HorrorHR vs MaxTV
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Borba za Max TV, Dan #65
Jučer sam se odlučio da pošaljem mail helpdesku:
Sažetak razgovora:
– iskreno nam je žao da ste morali proći sve ovo, ispričavamo se radi naših djelatnika
– problema sa vašom linijom nema, sve je ok, brzina je savršena
– problem izgleda postoji u centrali (hm, baš me zanima što je to problematično, nisu imali nikakve detalje)
– tehničari će vidjeti dali se može riješiti problem
– javiti će mi se u petak – tj. na 66.ti dan od kada sam zatražio zahtjev
– dobio sam opciju ako sve bude ok sa “problemom u centrali” da izaberem žlim li u akciju sa besplatnim do 31.03 ili u neku novu sa digitalnom kamerom od Toshibe
Bizarno, ali baš mi je danas došao novi primjerak onog MaxTV časopisa od T-Coma. Sutra ćemo vidjeti moguće riješavanje mojih ekstenzivnih problema sa iznimno lošom službom za korisnike ovog telekom giganta…
Jučer sam se odlučio da pošaljem mail helpdesku:
Rekao sam sam sebi možda im zasmeta da netko javno priča o problemima, na sajtu koji ima dobru posjećenost i gdje ljudi navelike dijele svoja iskustva sa T-Comom. Izgleda da je upalilo, par sati nakon maila, netko iz T-Coma me nazvao doma.Subject: Gluhi telefon sa T-Com službom za korisnike
Date: December 2, 2009 12:23:01 PM GMT+01:00
To: helpdesk@t-com.hr
Postovani,
Kako sam pokusao sve moguce nacine da dodjem do smislene komunikacije sa T-Com službom za korisnike, vjerujem da mi je ostala jedino ova mogucnost – slanje maila na helpdesk.
Buduci da sam vec desetak puta morao objašnjavati do detalja u cemu je stvar, lakše mi je samo vas uputiti na detaljni pregled razgovora sa vašom službom na:
http://www.horrorhr.com/horrorhr-u-borb ... atastrofa/
Nadam se da cu bar od vas dobiti ikakav smisleni odgovor.
Hvala.
Sažetak razgovora:
– iskreno nam je žao da ste morali proći sve ovo, ispričavamo se radi naših djelatnika
– problema sa vašom linijom nema, sve je ok, brzina je savršena
– problem izgleda postoji u centrali (hm, baš me zanima što je to problematično, nisu imali nikakve detalje)
– tehničari će vidjeti dali se može riješiti problem
– javiti će mi se u petak – tj. na 66.ti dan od kada sam zatražio zahtjev
– dobio sam opciju ako sve bude ok sa “problemom u centrali” da izaberem žlim li u akciju sa besplatnim do 31.03 ili u neku novu sa digitalnom kamerom od Toshibe
Bizarno, ali baš mi je danas došao novi primjerak onog MaxTV časopisa od T-Coma. Sutra ćemo vidjeti moguće riješavanje mojih ekstenzivnih problema sa iznimno lošom službom za korisnike ovog telekom giganta…
-
- Posts: 1547
- Joined: 19 Jan 2009, 04:30
- Location: Wheelchair
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Borba za Max TV, Dan #78 (Srijeda, 16.12.2009)
Počinjem vjerovati da sam u nekoj zoni sumraka. Tako mi i treba kada sam godinama vjeran T-svemu (telefon, adsl, mobitel), budala sam što sam lijen preći na druge operatere. Od ovog MaxTVa sam skoro pa i odustao, vjerujem da su ovi u T-Comu toliko nesposobni, nekulturni i da im se živo jebe za jednog malog korisnika. Sad mi je ovo već postalo zabavno, zanima me do kojih krajnosti može biti loš support na 0800 9000, te na helpdesk@t-com.hr.
Vidim da mnogo ljudi dolazi na ovaj članak preko Google.com tražeći neke informacije o MaxTV i MaxADSL-u - nadam se da će ovo sramotno ponašanje T-Coma bar nekoga otjerati od usluga ove firme.
A dokle, nastavim sa svojim dnevnikom T-Comove nekvalitete.
http://www.horrorhr.com/horrorhr-u-borb ... atastrofa/
Počinjem vjerovati da sam u nekoj zoni sumraka. Tako mi i treba kada sam godinama vjeran T-svemu (telefon, adsl, mobitel), budala sam što sam lijen preći na druge operatere. Od ovog MaxTVa sam skoro pa i odustao, vjerujem da su ovi u T-Comu toliko nesposobni, nekulturni i da im se živo jebe za jednog malog korisnika. Sad mi je ovo već postalo zabavno, zanima me do kojih krajnosti može biti loš support na 0800 9000, te na helpdesk@t-com.hr.
Vidim da mnogo ljudi dolazi na ovaj članak preko Google.com tražeći neke informacije o MaxTV i MaxADSL-u - nadam se da će ovo sramotno ponašanje T-Coma bar nekoga otjerati od usluga ove firme.
A dokle, nastavim sa svojim dnevnikom T-Comove nekvalitete.
http://www.horrorhr.com/horrorhr-u-borb ... atastrofa/
- cactus
- Posts: 2280
- Joined: 23 Oct 2008, 01:15
- Location: nemam pojma di sam
Ako se ne varam iz istog smo grada,tu sam se dvije godine borio za adsl i jednu za max tv a dobio sam ih tek nakon igre slučaja koji nije za forum . Na žalost biti strpljiv je dio formule za uspjeh.HorrorHR wrote:Borba za Max TV, Dan #78 (Srijeda, 16.12.2009)
Počinjem vjerovati da sam u nekoj zoni sumraka. Tako mi i treba kada sam godinama vjeran T-svemu (telefon, adsl, mobitel), budala sam što sam lijen preći na druge operatere. Od ovog MaxTVa sam skoro pa i odustao, vjerujem da su ovi u T-Comu toliko nesposobni, nekulturni i da im se živo jebe za jednog malog korisnika. Sad mi je ovo već postalo zabavno, zanima me do kojih krajnosti može biti loš support na 0800 9000, te na helpdesk@t-com.hr.
Vidim da mnogo ljudi dolazi na ovaj članak preko Google.com tražeći neke informacije o MaxTV i MaxADSL-u - nadam se da će ovo sramotno ponašanje T-Coma bar nekoga otjerati od usluga ove firme.
A dokle, nastavim sa svojim dnevnikom T-Comove nekvalitete.
http://www.horrorhr.com/horrorhr-u-borb ... atastrofa/
Taktika je kad znaš što da radiš kad nešto može da se uradi.
Strategija je kad znaš šta da radiš kad ništa ne može da se uradi.
Strategija je kad znaš šta da radiš kad ništa ne može da se uradi.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
ma meni je sada svjedno na cijeli ovaj proces gledam kao na troll 2, toliko loše da je postalo dobrocactus wrote:Ako se ne varam iz istog smo grada,tu sam se dvije godine borio za adsl i jednu za max tv a dobio sam ih tek nakon igre slučaja koji nije za forum . Na žalost biti strpljiv je dio formule za uspjeh.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Borba za Max TV, Dan #83 (Ponedjeljak, 21.12.2009)
Ne javljaju se dronovi iz T-Coma, ali potpuno mi je svjedno. Ponovno me zvali iz B.Neta i rekli da će mi ovih dana doći donijeti zahtjeve za prelazak kod njih. Da, napokon, radi ovakve užasne "usluge" sramotnih radnika T-Coma, odlučio sam se za veliku promjenu - ne zanima me MaxTV, ali ne samo to - otkazujem i T-Com telefonski priključak i MaxADSL. Mala stvar, potpuno nebitna za njih, ali svojih 600kn koje sam im davao na mjesečnoj bazi sada ću zamijeniti za cca 350 uvrh glave 400 kod B.Neta.
Hvala T-Com - vidimo se na tribinama. PI-PI-PI-PI-PI !
Ne javljaju se dronovi iz T-Coma, ali potpuno mi je svjedno. Ponovno me zvali iz B.Neta i rekli da će mi ovih dana doći donijeti zahtjeve za prelazak kod njih. Da, napokon, radi ovakve užasne "usluge" sramotnih radnika T-Coma, odlučio sam se za veliku promjenu - ne zanima me MaxTV, ali ne samo to - otkazujem i T-Com telefonski priključak i MaxADSL. Mala stvar, potpuno nebitna za njih, ali svojih 600kn koje sam im davao na mjesečnoj bazi sada ću zamijeniti za cca 350 uvrh glave 400 kod B.Neta.
Hvala T-Com - vidimo se na tribinama. PI-PI-PI-PI-PI !
- callac
- Posts: 7008
- Joined: 05 Feb 2009, 23:07
- Location: Rosewood
Ja sam opet završila na T-com-u, uzeli smo maxadsl, al u svoju obranu prilažem činjenicu da me i iskon zajebao. Predala sam zahtjev za carnet iskon duo paket čim sam ušla u novi stan. Provjerila dostupnost usluge prije toga, naravno, i čekala da mi se jave. Prošlo bilo više od mjesec dana i svi koji su predali zahtjev čak i nakon mene su dobili internet, samo kod mene nula bodova. Zovem ih, kažu mi nije dostupno na toj adresi. Ja gledam ko je tu lud???? Nazovem službu i šatro provjeravam da li je dostupan iskon na mojoj adresi, kaže ženska-naravno-eeee, tu sam te čekala. Izblebetam ja njoj sve, kažem ime i prezime i ona uredno provjeri i kaže mi da im od prvog dana stoji opaska uz našu prijavu da na centrali nema mjesta za novu liniju(jer sam ja trebala i tel. liniju, u stanu nije bilo). Pitam ja na to pa jel bi nama netko to javio da ja nisam zvala, a kaže ona, pa vjerojatno bi vam javio netko....I onda sve ispočetka sa T-comom, prijava, bla bla, al bili su čak i brzi. Al zato brat kuburi u novom stanu sa T-com, jučer im je poslao bijesni mail, počeo dobivat duple račune nakon čitave papazjanije koju je prošao sa njima, ne da mi se sad prepričavati, al je isto tragikomično.
'Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
If one of them is dead.
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
moj frend je dobival račune nakon kaj je raskinul ugovora s njima i prešel na optimu.jednostavno su mu ih i dalje slali ko da je još uvijek njihov korisnik(jedno 3-4 mjeseca za redom),naravno on ih nije plačal,slali su mu i neke opomene...nakon neuspješnog nazivanja i objašnjavanja sve je to riješil osoban odlazak u njihov t-centar i psovanje sveg živog i mrtog
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''