Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
To the Bone (2017) - dosadnjikav film, jedini plus je gluma
5.5/10
5.5/10
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Upside (2017) - blijeda verzija originala, mada sam očekivao da će biti više holivudskih gluposti. Audrey Fleurot > Nicole Kidman
6/10
6/10
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Amanda Knox (2016) - zanimljivo u ovom slučaju što je samo siromašni crnac najebao Sama istraga je bila vrlo amaterski odrađena, glavni detektiv totalno nedorastao slučaju pa i nije čudo da su se izvukli. Knox se previše preglumljuje da bi joj povjerovao
6/10
6/10
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Searching (2018) - solidan film, iako mi je priča malo too much
6/10
6/10
- maddjuro
- Posts: 8329
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Lego movie 2- nista specialno; ima par dobroh štoseva ali generalno nije mi sjeo
I may be an idiot, but i am no fool.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Na prošloj strani navodim jedan dobar britanski dokumentarac o Amandi, ovaj kao da je htio biti tendenciozan oko oblikovanja gledateljevog stava pa nije skoro ništa o slučaju ni prikazao. Ili ta zlonamjernost ili su potpuno nesposobni obraditi nešto (što sumnjam).
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Gadkie lebedi (2006) - Lopushankiy me ovdje više oduševio nego kod Posjetitelja muzeja. Mogu se donekle uspoređivati, jer je vidljiv potpis (u vidu genijalne i predvidljive fotografije i atmosfere). Ovo je ipak dinamičnije i zanimljivije. Da je bilo glazbe u nekim dijelovima koji su zjapili - bilo bi vjerojatno i bolje. 7/10
Sicario: Day of the Soldado (2018) - drugi Sicario je fino podbacio. A opet, da ga nisam gledala živa bih se pojela zapitkujući se propuštam li nešto moćno (kao što je bio slučaj s prvim). Da se razumijemo, nastavak nije loš film per se. Vrlo dobar je čak, samo nekako.. nepotreban. Valjda mi je nedovoljno zanimljive priče za ispričati.
A Simple Favor (2018) - Što mi bi da ovo gledam? Vjerojatno me privukla zagonetnost. Ajde, nije bilo potpuno loše pa 6/10
LFO (2013) - čovjek koji skuži da može hipnotizirati zvukom djeluje više nego obećavajuće i ćaknuto. Većinom je bilo samo ok, no izvukli su se genijalnim crnohumornim krajem pa šestica
Sicario: Day of the Soldado (2018) - drugi Sicario je fino podbacio. A opet, da ga nisam gledala živa bih se pojela zapitkujući se propuštam li nešto moćno (kao što je bio slučaj s prvim). Da se razumijemo, nastavak nije loš film per se. Vrlo dobar je čak, samo nekako.. nepotreban. Valjda mi je nedovoljno zanimljive priče za ispričati.
A Simple Favor (2018) - Što mi bi da ovo gledam? Vjerojatno me privukla zagonetnost. Ajde, nije bilo potpuno loše pa 6/10
LFO (2013) - čovjek koji skuži da može hipnotizirati zvukom djeluje više nego obećavajuće i ćaknuto. Većinom je bilo samo ok, no izvukli su se genijalnim crnohumornim krajem pa šestica
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
jel na ovaj misliš?
gledao.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
taj
The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover (1989) - ne znam kako sam dosad živjela bez svijesti o postojanju ovog čuda i ne znam kako bih uopće započela s opisom. Priča je prejednostavna, no način na koji ju se isporučuje je neviđeni karneval za osjetila (ponajviše u vizualnom smislu). Što je najposebnije? Možda scenografija, glazbena podloga, mijenjanje boja detalja ovisno o prostorijama i jedan od najbizarnijih načina za ubiti (papirom). H. Mirren i C. Hinds su bili teški komadi. Film je grandiozan, bogat i fascinantan. Uh. 8/10
Dead End Drive-In (1986) - ovo sam zaboravila napisati prošli put. Trebalo mi je ovako nešto tad, stilski, no naravno da neće ostati u sjećanju. 6/10
Dogman (2018) - predugo trajanje i izostanak efektnije definiranog kraja su ovom (itekako kvalitetnom) filmu ubili šansu za ikakvu ocjenu iznad 7. Težak je, njeguje estitiku ružnoće svakom svojom porom i bolno je opipljiv. Tko traži noviju kvalitetnu dramu ovo ne bi trebao propustiti.
Aquaman (2018) - oni dijelovi koji nisu nalikovali na videoigricu koja pridonosi epileptičnim napadima su bili jako simpa. Dakle, nekih 10 minuta filma sveukupno. Ovo je školski primjer zašto smo mi mrzitelji superjunačkih ekranizacija to što jesmo Glavni lik je odlično odabran, ajde. 5/10
Posljednji Srbin u Hrvatskoj (2019) - ovdje nema ni dubljeg smisla, ni karakterizacija, ni ničega, samo se niže fora za forom. I ooodlično je Daj mi takvu parodiju svake godine i ja sam sretna. Također sam sretna, jer je film navodno gledan. Čak je i šteta što je sadržajem ograničen samo na lokalno tržište (ilitiga region), no eto, i kao takav dobro funkcionira. Par puta sam ga komentirala s različitim ljudima i svi smo pritom imali osmjeh na licu. To je to. Gledati u društvu ili nikako. 7/10
Burning (2018) - čula sam dobre stvari o ovome i nisam požalila gledajući. Kraj je dan na interpretaciju gledatelju i to je pozitivna stvar, jer je takvo što dobro sjelo ovome filmu. Čitajući poslije o njemu sam saznala i još jedan puno već podtekst koji mi nije uopće pao na pamet zbog nepoznavanja socioekonomske situacije zemlje, a moguć je. Moglo je to trajati puno kraće, ipak. Također, naslov je jako misleading, jer pospješuje i očekivanje za nekom "akcijom" u tom smislu. Ovo treba gledati u raspoloženju za dramu. 7/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Nakon jako dugo vremena sam ipak na neku foru s drustvom zavrsio u kinu i pogledao Shazam!(2019)
Prva polovica filma je jos bila i ok, gradnja relativno zanimljivih odnosa medju likovima. No vrhunac i rasplet su bili poprilicno losi sa mnogo deus ex machina rjesenja.
ajd velikodusna ocjena 6/10
bar nije bilo dosadno
Prva polovica filma je jos bila i ok, gradnja relativno zanimljivih odnosa medju likovima. No vrhunac i rasplet su bili poprilicno losi sa mnogo deus ex machina rjesenja.
ajd velikodusna ocjena 6/10
bar nije bilo dosadno
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Mislio sam gledati, ali fakat me ne privlači. Nikad mi nije sjeo njegov lik. Radije ću sljedeći tjedan na hellboya.
To čekam kao ozeblo sunce.
To čekam kao ozeblo sunce.
Michel puši karu.
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
ne proputas nista, dok se Hellboy cini dobrojohn_constantine wrote: ↑06 Apr 2019, 18:13Mislio sam gledati, ali fakat me ne privlači. Nikad mi nije sjeo njegov lik. Radije ću sljedeći tjedan na hellboya.
To čekam kao ozeblo sunce.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Na kraju bolje da sam išao gledati shazam. Hellboy mogu slobodno staviti u isti koš kao i novi predator.Inferno wrote: ↑06 Apr 2019, 22:05ne proputas nista, dok se Hellboy cini dobrojohn_constantine wrote: ↑06 Apr 2019, 18:13Mislio sam gledati, ali fakat me ne privlači. Nikad mi nije sjeo njegov lik. Radije ću sljedeći tjedan na hellboya.
To čekam kao ozeblo sunce.
Michel puši karu.
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Hvala na upozorenjujohn_constantine wrote: ↑12 Apr 2019, 23:40Na kraju bolje da sam išao gledati shazam. Hellboy mogu slobodno staviti u isti koš kao i novi predator.Inferno wrote: ↑06 Apr 2019, 22:05ne proputas nista, dok se Hellboy cini dobrojohn_constantine wrote: ↑06 Apr 2019, 18:13Mislio sam gledati, ali fakat me ne privlači. Nikad mi nije sjeo njegov lik. Radije ću sljedeći tjedan na hellboya.
To čekam kao ozeblo sunce.