Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Justice League Dark: Apokolips War - izašao nekidan. Odličan film. Evo jedne scene sa samoga početka
https://9gag.com/gag/amv07q6
https://9gag.com/gag/amv07q6
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 12162
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
trebam pogledati i onau harvey quinn seriju; po onih par isjecaka koje pogledah izgleda super
I may be an idiot, but i am no fool.
-
- Posts: 12162
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
U svakom slučaju kvalitetnije od bird prey...
Michel puši karu.
-
- Posts: 12162
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Adventure of Sherlock Holmes' Smarter Brother- gledalo mi se nešto sa Gene Wilder-om; pa sam ovo odabrao. Iako nije njegov najbolji, sat i pol koliko film traje mi je brzo prošlo; humor je hit and miss. Sve u svemu ok komedija
I may be an idiot, but i am no fool.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Guns Akimbo (2019) - jako zabavno, energično i brzo. Preporuka. 7/10
Dolor y gloria (2019) - ne znam je li biografski ili što je, ali je toplo, no nekako kao bez autentičnosti i ikakve pomaknutosti. Kao i prethodna Julieta, penzionerski film, a mi priželjkujemo neke wtfkarije kojima nas je odgojio. Vidim da sam dala ocjenu 7 i sad shvaćam da neće ni splasnuti u nešto niže, jer nije film takav kakav jest kriv za moja očekivanja. Ups.
Knives Out (2019) - očekivala sam nešto bez veze s na silu uguranim imenima, ali čak je simpatično bilo. 6/10
Hot Girls Wanted (2015) - ne bogzna kako kvalitetan doks o tome kako girls next door ulaze i brzo izlaze iz univerzuma poplave niskobudžetne amaterske njave. Zanimljivo. 6/10
Dolor y gloria (2019) - ne znam je li biografski ili što je, ali je toplo, no nekako kao bez autentičnosti i ikakve pomaknutosti. Kao i prethodna Julieta, penzionerski film, a mi priželjkujemo neke wtfkarije kojima nas je odgojio. Vidim da sam dala ocjenu 7 i sad shvaćam da neće ni splasnuti u nešto niže, jer nije film takav kakav jest kriv za moja očekivanja. Ups.
Knives Out (2019) - očekivala sam nešto bez veze s na silu uguranim imenima, ali čak je simpatično bilo. 6/10
Hot Girls Wanted (2015) - ne bogzna kako kvalitetan doks o tome kako girls next door ulaze i brzo izlaze iz univerzuma poplave niskobudžetne amaterske njave. Zanimljivo. 6/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Antebellum (2020) - vidim dobro rejtan, dosta pohvala. očekival sad tu neku hororčinu a dobim drek. moja greška jer ofc trailera nisam niti pogledal. naravno odmah skužil zakaj je dobro rejtan, savršena tema sad u ovo vrijeme s pizdarijama oko črnih.mislim generalno je film oke,dalako od toga da je loš,ali nije ono kaj sam očekival! jedino mi je kraj tak tak
6/10
6/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Krenuh gledati seriju "The Boys" baziranu na istoimenom stripu. Izasla je sezona i pol. i obnovljena je za treću. Serija je isklučivo 18+; radnja smjestena u univerzumu di postoje superheroji, ali naravno nisu "klasični" nego se primarno bave zaradom, brend-ingom. ... Svakako preporučam. Serija je Daleko bolja od stripa na kojem je baziran
I may be an idiot, but i am no fool.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Android (1982) - jako zgodno napravljeno za jedan mali sf film. Predvidljivo iz današnje pozicije, ali svejedno 7/10 zbog duše
Gi-eok-ui bam/Forgotten (2017) - uf, ovo je bilo jako dobro. Možda da je malo produbljenije karakterizacije likova težina onog kraja bila bi i veća. Ocjena 7
Fed Up (1914) - redat ću anti-šećerne dokumentarce da manje jedem sranja. Amerikanci, njihove statistike, njihova "prehrana" i prehrambeni lobiji sa svojim vratolomijama su uvijek dobra inspiracija za ne dodati tu "još jednu" žličicu šećera u kavu/čaj 7/10
The Gentlemen (2019) - Sve pet, kvalitetno, pričica je tu, ali ovo nema onu osobnost koju sam očekivala i kojom sam davno kupljena. Najviše to zamjeram pogrešnom castingu. Odlični glumci, da, ali ne za ovaj stil. Ne znam bolje objasniti, ali ne pašu mi ovdje nikako. Svejedno je film za 7/10, iako ga ja ne volim
The Show must Go On (2010) - fina tema i zaplet, a sve ostalo je očekivano: ne penje se dalje od prosjeka u svemu. Kraj je definitivno neprosječan. Naime, loš je. 6/10
Rememory (2017) - kad nekome obećaš da ćeš pogledati iako si unaprijed pročekirao o filmu i znaš da neće biti wow. E, to je ta situacija. Prosječnost. Ocjena 6
Hell or High Water (2016) - ista situacija kao iznad, samo što je ovo baš baš kvalitetno. No, svejedno nisam neki fan jer nema nigdje oduševljenja, film je ravna crta. Kvalitetna crta, ali... 7/10 Zapravo serem, najbolji dio je ona minuta i pol sa starom konobaricom
Five Steps to Tyranny (2001) - znam sve o temi pa mi nije bilo bogzna kako zanimljivo ni prosvjetljujuće, no inače ok dokumentarčić 7/10
The Boys from Brazil (1978) - oh wow, da i nije wtf tematike ovo bi bilo preporučljivo samo zbog glumačkih veličina ako ništa. Gdje sam ja živjela dosad? 7/10
Sincerely Louis CK (2020) - Uživala sam. Imao je i boljih, ali smijeh je bio postojan. 8/10
The Social Dilemma (2020) - osim par odlično pogođenih i a-ha dijela intervjua, ovo je "puno vike nizašto". Dajem 6.
Slice of Life (2019) - 10/10 sve je predivno i svetski, sve sve. Dobro, osim možda nesvjetske face glavnog lika al sad već serem. Dragonrage je savršen Apsolutno se ne smije propustiti. Ne serem za ocjenu 10
Nakupilo se
Gi-eok-ui bam/Forgotten (2017) - uf, ovo je bilo jako dobro. Možda da je malo produbljenije karakterizacije likova težina onog kraja bila bi i veća. Ocjena 7
Fed Up (1914) - redat ću anti-šećerne dokumentarce da manje jedem sranja. Amerikanci, njihove statistike, njihova "prehrana" i prehrambeni lobiji sa svojim vratolomijama su uvijek dobra inspiracija za ne dodati tu "još jednu" žličicu šećera u kavu/čaj 7/10
The Gentlemen (2019) - Sve pet, kvalitetno, pričica je tu, ali ovo nema onu osobnost koju sam očekivala i kojom sam davno kupljena. Najviše to zamjeram pogrešnom castingu. Odlični glumci, da, ali ne za ovaj stil. Ne znam bolje objasniti, ali ne pašu mi ovdje nikako. Svejedno je film za 7/10, iako ga ja ne volim
The Show must Go On (2010) - fina tema i zaplet, a sve ostalo je očekivano: ne penje se dalje od prosjeka u svemu. Kraj je definitivno neprosječan. Naime, loš je. 6/10
Rememory (2017) - kad nekome obećaš da ćeš pogledati iako si unaprijed pročekirao o filmu i znaš da neće biti wow. E, to je ta situacija. Prosječnost. Ocjena 6
Hell or High Water (2016) - ista situacija kao iznad, samo što je ovo baš baš kvalitetno. No, svejedno nisam neki fan jer nema nigdje oduševljenja, film je ravna crta. Kvalitetna crta, ali... 7/10 Zapravo serem, najbolji dio je ona minuta i pol sa starom konobaricom
Five Steps to Tyranny (2001) - znam sve o temi pa mi nije bilo bogzna kako zanimljivo ni prosvjetljujuće, no inače ok dokumentarčić 7/10
The Boys from Brazil (1978) - oh wow, da i nije wtf tematike ovo bi bilo preporučljivo samo zbog glumačkih veličina ako ništa. Gdje sam ja živjela dosad? 7/10
Sincerely Louis CK (2020) - Uživala sam. Imao je i boljih, ali smijeh je bio postojan. 8/10
The Social Dilemma (2020) - osim par odlično pogođenih i a-ha dijela intervjua, ovo je "puno vike nizašto". Dajem 6.
Slice of Life (2019) - 10/10 sve je predivno i svetski, sve sve. Dobro, osim možda nesvjetske face glavnog lika al sad već serem. Dragonrage je savršen Apsolutno se ne smije propustiti. Ne serem za ocjenu 10
Nakupilo se
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Plastični Isus (1971)
Diplomski rad koji je izazvao kontroverze nakon izlaska jer je ovo jedini filmaš koji je kod nas završio u zatvoru zbog toga što je snimio. Film je eksperimentalni.
Ovo kao običan film nema nikakvog smisla, sve je nekoherentno i nepovezano. Glavna se fabula jedva primjećuje uz ostale stvari. Jedino što se može pohvaliti je gluma Toma Gotovca, ponašo se tako prirodno.
Kao umjetnička instalacija je dosta zanimljivo, većina scena izazvale su neku reakciju. Iako i tu treba reći da nije baš originalno ići na ustaše i partizane, tj., na jeftine emocije.
Kad se sve zbroji, zanimjivo, unatoč nekim manama.
Diplomski rad koji je izazvao kontroverze nakon izlaska jer je ovo jedini filmaš koji je kod nas završio u zatvoru zbog toga što je snimio. Film je eksperimentalni.
Ovo kao običan film nema nikakvog smisla, sve je nekoherentno i nepovezano. Glavna se fabula jedva primjećuje uz ostale stvari. Jedino što se može pohvaliti je gluma Toma Gotovca, ponašo se tako prirodno.
Kao umjetnička instalacija je dosta zanimljivo, većina scena izazvale su neku reakciju. Iako i tu treba reći da nije baš originalno ići na ustaše i partizane, tj., na jeftine emocije.
Kad se sve zbroji, zanimjivo, unatoč nekim manama.
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Tous les garçons et les filles de leur âge... - US Go Home (1994)
Lijep film o ženskom sazrijevanju, C. D. je ubola period i atmosferu na partiju dobrom glazbom. Ovdje je jasno da je režija najbitnija za ovako lijep film. Pohvala i kamermanu za ovaj kadar.
Dosad nisam ništa od ove redateljke gledo i mene je cijelo vrijeme prekobacivalo da ću gledati film s Claire Danes, i mislim se koja je ona kad je znam iz tog perioda, a nijedna joj ne sliči.
Lijep film o ženskom sazrijevanju, C. D. je ubola period i atmosferu na partiju dobrom glazbom. Ovdje je jasno da je režija najbitnija za ovako lijep film. Pohvala i kamermanu za ovaj kadar.
Dosad nisam ništa od ove redateljke gledo i mene je cijelo vrijeme prekobacivalo da ću gledati film s Claire Danes, i mislim se koja je ona kad je znam iz tog perioda, a nijedna joj ne sliči.
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Social Dilemma (2020) - nekako preškolski napravljen dokumentarac. S obzirom da ne traje dugo vrijedi pogledati..
5.5/10
5.5/10
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Queen of Diamonds (1991)
Vizualno zanimljiv, ima dosta lijepih kadrova. Snimljen je u dokumentarističkom stilu pa radnja gotovo i da ne postoji (iako je ima). Zbog nedostatka prave radnje mi nije baš sjeo.
Vizualno zanimljiv, ima dosta lijepih kadrova. Snimljen je u dokumentarističkom stilu pa radnja gotovo i da ne postoji (iako je ima). Zbog nedostatka prave radnje mi nije baš sjeo.