10
12. Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002) – 7/10
13. The Evil Dead (1981) – 9/10
14. Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005) – 9/10
15. Wolf Creek 2 (2013) – 5/10
16. La Vénus à la fourrure (2013) – 5/10
17. The Spirit (2008) – 7/10
18. Lost in Translation (2003) – 8/10
19. The Salvation (2014) – 7/10
20. Burying the Ex (2014) – 6/10
21. The Wicker Man (1973) – 8/10
22. Star Wars: Episode IV – A New Hope (1977) – 8/10
23. Ted 2 (2015) – 2/10
24. Dellamorte Dellamore (1994) – 9/10
25. Scary Movie 2 (2001) – 5/10
26. Predator (1987) – 7/10
27. Evil Dead II (1987) – 8/10
28. Predator 2 (1990) – 7/10
29. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980) – 9/10
30. Silent Hill (2006) - 8/10
31. Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983) - 5/10
+ Dodatak:
- Creep (2014) - 5/10
- Requiem for a Dream (2000) - 10/10
Na listi sam 10 horora
Prosječna ocjena svih filmova za srpanj: 6.8484
1. Inception (2010) – 7/10
2. Raiders of the Lost Ark (1981) – 7/10
3. Solayris (1968) – 6/10
4. Charlie's Farm (2014) – 6/10
5. Interstellar (2014) – 4/10
6. Necronomicon (1993) – 7/10
7. Aliens (1986) – 8/10
8. Death Valley (1982) – 4/10
9. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999) – 8/10
10. Kiss Kiss Bang Bang (2005) - 7/10
11. Mad Max: Fury Road (2015) – 8/10
12. Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002) – 7/10
13. The Evil Dead (1981) – 9/10
14. Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005) – 9/10
15. Wolf Creek 2 (2013) – 5/10
16. La Vénus à la fourrure (2013) – 5/10
17. The Spirit (2008) – 7/10
18. Lost in Translation (2003) – 8/10
19. The Salvation (2014) – 7/10
20. Burying the Ex (2014) – 6/10
21. The Wicker Man (1973) – 8/10
22. Star Wars: Episode IV – A New Hope (1977) – 8/10
23. Ted 2 (2015) – 2/10
24. Dellamorte Dellamore (1994) – 9/10
25. Scary Movie 2 (2001) – 5/10
26. Predator (1987) – 7/10
27. Evil Dead II (1987) – 8/10
28. Predator 2 (1990) – 7/10
29. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980) – 9/10
30. Silent Hill (2006) - 8/10
31. Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983) - 5/10
+ Dodatak:
- Creep (2014) - 5/10
- Requiem for a Dream (2000) - 10/10
Na listi sam 10 horora
Prosječna ocjena svih filmova za srpanj: 6.8484
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Maratoni filmova
Uskoro ću raditi japanski underground cyberpunk maraton, a poslije toga jednom i onaj nepogledanih ekranizacija književnih klasika
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out