1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Sve o industriji, VHS, DVD, filmovi iz kućne radinosti itd.
Post Reply
User avatar
john_constantine
Posts: 27523
Joined: 06 Oct 2006, 17:25

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by john_constantine » 23 Oct 2010, 10:13

316.Project A (1983)

Image
In late 19th Century Hong Kong the British may rule the land, but the pirates rule the waters. Reluctantly, the Coast Guard is given money to fight these pirates, but the pirates themselves have many contacts (that is, bribed officials) in the government, and seek to thwart the Coast Guard's efforts to eliminate them. One Coast Guard officer is Dragon Ma, who is determined that his beloved Coast Guard will not be made fools of.
Kada bi se birao najbolji film od Jackie Chana, to bi definitivno bio Project A. Njegovi filmovi su se najviše sastojali od njegovih gegova zbog kojih su ga čak uspoređivali s Charlie Chaplinom. A najviše se proslavio ludim akrobacijama, vratolomijama i kaskaderskim trikovima koje je sve sam izvodio, toliko da je jedanput razbio glavu u Hrvatskoj. I vječne uloge vragolastog lika koji uvijek pomaže nevinima, a istovremeno radi nedopštine i povremeno se sukobljava s svojim prijateljima, ali uvijek će ih spašavati kada treba. Project A sadržava sve najbolje od njega u sat i pol vremena. Akciju, humor, vratolomije i karizmatične glumce poput Sammo Hung Kam-Boa (inače, njegov školski prijatelj). Čim film započne tučnjavom u krčmi, onda tu nikada ne stane. Akcija je poprilično brza i nezaustavljiva uz brojne komične scene poput policijskih vježbi ili završna spektakularna borba protiv glavnog gusara uz puno humora i tučnjava.
Michel puši karu.

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 24 Oct 2010, 19:54

317. On the Waterfront (1954)

Image

Najbolji film 50-ih i dobitnik nekoliko Oscara koji je stavio Eliu Kazana i Marlona Branda među blještavilo i vrh filmske industrije te davne 1954. godine predstavljajući njihovu drugu kolaboraciju nakon filma A Streetcar Named Desire 1951. godine. Priča je ovo o jednom naivnom mladiću, bivšem boksaču Terryu Malloyu koji radi u luci, koji preko brata uđe što bi se reklo u kompu sa hrpom mafijaša te uvidi ubojstvo na samom startu filmu koje zada ton za sve ostalo što slijedi. Film je ovo o nasilju i korupciji među lučkim radnicima, o odnosima među lučkim radnicima i najbitnije o čemu film govori: o borcu protiv mafije koji biva pod strašnim pritiskom okoline da bi konačno došao do krajnjeg iskupljenja i titule heroj, trijumfa ljudskog duha jer je napravio nešto što je izgledalo nemoguće i pokazao svoju plemenitost unatoč tome što je što bi se reklo "izdajica" pošto je Terry prvenstveno jedna izgubljena osoba/duša sa propalim i izgubljenim životom, ne nužno loša i zla osoba (naročito kada uđe u romantičnu vezu sa sestrom ubijenog počinje osjećati krivnju, savjest i potrebu da istupi naprijed).

U filmu veliku ulogu ima i Crkva u vidu svećenika Barrya koji želi da netko upravo i istupi naprijed, da prekine tišina i da se konačno riješi slučaj i makne mafija sa ulica. Kazan je ovim filmom dao svoj odgovor, iskazao što je on slično napravio svima onima koji su ga kritizirali i koji ga dan danas kritiziraju što je izdao osmoricu komunista iz filmske industrije pred Odborom za neameričke aktivnosti tako da je ovaj film veoma osoban koji je promijenio svijet filma po svemu, a najbitnije po režiji i glumi. Kazan je ušao među gigante i najveće ovim filmom koji ispao strašno utjecajan, revolucionaran i važan u povijesti američkog filma. Crno-bijela fotografija je odlična (uistinu ovaj film ne bi bio to to da je bio u boji), korištenje sjene je odrađeno sjajno za jednu mutnu i napetu atmosferu skupa sa autentičnim lokacijama (od zgrada do dokova New Jerseya) dok je glazba jednostavno prekrasna i emotivna. Gluma je možda i najjači adut filma. Marlon Brando, uz Roberta De Nira najpoznatiji glumac koji je proslavio pojam metodu u glumi ovdje jednostavno blista s dušom i tijelom, on nestaje u svojoj najboljoj glumačkoj izvedbi.

Savršeno prikazuje jedan težak i konfliktan lik te njegovu moralnu dilemu. Svaka čast The Godfatheru, Apocalypse Now i The Last Tango in Paris no ovo mu je ne samo #1 uloga ikad već je ovo slobodno bih rekao najbolja muška glumačka izvedba svih vremena, dirljivo uvjerljiva i briljantna uloga koja mu je posve zasluženo donijela Oscar i divljenje svijeta. Ostatak glumačke ekipe je jednako briljantan pokazujući glumu najvišeg nivoa, naročito bih izvodio Karla Maldean kao jednog hrabrog svećenika koji predstavlja dramatičnu figuru filma, Lee J. Cobba kao opako moćnog i arogantnog lika koji je mafijaški vođa i pravi prikaz zla i pohlepe, dok Eva Maria Saint u svom filmskom debiju koji joj je donio Oscara se iskazala kao jedna dirljiva i nevina figura koja voli Terrya te bi učinila sve za njega. Citat koji svi pamte (I coulda been a contender) je odrađen u jednoj od najboljih i najpoznatijih filmskih scena ikad koja prikazuje Brandonov lik koji bolno iskazuje kako je potratio život te je mogao biti netko i nešto koja vodi do jedne od najbombastičnijih i naj završnica ikad snimljenih. Film je ovo za sva vremena koji se može uvijek pogledati, masterpiece u rangu Casablance, Citizen Kanea i Raging Bulla. Drama, kriminal, emocije i iskupljenje. On the Waterfront ima sve to kao malo filmova, za mene je je bio i ostao osobno među 5 najboljih filmova svih vremena!

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6274
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 25 Oct 2010, 20:06

318. The Prodigal Son (1982)

Image

Directed: Sammo Hung
Written: Sammo Hung, Barry Wong i Wong Jing

Uloge:
Yuen Biao (Leung Jan)
Lam Ching-ying (Leung Yee-tai)
Sammo Hung (Wong Wah-bo)
Frankie Chan (Lord Ngai Fai)

Foršpan filma...

Image

SADRŽAJ:
"- Kung fu Kung-fu movie about a spoiled youngster, Young Leong Tsan, who hates books and conventions but is obsessed by martial arts. His rich father dotes on him so much that handsome payments are awarded to people who manage to lose gracefully to his son, and Young Leong soon comes to think he is the best fighter in Canton.
After a humiliating defeat at the hands of an actor in a traveling theatre company, the son resolves to find a better teacher."


Image

O FILMU:
- Simply put, this is one of the best martial arts movies ever made. But of course, as a fan, you all know everything about this movie. The Prodigal Son is arguably the best film Sammo Hung has directed. It has been praised by aficionados for its detail in portraying the Wing Chun style of kung fu which Sammo had taken great interest in. In truth, the film lives up to its reputation and stands the test of time as an entertaining action film and homage to the conventions of chop-socky films that have gone before.

- Yuen Biao shines in his second starring role with the boyish charm and acrobatic grace that his fans would come to expect. The martial arts scenes are excellent, particularly the training scenes with Sammo and the final fight at the end which would be to painfully brutal to watch if it weren’t so perfectly staged.
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 01 Nov 2010, 19:35

319. The Deer Hunter (1978)

Image

Dobitnik 5 Oscara i jedan od najboljih filmova svih vremena The Deer Hunter Michaela Cimina predstavlja ultimativni utjecaj i prikaz rata na intimnoj skali zagarantiran da svakog dirne u srce. Nešto slično kao i Apocalypse Now F.F. Coppole koji je izašao godinu dana kasnije ovaj film nije baš pravi ratni film u smislu da uviđamo borbu u Vijetnamu (za to i općenitu autentičnost Vijetnamskog rata vrijedi pogledati Platoon) već ovaj film predstavlja nešto posve drugačije i dublje: utjecaj rata na psihu čovjeka i pogled na sam rat i ljudskost. Film se više bavi predigrom i posljedicama rata na čovjeka, u ovom slučaju nekolicine prijatelja, Amerikanaca ruskog podrijetla koji su složni, puni ljubavi i zajedništva dok ih odlazak u rat u Vijetnam iznenadno i nenadano ne pokosi, no i tada ostaju skupa i to u patnji i boli, te nakon svega toga slijedi povratak u svijet među ljude gdje više ništa nije isto zbog cjelookupne traume i konstantnih slika rata u glavi.

Od početnog dijela svadbe mladog para okruženi prijateljima u veselju (slično kao u The Godfatheru) koje su tu da se gledatelj poveže sa likovima, do izuzetno realističnih i napetih scena ruskog ruleta koje se odjedanput jave i kompletno promijene tok filma (koje nisu baš karakteristika rata u Vijetnamu već metafora za uzaludnost rata) film vas uzme i ne pušta do samog kraja, a čak i kad završi i dalje razmišljate o njemu. Može se reći da ovaj film nudi jedan od najboljih i najuspješnijih spojeva komercijale i umjetnosti u povijesti filma. Ekipu prijatelja je utjelovila glumačka postava iz snova: od pokojnog Johna Cazalea u svom posljednjem filmu, Roberta De Nira i Christophera Walkena do Johna Savagea i Meryl Streep, sve redom vrhunsko dirljivi glumački nastupi vrijedni Oscara od kojih bi posebno izdvojio Savagea koji biva nekako najviše nevin od svih i još dijete kojeg rat doslovce uništi samo tako te Walkena koji je zasluženo dobio Oscara kojeg je najviše možda u konačnici pokosio rat, iako svi redom na neki način bivaju dirnuti tj. osakaćeni ratom.

Film je dosta dugačak (čak 3 sata), no nije nimalo dosadan već konstantno zanimljiv i dirljiv miješajući prijateljstvo, romansu i rat. U konačnici, film nije niti za niti protiv rata već jednostavno ispred svega predstavlja jednu od emotivno najrazornijih priča svih vremena koja će vas jednako kao likove u filmu pokositi i dirnuti kao nemali broj filmova, on pokazuje jedan efektivan stroj oživljavanja agonije i besmislenosti Vijetnamskog rata te da se rat ne smije nikada zaboraviti što sam kraj odlično i na jedan težak način pokazuje. Meni najdraži film koji ima veze sa Vijetnamom, intiman horror rata je ovo u jednom od najtragičnijih, najtužnijih i najboljih filmova svih vremena kojeg svatko tko voli filmove bi trebao pogledati i doživjeti!

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

User avatar
Asfodel
Posts: 15492
Joined: 08 Dec 2007, 21:37
Location: Chopping Mall
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by Asfodel » 05 Nov 2010, 16:27

320. Les enfants du siècle (1999)

Image

Biografska kostimirana drama koja precrtava burnu romansu dviju ikona tadašnje francuske književnosti, feministički nastrojene spisateljice pod muškim pseudonimom George Sand i mlađahnog pjesnika Alfreda de Musseta. Igraju ih genijalni Juliette Binoche i Benoit Magimel (viša verzija Seana Penna) koji su i u životu bili partneri. Naslov film crpi iz jednog Mussetovog djela.
Spojila su se dva različita svijeta, žena zmaj, koja živi razdvojeno od supruga skrbeći za dvoje male djece i neustrašivo prkoseći muškom svijetu iznoseći u romanima tad nezamislive ženske probleme, ali i noseći muškobanjastu odjeću. I nešto mlađi, genijalni pjesnik čiji bi se život mogao opisati sa Sex, Drugs & Poetry (doslovno)..
Situacija je takva da gledatelj vidi širu sliku, dok akteri ne, što zbog toga da su u situaciji da ne mogu čitati tuđe misli (kao što gledatelj može), a što zbog nedređenih karaktera, proturječnih stavova, burne priče njihovih života kojoj se nazire propast. Kad bismo bar mogli uskočiti u film, ispljuskati likove, reći im što da rade, što potajno jedan o drugome misle i sl.. I zbog te nemoći da reagira, gledatelj ne može da ne pati, da se ne poistovjeti..

Kako je snažna priča nositelj filma, gotovo da se zaboravlja na druge stvari i aspekte filma koje zaslužuju hvalu, ali koje opet nekako ostaju po strani. Čak i da ne valjaju, to se ne bi previše primjetilo. Svakako film za preporuku. Ako zbog ničega, onda zbog istinite priče koja je ostavila traga..

Image

Image Image
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6274
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by dr_gonzo » 06 Nov 2010, 22:19

321. Treasure Island (1990)

Image

Directed: Fraser Clarke Heston
Written: Robert Louis Stevenson

CAST:
Charlton Heston (Long John Silver)
Christian Bale as Jim Hawkins)
Oliver Reed (Billy Bones)
Christopher Lee (Blind Pew)

PLOT:
"- Young Jim Hawkins, while running the Benbow Inn with his mother, meets Captain Billy Bones, who dies at the inn while it is beseiged by buccaneers led by Blind Pew. Jim and his mother fight off the attackers and discover Billy Bones' treasure map for which the buccaneers had come. Jim agrees to sail on the S.S. Espaniola with Squire Trelawney and Dr. Livesey to find the treasure on a mysterious isiand. Upon arriving at the island, ship's cook and scaliwag Long John Silver leads a mutiny of crew members who want the treasure for themselves. Jim helps the Squire and Espaniola officers to survive the mutiny and fight back against Silver's men, who have taken over the Espaniola."

Image

O FILMU:
- Shiver-me-timbers, this is the best version of the Robert Louis Stevenson classic! In fact it is a model of cinematic adaptation. Closely following the book, with whole scenes and dialogue taken straight from its pages, the film never bogs down into the kind of stuffy lifelessness that sometimes afflicts adaptations attempting to be faithful to their literary source. Indeed Frazier Heston's screenplay and direction capture the brisk, page turning pleasure of the book nicely. Add to his sure direction, wonderful locations, a picture-perfect cast and a rousing music score by the Chieftains and you have one of the best pirate movies ever made. And for once they really are pirates and not watered down, sentimentalized versions of them. They're cut-throats all, a scurvy lot of thieves, superstitious and dirty. You can just smell their stench under the hot tropic sun and lush vegetation of Skeleton Island.

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
Asfodel
Posts: 15492
Joined: 08 Dec 2007, 21:37
Location: Chopping Mall
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by Asfodel » 07 Nov 2010, 16:06

322. The 51st State (2001)

Image

Jednostavno zabavna i odlična akcijska komedija koja bi trebala ostati u pamćenju, za koju vjerujem da se neće izgubiti u moru sličnih stvari... a od kojih se razlikuje po neposrednosti, rekla bih.

Imamo S. L. Jacksona koji u cijelom filmu šeta u kiltu, nevjerojatnog R. Carlylea u ulozi koja je kao krojena za njega, Emily Mortimer s pucaljkama, slučajne skinse, gangstere, ultra jake droge svježe stigle iz labosa, put u Englesku, plaćene ubojice, smicalice, slučajne susrete, nesporazume i pregršt stvari koji čine ovaj film onim što jest - čistom zabavom.
I to sve pod krilaticom: zamislite drogu koja je 51 puta jača od bilo koje droge za koju ste dosad čuli. "It's like getting a personal visit... from God!"

Ukratko, lagano "spaljeno" djelce s neisforsiranim forama koje će biti dobro gledali ga vi sami ili sa ekipom.


Image

Image Image

Image Image
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6274
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 07 Nov 2010, 18:39

323. The Four Musketeers: Milady's Revenge (1974)

Image

Director: Richard Lester
Writers: George MacDonald Fraser

Trailer

CAST:
Oliver Reed (Athos)
Raquel Welch (Constance de Bonancieux)
Richard Chamberlain (Aramis)
Michael York (D'Artagnan)
Frank Finlay (Porthos)
Christopher Lee (Rochefort)
Geraldine Chaplin (Queen Anne of Austria)

Image

PLOT:
"- D'Artagnan has become a Musketeer. Protestants hold La Rochelle, and the Queen loves Buckingham, who'll soon send ships to support the rebels. Richelieu enlists Rochefort to kidnap Constance, the Queen's go-between and D'Artagnan's love. The Cardinal uses the wily, amoral Milady de Winter to distract D'Artagnan. But soon, she is D'Artagnan's sworn enemy, and she has an unfortunate history with Athos as well. Milady goes to England to dispatch Buckingham; the Musketeers fight the rebels. Milady, with Rochefort's help, then turns to her personal agenda. Can D'Artagnan save Constance, defeat Rochefort, slip de Winter's ire, and stay free of the Cardinal?"

Image

O FILMU:
- This film is part two of the movie "Three and Four Musketeers".
This film is somewhat more serious in tone as is warranted by the events described in the book. Not quite as fun as the first movie but true to the classic story writen by Dumas back in 1850.

This set of films (3 and 4 Musketeers were filmed at the same time and released 8 months apart) ranks right up there with "Raiders of the Lost Ark" and "Robin Hood" (with Erol Flynn) as one of the best in its genre (action/adventure). As an historian, I enjoyed the small touches of historical accuracy in the film. As far as I can tell, everything is just about bang-on: the costumes, the settings, the weapons, the street life, and the musketeers themselves (and yes I know the story is not "true"). The two films are quite faithful to the classic book by Alexander Dumas given some small and reasonable changes.

The sword-play in the film is the greatest! The initial duel against the Cardinal's men in the Convent is a masterpiece of choreographed combat. The battle that takes place early in the second film is hysterically funny as our heroes try to eat lunch in the middle of a war.
The actors and actresses are all wonderful, especially Michael York, Oliver Reed, Faye Dunaway, and Charlton Heston. One small weakness in the film is that it does not have the time or interest in describing how Milady de Winter seduces her jailor. I suggest reading the book to get a full understanding of that sequence of events.

Be warned, prolonged exposure to this film is likely to result in a desire for fencing lessons and historical reenactments.
Bottom line: A great film.

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
Asfodel
Posts: 15492
Joined: 08 Dec 2007, 21:37
Location: Chopping Mall
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by Asfodel » 07 Nov 2010, 23:28

324. La Pianiste (2001)

Image

Kontroverzna Hanekeova drama po još kontroverznijem romanu nobelovke E. Jelinek, no ne na njemačkom, nego na francuskom jeziku. Francuska ruža Isabelle Huppert u "ulozi života" i njen mlađi kolega Benoit su bili i nagrađeni za obavljen posao.
Povučena, uštogljena, frigidna i istovremeno perverzna učiteljica klavira je središnji lik, opterećena nikakvim životom s posesivnom majkom. Jedino svjetlo u predvidljivoj svakodnevici se počne nazirati kad ona zapne za oko jednom mladiću...
Priča je pomalo bizarna, plijeni pažnju gledatelja i tjera ga da htio-ne htio počne razmišljati o stvarima koje mu se čine u najmanju ruku bolesnim ili zabranjenim. I sve to dok sluša Schuberta u slijedećoj sceni. Sve su scene snimljene su na posve normalan način. Krajnje realistično i obično. Kakve bi bile i u stvarnom životu.

Kadrovi su dugi, fassbinderovski, a na kraju krajeva, Haneke je poznat po tome da ne mari za gledatelja i ne pokušava mu se dodvoriti, olakšati, učiniti mu stvar zanimljivijom. Nema pretjeranih boja, uspješno je sve oslikano u sivilu i hladnim bojama koje se uspješno poklapaju s atmosferom. Na kraju ostavlja snažan dojam i poruku koja se vidi iz aviona: pazi što želiš.

Image Image

Image Image

Image Image
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

User avatar
chatterer
Posts: 565
Joined: 13 Jun 2009, 20:33

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by chatterer » 13 Nov 2010, 20:22

325. The Bothersome Man (2006)

Image

Nakon nekog vremena odlučih napisati ovdje preporuku. Nakon što sam ga pogledao, odmah sam dobio inspiraciju predložiti ga nekome, za mene zaista iznenađenje i dokaz kako i Norvežani mogu napraviti odličan moderan film sa stilom ala Lynch. Den Brysomme Mannen ili The Bothersome Man je jedan neobičan, misteriozan, ali originalan i vrlo zanimljiv film, sadrži i dozu bizarnosti, onako, po mom ukusu, a nadam se da nisam jedini 8)
Radnja je jednostavna.. Na početku ne shvaćamo o čemu se ovdje radi. No, kako film odmiče, polako shvaćamo da je riječ o čovjeku (Andreas) koji se nađe u "idealnom" gradu gdje se čini da nema ni trunke problema. Na početku Andreas prihvaća igru i počne se zabavljati, ali ubrzo shvati kako se tu nešto ne uklapa, te mu počne nedostajati ono čega u idealnom gradu ipak nema...
Kako sam već rekao, film je prilično ugodno iznenađenje te mi je čudno i žalosno kako film nije poznatiji (sasvim slučajno naletih na njega dok sam pregledavao IMDb). U svakom slučaju preporuka svima koji vole neobične filmove

ImageImage
ImageImage

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 14 Nov 2010, 11:45

326. Rushmore (1998)

Image

Wes Anderson je redatelj kojeg volite ili ne volite, redatelj čiji će vas stil humora dirnuti i dobro nasmijati ili ćete ostati posve ravnodušni i nezadovoljni. Ja sam jedan od onih koji vole njegov stil i opus te film kojeg danas preporučujem jest njegov najbolji film u karijeri koji je uslijedio nakon njegovog ne baš slavnog prvijenca Bottle Rocket 1996. godine. Sa filmom Rushmore Anderson skupa sa svojim prijateljem Owenom Wilsonom je ušao u povijest otišavši u dubinu sebe, svoga mladenačkog života i školovanja uzimajući inspiraciju iz filmova kao što su The Graduate i Harold and Maude te je rezultat svega toga moderni klasik vrijedan divljenja i mnogo gledanja. U pitanju je jedan od najinteligentnijih, najoriginalnijih i najsmješnijih filmova novijeg doba koji bi se mogao dosta lako okarakterizirati kao komedija, čak kao crna komedija, pa kao i kombinacija komedije i drame, no on jest i nudi nešto daleko više od toga, on toliko krije duše, srca i iznenađenja u sebi da ga je teško uopće u neku kategoriju samo tako strpati (film svojim izlaskom nije bio toliko loš na kino blagajnama, no falilo je boljeg prijema kod publike i kritičara te je ovo jedan u nizu filmova koji s vremenom dobija status koji posve zaslužuje).

Po meni je čak i najbolji film te godine, no nevjerojatno je i tragično da film nije dobio ni nominaciju za Oscar. Uglavnom, meni je jedan od najdražih filmova ikad te sam se odmah zaljubio u njega na prvo gledanje. Priča je smiješna, dirljiva i puna iznenađenja sa glavnim likom Maxom Fischerom koji je vjerojatno (barem za mene) jedan od naj likova novijeg doba kojeg je svjetski interpretirao po meni dosta podcijenjen i kvalitetan glumac u ulozi karijere Jason Schwartzman, lik koji svoju inspiraciju vuče od Benjamina iz The Graduatea, no rekao bih da je daleko bliži liku Charlesa Fostera Kanea. On je mlad, ekscentričan i na prvo oko pametan 15-godišnji adolescent pun života i željan svega te voli svoju školu Rushmore, no previše je hiperaktivan te biva loš učenik zbog čega strahuje da ne bude izbačen iz škole. Njegov život ko iz vedra neba odjedanput promijene 2 osobe: bogataš Herman Blume i mlada profesorica Rosemary Crossing. U profesoricu se Max odmah zaljubi dok s Blumom počne jedno neobično prijateljstvo koje biva upitno kada obojica počnu ljubavnu bitku oko profesorice.

Film je pun boja te glatko teče dok Anderson režira film na granici fantazije ulazeći ponekad u mračne kutove i to dovoljno da film učini još zanimljivijim i intrigantnim te ne brinući se toliko o strukturi već o dočaravanju likova koji su posebni i neobični na svoj način. Olivia Williams savršeno utjelovljuje mladu profesoricu čiji je muž tragično umro (dakle ona je jedan dosta nesretan lik), dok Bill Murray u filmu blista u jednoj od svojih najzabavnijih uloga kao čovjek koji je još nesretniji: dopizidio mu je život, djeca i gotovo sve te u Maxu pronalazi sebe kada je on bio te njegove dobi. Ostatak likova što se malo pojavljuju (od Maxovih poznanika i kolega iz razreda do ravnatelja i njegovog oca) su također smiješni i jako dobri, soundtrack je perfektan i pravo cool nudeći razne old school rock stvari 60-ih, od Stonesa do Kinksa prikazujući nam razna dobra i loša vremena Maxa i njegovih dogodovština dok sam film govori o prijateljstvu, odrastanju i ljubavi na jednoj čudnoj valnoj dužini ljudi raznih dobi te različitih percepcija tj. pogleda na život i to sa mnogo srca, iskrenosti i smijeha. Po meni istinski prekrasan film kakvih uopće nema puno, film kojeg uvijek mogu pogledati. Preporuka svima koji vole filmove koji kombiniraju komediju i dramu, općenito neobične i posve otkačene filmove!

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

User avatar
Asfodel
Posts: 15492
Joined: 08 Dec 2007, 21:37
Location: Chopping Mall
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by Asfodel » 14 Nov 2010, 23:43

327. La mala educación (2004)

Image

Francova Španjolska i religiozno školovanje su prva podloga filmu i kamen temeljac priče koju pripovijeda film. I to ne samo jedne priču, nego se vraća i kasnije popratiti likove i to isprepleteno sve zajedno s jednim filmskim scenarijem tako da imamo dojam filma u filmu. No sve je lako razumljivo. Kontroverznost filma ne leži u izdašnim homoseksualnim scenama ili koketiranju s istima na svakom koraku, nego u svojevrsnom šamaru katoličkoj crkvi (koji to možda nije?), jer se ipak njihovo svećenstvo prikazuje u primjetnoj izopačenosti.
Tipično almodovarski, sve je obavijeno intenzivnim bojama, kičom, transvestitima, pretjerivanjem, studijom problematičnih karaktera i svemu onome što ovako nešto čini jedinstvenim iskustvom za osjetila i tako tipičnim autorskim potpisom. No sve to opet u nekoj mjeri u kojoj se čuva ljudskost i stvarnost te razumije srž nekog problema. Nema ničega umjetnog, ništa nije stvarnije od ovoga.

Ovaj film po kvaliteti možda nije creme da le creme autorovog opusa, ali je itekako zanimljiv, ako ništa bar zbog toga da mu je posvećeno 10 godina pripreme i da sadrži biografske elemente. Kad se potonja činjenica dozna, ne može se izdržati da se u glavi ne premotaju scene i traže one koje je osobno doživio Pedro Almodovar.

Image Image

Image Image

Image Image
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

User avatar
john_constantine
Posts: 27523
Joined: 06 Oct 2006, 17:25

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by john_constantine » 17 Nov 2010, 21:53

328.The One-Armed Swordsman

Image
An evil gang attacks the Chi school of Golden Sword Kung Fu. One student sacrifices his life to save his teacher and his school, his dying wish is that his son be taken in as a student. Young Fang Kang grows up in the school and treasures his father's broken sword and the memory of his father's sacrifice. The other students (including the teacher's daughter) resent him and try to drive him away. The teacher's daughter challenges him to a fight and when he refuses she becomes enraged and recklessly chops off his arm! He retreats, broken and bloody, and is found by a young poor girl living alone who nurses him back to health. Meanwhile, the evil gang who originally attacked the Golden Sword school develops a weapon that renders the Golden Sword useless and starts killing off all of the schools students. Fang Kang eventually recovers with the girl's help but must now face a life with only one arm. Will he be able to recover and live to defend the school as his father did?
Image

Kultno i poznato ostvarenje iz produkcije Shaw brothers koji su iza sebe snimili na stotine borilačkih filmova. Scena sukoba tijekom zime na snijegu nikad nije bila tako prekrasna, čak i kada mačevaoc izgubi ruku u krvavoj sceni. Sjajne borilačke scene mačevima uz karizmatičnog glavnog lika Fang Kanga kojega gubitak ruke nije spriječio da se usavrši. Vrhunska scena u restoranu ili borbe protiv glavnog negativca. Maštovito kreirana oružja, romansa između glavnog lika i njegove ljubavi, čast i vjernost prema učitelju, i puno stvari zbog koje volimo kung fu filmove 60 i 70 - tih, a čiju je posvetu Tarantino napravio u Kill Bill - u.
Michel puši karu.

User avatar
dr_gonzo
Posts: 6274
Joined: 26 Nov 2006, 23:45
Location: Šibenik, HRVATSKA
Contact:

Post by dr_gonzo » 18 Nov 2010, 04:25

329. Mister Johnson (1990)

Image

Redatelj: Bruce Beresford
Pisac: Joyce Cary
Scenarist: William Boyd
Skladatelj: Georges Delerue


Uloge:
Maynard Eziashi (Mister Johnson)
Pierce Brosnan (Harry Rudbeck)
Edward Woodward (Sargy Gollup)
Beatie Edney (Celia Rudbeck)

<Image

Sadržaj:
"- Nakon I. svjetskog rata, u zapadnoj Africi, crnac kojega svi znaju pod nadimkom Gospodin Johnson želi se zbližiti i sprijateljiti s bijelcima. Johnson radi za britanskog administratora Harryja Rudbecka, koji sanja o izgradnji velike sjeverne ceste, koja bi uspjela povezati mnoge daleke krajeve. Kako bi to mogao ostvariti, Rudbeck svojim poslodavcima daje krive podatke o financijskom stanju, a kada se njegov plan razotkrije, otkaz dobiva nevini Johnson, a ne Rudbeck."

<Image

O FILMU:
- Topla ljudska drama o prijateljstvu, o potrebi suradnje i međusobnog razumijevanja, "Gospodin Johnson" slavnog redatelja Brucea Beresforda smješten je u Nigeriju u dvadesete godine prošlog stoljeća. Vremenski i prostorni šarm koji takvo okruženje filmu automatski osigurava iskusni Beresford koristi bez posrtanja pa je temeljni roman Joyce Cary na veliko platno prenesen bez ikakvog žrtvovanja ključnih elemenata. Pierce Brosnan kao britanski gospodin doista je nepogrešiv, no prava je zvijezda filma Maynard Eziashi u naslovnoj ulozi - http://tvprofile.net -

Image
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "

- Charles Bukowski -

User avatar
remike2
Posts: 4838
Joined: 11 Apr 2010, 11:52
Contact:

Re: 1001 film prema izboru posjetitelja HorrorHR-a

Post by remike2 » 05 Dec 2010, 22:10

330. The Big Lebowski (1998)

Image

The Big Lebowski je najzabavniji i najotkačeniji uradak legendarne braće Coen, film kojeg uvijek mogu pogledati te sve što je vezano uz ovaj film ja jednostavno volim. Strašno pokopan kad je izašao u kina od strane kritike, nažalost i publike, a o nominacijama tj. nenominacijama za Oscar da ni ne pričam uslijedivši nakon velikog hita iz 1996. godine Fargo, no s vremenom tj. godinama kao i sa dosta nekih drugih filmova dobija kultni status kojeg posve zaslužuje. Svaki filmofil koji drži do sebe i voli zabavne, originalne i smiješne filmove bi trebao (ako već nije) pogledati ovu poslasticu koja nudi najviše iz svijeta komedije za cijelu ekipu. Radnja koja je doslovce nevjerojatna i posebna u stilu braće Coene te nudi kuglanje, ljenčarenje, otmicu, itd... je gotovo u ovom filmu sporedna stvar i nebitna (iako bi se dalo pričati da čak film nudi tonu više smijeha s malo provedenog vremena u kuglani nego cijeli film Kingpin koji se vrti isključivo oko kuglanja).

Bitno je ono što istinski braća Coen prikazuju i rade, a to je: briljantno napisan dijalog kakvog sami oni pišu i koji nudi tonu smijeha i zabave. Likovi su gotovo svi neobični, bizarni i u svom svijetu žive (pravi freakovi svoje vrste) koji prikazuju život i razne ludosti L.A.-a te su sve uloge date pravim glumcima i to uglavnom ljubimcima braće Coen koji rasturaju kao u možda nijednom drugom filmu braće Coen. Jeff Bridges je ovdje odigrao ulogu karijere kao jedan super cool luzer pod imenom ili točnije nadimkom The Dude, jedan od najbolje napisanih likova novijeg doba, prava ljenčina, lik koji puno toga započne, no gotovo ništa ne dovrši te ga boli sve živo što se oko njega zbiva no spletom okolnosti biva upleten u razne situacije koje ne bih otkrivao radi cjelookupnog užitka no koje bivaju super cool, zabavne i wow.

Uz njega blistaju strašno inspiriran John Goodman kao jedan posve lud i nestabilan prijatelj The Dudea pod imenom Walter te Steve Buscemi kao njihov povučen prijatelj Donny kojeg konstantno ušutkavaju kad god nešto ih pita, a uz sve to tko može ikako zaboraviti Johna Turturra kao pederka Jesus Quintana i njegovo predstavljanje u kuglani dok sviraju Gypsy Kings sa Hotel California, pa čak i Juliane Moore kao Maude koja je umjetnik erotike? Soundtrack je za čistu desetku i meni jedan od najdražih ikad koji nudi razne dobre pop i rock pjesme kroz razne otkačene scene koje mogu proizvesti samo braća Coen i njihova mašta praveći svijet pun fantazije i apsurdnosti. Jednostavno film koji se mora pogledati, pa čak i više puta da bi se istinski okusila magija i posebnost filma (kod mene je na listi top 10 najdražih filmova svih vremena). Prepun antologijskih scena, konstantno smiješan (u ponekim trenucima čak i pravo dirljiv) te sa perfektnom naracijom od strane Sama Elliota The Big Lebowski je jedna od najboljih, najsmiješnijih i najoriginalnijih komedija svih vremena.

Image

Image

Image
But, you know, I knew something must be rotten in Denmark. There was no way you could like me that much. Man, I can't tell you how relieved I was when you took off your dress, you... you didn't have a dick.

Post Reply