Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
SVJETSKI HLADNI RAT
The Life and Death of Colonel Blimp (1943) - film od Michael Powella u trajanju od skoro tri sata o jednom generalu kojeg zatoče mladi vojnici i polako se vraćamo u prošlost i pratimo život tog generala i kako je postao to što je. Kako ga je moć pokvarila. Stvarno izuzetan film s odličnim glumcima. Deborah Kerr je prelijepa ovdje, a Anton Walbrook i Roger Livesey prvo kao suparnici pa kasnije kao prijatelji odradili fantastičan posao. Jako lijepo snimljen u tehnicoloru, pratimo ih kroz prvi i drugi svjetski rat, ali rat samo služi kao okvir i kako na njih utječe.
8========-o/8==========o (8.5/10)
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Cars That Ate Paris (1974) - spaljena i groteskna ideja. no, to ostaje ono najbolje što film nudi, to i jedan maali dio radnje. ostalo je sve u nekom nezabavnom điru gdje se u tijeku gledanja može komotno simultano raditi nešto drugo. Jedan auto izgleda kao sa seta death race 2000 pa je i to plusić, ajde.
A Very Long Engagement (2004) - pogledano kako sam i najavila. Ljepuškast filmić, ali malko napornog trajanja, a što se stila tiče (zbog toga sam ga i gledala) - najmanje poseban i najmanje nakićen od svih tih takvih jeunet filmova. Jbg.
Cherry 2000 (1987) - na ovo me inspirirala smrt pamele gidley. ovako nešto se gleda zbog vizualnog dojma isključivo, a tu nije iznevjerio. sve ostalo je moglo biti malo više zabavno, ali sve u svemu - nije loš provod bio. Onako, za šesticu.
A Very Long Engagement (2004) - pogledano kako sam i najavila. Ljepuškast filmić, ali malko napornog trajanja, a što se stila tiče (zbog toga sam ga i gledala) - najmanje poseban i najmanje nakićen od svih tih takvih jeunet filmova. Jbg.
Cherry 2000 (1987) - na ovo me inspirirala smrt pamele gidley. ovako nešto se gleda zbog vizualnog dojma isključivo, a tu nije iznevjerio. sve ostalo je moglo biti malo više zabavno, ali sve u svemu - nije loš provod bio. Onako, za šesticu.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Square (2017) - pobjednik zlatne palme 2017, OK, nisam oduševljen 6/10
- Michel
- Posts: 11422
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
SVJETSKI HLADNI RAT
The Falcon and the Snowman (1985) - film po istinitom događaju o dvojici braće koji budu uključeni u špijunažu. Timoty Huton i Sean Penn glume. Penn glumi njegovog buraza, više je kao ološ one uloge koje mu baš leže. Ima zanimljivih dijelova, ali me nije totalno uvukao u priču.
8======o/8==========0 (6/10)
The Fourth Protocol (1987) - ovaj mi je bio bolji. Micahel Caine uvijek faca i Pierce Brosnan prije nego što je postao Bond, James Bond. Pierce glumi ruskog špijuna koji mora sastaviti opaku bombu kako bi rusi okrivili britance i amere, a Caine glumi britanskog špijuna koji ga mora zaustaviti. Baš dobar špijunski film bez ikakvih pretjerivanja u nekim akcijsim scenama već je uglavnom igra mačke i miša.
8======-..o/8==========o (6.7/10)
8======o/8==========0 (6/10)
The Fourth Protocol (1987) - ovaj mi je bio bolji. Micahel Caine uvijek faca i Pierce Brosnan prije nego što je postao Bond, James Bond. Pierce glumi ruskog špijuna koji mora sastaviti opaku bombu kako bi rusi okrivili britance i amere, a Caine glumi britanskog špijuna koji ga mora zaustaviti. Baš dobar špijunski film bez ikakvih pretjerivanja u nekim akcijsim scenama već je uglavnom igra mačke i miša.
8======-..o/8==========o (6.7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Jurassic World: Fallen Kingdom (2018) - prvih cca sat vremena super, brdo vizualno zanimljivih stvari se događa, dok je drugih sat vremena pomalo dosadnjikavo čak i naporno u nekim trenucima. trebali su izbacit neke stvari. dosta toga se ponavlja iz prošlih dijelova.
7/10
SpoilerShow
zanimljivo kak su u svakom dijelu scene trčanja sa/od prahistorijskim bićima po vjerojatno jednoj te istoj ogromnoj livadi/čistini
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Violent Cop (1989) - Takeshi Kitano kakav badass !!! pola holivudskih akcijskih tipova se može sakriti u mišju rupu pored ovog čovjeka ! odličan film sa brutalnom završnicom. Nema poštede za nikoga 8/10
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Escape plan 2 (2018)- nastavak jednoga prosječnoga filma iz 2013, samo ovaj put je samo stalone bez arnolda u filmu, i nije u glavnoj ulozi. Priča je bezveze, bez interesantnih likova i sa zatvorom koji ima jaku vibru kao i zatvor iz daleko boljega "Fortress"-a (1992). Film je u rangu "direct to dvd" stvari. Slobodno preskočite.
Death of superman (2018)- najnoviji DC animirani film koji je odradio ovaj "ikonski" događaj u DC univerzumu. Nisam čitao strip tako da neznak kako je dobro pokrio isti. Nažalost nema "origina" doomsday-a , te prva trećina filma je nepotrebna melodrama oko veze clarka i louis. Pojavljuju se i ostali glavni likovi iz Justice lige. Animacija je dobra i u rangu novih animiranih DC filmova. Solidno za pogledati je'n put
Death of superman (2018)- najnoviji DC animirani film koji je odradio ovaj "ikonski" događaj u DC univerzumu. Nisam čitao strip tako da neznak kako je dobro pokrio isti. Nažalost nema "origina" doomsday-a , te prva trećina filma je nepotrebna melodrama oko veze clarka i louis. Pojavljuju se i ostali glavni likovi iz Justice lige. Animacija je dobra i u rangu novih animiranih DC filmova. Solidno za pogledati je'n put
I may be an idiot, but i am no fool.
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Tag (2018) - oke komedija. moglo je bolje.. 5,5/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Tag - nista posebno. Nasmijalo me par puta.
5.8/10
Incredibles 2
dobar nastavak. Nazalost gledao sinkronizirano. Cim izidje normalni, gledam opet
7.8/10
5.8/10
Incredibles 2
dobar nastavak. Nazalost gledao sinkronizirano. Cim izidje normalni, gledam opet
7.8/10
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ant man and wasp -Upravo izašao iz kina i nisam oduševljen. Prvi film mi je bio Ultrazabavan i očekivao sam isto. 70 % loše obiteljske drame s lošim humorom i iritatnom ekipom. Curica je simpa, to jedino. A ghost je potpuno zapostavljena. Na stranu političku korektnost koja je sve veći trend, njoj sam se veselio kad sam vidio trailer. Tragičan lik, ali djeluje na kraju ubačena tek toliko da je ima. Uz to i nejasni motivi od Fishburnea. Wasp je odlična. Scena s galebovima urnebesna. Ali previše obiteljske tematike, a premalo mrava. Film spašava zadnji dio filma kada je baš ono što treba biti. Akcija, humor i superheroji protiv negativca i spašavanje. I previše novih i loših likova... 3/5
Michel puši karu.
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dunkirk (2017) - oke je ali očekivah više, fali mi nešto u svemu tome.. 7/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Vacation (2015) - nisam mogla vjerovati da sam doživjela pravu komediju these days. Pravu. Cijelo vrijeme, ne da mi je bilo lagano smiješno, nego urnebesno. Ne smješak, nego baš smijanje u kontinuitetu. Na glas. I dalje ne vjerujem. Gledat ću ponovno definitivno. 9/10
Game Night (2018) - i još jedna dobra komedija. Potpuno nekog drugog tipa, dou. Nije me toliko omađijala kao vacation, ali jako dobar posao. Minimalno pretjerivanja, ali zaista minimalno. Kako je ovo novo i vjerojatno puno ljudi nije gledalo, preporučila bih svakako gledanje (u društvu, najbolje). Jako simpatično djelce i fina ideja 8/10
L'Enfer (1994) - I malo nečeg tmurnijeg, od wannabe Hitcha. Kraj nisam baš razumijela, ali ga predosjećam. Uglavnom, vrlo dobro napravljeno i na zanimljivu temu. Podsjetila sam se i kako je Beart bila čarobna u mladosti. 7/10
Game Night (2018) - i još jedna dobra komedija. Potpuno nekog drugog tipa, dou. Nije me toliko omađijala kao vacation, ali jako dobar posao. Minimalno pretjerivanja, ali zaista minimalno. Kako je ovo novo i vjerojatno puno ljudi nije gledalo, preporučila bih svakako gledanje (u društvu, najbolje). Jako simpatično djelce i fina ideja 8/10
L'Enfer (1994) - I malo nečeg tmurnijeg, od wannabe Hitcha. Kraj nisam baš razumijela, ali ga predosjećam. Uglavnom, vrlo dobro napravljeno i na zanimljivu temu. Podsjetila sam se i kako je Beart bila čarobna u mladosti. 7/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 17
- Joined: 02 Jun 2017, 22:32
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Skyscraper - Dwayne Johnson u najbesmislenijem akcijskom filmu ikada. 00/10
Modern Life is Rubbish - nastavak izvanrednih filmova iz 2017. godine. 10/10
Mamma Mia! Here We Go Again - Možete li vjerovati da je od prvoga filma prošlo već 10 godina? Meni se čini kao 3 godine. Prvi film mi se nikada nije previše svidio. Uporaba Abbine glazbe mi se je više svidio u Muriel's Wedding. That said, nastavak u potpunosti opravdava 2. dio. Ako su vam se potraga za 3 očeva u prvom dijelu činili tacky, u 2. dijelu je to u potpunosti opravdano. Stara glumačka ekipa u punom pogonu + Lily James koja je besprijekorna. 10/10
Ferdinand - Crtić koji je Blue Sky Studios vratio na pravi put nakon Ice Age i Robots. 10/10
Modern Life is Rubbish - nastavak izvanrednih filmova iz 2017. godine. 10/10
Mamma Mia! Here We Go Again - Možete li vjerovati da je od prvoga filma prošlo već 10 godina? Meni se čini kao 3 godine. Prvi film mi se nikada nije previše svidio. Uporaba Abbine glazbe mi se je više svidio u Muriel's Wedding. That said, nastavak u potpunosti opravdava 2. dio. Ako su vam se potraga za 3 očeva u prvom dijelu činili tacky, u 2. dijelu je to u potpunosti opravdano. Stara glumačka ekipa u punom pogonu + Lily James koja je besprijekorna. 10/10
Ferdinand - Crtić koji je Blue Sky Studios vratio na pravi put nakon Ice Age i Robots. 10/10
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Nakupilo se od zadnjeg javljanja:
The Time Machine (1960) - gledala sam ovo jer knjigu nisam nikad čitala, a tema je primamljiva. Ukratko, nisam očekivala nešto tip top (nego više neke vizualno ugodne podražaje i polu-retrofuturistički šarm). Stvarno nisam očekivala da će ispasti potpuno vremenski pregažen film. Šta ćeš... 4/10
Disco Pigs (2001) - ovaj tihi atmosferični kultnjak je baš za sedmicu. I za neka probranija filmofilska šaputanja, teško da će se raspačavati razgovorima mainstream publike. Malo me zatekao bizaran kraj, ali kad odvrtim film unaprijed - nije da je neočekivano i neobjašnjivo.
La fille inconnue (2016) - polakomila sam se za intrigantnim opisom, a dobila nešto što je zanimljivo koliko i biranje namaza u trgovini. Pohvalno je samo što sam imala osjećaj da gledam dokumentarac, ali dosadan. Ipak, noviji realistični filmovi koji odišu socijalnom notom ne moraju uopće biti ovako dosadni, to sam bar uspjela naučiti kad sam zagrebala po novovalnim rumunjima. Preskok. 5/10
Hot Pursuit (2015) - pomislim: komedije su danas njah, ali ček, film u kojem vergara iole nešto priča onim izgovorom ne može biti katastrofalan. Tako nekako i bijaše. Usput sam se sjetila da sam to jednom gledala kao najavu u cinestaru. Nisu bili stavili sve fore u trailer, ima ih još dosta. Film je jedan simpač prolazni uradak koji može poslužiti za neko cerekanje u jednoj večeri. 6/10
Upgrade (2018) - ovo je kao nekakav skriveni novi biser koji je došao na preporuku. Prognoziram mu da će i dalje ostati skriven, a za ljude poput mene kojima nikad nije dosta sf i sličnih hibridnih pizdarija - ovo je zaista ok filmić. Ne za neko pamćenje, dou. 7/10
Deadpool 2 (2018) - odlična superjunačka komedija, nema se tu puno što za filozofirati (a i dosta sam pisala iznad pa mi se više ne da). Svaka preporuka. 8/10
Revenge (2017) - sve je već viđeno. I tema i rupice u radnji. Svejedno prija za pogledati, moram priznati. Kad je efektan oku i uhu, a igra na provjerene karte. 7/10
Le Boucher (1970) - mislila sam da će biti nešto bolje, ali ajde, ima atmosfere. Preminuo mi je brzo u mislima, da ga sad nisam vidjela u ocijenjenima ne bih na znala da je već konzumiran 6/10
The Time Machine (1960) - gledala sam ovo jer knjigu nisam nikad čitala, a tema je primamljiva. Ukratko, nisam očekivala nešto tip top (nego više neke vizualno ugodne podražaje i polu-retrofuturistički šarm). Stvarno nisam očekivala da će ispasti potpuno vremenski pregažen film. Šta ćeš... 4/10
Disco Pigs (2001) - ovaj tihi atmosferični kultnjak je baš za sedmicu. I za neka probranija filmofilska šaputanja, teško da će se raspačavati razgovorima mainstream publike. Malo me zatekao bizaran kraj, ali kad odvrtim film unaprijed - nije da je neočekivano i neobjašnjivo.
La fille inconnue (2016) - polakomila sam se za intrigantnim opisom, a dobila nešto što je zanimljivo koliko i biranje namaza u trgovini. Pohvalno je samo što sam imala osjećaj da gledam dokumentarac, ali dosadan. Ipak, noviji realistični filmovi koji odišu socijalnom notom ne moraju uopće biti ovako dosadni, to sam bar uspjela naučiti kad sam zagrebala po novovalnim rumunjima. Preskok. 5/10
Hot Pursuit (2015) - pomislim: komedije su danas njah, ali ček, film u kojem vergara iole nešto priča onim izgovorom ne može biti katastrofalan. Tako nekako i bijaše. Usput sam se sjetila da sam to jednom gledala kao najavu u cinestaru. Nisu bili stavili sve fore u trailer, ima ih još dosta. Film je jedan simpač prolazni uradak koji može poslužiti za neko cerekanje u jednoj večeri. 6/10
Upgrade (2018) - ovo je kao nekakav skriveni novi biser koji je došao na preporuku. Prognoziram mu da će i dalje ostati skriven, a za ljude poput mene kojima nikad nije dosta sf i sličnih hibridnih pizdarija - ovo je zaista ok filmić. Ne za neko pamćenje, dou. 7/10
Deadpool 2 (2018) - odlična superjunačka komedija, nema se tu puno što za filozofirati (a i dosta sam pisala iznad pa mi se više ne da). Svaka preporuka. 8/10
Revenge (2017) - sve je već viđeno. I tema i rupice u radnji. Svejedno prija za pogledati, moram priznati. Kad je efektan oku i uhu, a igra na provjerene karte. 7/10
Le Boucher (1970) - mislila sam da će biti nešto bolje, ali ajde, ima atmosfere. Preminuo mi je brzo u mislima, da ga sad nisam vidjela u ocijenjenima ne bih na znala da je već konzumiran 6/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 12166
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb