Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Michel: gledao, dobra animirana serija, ali ipak više volim DC nego Marvel
13 Assassins (2010) - odlična povijesna akcijska drama o 13 samuraja koji kreću u suicidalnu misiju da zaustave i ubiju okrutnog gospodara. Krvavih scena uopće ne nedostaje, makar je ona scena s bikovima pretjerana i loše ispala. Priča je zanimljiva, svaki od njih većinom ima motive za ubojstvo tog gospodara ili jezoviti prikaz njegove okrutnosti prema djevojci. Vidi se sličnost s 7 samuraja, naročito taj 13 samuraj. A sada treba još vidjeti kakav je original. 4/5
13 Assassins (2010) - odlična povijesna akcijska drama o 13 samuraja koji kreću u suicidalnu misiju da zaustave i ubiju okrutnog gospodara. Krvavih scena uopće ne nedostaje, makar je ona scena s bikovima pretjerana i loše ispala. Priča je zanimljiva, svaki od njih većinom ima motive za ubojstvo tog gospodara ili jezoviti prikaz njegove okrutnosti prema djevojci. Vidi se sličnost s 7 samuraja, naročito taj 13 samuraj. A sada treba još vidjeti kakav je original. 4/5
Michel puši karu.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Man with the Iron Fists (2012) - koji borilački urnebes od filma. Mislim, kužim zašto je film potpuno popljuvan, kao nekakva loša posveta filmovima Shaw brothers, tako da se isti okreću u grobu. Ali meni je to prilično zabavan i ekcentričan borilački film s puno krvi i nasilja. Neprestana akcija, solidna radnja koja nije toliko loša makar je moglo bolje, puno otkačenih likova od kojih svaki ima svoje oružje ili sposobnosti, i puno krvi. Ono, mozak na pašu, makar je onaj dio s prošlošću glavnog lika prilično dosadan i nezanimljiv. Prilično sam se dobro zabavio tako da nije loš film, ali teško da će se iznova pogledati. 3/5
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ja obožavam Marvele jer su mi puno više zabavniji, a u DC-u su mi samo njih par zanimljivi. I stvarni gradovi u Marvelu mi nekako više pridonose onom osjećaju kad ih gledaš ili čitaš.john_constantine wrote:Michel: gledao, dobra animirana serija, ali ipak više volim DC nego Marvel
I Saw the Devil (2010) - ovo može komotno i pod horor jer ako su filmovi poput Eden Lake i slični horori, ovaj može isto jer je puno više uznemirujući. Odličan i brutalan triler o ubojici i njegovom nepriajtelju koji se polako počinje osvećivati.
SpoilerShow
Prvi prikazano ubojstvo kad lupi onu žensku par puta i onda ga ženska pogleda onako sva u strahu. Takav direktan način nasilja nad ženama me skroz uznemiri. Isto vrijedi i za drugo ubojstvo kad mu ona ženska uđe u kombi, ovaj zasutavi i opet ju direktno lupi po glavi, još se čuju oni zvukovi. Al najjači dio filma je kad se "heroj" počne osvećivati. Rezanje tetive, brutalno mučenje ubojice i naravno, fantastičan kraj kad si sam odrubi glavu pred svojoj obitelji. I nije se promijenio, a on je cijelo vrijeme želio da prizna krivnju za ono što je učinio.
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Jack the Giant Slayer (2013) - dosadni i predugački pustolovni fantasy s lošim izborom glumaca, predvidljivom radnjom i mlakom akcijom. 3/5
Michel puši karu.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ne te, nego neke nepogledane da su likovi mladi, što je rastezljiv pojam, ali pucam na srednju školu i faks sheme.Michel wrote:Kako misliš mladenačkih? Odrastanje i slične stvari? Ako su ti coming of age filmovi, onda si uzmi sve one divne filmove iz 80-ih pa american graffiti iz 70-ih i dazed and confused iz 90-ih ako ih nisi gledala.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
21 Jump Street (2012) - jako dobro. obožavam ove light komedijice s jeftinim humorom 8/10
It's in your nature to destroy yourselves...
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Marathon Man - jako dobro, dugačko i iscrpno. Neke sitnice sam predvidjela, no nema veze.
D.O.A. - uživancija koja je brzo proletjela, nema ni sekunde praznog hoda, a opet ne fali uvjerljivosti. Sad kad se odmaknem, moožda je trebalo jače razraditi glavnog lika, no to se tijekom gledanja ne kuži
D.O.A. - uživancija koja je brzo proletjela, nema ni sekunde praznog hoda, a opet ne fali uvjerljivosti. Sad kad se odmaknem, moožda je trebalo jače razraditi glavnog lika, no to se tijekom gledanja ne kuži
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Oblivion
lijepo snimljen, lijepe lokacije, sci fi, freeman, cruise
ali nešto fali. Nije me zaljepia za ekran, pred kraj mi je bio i malo "mehh".
6.6/10
Scary Movie 5
Death Note & Death Note the Last Name
moglo je to bolje
5/10
Danny the dog
solidan film
7/10
dragon tiger gate
loše,
donnie yen jedina dobra pojava u filmu
3/10
lijepo snimljen, lijepe lokacije, sci fi, freeman, cruise
ali nešto fali. Nije me zaljepia za ekran, pred kraj mi je bio i malo "mehh".
6.6/10
Scary Movie 5
Death Note & Death Note the Last Name
moglo je to bolje
5/10
Danny the dog
solidan film
7/10
dragon tiger gate
loše,
donnie yen jedina dobra pojava u filmu
3/10
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Gongdong gyeongbi guyeok JSA (2000) - jako dobra korejska ratna drama o sjevernoj i južnoj koreji te njihovim vojnicima. Radi se dvoje sjeverno i dvoje južnih vojnika koji se nakon nekog trenutka sprijateljuju. Oni čuvaju tu granicu. No, dogodi se pucnjava i taj slučaj ide pod istragu. Dolaze istražitelji te pokušavaju riješiti misteriju
8=======-.o/8==========o (7.6/10)
Fist of Legend (1994) - sjajan borilački film sa Jetom Liem koji se vraća sa faksa da bi odao počast svojem učitelju koji je ubijen u borbi, ali puno više je od toga. Kao dosta tih borilačkih filmova, radnja se dešava kad je Japan okupirao Kinu i vodio svoju diktaturu. Borbe su zanimljive, niti malo dosadne, a ona zadnja borba između Lia i onog vojnika je genijalno nešto. Baš brutalna tučnjava s impresivnim potezima. Ipak, ovaj nije tako emotivno dijelovao na mene kao njegov Fearless, ali zaslužje istu ocjenu.
8========-o/8==========o (8.5/10)
SpoilerShow
ko je ubojica i kako je došlo do toga. Pratimo cijelu rekonstrukciju događaja. Stvarno dobar film, malo sam očekivao više. Ali kraj za naježit se kad sam vidio onu sliku iako i sad ju baš ne kužim, ali koliko sam skužio, oni su prije slučajno uslikani kad se nisu znali ili tako nešto.
Fist of Legend (1994) - sjajan borilački film sa Jetom Liem koji se vraća sa faksa da bi odao počast svojem učitelju koji je ubijen u borbi, ali puno više je od toga. Kao dosta tih borilačkih filmova, radnja se dešava kad je Japan okupirao Kinu i vodio svoju diktaturu. Borbe su zanimljive, niti malo dosadne, a ona zadnja borba između Lia i onog vojnika je genijalno nešto. Baš brutalna tučnjava s impresivnim potezima. Ipak, ovaj nije tako emotivno dijelovao na mene kao njegov Fearless, ali zaslužje istu ocjenu.
8========-o/8==========o (8.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Scarface
- Posts: 8071
- Joined: 30 Jun 2007, 20:24
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Mene je razočara, priča je poput lošeg anime fillera, prevladavaju cheesy onelineri, površni i sterotipni likovi, i sveukupno dojam da se moglo bez ovoga i da je šteta šta se Wolverineov samurajski arc nije bolje iskoristija. Svejedno se veselim Days of Future Past.John_Ryder wrote:Wolverine - 8/10 ,bolji od bilo kojeg X-men filma,hint:pogledajte creditse do kraja.
I think human consciousness, is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware, nature created an aspect of nature separate from itself, we are creatures that should not exist by natural law.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The 36th Chamber of Shaolin - slovi kao jedan od najboljih martial arts filmova. Ne slažem se s time. Ovo jest najbolji martial arts film. Godinama mi je bio Enter the Dragon koji će sada morati na drugo mjesti, ali će mi i dalje ostati najdraži martial arts film. A što se tiče ovog filma. Radnja je vrlo jednostavna, ali učinkovita. Mladić dolazi u Shaolin da nauči sve vrste tehnika kroz teške treninge. S druge strane imamo jednog genereala koji je bad guy i koji stalno ubija ljude. Treninzi su vrhunski napravljeni od onih udaraca s glavom po onim vrećama pa sve do onog kad treba micati samo oči, a ne glavu u onoj prostoriji. Borbe nisu brze kao što bi danas bile, ali su odlično napravljene. Različita oružja, potezi. U početku ima malo borbe, a puno treninga da bi na kraju sve eksplodiralo od borbi. I ovaj glumac koji glumi glavnog lika je genijalan.
8=========o/8==========o (9/10)
Kung fu (2004) - koja je ovo tek sprdačina od filma može i pod neku vrstu parodije. Gangsteri koji stalno dobivaju batine od nekih supermoćnih kung fu majstora koji lete po zraku, imaju neke supermoći, ali je uživancija za gledati. Kasnije kad gangsteri pozovu onog svog supermoćnika. E onda kreće ludnica.
8=======o/8==========o (7/10)
8=========o/8==========o (9/10)
Kung fu (2004) - koja je ovo tek sprdačina od filma može i pod neku vrstu parodije. Gangsteri koji stalno dobivaju batine od nekih supermoćnih kung fu majstora koji lete po zraku, imaju neke supermoći, ali je uživancija za gledati. Kasnije kad gangsteri pozovu onog svog supermoćnika. E onda kreće ludnica.
8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Michel: joj, kung fu je pregenijalan film. Smijali smo se do suza. Narocito na onu scenu udaranja,po glavi. Najavljen je odavno nastavak ali izgleda da nista...
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11420
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Volio bih vidjeti drugi dio. Mene fascinira kod tih martial arts filmova, a pogotovo kod kung fu su njihova oružja. Volio bih znati sve te nazive. Recimo, kad se onaj malo stariji tip bori s onim na rukama kao neki čelični krugovi i kad stisne šake, ti čelični krugovi se stisnu pa ih može i odvajat. Jako cool izgleda ili onih dvoje kad sjede na ulici i ispred sebe imaju neku vrstu klavira i za žicama ih gađaju
Madeo (2009) - svima poznat film o majci i njezinom bolesnom sinu kojega optuže za jedno ubojstvo pa njegova majka ide detaljno istrražiti jer vjeruje kako njezin sin nije ubojica. Jako zanimljiv film koji kreće nekako sporo, ali kako radnja odmiče, tako saznajemo nove činjenice o ubojstvu.
8========o/8==========o (8/10)
New World (2013) - solidan korejski krimić o njihovoj mafiji to jest jedno korporacijskoj organizaciji u kojoj se par moćnika bore za prvo mjesto. Ima tu stvarno lijepo napravljenih scena, ali su previše nerealne. Pogotovo one tučnjave u ovako ozbiljnom filmu
8======-o/8==========o (6.5/10)
Yip Man 2 (2010) - prvi dio mi je odličan, a ovaj dobar sa zanimljivm borbama. Uz Donniea Yena glumi još jedna borilačka legenda, Sammo. Borbe na onom stolu protiv ostalih majstora su prezabavne, ali najbolje su mi protiv onog ludog boksača. A kraj i Bruce Lee
8=======...o/8==========o (7.3/10)
Madeo (2009) - svima poznat film o majci i njezinom bolesnom sinu kojega optuže za jedno ubojstvo pa njegova majka ide detaljno istrražiti jer vjeruje kako njezin sin nije ubojica. Jako zanimljiv film koji kreće nekako sporo, ali kako radnja odmiče, tako saznajemo nove činjenice o ubojstvu.
SpoilerShow
Na kraju on je ubojica. Vjerovao sam da nisam usprkos što je i sam bolestan, ali kad su još prikazali da bi mogao biti onaj starac kojeg je njegova majka ubila, bio sam siguran da nije, a ubio ju je stvarno zbog banalnog razloga. A majka mu je cijelo vrijeme govorila da slobodno uzvrati.
New World (2013) - solidan korejski krimić o njihovoj mafiji to jest jedno korporacijskoj organizaciji u kojoj se par moćnika bore za prvo mjesto. Ima tu stvarno lijepo napravljenih scena, ali su previše nerealne. Pogotovo one tučnjave u ovako ozbiljnom filmu
SpoilerShow
tipa ono u dizalu kad je on sam, a oko njega petoro ubojica s noževima i naravno, sve ih je ubio, ali je i sam ostao dosta ozljeđen. Nije me totalno zaokupio
Yip Man 2 (2010) - prvi dio mi je odličan, a ovaj dobar sa zanimljivm borbama. Uz Donniea Yena glumi još jedna borilačka legenda, Sammo. Borbe na onom stolu protiv ostalih majstora su prezabavne, ali najbolje su mi protiv onog ludog boksača. A kraj i Bruce Lee
8=======...o/8==========o (7.3/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30