Gotov sa
ZLATNIM MARATONOM. Kao da se odvajam od nekih dragih osoba. Pogledati toliko sjajnih filmova u tjedan dana je bilo čisto zadovoljstvo i vratit ću im se opet. Ovakav maraton planiram imati jednom mjesečno jer osjećaj kada pogledaš tako nešto veliko i dobro je neopisiv. U tom vremenu se toliko vežeš za glumca/redatelja da ti ih je teško pustiti.
Lancester - glumac koji je većinom glumio herojske tipove pune morala, ali jaki i snažni. Nekakav spoj Marvina i Estwooda. Tu se negdje po visini, po karizmi isto. Samo što mi je Lancester bolji, možda baš zbog toga što sam ga sad gledao dan za danom. Preporuka za one koji žele uživati u njegovim filmovima jer su većinom skroz zabavni, ali prije svega odlični.
Wyler - redatelj kojemu se divio i Kubrick zbog toga što je Wyler bio poznat kako je većinu scena znao ponavljat pregršt puta da bi dobio ono što je zamislio. Tu se vidi sva predanost i oko za detalje, a tu je majstor. Velik redatelj koji zasluženo ulazi među 10 najboljih. Omiljene temu su mu period drame gdje je odlično prikazivao probleme bogatih. Druge teme koje je dosta obrađivao u filmovima su prihvaćanje od strane drugih, posljedice nečega na tu i tu osobu bio to rat ili gubitak voljenih i odnosi između majke/kćeri/sina/oca.
Moram i proći glumce koji su gostovali kod Lancastera to jest Wylera. Kao da sam na Oscaru i držim govor
Charlton Heston (dvaput), Bette Davis (triput), Fredric March (triput), Kirk Douglas (dvaput), Gregory Peck (dvaput), Audrey H. (dvaput), Av Gardner (dvaput), Laurence Olivier, Henry Fonda, Humphrey Bogart (dvaput), Gary Cooper, Marlene Dietrich, Montgomery Clift (dvaput), Kapetan Kirk, Spencer Tracy, Tony Curtis, The Voice, Barbara Stanwyck...
Moram i redatelj proći koji su surađivali sa Lancesterom.
Stanley Kramer, Robert Siodmak (dvaput), John Frankenheimer (triput), Jules Dassin, Fred Zinnemann...
Hvala im
Obo što još treba reći je da nisamo sve pogledo od njih. The Heiress, Dodsworth, The Collector, Mrs. Miniver od Wylera. Il gattopardo, Elmer Gantry, Come Back Little Sheba. Sve hvaljeni filmovi. Budem, pomalo ću ih dozirati
A sad kad smo to riješili, ide novi maraton, onaj manji. Za moj gušt.
HOROR KLASICI 30-IH.
Vampyr (1932), Freaks (1932), The Mummy (1932), Bride of Frankenstein (1935),
Frankenstein (1931), Dracula (1931), The Devil-Doll (1936), The Old Dark House (1932), Mad Love (1935).
Draculu, Franka, Freaks sam gledao prije 4-5 godina pa ne škodi ponoviti, a ove ostale nisam. Posebno me veseli Vampyr i Bride of Frankenstein.