1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Sve o industriji, VHS, DVD, filmovi iz kućne radinosti itd.
User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 06 Dec 2010, 00:25

331. Ricochet (1991)

Image

Directed: Russell Mulcahy
Writing credits: Fred Dekker i Menno Meyjes

CAST:
Denzel Washington...........Nick Styles
John Lithgow...................Earl Talbot Blake
Ice-T.............................Odessa
Kevin Pollak.....................Larry Doyle
Jesse Ventura.................Chewalski

Trailer filma

Image

PLOT:
"- Policajac Nick Styles (Denzel Washington) zadobiva veliku medijsku pozornost kada nesvakidašnjim načinom uhiti poznatog opasnog ubojicu Earla Blakea (John Lithgow) u zabavnom parku. Sljedećih sedam godina koje provodi u zatvoru, Blake postaje opsjednut Stylesom i planira opaku osvetu. Styles u međuvremenu izgrađuje blistavu karijeru i postaje državni tužioc, sretno oženjeni muškarac i otac dviju djevojčica. Blake organizira bijeg iz zatvora te namješta dokaze koji upućuju da je pritom poginuo.
Istodobno počinje postavljati lažne dokaze koje Stylesa terete za seksualno zlostavljanje djece i ubojstvo partnera. Stylesu više nitko ne vjeruje, čak niti vlastita žena, te se on za pomoć obraća prijatelju iz djetinjstva, dileru droge i vođi opasne bande, Odessi (Ice T)..."

Riječ je o odličnom napetom trileru koji se može pohvaliti spektakularnim akcijskim sekvencama i napetošću zasnovanoj na igri živaca između dvojice protivnika.
Pored mnoštva akcije i napetosti u filmu je, kao i uvijek, odličan Denzel Washington, dvostruki Oscarovac (Glory, Training day) i glumac kojeg najčešće opisuju kao intelektualno nadmoćnog, duhom bogatog i nevjerojatno seksipilnog muškarca."

Image

O filmu:
- Remember when John Lithgow used to be menacing? Remember when he was a demented psycho in Blow Out? or the magnificent transvestite in The World According to Garp? What about when he was a demented paranoid in The Twilight Zone - The Movie? And that religious tormented Reverend in Footloose? Even De Palma's Raising Cain was good in Lithgow's gallery of freaks. Yes, John Lithgow used to be dangerous as an actor. And one of those great performances was given in this little seen thriller directed by Russell "Highlander" Mulcahy. Denzel Washington, in a full, maniacal "Die Hard" mode, is Nick Styles, a maverick cop who is framed fro murder after Blake (Lithgow, in electric psycho mode) escapes form prison seeking revenge on Styles, the man that put him on cold seven years ago. The pace is really fast, the situations are extreme and the movie even manages to include some over the top, twisted violence. Sure, it has the very same conventionalisms and clichés of every other action movie (Styles partner dies, et al), but still, Ricochet goes over the average thanks to bravura performances by the two leads and some damn fine action sequences and camerawork

Image

- This movie rocks! The double cat-and-mouse game played by Washington and Lithgow works. If you are looking for an action movie that provides plenty of thrills, conflicts, drama, chases, and breathtaking suspenses and actually has a PLOT, then this film is for you.
Washington and Lithgow are both first rate, as always, and this movie does not disappoint. Watch it!
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
Asfodel
Posts: 15485
Joined: 08 Dec 2007, 21:37
Location: Chopping Mall
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by Asfodel » 14 Dec 2010, 16:41

332. Das Experiment (2001)

Image

Dvije su stvari utjecale na nastanak ovog hvaljenog filma. Slavni Stanford Prison Experiment i roman Maria Giordana koji uzima temeljne postavke iz tog događaja za svoju priču. Isti je pisac i surađivao na filmu, koji je zapravo adaptacija njegove knjige Black Box.
Ne gledajući ništa drugo, sama tema je toliko zanimljiva da bi zaintrigirala bilo koga, a ne samo sociologe i psihologe.
Film ima svoje jedinstvenosti što se radnje tiče.. pa recimo, glavni akteri nisu studenti, nego razni dobrovoljci - običan puk od kojih svaki pojedinac ima svoje zanimanje i primit će honorar za sudjelovanje u eksperimentu. Svaki od njih je dokumentaristički obrađen čime se vidi tko je po čemu poseban, kakav dojam ostavlja.. prava promenada raznolikosti karaktera, no krajnji je odabir ipak metoda slučajnog odabira, djelo stroja - računala. Leitmotiv je u detalju da je jedan od njih tamo undercover. I naravno, nešto mora poći naopako, zar ne?

Pored iščekivanja samog razvoja događaja u filmu, gotovo se teško usredotočiti na neke druge stavke. No svejedno, nije teško primjetiti da je Moritz Bleibtreu nadaren mladi glumac, što uvijek iznova pokazuje.
Preporuka se sastoji u tome da kao prvo i osnovno treba pogledati dobar film, drugo - ne bi Ameri rimejkali nešto bezvezno, right? I treće, potiče na mnoga pitanja, kako u području etičnosti samog eksperimenta, tako i unutarnjih preispitivanja samih sebe.

Image Image

Image Image
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 19 Dec 2010, 23:15

333. Emmanuelle (1974)

Image

Directed: Just Jaeckin
Written: Emmanuelle Arsan (novel)
Trailer
Mjuza


SADRŽAJ:
"- Emmanuelle is a beautiful young model and lives in Bangkok together with her husband Jean, who's several years older. She likes him because he's taught her much, and he likes her because she's learning so well - and wants to often. Both are very tolerant in matters of extramarital affairs, so he doesn't mind the young Marie-Ange coming over every so often, although she obviously wants more than talk from his wife. But Emmanuelle is more fascinated by the older Bee, and joins her on a trip into the jungle."

Image

O FILMU:
- Emmanuelle was the first adult film I ever viewed and it delighted me. It was erotic, but it had the added element of sensuality. I believe the element of sensuality is what made it so good.... For a woman, sensuality is an important factor. The fact that Emmanuelle wasn't hardcore, nor was it nasty made for better viewing. Nor was it harsh or ugly as many porn films tend to be. Too many of the films made today lack sensuality, they are cold and obviously put on. Although,I found the story was a bit odd, it was exotic. Exotic in the setting, exotic with it's use of dim lighting. Sylvia Kristel was beautiful and natural in this film. In the world of erotica, it's definitely a classic and worth seeing.

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
electric_eye
Posts: 174
Joined: 22 Dec 2010, 23:12
Location: Zenica

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by electric_eye » 22 Dec 2010, 23:37

334. The Butterfly Effect (2004)
Image

Jako dobar film i po mnogo toga jedinstven ...
Sa jakom i teskom temom koja utice na vase razmisljanje i pogled na svijet...

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 24 Dec 2010, 02:28

335. The Gunfighter (1950)

Image

Director: Henry King
Writers: William Bowers, William Sellers
Promo Gregory Peck

Stars:
Gregory Peck.....................Jimmy Ringo
Helen Westcott..................Peggy Walsh
Millard Mitchell...................Marshal Mark Strett


SADRŽAJ:
"- Jimmy Ringo (G. Peck), osamljeni kauboj, dolazi u gradić u čijem ga saloonu svi odmah prepoznaju: naime, on je legendarni najbrži revolveraš Zapada kojega nitko nikada nije uspio pobijediti. U gradiću odmah počinju kolati priče, djeca se skupljaju oko saloona ne bi li ga vidjela, što uplaši šerifa (M. Mitchell) kojemu je cilj održati red i mir.

On zamoli Jimmyja da napusti grad, no ovaj ga zamoli da ostane još samo nekoliko sati: samo da posjeti svoju dragu koju nije vidio osam godina te svoga sina kojega nikad nije vidio. Zapravo, on bi se želio ovdje skrasiti i napustiti svoj posao. Izgleda da će to biti nemoguće: njemu je za petama troje kauboja koji s njime žele izravnati račune..."


Image

O FILMU:
- "The Gunfighter", keen and penetrating, explosive and tense, is beautifully acted, tautly directed and superbly photographed by Arthur Miller in black-and-white...

- This underrated classic deservs to be seen by true fans of westerns - in 1950 when it came out it was one of the first that tried to get it really right - the clothes, the guns, the look, etc. Peck gives a wonderfully angry, sad performance as Ringo an old gunfighter who is dead tired of the "life" and wants to retire. Fascinating characters, great performances, tight, strong script. Seek this one out. Made before High Noon but never gets the attention it deserves.

- moje mišljenje: prejeben kaubojac i jedan od najboljih koje sam ikada gledao

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
Ašow
Posts: 7645
Joined: 16 Nov 2009, 16:38

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by Ašow » 24 Dec 2010, 11:27

336 Gummo (1997)
Image

Jedan od najgrotesknijih filmova koji nema neku specifičnu radnju.
Priča o ljudima koji lutaju gradom pogođenim tornadom i načinu na koji ispunjavaju svoje živote.
Kad bi prosječna osoba ovaj film pogledala, moje iskreno mišljenje je da bi se zgrozila jer film je po mnogočemu disturbing.

IMDB
Last edited by Ašow on 24 Dec 2010, 22:23, edited 1 time in total.
--------
Last.fm

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 24 Dec 2010, 19:33

335. The Godfather: Part II (1974)

Image

Dvije godine nakon prvog Godfathera koji je zauvijek zapečatio svijet filma te je lansirao Francisa Forda Coppolu među filmske besmrtnike stigao je nastavak u kojeg nitko nije vjerovao da će istinski uspjeti (uostalom nastavci su općenito lošiji od originala - dakle rijetko bivaju dobri) no ne The Godfather: Part II koji je ispao najuspješniji, najnagrađivaniji i uvjerljivo najbolji nastavak u povijesti filma. The Godfather: Part II na jedan briljantno detaljan, slojevit i stvarno nevjerojatno dobar način paralelno prikazuje dva različita razdoblja Corleoenovih u vidu prequela i nastavka, razvoj dvaju generacija koje su od početka osuđene na propast u vidu brutalne transformacije: uviđamo pomoću flashbackova od početka život Vita Corleonea, od siromaštva do mafijaškog uzleta te uviđamo kako je Michael nakon smrti oca iz prvog dijela postao glava obitelji koji se mora suočiti sa mnogo nedaća i problema da bi sačuvao svoju glavu, svoje carstvo te uspio u svijetu mafije postajući istovremeno hladniji i okrutniji što se naročito uviđa u odnosu prema ženi, bratu, ali i sebi.

Besmrtne uloge koje su ušle u filmske anale su odigrali glumačke ikone 20. stoljeća: Al Pacino u svojoj najboljoj glumačkoj izvedbi kao Michael Corleone koja nažalost nije ovjenčana Oscarom te Robert De Niro koji je odigrao mladog Vita Corleonea kojeg je u originalu perfektno odigrao Marlon Brando te je posve zasluženo dobio Oscara (cijeli dijalog mu je na sicilijanskom). Za razliku od originala ovo je film u globalu ponajviše o borbi Michaela sa svojim životom i odlukama koje donosi i sve to u cilju da održi svoje carstvo, no u cijeloj priči postoji razlika koja ga dijeli od oca: Vito je gradio svoje carstvo na ljubavi i poštovanju, dok Michael to isto gradi na strahu, paranoji i nasilju.

Iznimno dugačak, no nimalo dosadan The Godfather: Part II je dosta kompleksan i intiman, nudi dosta teških i emotivnih momenata i odluka koje u presudnim momentima donose izdaju i ubojstvo, mnoštvo različitih lokacija od Floride do Havane koje detektiraju poslovanje i život Corleoneovih, odlične citate ("Keep your friends close, but your enemies closer", "I don't want to kill everyone, just my enemies") skupa sa iznimno dirljivom i prepoznatljivom glazbom, odličnim glumačkim izvedbama (baš kao i original - glumačka postava je za prste polizati) - što bi se reklo, bolje ne može od ovoga u svijetu filma (dalo bi se tu pored očiglednog dvojca spomenuti Diane Keaton kao posve usamljenu Michaelovu ženu Kay te super inspiriranog pokojnog Johna Cazalea kao autsajder obitelji Fredo) i to sve sa okrutno-žalosnom završnicom punu simbolike da graniči sa Biblijom. Baš kao i original ovaj film nudi najviše iz svijeta filma, ovjenčan sa mnogo Oscara i hvalospjeva te iako će za mene jedinica uvijek biti mrvicu bolji film (u konačnici po mnogima je to i najbolji film svih vremena), drugi dio je bez premca najbolji nastavak svih vremena (za mene među top 10 filmova svih vremena), obavezna lektira za svakog filmofila koji drži do sebe te istinsko remek djelo koje će se i za 1000 godina gledati i uživati u njemu. :prayer: :prayer: :prayer:

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 24 Dec 2010, 20:30

338. Shifshuf Naim (1981)

Image

Director: Boaz Davidson
Writers: Boaz Davidson, Ingo Hermes
Scena iz filma :supz:

Uloge:
Yftach Katzur.........................Benji / Bentzi
Jonathan Sagall.......................Bobby / Momo
Zachi Noy..............................Huey / Yudale
Ariella Rabinovich.....................Doris / Sally

Image

SADRŽAJ:
"- Momo and Yudale take turns mounting Bentzi's foreign buxom cousin, but Yudale and her get stuck together. Momo raises the bar even further by proving the rumors of an accepting older buxom piano tutor, Fritzi. Bentzi looks for love."

Image

O FILMU:
- I think that the third entry of "Eis am Stiel" is JUST COOL ! ! ! I miss that hardcore comedies of all time. Nobody shoot such a movies at the present time .. The score is nice - plenty of 60's tunes (Chuck Berry and Elvis the King) and it match perfectly on plot. Of course we can see Sybille Rauch with her BIG BOOTS too ; ) A couple of years ago I read on Polish newspaper that it's really hard to find "Lemon Popsicle" release on DVD. I don't know if it's true ??? However, this flick contain strong portion of nasty behavior, naked teenage beauties and really funny gigs. But the plot is more complicated - we have summer love story with a broken heart and so on .. If you share the same sense of humor I also recommend you "Lemon Popsicle" part shoot at the Army, and two first parts of PORKY's .. Almost 90 minutes of pure entertainment :) Enjoy it!
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
john_constantine
Posts: 26042
Joined: 06 Oct 2006, 17:25

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by john_constantine » 25 Dec 2010, 11:47

339. L.A. Confidential (1997)

Image
Three detectives in the corrupt and brutal L.A. police force of the 1950s use differing methods to uncover a conspiracy behind the shotgun slayings of the patrons at an all-night diner in this lush tribute to tough film noir crime films. Based on the multi-layered James Ellroy novel.
Image

Jedan od najboljih krimića 90 - tih ovjenčanog nominacijama za Oscara. Izvrsni glumački trio: Guy Pierce kao mladi pošteni detektiv, Russel Crowe kao grubi detektiv s alkoholizmom i Kevin Spacey u ulozi detektiva željnog popularnosti. Vrhunski triler napete radnje, odličnih akcijskih scena, dobrih twistova i fenomalne Kim Bassenger u ulozi neodoljive i opasne zavodljive dame.
Image

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 25 Dec 2010, 14:32

340. A Christmas Story (1983)

Image

Director: Bob Clark
Writers: Jean Shepherd (novel)
Film je snimljen prema romanu Jeana Shepherda "In God We Trust, All Others Pay Cash". Mnogi ga smatraju jednim od najboljih božićnih filmova, pa čak stavljaju uz bok "Divnom životu". Osvojio je nagradu Genie za scenarij i režiju.
HQ Trailer

Uloge:
Peter Billingsley...........Ralphie Parker
Zack Ward.................Scut Farkus
Darren McGavin...........The Old Man - Mr. Parker

Image

SADRŽAJ:
"- Ralphie, a young boy growing up in the '40's, dreams of owning a Red Rider BB gun. He sets out to convince the world this is the perfect gift. But along the way, he runs into opposition from his parents, his teacher, and even good 'ol Santa Claus himself.

Četrdesetih godina u jednom malom mjestu odrasta Ralphie Parker (P. Billingsley). Živi s mamom (M. Dillon), tatom (D. McGavin) i mlađim bratom Randyjem (I. Petrella). Najbolji prijatelji su mu Flick (S. Schwartz) i Schwartz (R. D. Robb), a najveći problem dječak nasilnik Scut Farkus (Z. Ward), koji njega i njegove prijatelje dočekuje na putu do škole i često tuče. Njegov brat Randy nikad ne želi jesti, majka zbog toga nikad ne uspijeva pojesti jelo dok je još toplo, a otac je opsjednut ružnom lampom u obliku ženske noge koju je dobio za nagradu. Ralphie od Djeda Mraza želi samo pušku karabinku s dometom od 200 metara, model BB, s kompasom, ali njegova majka ne misli da je to baš dobar dar. Slično misli i učiteljica (T. Moore), koja je Ralphieju dala nisku ocjenu za sastavak na temu "Što želim za Božić". Čak i Djed Mraz kaže: "Malac, izbit ćeš si oko!". Ralphie je očajan, jer ako svi misle da ne treba dobiti pušku, neće je ni dobiti, a drugi dar ne želi. No ima netko tko ipak misli drugačije. U međuvremenu, Flicku će se zalijepiti jezik za ledeni stup, Ralphie će pred ocem opsovati i, što je najgore, u trenutku bijesa, očaja i straha izmlatit će Scuta do krvi..."


Image

O FILMU:
- This is essentially a story about childhood and is very spot-on in regards to the yearning of children and the whole Christmas era - I've been watching it since I was a child and every Christmas when it comes on TV I watch it again. It's funny, poignant and totally memorable - it has some of the best scenes of all-time and although I know a few people who dislike it because it's a bit "weird" and "dark," most people I know love it.
Worth watching every Christmas, forever!

- "A Christmas Story" is a rare film about children yet for adults. While kids will definitely enjoy this Christmas-themed saga, adults will find a deeper level of depth than they may remember from seeing the film at a younger age.

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
john_constantine
Posts: 26042
Joined: 06 Oct 2006, 17:25

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by john_constantine » 26 Dec 2010, 17:48

341. The Rocky Horror Picture Show (1975)

Image
It's the weird and wonderful as newly engaged couple Brad and Janet encounter a problem when they car halts in the rain. They both look for contact only to find themselves at the castle of Dr. Frank-N-Furter a transvestite. A place to stay is offered, but will Brad and Janet want to remain there? Especially when a large group of Transylvanians dance to the 'Time Warp', Dr. Frank-N-Furter builds his own man and a whole host of participation for the audience to enjoy.
Preludi trash mjuzikl koji zaslužuje status kultnog ostvarenja 70 - tih. Jedan od filmova koji je bio najduže prikazivan u kinima, čak 27 godina i iza sebe stekao brojne fanove. Od vrhunskog soundtracka koji vas zalijepi za film, do preludih otkačenih kič likova od Meat loafa do glavnog lika transvetita Dr. Frank-N-Furtera. Brojne reference na kultne filmove. Preluda završnica. Suludi tekstovi pjesama. Jednostavno bizarno kič ludilo od početka do kraja, ali pjesme, likovi, humor, dijalozi vas uvuku u film sve do samoga kraja uz naglasak na seks koji pršti na sve strane.

Image
Image

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 26 Dec 2010, 19:22

342. Monster (2003)

Image

Serijske ubojice postoje otkad je ovog svijeta te će tako izgleda zauvijek biti. Dosta se filmova snima prema istinitim događajima koji prate život i ubojstva nekog serijskog ubojice, no rijetko koji ispadne baš full dobar (pravi dobar primjer je Henry: Portrait of A Serial Killer). Još jedan iznimno dobar primjer je sad već čuveni Monster iz 2003. godine koji prikazuje život i svijet jedne od najpoznatijih američkih serijskih ubojica svih vremena: Ailen Wuornous. Tragična je priča ovo o osobi koja je prošla u životu sve i svašta u negativnom smislu da to čovjek ne može povjerovati (od pobačaja u 12. godini, seksualno su je kao klinku zlostavljali dječaci iz susjedstva i rođaci, roditelji je izbacili na ulicu, postala prostituka, itd...). Film prati nju taman nešto prije početka njenog ubilačkog nagona pa sve do suđenja i same sudske presudbe: smrtna kazna. Već kad ju prvi put vidimo u filmu znamo da za nju budućnosti jednostavno nema.

U cijeloj priči uviđamo to da se nikad na nikoga nije mogla istinski osloniti, nije imala prijatelje i obitelj i ono po čemu se ovaj film razlikuje od dosta drugih u žanru jest što je poprilično emotivan i depresivan te što mi u potpunosti razumijemo serijskog ubojicu, u ovom slučaju Ailen, njezine osjećaje (gotovo da je i simpatiziramo) te shvaćamo što ju je sve to nagnalo na takve strašne zločine. Ona nije čudovište već ljudsko biće čiji život je upropašten pod stjecajem dosta groznih okolnosti. U svom životu je naišla na još jednu nesretnu osobu pod imenom Selby s kojom započinje jednu nepredvidivu lezbijsku vezu s kojom pokušava biti sretna istovremeno toneći sve dublje u ponor iz kojeg se ne uspjeva izdignuti osvećujući se svima za sve što je propatila u svom životu. Nasilje je odbojno i zastrašujuće te skupa sa atmosferom me malo sve podsjetilo na Henrya. Dosta serial killer filmova djeluje bezveze i nerealno, no ne i ovaj koji je realističan u svakom pogledu te svakako užasava i ostavlja gledatelja u tuzi da mu se baš zgadi cijeli svijet.

Film Patty Jenkins (koja je ujedno i scenarist filma) nudi i pokušaj pojašnjenja te poniranja u srž problema, a ne u patetiku. Monster funkcionira kao suptilna kritika suvremene Amerike, kao jedna iznimno teška, tužna i depresivna drama koja neće svakom sjesti te kao jedan od najboljih serial killer filmova svih vremena kojeg gledatelj neće skoro zaboraviti. Mnogo se pričalo o glumi u ovom filmu i to jedne osobe koja čini ovaj film: Charlize Theron. U ulozi karijere ona je neprepoznatljiva i istovremeno genijalna briljantno pokazujući sav raskoš svog talenta te je posve zaluženo osvojila Oscara. U pitanju je jedan od najboljih glumačkih nastupa svih vremena te njena fizička transformacija je skroz ravna De Nirovoj u Raging Bullu. Također vrijedi spomenuti nakon Theron odličnu Christinu Ricci te u maloj ulozi uvijek sjajnog Brucea Derna. U svakom slučaju: Monster ostavlja bez daha te zasigurno spada u skupinu must see filmova koji neće razočarati!

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 26 Dec 2010, 21:10

443. Maratonci trče počasni krug (1982)

Image

Redatelj: Slobodan Šijan
Scenarist: Dušan Kovačević
Trajanje: 92 minute
Trailer

Uloge:
Bogdan Diklić - Mirko Topalović
Pavle Vujisić - Milutin Topalović
Danilo Stojković - Laki Topalović
Mija Aleksić - Aksentije Topalović

Image

SADRŽAJ:
"- Radnja se odvija u malom srpskom selu 1934., nakon atentata na kralja Aleksandra u Marseilleu.
Obitelj Topalović ima pet generacija muškaraca, koji se bave prodajom pogrebne opreme i grobarskim poslom. Posao je započeo stari Pantelija, a nastavili su pradjed Maksimilijan, djed Aksentije, otac Milutin i sin Laki, dok najmlađi Topalović, unuk Mirko ne želi nastaviti obiteljski posao.

Pantelija umre i obitelj se svađa oko njegove ostavštine, a i trebaju donjeti odluku hoće li baš na njemu isprobati novu metodu - kremiranje, za koju Laki predviđa da bi mogla biti pravi hit. U to vrijeme Mirko objavljuje da se ne želi baviti pogrebničkim poslom, već da ga interesira nešto časnije, a to je snimanje filmova.

Uz to želi i oženiti Kristinu, koja ne voli njega, nego njegovog najboljeg priajtelja, filmaša Ðenku. Njezin otac Bil Piton posluje s Topalovićima tako što iz grobova iskopava i prodaje im stare sanduke, koje Topalovići prelakiraju i prodaju kao nove. I Piton se želi dokopati naslijedstva ili novca, koji mu duguju Topalovići pa nagovara Mirka da uzme svoj dio, prije nego što se oženi Kristinom."

Image

Citati: (mislim da nema potrebe govoriti koliko je ovaj film odličan, i svatko tko ga nije gledao ne zna što propušta...zato bolje da ovdje imamo par citata iz filma)

Mirko Topalović na Pantelijinom sprovodu kad Aksentije upadne u raku: „Njemu se i ne isplati da izlazi iz groba...“

Laki Topalović kod otvaranja oporuke: „Đubre matoro, imaš sto godina, a lažeš i varaš!“

Aksentije Topalović: „Barabo jedna, ovakvog si čoveka našao da falsifikuješ.“

Milutin Topalović (čita iz oporuke pokojnikovo mišljenje o njima): „Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ni pakao mu neće teško pasti.“

Laki: „Kako je dedice?“
Aksentije: „Vozi brže!“
Laki: „Ne može brže, jurimo trideset.“
Milutin: „Pa naravno da ne može kada je tvoj blesavi sin raskantao mašinu.“

Mirko (kad uhvati Đenku i Kristinu "in flagranti"): „Šta to radiš, kume?“
Đenka: „Pa vežbamo, kume. Probamo za film. Ti ćeš ovo isto da radiš... samo sutra.“

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 27 Dec 2010, 13:53

344. Black Swan (2010)

Image

Black Swan je film kojeg sam dugo očekivao (rekao bih možda da mi je bio čak i najočekivaniji film godine) te vidjevši razne recenzije, ocjene, postere, trailer, itd... očekivanja su bila velika te sam osjetio duboko u sebi da bi film mogao izlučiti nešto veliko i dobro, no nakon sinoćnjeg gledanja sva moja očekivanja u pozitivnom smislu su premašena te me film ostavio više nego ijedan noviji film doslovce speechless! Sve moguće hvalospjeve što film dobiva su posve zaslužene. Bez ikakve sumnje i razmišljanja mogu reći da je ovo za mene film godine, glavni kandidat za Oscara te nešto najveličanstvenije unazad zadnjih par godina što se pojavilo u svijetu filma. Već mi se i prije Aronofsky jako svidio filmovima kao što su Requiem For A Dream te The Wrestler s kojima je pokazao da je drukčiji redatelj od većine drugih u Hollywoodu te da razumije i ide ka umjetnosti, no ovo što je napravio mu je zasada istinski uradak karijere za pamćenje koji bi trebao ostaviti traga te mu po meni donijeti Oscara. Film je vizualno magičan i lijep dizajniran kao jedna velika noćna mora. Film perfektno kombinira dramu, triler i horror na jedan visok umjetnički način dok je tematika takva da vas ponese i priljepi za ekran ne puštajući vas sve do samog kraja skupa sa glazbom koja je prekrasna i očaravajuća (baš onako slično kako je Kubrick klasičnu glazbu koristio).

Film bi se dao okarakterizirati kao kombinacija Kubricka i Polanskog sa daškom Lyncha i to prikazajući nam jedan surov svijet baleta kroz glavni lik Ninu Sayer koja je psihički nestabilna i usamljena osoba koja se strašno (gotovo i previše jako trudi) da impresionira sebe i ostale (mamu, redatelja, itd...) koji još dodatno vrše pritisak/terror nad njom da pravo uspije u najnovijoj predstavi/produkciji pod imenom Labuđe Jezero te film prati kroz što ona sve prolazi da bi uspjela - dotakla nivo zadane perfekcije i oslobodila svoj duh, a to je rivalstvo, odricanje od svega i svačega, pa čak i duboko prodiranje u sebe da bi se izbacio onaj sav maksimum potreban da bi se iznijela tako zahtjevna zadana uloga (koje u ovom slučaju dovodi do toga da Nina kreće pokazivati svoju mračniju stranu).

Film je dosta freaky i mračan u nekim trenucima te posve nevjerovatan (skoro pa over the top) nudeći i par uznemirujućih scena koje komotno mogu ići pod horror, čak sadrži ponešto i erotike u sebi, no svakako se vidi da je Aronofsky majstor svog posla te je ovaj film napravio sa mnogo duše i osjećaja pazeći na svaki detalj. Mnogo se pričalo je li glumačka ekipa dobro pogođena te hoće li baš uspjeti no po meni su svi i više nego uspjeli, naročito meni veoma draga Natalie Portman u glavnoj ulozi za koju bi rekao da joj je ovo možda čak i uloga karijere (svakako najzahtjevnija i to urađena sa jakim intenzitetom). Nevjerojatno kroz što njen lik sve prolazi (psihički i fizički) da bi uspio te kako Natalie to sve prikazuje, uloga vrijedna Oscara po meni. Vincent Cassel je posve neobičan, ali uvjerljiv te svakako odličan hvatajući malo ružniju i ljigaviju stranu svijeta baleta u tolikoj mjeri da ga zamrzite dok Mila Kunis (u koju sam pomalo i sumnjao) je definitivno pokazala da je spremna za ozbiljnije uloge te ona u svom liku donosi taman onoliko koliko treba da bi ju Nina Sayer smatrala protivnicom. Cijeli film je breathtaking i perfektan te bi se debelo složio sa komentarom što sam pročitao da je Black Swan nevjerojatno dostignuće u svijetu filma danas koje se mora jednostavno pogledati (sviđa mi se i rating na IMDB-u iako će vjerujem padati), te ko što rekoh: film godine i remek djelo 21. stoljeća! :supz: :prayer:

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6050
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 30 Dec 2010, 00:31

345. Varljivo leto '68 (1984)

Image

Režija: Goran Paskaljević
Scenarij: Gordan Mihić
Uloge: Slavko Štimac, Danilo Bata Stojković, Mira Banjac, Mija Aleksić, Ivana Mihić, Neda Arnerić, Branko Cvejić
Ja razumem i godine i pubertet
Pravilna ishrana
Marksizam, sinko
Čvrsta ruka

Image

SADRŽAJ:
"- U ljeto 1968. godine maturant Petar spreman je za ljubav. Zaljubljuje se u više žena, uglavnom zrelih i udatih. Potreba za ženom života dovodi ga u niz delikatnih i komičnih situacija što nervira njegovog oca, općinskog sudiju, koji vjeruje da djecu treba odgajati čvrstom rukom. Petra, čini se, ne zanimaju previše prijelomni događaji 1968. godine, koji dopiru i do njegovog gradića.

Kada napokon pronađe pravu i veliku ljubav, ona će iz određenih, tada društveno aktuelnih događaja, biti prekinuta. On će naglo odrasti uz saznanje da dva različita pojma, ljubav i politika, mogu biti ponekad i sudbinski povezani."


Image

O FILMU:
- This movie will always stay in my memory as one of the funniest and best comedies I ever saw back in former Yugoslavia. It centers around the eldest son (Stimac) of a family led by a strict authoritarian father in Danilo Bata Stojkovic's magnificent incarnation. The young Petar struggles to graduate from high school mainly for one reason-he is so infatuated with his Marxism teacher that he cannot think of anything else but her during the classes. So when the graduation time comes, he lies to his father about passing in all the subjects while in reality flunking in Marxism.

Image

Of course, the truth is not easy to hide and when it eventually comes out, his father is appalled and decides to punish him and lead his mind off from girls by finding a job for him in a local bakery. But that becomes complicated too when it turns out a beautiful and voluptuous girl is working there and she is an easy catch as well! Complications and comical twists just keep coming and coming here and the laughter never ceases.

All this is going on during a very turbulent time, the '68 student revolution. My favorite scene is when Stojkovic throws out the TV because of the student uprising claiming it's immoral to watch it and then when Tito approves of the reforms he brings it back saying "Comrade Tito has said that the students are right. We can watch television again!" Paskaljevic was a master of socio comedy and all the actors do a great job. The ending is specially great and this is probably Slavko Stimac's best role.

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

Post Reply