Maratoni filmova
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Maratoni filmova
Alien trilogija + AVP duologija- ovo prvo po 800-ti put, ovo drugo po treći put..ovo prvo svaki put sve bolje i bolje, ovo drugo sve gore i gore..
It's in your nature to destroy yourselves...
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Maratoni filmova
Brijem da je meni to uspjelo samo jednom davno u životu za neku staru godinu. Svaka častHorrorHR wrote:Danas planiram nakon deset godina valjda u šutu pogledati 3 filma za redom, pokušavao sam niz puta, nikada iznad dva prešao
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 12141
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Maratoni filmova
Danas:
1) Twixt (http://www.horrorhr.com/twixt-2011)
2) Bait
3) House on the End of the Street (sad kreće)
rekordno za gledanje doma, vjerujem da će pasti i četvrti.
dakako za raspoloženje pomaže boca odličnog benkovačkog cabernet sauvignona
1) Twixt (http://www.horrorhr.com/twixt-2011)
2) Bait
3) House on the End of the Street (sad kreće)
rekordno za gledanje doma, vjerujem da će pasti i četvrti.
dakako za raspoloženje pomaže boca odličnog benkovačkog cabernet sauvignona
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Maratoni filmova
kada bude gotovo, baciti ću se na hammer maraton.
Plague of the zombies
Captain Clegg
Hands of the ripper
Scream of fear (1961)
The anniversary
The devil rides out
The hound of the baskervilles hound
The nanny (1965)
Dok čekam, baciti ću mummy maraton, isto iz hammer kolekcije.
A dodati ću i kolekciju iz Universal studija. Ima interesatnih filmova.
Plague of the zombies
Captain Clegg
Hands of the ripper
Scream of fear (1961)
The anniversary
The devil rides out
The hound of the baskervilles hound
The nanny (1965)
Dok čekam, baciti ću mummy maraton, isto iz hammer kolekcije.
A dodati ću i kolekciju iz Universal studija. Ima interesatnih filmova.
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11398
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Još jedan maraton gotov, a sad na novi koji jedva čekam početi. AUSSIE: ABORIDŽINI, DINGO I KLOKANI.
Dakle, naziv sve govori. Filmovi su: Bad Boy Bubby (1993), Shine (1996), Black Water (2007), Red Dog (2011), The Last Wave (1977), Rabbit-Proof Fence (2002), The Tracker (2002), The Proposition (2005), Picnic at Hanging Rock (1975), Lantana (2001).
Dakle, naziv sve govori. Filmovi su: Bad Boy Bubby (1993), Shine (1996), Black Water (2007), Red Dog (2011), The Last Wave (1977), Rabbit-Proof Fence (2002), The Tracker (2002), The Proposition (2005), Picnic at Hanging Rock (1975), Lantana (2001).
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Maratoni filmova
e ovo ću ti skroz kopirat. dobro, bacam 2 pogledala, al opet mi ostaje hrpa naslova.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Maratoni filmova
Dugo nisam ima maraton,
uskoro krećem sa Pink Panther maratonom.
Gledaju se svi osim najnovijeg reboota, povraća mi se od njega.
The Pink Panther
A Shot in the Dark
Inspector Clouseau
The Return of the Pink Panther
The Pink Panther Strikes Again
Revenge of the Pink Panther
Trail of the Pink Panther
Curse of the Pink Panther
Son of the Pink Panther
uskoro krećem sa Pink Panther maratonom.
Gledaju se svi osim najnovijeg reboota, povraća mi se od njega.
The Pink Panther
A Shot in the Dark
Inspector Clouseau
The Return of the Pink Panther
The Pink Panther Strikes Again
Revenge of the Pink Panther
Trail of the Pink Panther
Curse of the Pink Panther
Son of the Pink Panther
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Maratoni filmova
Pink Panthera nisam nikad mogo prozvakat, cak ni kao klinac, prelose mi je jednostavno
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Maratoni filmova
ma od serijala mi je dobar samo A Shot in the Dark i The Return of the Pink Panther. A Steve Martin je iritatan u remakeu. Ionako nije loš kao glumac, ali je jednostavno lik preiritantan da bi bio smiješan.
Michel puši karu.
- Salvador
- Posts: 1157
- Joined: 22 Nov 2011, 07:53
Re: Maratoni filmova
Meni je cijeli serijal fantastičam, osim Son of the Pink Panther, ali i on mi je bolji od ovog remakea i nastavka sa Steve Martinom.
P.S.
Šteta što u remakeu nije glumio Geoffrey Rush jer je bio dobar u The Life and Death of Peter Sellers.
P.S.
Šteta što u remakeu nije glumio Geoffrey Rush jer je bio dobar u The Life and Death of Peter Sellers.
- Michel
- Posts: 11398
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
I meni je Pink Panther odličan serijal. Ono kad se love obučeni u životinje mi je jedna od najsmješnijih scena u komedijima.
Pogledao AUSSIE maraton. Lijepo se bilo odseliti na trenutak u Australiju. Posjetiti sva ta divna mjesta. Vratit ću im se sigurno. Peter Weir i Rolf de Heer su dva unikatna redatelja. Iako Weir ima tu još dosta filmova za istražiti, ali The Last Wave i Picnic su mi zasad bili sasvim dovoljni da vidim o kakvom se originalnom redatelju radi. S druge strane tu je de Heer, redatelj koji je snimio bolesnoću Bad Boy Bubby, ali i The Tracker, prelijep film o tradiciji aboridžana i njihovoj borbi protiv ropstva. Prvom prilikom, hvatam ovaj http://www.imdb.com/title/tt0466399/
A sad na maraton koji jedva čekam početi. SCI-FI: INOVATIVNOST PROŠLOSTI I VIZIJA BUDUĆNOSTI.
Izabrao sam ovaj naslov maratona. Koliko je samo bilo inovativnosti u prošlosti i koliko je bilo vizija budućnost pa tako stavio. Gledao sam da izaberem manje poznate sf-ove iako su neki prilično poznati, ali ne kao oni najpoznatiji.
Filmovi su: Silent Running (1972), The Andromeda Strain (1971), Seconds (1966), The Black Hole (1979), The Final Countdown (1980), The War of the Worlds (1953), Fahrenheit 451 (1966), The Boys from Brazil (1978).
Editirani filmovi iz AUSSIE maratona. http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 43#p327343
Pogledao AUSSIE maraton. Lijepo se bilo odseliti na trenutak u Australiju. Posjetiti sva ta divna mjesta. Vratit ću im se sigurno. Peter Weir i Rolf de Heer su dva unikatna redatelja. Iako Weir ima tu još dosta filmova za istražiti, ali The Last Wave i Picnic su mi zasad bili sasvim dovoljni da vidim o kakvom se originalnom redatelju radi. S druge strane tu je de Heer, redatelj koji je snimio bolesnoću Bad Boy Bubby, ali i The Tracker, prelijep film o tradiciji aboridžana i njihovoj borbi protiv ropstva. Prvom prilikom, hvatam ovaj http://www.imdb.com/title/tt0466399/
A sad na maraton koji jedva čekam početi. SCI-FI: INOVATIVNOST PROŠLOSTI I VIZIJA BUDUĆNOSTI.
Izabrao sam ovaj naslov maratona. Koliko je samo bilo inovativnosti u prošlosti i koliko je bilo vizija budućnost pa tako stavio. Gledao sam da izaberem manje poznate sf-ove iako su neki prilično poznati, ali ne kao oni najpoznatiji.
Filmovi su: Silent Running (1972), The Andromeda Strain (1971), Seconds (1966), The Black Hole (1979), The Final Countdown (1980), The War of the Worlds (1953), Fahrenheit 451 (1966), The Boys from Brazil (1978).
Editirani filmovi iz AUSSIE maratona. http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 43#p327343
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Maratoni filmova
skinulo se, gleda se maraton od 6 filmova iz kolekcije "Films to Keep You Awake"
Michel puši karu.
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Maratoni filmova
malo se odužio, ali konačno je gotovo moj AMERIČKI MARATON
krenuo je sasvim neplanirano s 2 filma koja su dijelila istu prvu riječ u naslovu pa reko, ajmo nastaviti... sreća moja da sam pronašla odlične naslove za popuniti listu pa evo kratki osvrt kronološkim redom za svaki:
lijepo mi je kak sam ostala skoro pa 100 zadovoljna svime, što sam dala šansu filmovima koje bih još jako dugo odgađala ili ih uopće ne bih pogledala i što ova spontanost lijepo funkcionira.
tako mi je uletila ideja i za sljedeći maraton koji sam namjeravala puno kasnije odraditi, al kad je već snijeg tu i kad sam već jedan od filmova ponovila, neka započne maraton pod imenom POVRATAK ČAROLIJI
ponovila sam oza, a namjeravam i pana opet, no neću stardust, princess bride, bridge to terabithia i labyrinth, iako bih i njih definitivno preporučila za listu.
ovo je moj podsjetnik za gledanje
Return to Oz
Hogfather
El labirinto del Fauno
The Inner Scar
The Dark Crystal
The Spirit of the Beehive
On the Silver Globe
The Book of Stone
Beasts of the Southern Wild
The Colour of Magic
krenuo je sasvim neplanirano s 2 filma koja su dijelila istu prvu riječ u naslovu pa reko, ajmo nastaviti... sreća moja da sam pronašla odlične naslove za popuniti listu pa evo kratki osvrt kronološkim redom za svaki:
SpoilerShow
American Mary (2012) - zanimljiv noviji horor koji je ponudio osvježenje od već tako jako dosadne i meni odbojne nadnaravno-opsjedajuće ili torture scene. bolji bi bilo da se ta priča nije spetljala u film, već da se razradila barem u nekoj mini seriji, jer je imala potencijala da bude pametan psihološki horor. ovako je ok, ali previše je tog dojma nabacanosti.
American Psycho (2000) - ovo sam morala ponoviti, jer se skoro ničeg nisam sjećala. ono što sam dobila je razočaranje u nešto za što sam bila uvjerena da je odlično. daleko od toga da je loš, ali nije me osvojio psihopat u ovoj priči pa ni razrada njegovih situacija i tog dijela života. a nije mi se ni svidjelo kako je film prenio sam kraj, nit su mi jasni neki likovi - jedan osobto. htjela bih knjigu pročitati da se malo smiri ova lagana zbrka koja se stvorila.
American Graffiti (1973) - nevjerojatno su ugodni ovi coming of age filmovi, a ovi koji se tiču 50 imaju još posebnu čar da ispadnu krajnje nevjerojatni zbog toliko drgačijeg svega - auti (divota), žargon, odnosi, potrebe, klike...ko da gledam neki paralelni svemir. krasna stvar je soundtrack i ta neka energija koja obitava od početka do kraja. drago mi je da sam ga konačno pogledala.
American Gothic (1988) - tv serija i neki postovi ovdje su me zavarali da pomislim kako će ovo biti ekstra. nije bilo, iako mi je tema odlična i volim 80s štih u horirima, mo možda bi mi to sve bilo draže da naši gradski ljudi nisu bili toliki moroni i da nisu učinilo ono s krajem. bilo bi mi ok da je završilo 10 minuta ranije, jer mi je s onim sve bilo nekako nepotrebno razvučeno.
al vidim da većini to ipak paše...pa eto, šta je tu je, ne mora mi sve s popisa valjati, iako sam se nadala da će mi ovo biti bolje od prosjeka.
The American Nightmare (2000) - uletio mi je kao preporuka za moj maraton i u roku od nekoliko minuta sam ga potražila i počela gledati. riječ je o dokumentarcu koji nam pruža pogled na američke 60e i 70e kroz oči najznačajnijih horor redatelja + još nekih. jako mi se svidio, dotiče se izuzetno važne teme u svjetskoj povijesti i duha toga vremena koji se ne bi smio zaboraviti.
jako mi je zanimljiv upravo zbog pređenih relevantnih usporedbi i analiza. dotiče se smisla i inspiracije koji se pronalazio kroz kultne naslove toga doba te smatram da takav pristup zaslužuje jedan veliki palac gore.
American Movie (1999) - odlično!! ko dokumentarac o pokušajima snimanja filma u nikakvoj sredini s nikakvim prihodima i sve samo nego profesionalnim ljudima je odličan, a još je bolji kao prikaz života i pokušaja života na sjeveru SAD-a. dok se ne vidi neke likove ovako u njihovoj pravoj formi (lol), može se dobit i dojam da su neke karakteristike forsane u komedijama/parodijama...al ne. evo, the real deal! bilo je i nekih zaista dubokih trenutaka, nekih tužnih, neugodnih, ali i komičnih i sve skroz iskreno prezentirano. ja sam prezadovoljna.
i svidjelo mi se ono nešto prikazanih kadrova iz filma koji se snimao. našla ga na netu, pogledam i to uskoro
American Hot Wax (1978) - filmovi o rock'n'rollu - ! ovdje sam jako subjektivna, jer me strašno ponese ta glazba. opet sam jako zadovoljna, jer se potrudilo nafilati radnju brojnim glazbenim sekvencama od kojih sam lagano poskakivala tokom cijelog filma, a sve je to popunilo odličnu temu, dobro odvijanje radnje i solidnu prezentaciju likova i situacija. dosta se toga obuhvatilo, iako se moglo bolje integrirati neke dijelove u cjelinu, no najvažnije je bilo predstaviti problem tog vremena što se jako lijepo postiglo.
American Splendor (2003) - ovo je tako dobro! oduševljena sam izborima filmova i time koliko mi je odličan ovaj američki maraton!
film je miks fikcije i realnoga iz života harveya pekara, službenika u bolnici, nikog posebnog smještenog nigdje posebno i njegovog pisanja i stvaranja stripova koji su donijeli to nešto u životu. obožavam kad se predstavljaju likovi iz stvarnog života i kad su oni toliko čudni i nevjerojatni, a sve nekako ide dalje i funkcionira i sretni su u tome što bi drugi proglasili jadnim i bijednim. digne me skroz takvo što i bude posebno dirljivo vidjeti njihove lijepe trenutke i uspjehe.
topla preporuka!
American Ninja (1985) - huehuehuehue ovaj film je genijalan
ima sve - od rambo crnca, do tipa s lošim francuskim naglaskom, a izigrava latinosa, do kauboja, nindži s laserima i moćima teleportacije. uživala sam kroz cijeli film, nisam uopće očekivala da će mi bit dobar, a kamo ovako dobar - zato i dugogodišnje odgađanje.
tak sam se dobro nasmijala i prezabavno je bilo! i jako mi je drago kaj sam ga pogledala sada u odraslijoj dobi i svejedno mi je valjao!
American Hardcore (2006) - ovo mi je također bilo jako dobro, najviše zato što s punkom nemam nekih doticaja i to je jedan od rijetkih pravaca koji nikada nisam uspjela usvojiti. pogotovo ne ovaj hardcore. pružen mi je super uvid u što je sve postojalo, a nisam još čula i dalo je dobar kako/zašto pregled događanja.
ima meni tu dobrih bendova (bad brains su mi odlični, eto), al nikak baš da se zakačim na to. podrška cijelom pokretu, al nije moj stil obavljanja stvari, ni neš kaj bih sam tak išla slušati.
American Swing (2008) - falit će mi dokumentarci sad na neko vrijeme... i baš zato što sam pogledala neke u sklopu amerike koji su ispali i poučni i informativni i zabavno i čudni, teški, svakakvi... takav je bio i ovaj koji se dotako jedne od najkontroverznijih tema koje se tiču veza i seksuanosti, morala i požude - swinganja. priča je posvećena organizatoru prvog takvog ogromnog kluba u americi krajem 70ih. ima dosta svjedočanstava onih koji su bili tamo, ima videozapisa i fotografija iz tih dana; u svakom slučaju ponuđeno je dovoljno da se dobije neka ideja kako je to izgledalo.
zgodna stvar je slušati ljude koji su sada nečiji djedovi i bake kako pričaju što su si sve radili tamo i kako je dobro bilo.
American Psycho (2000) - ovo sam morala ponoviti, jer se skoro ničeg nisam sjećala. ono što sam dobila je razočaranje u nešto za što sam bila uvjerena da je odlično. daleko od toga da je loš, ali nije me osvojio psihopat u ovoj priči pa ni razrada njegovih situacija i tog dijela života. a nije mi se ni svidjelo kako je film prenio sam kraj, nit su mi jasni neki likovi - jedan osobto. htjela bih knjigu pročitati da se malo smiri ova lagana zbrka koja se stvorila.
American Graffiti (1973) - nevjerojatno su ugodni ovi coming of age filmovi, a ovi koji se tiču 50 imaju još posebnu čar da ispadnu krajnje nevjerojatni zbog toliko drgačijeg svega - auti (divota), žargon, odnosi, potrebe, klike...ko da gledam neki paralelni svemir. krasna stvar je soundtrack i ta neka energija koja obitava od početka do kraja. drago mi je da sam ga konačno pogledala.
American Gothic (1988) - tv serija i neki postovi ovdje su me zavarali da pomislim kako će ovo biti ekstra. nije bilo, iako mi je tema odlična i volim 80s štih u horirima, mo možda bi mi to sve bilo draže da naši gradski ljudi nisu bili toliki moroni i da nisu učinilo ono s krajem. bilo bi mi ok da je završilo 10 minuta ranije, jer mi je s onim sve bilo nekako nepotrebno razvučeno.
al vidim da većini to ipak paše...pa eto, šta je tu je, ne mora mi sve s popisa valjati, iako sam se nadala da će mi ovo biti bolje od prosjeka.
The American Nightmare (2000) - uletio mi je kao preporuka za moj maraton i u roku od nekoliko minuta sam ga potražila i počela gledati. riječ je o dokumentarcu koji nam pruža pogled na američke 60e i 70e kroz oči najznačajnijih horor redatelja + još nekih. jako mi se svidio, dotiče se izuzetno važne teme u svjetskoj povijesti i duha toga vremena koji se ne bi smio zaboraviti.
jako mi je zanimljiv upravo zbog pređenih relevantnih usporedbi i analiza. dotiče se smisla i inspiracije koji se pronalazio kroz kultne naslove toga doba te smatram da takav pristup zaslužuje jedan veliki palac gore.
American Movie (1999) - odlično!! ko dokumentarac o pokušajima snimanja filma u nikakvoj sredini s nikakvim prihodima i sve samo nego profesionalnim ljudima je odličan, a još je bolji kao prikaz života i pokušaja života na sjeveru SAD-a. dok se ne vidi neke likove ovako u njihovoj pravoj formi (lol), može se dobit i dojam da su neke karakteristike forsane u komedijama/parodijama...al ne. evo, the real deal! bilo je i nekih zaista dubokih trenutaka, nekih tužnih, neugodnih, ali i komičnih i sve skroz iskreno prezentirano. ja sam prezadovoljna.
i svidjelo mi se ono nešto prikazanih kadrova iz filma koji se snimao. našla ga na netu, pogledam i to uskoro
American Hot Wax (1978) - filmovi o rock'n'rollu - ! ovdje sam jako subjektivna, jer me strašno ponese ta glazba. opet sam jako zadovoljna, jer se potrudilo nafilati radnju brojnim glazbenim sekvencama od kojih sam lagano poskakivala tokom cijelog filma, a sve je to popunilo odličnu temu, dobro odvijanje radnje i solidnu prezentaciju likova i situacija. dosta se toga obuhvatilo, iako se moglo bolje integrirati neke dijelove u cjelinu, no najvažnije je bilo predstaviti problem tog vremena što se jako lijepo postiglo.
American Splendor (2003) - ovo je tako dobro! oduševljena sam izborima filmova i time koliko mi je odličan ovaj američki maraton!
film je miks fikcije i realnoga iz života harveya pekara, službenika u bolnici, nikog posebnog smještenog nigdje posebno i njegovog pisanja i stvaranja stripova koji su donijeli to nešto u životu. obožavam kad se predstavljaju likovi iz stvarnog života i kad su oni toliko čudni i nevjerojatni, a sve nekako ide dalje i funkcionira i sretni su u tome što bi drugi proglasili jadnim i bijednim. digne me skroz takvo što i bude posebno dirljivo vidjeti njihove lijepe trenutke i uspjehe.
topla preporuka!
American Ninja (1985) - huehuehuehue ovaj film je genijalan
ima sve - od rambo crnca, do tipa s lošim francuskim naglaskom, a izigrava latinosa, do kauboja, nindži s laserima i moćima teleportacije. uživala sam kroz cijeli film, nisam uopće očekivala da će mi bit dobar, a kamo ovako dobar - zato i dugogodišnje odgađanje.
tak sam se dobro nasmijala i prezabavno je bilo! i jako mi je drago kaj sam ga pogledala sada u odraslijoj dobi i svejedno mi je valjao!
American Hardcore (2006) - ovo mi je također bilo jako dobro, najviše zato što s punkom nemam nekih doticaja i to je jedan od rijetkih pravaca koji nikada nisam uspjela usvojiti. pogotovo ne ovaj hardcore. pružen mi je super uvid u što je sve postojalo, a nisam još čula i dalo je dobar kako/zašto pregled događanja.
ima meni tu dobrih bendova (bad brains su mi odlični, eto), al nikak baš da se zakačim na to. podrška cijelom pokretu, al nije moj stil obavljanja stvari, ni neš kaj bih sam tak išla slušati.
American Swing (2008) - falit će mi dokumentarci sad na neko vrijeme... i baš zato što sam pogledala neke u sklopu amerike koji su ispali i poučni i informativni i zabavno i čudni, teški, svakakvi... takav je bio i ovaj koji se dotako jedne od najkontroverznijih tema koje se tiču veza i seksuanosti, morala i požude - swinganja. priča je posvećena organizatoru prvog takvog ogromnog kluba u americi krajem 70ih. ima dosta svjedočanstava onih koji su bili tamo, ima videozapisa i fotografija iz tih dana; u svakom slučaju ponuđeno je dovoljno da se dobije neka ideja kako je to izgledalo.
zgodna stvar je slušati ljude koji su sada nečiji djedovi i bake kako pričaju što su si sve radili tamo i kako je dobro bilo.
tako mi je uletila ideja i za sljedeći maraton koji sam namjeravala puno kasnije odraditi, al kad je već snijeg tu i kad sam već jedan od filmova ponovila, neka započne maraton pod imenom POVRATAK ČAROLIJI
ponovila sam oza, a namjeravam i pana opet, no neću stardust, princess bride, bridge to terabithia i labyrinth, iako bih i njih definitivno preporučila za listu.
ovo je moj podsjetnik za gledanje
Return to Oz
Hogfather
El labirinto del Fauno
The Inner Scar
The Dark Crystal
The Spirit of the Beehive
On the Silver Globe
The Book of Stone
Beasts of the Southern Wild
The Colour of Magic
- Michel
- Posts: 11398
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Bit će ti odličan ovo maraton
Mogla si još dodat http://www.imdb.com/title/tt0038348/?ref_=sr_2 ako nisi gledala. Ja ga baš nedavno pogledo i sjajan film. U pravom smislu čarolija.
Mogla si još dodat http://www.imdb.com/title/tt0038348/?ref_=sr_2 ako nisi gledala. Ja ga baš nedavno pogledo i sjajan film. U pravom smislu čarolija.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"