Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Michel
- Posts: 11435
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
The Atomic Cafe (1982) - pa što sam ovo pogledao. Tko želi vidjeti kako se radi propaganda, ovo je obavezno. Stvarno treba pogledati. Dokumentarac sastavljen uglavnom od reklama tijekom hladnog rata krenuvši od 1949. do kraja 50-ih. Atomic age i strah od nuklearne bombe i kako su ameri propagirali svoju lažnu sliku američkom narodu kroz reklme, školski sustav i sve što su se sjetili. Mogu si samo zamisliti tad si imao samo radio, neki i televizor i novine. Narod je to upijao, vjerovao vladi. Strašan dokumentarac.
8========o/8==========o (8/10)
8========o/8==========o (8/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Znaci bacio sam se na domace filmove, mogao bih ovo strpat i u maraton topic al nek ide vamo.
Osma vrata (1959) - B&W film o jednom umirovljeniku koji slucajno biva upleten u sile otpora, uskoro mu navrata pokuca policija, i polako saznajemo da je dosta ljudi umjesano... Najveci plus filma je sto drzi pozornost te stalno iscekujemo sto ce se dogoditi, te se radnja gotovo stalno odvija na jednom mijestu. 7/10
Vrijeme ratnika (1991) - Film o dva prijatelja koji odlaze u ribolov gdje ih uskoro zaskoci ubojica, uskoro doznajemo da nije jedini. Jedan prijatelj je sudjelovao u ratu i vijeruje u morale dok je drugi bio legionar i vjeruje samo u pare. 6-7/10
Konjanik (2003) - Mislim da mi je ovo najbolji domaci koji sam pogledao. Znaci ljubavna prica smjestena u 18 stoljece gdje su prevelike razlike izmedju bosne i dalmacije odnosno izemsju islama i krscanstva. Odlicna atmosfera, lokacije, prica te moralna pouka. 8/10
Put lubenica (2006) Drama o liku koji sverca kineze preko granice te igrom slucaja pocne zivjeti sa jednom kineskinjom. 8/10
Kraljica noci (2001) - Komedija? o liku koji treba veslati i drzati transparent kad dode svemoguci drug Tito. Falilo je jedno 15 min filma jer youtube... 6/10
Treci kljuc (1983) - Mladi bracni apr se doseli u novi satan, otkriju da ih netko promatra i ulazi u stan, dok im dolaze koverte sa novcima. Zvuci zanimljvo ali nije 5/10
U raljama zivota (1984) - Drama o djevojci koja pravi seriju te joj fali ljubavi u zivotu, film promovira zensku sexualnnu slobodu, no nazalost nije bas najbolje realiziran ili mi jednostavno nije sjeo... 2 puta sam zaspao... 6/10
Tu (2003) - Nekakav omnibus sa oke pricicama 6/10
Halimin put (2012) - Odlicna drama, takodjer su muslimansko-krscanske razlike u pitanju, samo sto je ovoga puta bosna-srbija u igri. Film prikazuje zivote 2-3 obitelji povezane (nezelim nista rec da ne spoilam) kroz duzi niz godina, prije i polije rata. 8/10
Seljacka buna 1573 (1975) Super povijesna drama o cijoj radnji mislim da ne moram govoriti. Atmosfer odlicna, prica takodjer, iako me ubijao HC kajkavski. 8/10
Kosac - Zeni se pokvari auto, te ju poveze jedan lik koji navodno ima mracnu proslost. 7/10
Znaci za preporuku su: Konjanik, seljacka buna, Halimin put i Put lubenica.
Osma vrata (1959) - B&W film o jednom umirovljeniku koji slucajno biva upleten u sile otpora, uskoro mu navrata pokuca policija, i polako saznajemo da je dosta ljudi umjesano... Najveci plus filma je sto drzi pozornost te stalno iscekujemo sto ce se dogoditi, te se radnja gotovo stalno odvija na jednom mijestu. 7/10
Vrijeme ratnika (1991) - Film o dva prijatelja koji odlaze u ribolov gdje ih uskoro zaskoci ubojica, uskoro doznajemo da nije jedini. Jedan prijatelj je sudjelovao u ratu i vijeruje u morale dok je drugi bio legionar i vjeruje samo u pare. 6-7/10
Konjanik (2003) - Mislim da mi je ovo najbolji domaci koji sam pogledao. Znaci ljubavna prica smjestena u 18 stoljece gdje su prevelike razlike izmedju bosne i dalmacije odnosno izemsju islama i krscanstva. Odlicna atmosfera, lokacije, prica te moralna pouka. 8/10
Put lubenica (2006) Drama o liku koji sverca kineze preko granice te igrom slucaja pocne zivjeti sa jednom kineskinjom. 8/10
Kraljica noci (2001) - Komedija? o liku koji treba veslati i drzati transparent kad dode svemoguci drug Tito. Falilo je jedno 15 min filma jer youtube... 6/10
Treci kljuc (1983) - Mladi bracni apr se doseli u novi satan, otkriju da ih netko promatra i ulazi u stan, dok im dolaze koverte sa novcima. Zvuci zanimljvo ali nije 5/10
U raljama zivota (1984) - Drama o djevojci koja pravi seriju te joj fali ljubavi u zivotu, film promovira zensku sexualnnu slobodu, no nazalost nije bas najbolje realiziran ili mi jednostavno nije sjeo... 2 puta sam zaspao... 6/10
Tu (2003) - Nekakav omnibus sa oke pricicama 6/10
Halimin put (2012) - Odlicna drama, takodjer su muslimansko-krscanske razlike u pitanju, samo sto je ovoga puta bosna-srbija u igri. Film prikazuje zivote 2-3 obitelji povezane (nezelim nista rec da ne spoilam) kroz duzi niz godina, prije i polije rata. 8/10
Seljacka buna 1573 (1975) Super povijesna drama o cijoj radnji mislim da ne moram govoriti. Atmosfer odlicna, prica takodjer, iako me ubijao HC kajkavski. 8/10
Kosac - Zeni se pokvari auto, te ju poveze jedan lik koji navodno ima mracnu proslost. 7/10
Znaci za preporuku su: Konjanik, seljacka buna, Halimin put i Put lubenica.
- Michel
- Posts: 11435
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
Buena Vista Social Club (1999) - not maj kup of tia, ali vrlo zanimljiv dokumentarac o kubanskoj muzici i poznatom klubu u Havani koji je 40-ih godina prošlog stoljeća bilo okupljalište poznatih kubanaca, glazbenika, glumaca i tako. U 90-ima klub se opet oživljava sa zaboravljenim kubanskim glazbenicima i pratimo njihov koncert koji je bio hit te godine i ploča je prodana u dosta primjeraka. Dokumentarac je napravio slavni njemački redatelj Wim Wenders. Jako dobro, muzika koja diže na noge.
8=======-o/8==========o (7.5/10)
8=======-o/8==========o (7.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Wedding Ringer (2015) - Fora komedijica, pogotovo za nedjeljnu večer.. Ništa novo i specijalno, ali vrlo topla i fora komedija s par scena na koje sam je jebački nasmijao.. 6,5/10
It's in your nature to destroy yourselves...
- Michel
- Posts: 11435
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
Gates of Heaven (1978) - ovo je prvi dokumentarac poznatog redatelja Errola Morrisa koji je napravio meni jedan od najboljih dokumentaraca, The Thin Blue Line. U ovom dokumentarcu se radi o ljudima kojima su umrli kućni ljubimci i napravili su groblje za njih i cijeli bizni od toga. Skroz simpa dokumentarac, ima pomalo smiješnih trenutaka, nešto i tužnih. Pet Semetary
8=======....o/8==========o (7.4/10)
8=======....o/8==========o (7.4/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11435
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
Grey Gardens (1975) - jedan od najutjecajnijih američkih dokumentaraca ikada snimljenih. Dobili su i kazališnu predstavu, i film, često citiran kroz filmove, serije. Radi se majci i kćeri i njihovom životu u toj jednoj kući, a okruženi su ogromnim vrtom. Sve se čini bajno, ali kćer koja je sad već stara 56 godina, još je uvijek lijepa i želi se odvojiti od majke koja spada u one otrovne roditelje (pročitati knjigu otrovni roditelji), ali ne može ju napustiti. Dokumentarac je o njihovom životu, tko su bile i kako im se mogao život razviti pogotovo za kćer jer joj je odlično išlo sve dok se 1952. nije vratila kući na nagovor svoje majke. Jako je simpatičan dokumentarac. Odličan.
8========-o/8==========o (8.5/10)
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11435
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
DOKUMENTARCI: PART SEVEN
Sans soleil (1983) - odličan dokumentarac koji je teško opisati riječima. Samo pratimo razno razne lokacije, putujemo kroz različite države uz žensku naraciju, a dosta rečenica počinje sa "He wrote me....". Uglavnom je tu Azja, razni događaji u toj zemlji, stvarno prelijep dokumentarac.
8========-o/8==========o (8.5/10)
Nuit et brouillard (1955) - ovo me ubilo skroz. Dokumentarac od pozntog francuskog redatelja Alaina Resnaisa. Traje samo pola sata, ali po ovih pola sata sasvim zasluženo se smatra kao jedan o najboljih dokumentarac ikada. Uglavnom, i ovdje pratimo slike, snimke nacističke njemačke i njihovih logora te na koje su načine ubijali židove i ostale nacije. U nekim stvarima grozan je kao Idi i Smotri. Grozan u smislu šoka i realnosti. Nema šta, fantastičan dokumentarac i obavezna lektira.
8==========o/8==========o (10/10)
8========-o/8==========o (8.5/10)
Nuit et brouillard (1955) - ovo me ubilo skroz. Dokumentarac od pozntog francuskog redatelja Alaina Resnaisa. Traje samo pola sata, ali po ovih pola sata sasvim zasluženo se smatra kao jedan o najboljih dokumentarac ikada. Uglavnom, i ovdje pratimo slike, snimke nacističke njemačke i njihovih logora te na koje su načine ubijali židove i ostale nacije. U nekim stvarima grozan je kao Idi i Smotri. Grozan u smislu šoka i realnosti. Nema šta, fantastičan dokumentarac i obavezna lektira.
8==========o/8==========o (10/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Citizen X (1995) - Vrlo dobra ekranizacija chikatila, odnosno vise se baaziara na njegovom uhicenju te radu policije nego na samom uboijici. Jedini minusi filma su sto nije dovoljno dramatican ili nezz tako nesto, ostalo sve rulz, koga god zanima (boyko?) treba pogledati 8/10
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Soloist (2009): - stvarno lijep film, radi se o mentalno bolesnom beskućniku koji ima jako velik talent za sviranje. Nalazi ga novinar i pomaže mu da uspije. Jako surov prikaz života beskućnika i siromašnih ljudi općenito. Moja preporuka. 8/10
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Mislim da sam ga prošle god pogledalDecadentor wrote:Citizen X (1995) - Vrlo dobra ekranizacija chikatila, odnosno vise se baaziara na njegovom uhicenju te radu policije nego na samom uboijici. Jedini minusi filma su sto nije dovoljno dramatican ili nezz tako nesto, ostalo sve rulz, koga god zanima (boyko?) treba pogledati 8/10
Slažem se sa svime.meni je jedini minus premalo pažnje posvećene njegovim uživanjem u ljudskom mesu a više radu policije baš kak si i ti napisal
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Versailles (2015) - season 1. 7,5/10
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Point Break (2015) - nije ni do koljena originalu
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Deadpool (2016) - napokon.. dobar film, ali ipak tipični američki blockbuster sa solidnim, dobrim Reynoldsom (iako mislim da nije mogao fulat s ovom ulogom) i poprilično vjernom ekranizacijom. Ima par dobrih forica..sve u svemu jedan od najboljih superhero filmova.
It's in your nature to destroy yourselves...
- maddjuro
- Posts: 8324
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Justice League vs. Teen Titans - najnoviji animirani DC film. Nakon razočaravajućeg batman vs supermana ovo mi je odlično sjelo. Da ne spoilam preveć, teen titansi (raven, beast boy, blue beatle i starfire skup s damienom) se bore protiv Trigona. Kaosto sam već anveo film mi je dobro sjeo. Animacija je kao i iz prijašnjih par animiranih filmova, glazba (izuzev par loših pop pjesama) dobra. A sto se tiče animacije titansa, ajmo reći da su "late teen", a ne kao oni iz teentitans serije. Jedina stvar koja mi nije nikako sjela je Raven-in glas. Jednostavno nepaše liku. Šteta da nisu uzeli glumicu koja je dosad i još uvjek daje glas ravenici u animiranim serijama
I may be an idiot, but i am no fool.